חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פרופילי אלומיניום – דקים או עבים, מה עדיף?

מאת: daronetעיצוב פנים20/05/20121771 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פרופילי אלומיניום הינם האלמנטים אשר תוחמים מבנים שונים בביתנו שכולנו מכירים כגון דלתות, חלונות, מקלחות ועוד. בעוד כולנו התרגלנו לחשוב כי מה שעבה ומסיבי יותר הוא גם חזק יותר, הרי שכיום ניתן למצוא גם פרופילי אלומיניום בקווים דקים ועדינים ועדיין חזקים במיוחד. אז מה עדיף? בשורות הבאות נחקור את השטח.

פרופילי אלומיניום עבים

האלומיניום הינה מתכת אשר מסוגלת לשמור על חוזק ועמידות לאורך שנים רבות ועדיין לאפשר גמישות מקסימאלית לטובת חיתוך, עיצוב וגימור. פרופילי אלומיניום הם ברירת המחדל המובילה כיום ברוב הבתים בישראל עקב יכולתם המצוינת לבודד מפני חום וקור ולעצב את הבית בהתאם לכל דרישה ספציפית. פרופילי אלומיניום עבים ומסיביים מקובל למצוא בבתים אשר בהם מותקנים חלונות בלגיים ודלתות כניסה תואמות. הפרופילים המסיביים משקפים נכונה את תרבות העיצוב האירופאית הקלאסית אשר בחרה באלמנטים גסים למדי על מנת למנוע חדירת קור מבחוץ. פרופילי אלומיניום עבים הינם יקרים משתי סיבות עיקריות :

יותר חומר – ככל שהפרופיל גדול יותר כך הוא כבד יותר, מכיל יותר חומר ודרושה אנרגיה רבה יותר על מנת לחתוך, לעצב ולהתקין אותו.

צבע – פרופילי אלומיניום זקוקים לצביעה מיוחדת אשר קודם לה תהליך חמצון מבוקר. ככל שהפרופיל עבה יותר כך קשה יותר לצבוע אותו ולהיפך.

ויחד עם זאת, לא ניתן להקל ראש במראה המסיבי הכובש של הפרופילים העבים בעיצוב הבית, החלונות, הדלתות, השערים, הפרגולות ועוד. אם אתם בעלי בית שאוהבים את המראה הגדול והחזק, פרופילי אלומיניום עבים הם מה שאתם זקוקים לו.

פרופילי אלומיניום דקים

עיקרון המפתח אשר מנחה כל אדריכל המקפיד להתעדכן במגמות העיצוב החדשות והמקובלות בעולם הוא המינימאליזם. ע"פ עיקרון זה, יש להשתמש בכלים רבים לעיצוב הבית, מבפנים ומבחוץ, אשר יהיו דקים ואלגנטיים דיו על מנת להגדיל את תחושת המרחב והחלל הזמין. פרופילי אלומיניום דקים יוצרו במיוחד עבור מגמה זו וכיום ניתן לראות כי הם לא פחות חזקים מהפרופילים העבים, לא פחות מבודדים ואוטמים מבחינה תרמית ואקוסטית ורמת הגימור שלהם מרקיעה שחקים מבחינת האיכות. כך יוצא שאם חלמתם על חלונות בלגיים עם תריסים חשמליים בביתכם, עדיין אינכם חייבים "לסגור" אותו מבחינה עיצובית ולהקטין את תחושת הנפח הזמין עם הפרופילים העבים. כעת אתם יכולים להתקין בביתכם פרופילי אלומיניום דמויי בלגיים אשר מחזיקים בתכונות הבאות :

קווים דקים, צרים ואלגנטיים.

פתח כניסת האור והאוויר הצח – מקסימאלי עקב הפרופיל הדק.

תריסים חשמליים – יכולים לכלול גם מנגנון גלילה נסתר.

חזקים ועמידים לאורך זמן.

יכולת עיצוב מרשימה, רמת גימור גבוהה והתקנה קלה ומהירה.

