חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מהן משאבות ביוב וכיצד הן פועלות?

מאת: daronetניקיון20/02/20141200 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מתי נשתמש במשאבות הביוב?

משאבות ביוב נדרשות בזמן הצפה או למניעת שכמוה. משאבות אלו הינן משאבות טבולות, אשר ממוקמות בדרך כלל בבורות ספיגה ומעבירות את המים המצטברים היישר אל מערכת הביוב הראשית או המאספת. משאבת ביוב נדרש במצבים הבאים :

  • פינוי הצפה קיימת - עקב פיצוצי צנרת, הצפת ביוב, חדירת מים אל תוך מבנים וכו'.
  • מניעת הצפה - כאשר צנרת מועדת למקרי הצפה. תופעה זו מתרחשת בעיקר כאשר גובה הצנרת נמוך מהגבוה של הצנרת הראשית ומסת המים "חוזרת" לאחור ומתקשה להמשיך לצנרת הביוב הראשית.
  • טיפול בבריכות - משאבות ביוב מסוימות נועדו לעבוד בתוך המים באופן מלא, כגון אלו אשר משמשות לטובת תחזוקת בריכות שחיה ונוי.

משאבות הביוב ניתנות לשימוש זמני וחולף (בידי אינסטלאטורים) או לשימוש קבוע למניעת הצפה בבורות ספיגה. משאבות ביוב מתאימות בין היתר להתקנה בחדרים בהם עד כה לא פעלה מערכת מים. באופן זה ניתן להתקין שירותים וברזים במרתפים ומקלטים וליצור יחידות דיור בחדרים הממוקמים מתחת לפני הקרקע.

משאבות ביוב - מנגנון הפעולה

בורות הספיגה נחפרים במקומות אשר בהם מצטברים מים ובהם מותקנת משאבת הביוב. יש להבין כי תפקיד בורות הספיגה הוא לא לאגור את המים אלא פשוט לפנותם כמסה בעת הצורך בעזרת אותן משאבות ביוב. המשאבות טבולות בתוך המים ומופעלות מרגע שמפלס המים עובר את קו הסף, אשר נקבע מראש ובהתאם לממדי בור הספיגה. כל משאבה מצוידת במנוע בעל יכולות שאיבה משתנות כך שיכולת ההתאמה לצרכים רחבה ביותר. מרגע הפעלת המשאבה, "נדחפים" המים במעלה הצנרת עד לירידת המפלס מתחת לקו המינימום וברגע זה מפסיקה המשאבה את פעולתה.

חשוב לציין כי לפני שבוחרים משאבות ביוב יש לוודא כי המשאבה אכן מסוגלת להרים את המים לגובה הרצוי (לגובה הצנרת הראשית) וכי ההספק המאפיין אותה תואם את כמות המים הצפויה להציף את בור הספיגה בסיטואציות שונות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דרונט חברת בניית אתרים מאז 1999 כאשר בתקופה זו הקימה אתרים רבים עבור לקוחות בגדלים שונים החל מחברות קטנות ועד לחברות בינלאומיות, כולל מוסדות וארגונים מובילים בישראל.

בנוסף לשרותי בניית אתרים, מציעה החברה שרותי קידום אתרים במנועי חיפוש מובילים בעולם.

ניסיון עשיר בתחום ומתודולוגיה שנבחנה לאורך שנים, עושה את ההבדל ומשפרת מעמדיהם של אתרים בתוצאות חיפוש.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת daronet

מאת: daronetייעוץ משפטי26/05/144630 צפיות
זכויות רפואיות הוא מונח שאנו נוטים לשמוע פעמים רבות, אולם לא תמיד ולא כולם באמת מבינים במה מדובר. רבים מניחים כי מדובר במצב שבו רק אנשים החולים בסוג מסוים של מחלות יכולים ליהנות מתנאים כאלה ואחרים המגיעים להם על פי חוק, אולם לא כך הוא הדבר, אלא מדובר בפיצוי כספי חד פעמי ביחד עם פיצויים ארוכי טווח וקבועים שמגיעים למי שנפצעים, נפגעים או חולים במסגרות חייהם השונות.

מאת: daronetאופניים25/02/148751 צפיות
כל מי שהתנסה פעם ברכיבה על אופני הרים מקצועיות יודע כי ההבדל בינן לבין אופניים רגילות הוא הבדל של שמיים וארץ. נכון שלפדל על הכביש זה לגמרי לא רע, אבל אין כמו רכיבת שטח מלאת אדרנלין בטבע.

מאת: daronetבניין ואחזקה - כללי31/12/131556 צפיות
למרות שרובנו סבורים כי קבלת טופס 4 מהווה את הפרוצדורה האחרונה בטרם אכלוס המבנה, הרי שע"פ ההנחיות מדובר בתהליך "מתגלגל" אשר אליו יש להתכונן בהתאם ובאופן מסודר לאורך כל שלבי הבנייה. להלן השלבים השונים שיש לעבור בטרם מקבלים טופס 4 חתום ומאושר.

מאת: daronetהורות27/11/131327 צפיות
כל הורה מכיר את תחושת החוסר אונים אשר אנו חשים בכל הקשור לתינוק הקטן שלנו. התינוק שלנו יתחיל לדבר ולחוות דעה רק בעוד שנים אחדות וכרגע אין לנו שום דרך לדעת באופן חד משמעי מה הוא צריך באמת.

מאת: daronetניקיון24/11/131256 צפיות
פינוי אשפה בידי חברות המתמחות בכך ניתן לביצוע גם עבור מבני מגורים (אשפה ביתית) כגיבוי לשירותי העיריות, כנ"ל לגבי אירועים המופקים מתחת לכיפת השמיים ולמעשה, בכל מצב בו נוצרת פסולת גדולה ונפחית.

מאת: daronetבניין ואחזקה - כללי14/11/131400 צפיות
אחד הדברים השימושיים ביותר בעבודת הגינון הוא המפוח. מפוחים משמשים גננים, עיריות ומתחזקים של גנים בוטניים בתור מכשיר אולטימטיבי אשר עוזר לפנות פסולת גזם ועלים נושרים מהדרכים ו/או לשאוב את הפסולת ולצמצם את נפחה בצורה משמעותית

מאת: daronetתוספי מזון06/11/138813 צפיות
מחלת אוסטאופורוזיס היא מחלה שבה העצמות הופכות לחשופות לשברים מכיוון שמבנה העצם הופך להיות פחות דחוס. העצמות שלנו עוברות לאורך כל חיינו תהליכים שונים של פירוק ובנייה.

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: tiloniניקיון01/03/222944 צפיות
שואב אבק תעשייתי - ניקיון יעיל בזמן קשצר תוך שימוש בטכנולוגיית ניקיון מנצחת.

מאת: yoni romניקיון14/11/191636 צפיות
מהי קרדית האבק ואיפה היא מופיעה? איך מנקים את קרדית האבק?

מאת: yoni romניקיון22/07/191674 צפיות
מחפשים שירות ניקוי ספות בכפר סבא? מומלץ לכם להכיר מעט יותר את עולם הטקסטיל. חשוב גם להכיר את סוגי הכתמים והריחות שנוצרים על הספות. כאשר תכירו את סוגי הבדים השונים, תדעו מה לצפות מצוות הניקיון.

מאת: yoni romניקיון11/07/182095 צפיות
נוחות, עיצוב, שלווה. מה עוד אפשר לבקש מהספה העומדת בסלון? פעמים רבות איננו מתייחסים לספה שלנו בהגינות. בעוד היא מאפשרת לנו להתרפק עליה בסיומו של עוד יום עבודה עמוס, הרי שאנחנו נוטים לזלזל מעט בניקיונה

מאת: yoni