פרופילי אלומיניום, דקים או עבים, אינם דורשים תחזוקה מיוחדת ועדיין עמידים לאורך זמן. מה עדיף? תנו למשאלת לבכם להחליט ולמעצב הפנים שלכם להגיד את דברו. בהצלחה!

אהבתם את המאמר ? מחפשים עוזר לבית שינקה את הבית כשאתם בחוץ ? שואב אבק רובוטי מבית אקווקס כנסו עכשיו !

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דרונט חברת בניית אתרים מאז 1999 כאשר בתקופה זו הקימה אתרים רבים עבור לקוחות בגדלים שונים החל מחברות קטנות ועד לחברות בינלאומיות, כולל מוסדות וארגונים מובילים בישראל.

בנוסף לשרותי בניית אתרים, מציעה החברה שרותי קידום אתרים במנועי חיפוש מובילים בעולם.

ניסיון עשיר בתחום ומתודולוגיה שנבחנה לאורך שנים, עושה את ההבדל ומשפרת מעמדיהם של אתרים בתוצאות חיפוש.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת daronet

מאת: daronetייעוץ משפטי26/05/144634 צפיות
זכויות רפואיות הוא מונח שאנו נוטים לשמוע פעמים רבות, אולם לא תמיד ולא כולם באמת מבינים במה מדובר. רבים מניחים כי מדובר במצב שבו רק אנשים החולים בסוג מסוים של מחלות יכולים ליהנות מתנאים כאלה ואחרים המגיעים להם על פי חוק, אולם לא כך הוא הדבר, אלא מדובר בפיצוי כספי חד פעמי ביחד עם פיצויים ארוכי טווח וקבועים שמגיעים למי שנפצעים, נפגעים או חולים במסגרות חייהם השונות.

מאת: daronetאופניים25/02/148754 צפיות
כל מי שהתנסה פעם ברכיבה על אופני הרים מקצועיות יודע כי ההבדל בינן לבין אופניים רגילות הוא הבדל של שמיים וארץ. נכון שלפדל על הכביש זה לגמרי לא רע, אבל אין כמו רכיבת שטח מלאת אדרנלין בטבע.

מאת: daronetניקיון20/02/141204 צפיות
אנו רגילים כי הזרמת מים בברז, הדחת המים בניאגרה או כל פעולה אחרת של זרימת מים לצנרת הביוב מסתיימת בהעברתם החופשית אל מערכת הביוב הראשית והרחק מהמבנה. משאבות ביוב נכנסות לתמונה כאשר אין כך הדבר וקיים החשש הגדול, אשר לעיתים מתממש, של הצפה.

מאת: daronetבניין ואחזקה - כללי31/12/131559 צפיות
למרות שרובנו סבורים כי קבלת טופס 4 מהווה את הפרוצדורה האחרונה בטרם אכלוס המבנה, הרי שע"פ ההנחיות מדובר בתהליך "מתגלגל" אשר אליו יש להתכונן בהתאם ובאופן מסודר לאורך כל שלבי הבנייה. להלן השלבים השונים שיש לעבור בטרם מקבלים טופס 4 חתום ומאושר.

מאת: daronetהורות27/11/131331 צפיות
כל הורה מכיר את תחושת החוסר אונים אשר אנו חשים בכל הקשור לתינוק הקטן שלנו. התינוק שלנו יתחיל לדבר ולחוות דעה רק בעוד שנים אחדות וכרגע אין לנו שום דרך לדעת באופן חד משמעי מה הוא צריך באמת.

מאת: daronetניקיון24/11/131260 צפיות
פינוי אשפה בידי חברות המתמחות בכך ניתן לביצוע גם עבור מבני מגורים (אשפה ביתית) כגיבוי לשירותי העיריות, כנ"ל לגבי אירועים המופקים מתחת לכיפת השמיים ולמעשה, בכל מצב בו נוצרת פסולת גדולה ונפחית.

מאת: daronetבניין ואחזקה - כללי14/11/131404 צפיות
אחד הדברים השימושיים ביותר בעבודת הגינון הוא המפוח. מפוחים משמשים גננים, עיריות ומתחזקים של גנים בוטניים בתור מכשיר אולטימטיבי אשר עוזר לפנות פסולת גזם ועלים נושרים מהדרכים ו/או לשאוב את הפסולת ולצמצם את נפחה בצורה משמעותית

מאמרים נוספים בנושא עיצוב פנים

מאת: בנימין קלינגרעיצוב פנים06/09/222478 צפיות
ברור כי כדי לקבל היתר בנייה, יש להגיש בקשה להיתר בנייה לוועדה המקומית, וככל שזו תחליט לאשר את הבקשה להיתר בנייה, ניתן יהיה להפיק את היתר הבנייה מכוחה של אותה החלטה, כל עוד היא בתוקף. מועדי תוקפה של החלטה ליתן היתר בנייה, ואפשרויות הארכת תוקפה, קבועים ב-תקנות התכנון והבנייה (רישוי בנייה), תשע"ו-2016 (להלן: "התקנות").

מאת: בנימין קלינגרעיצוב פנים09/04/222721 צפיות
עיריית תל אביב – יפו חוק התכנון והבניה התשכ"ה 1965 מינהל ההנדסה 1 'עמ 22-0283 פרוטוקול החלטות רשות רישוי דיין משה 151 בצרון 34 בקשה מספר: 0283-22 גוש: 6150 חלקה: 392 תאריך בקשה: 2022/02/20 שכונה: ביצרון ורמת ישראל תיק בניין: 151-0758 סיווג: מסלול מקוצר/הוספת מרחב מוגן דירתי בקשת מידע: 201900843 שטח: 1766 מ"ר תא' מסירת מידע: 2019/06/12 מבקש הבקשה: דווידוביץ אמיר בצרון 34 , תל אביב - יפו 6789481 שיר דווידוביץ אוראל בצרון 34 , תל אביב - יפו 6789481 עורך הבקשה: פרמן אריאל שדה יצחק 57ב, תל אביב - יפו 6706630 תוכן הבקשה ע"י עורך הבקשה

מאת: דוד כהןעיצוב פנים27/11/202892 צפיות
עיצוב חלל הבית יכול להעשות באמצעות שילוב תמונות יפות לחדרי השינה והסלון. אפשר לבחור תמונות מסוגים שונים וזה המקום לעשות סדר.

מאת: אבי דוידיעיצוב פנים20/11/202737 צפיות
המלצה על מיטה זוגית עם ארגז מצעים לשמירה על חדר שינה מסודר. מיטה זוגית עם ארגז מצעים היא רהיט עם ערך מוסף.

מאת: גיא רונאלעיצוב פנים14/05/202803 צפיות
הדפסה על זכוכית הינה טרנד עולה בעולם עיצוב הבית והמשרד. בשנים האחרונות חלו התפתחויות טכנולוגיות המאפשרות שימושים רבים שלא התאפשרו קודם להדפסות מסוג זה. לכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות ומכאן את השימושים המומלצים עבורה

מאת: דוד כהןעיצוב פנים02/04/202250 צפיות
הבאנו לכם כמה טיפים איך לתחזק את השטיח שלכם בצורה הנכונה כדי שתישמר לאורך זמן במראה המקורי

מאת: דוד כהןעיצוב פנים11/03/202226 צפיות
גם היום בעידן המודרני או הפוסט המודרני, בעידן בו אנחנו מחפשים עיצובים מינימליסטיים, עיצובים שמתאימים יותר לרוח התקופה ובוודאי למאה ה-21, הרי שיש תחומים מסוימים בהם אנחנו דווקא מעדיפים להיצמד לעיצובים קלאסיים, עיצובים ישנים וטובים, כאלה שאנחנו מכירים וכמו שטיחים קלאסיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica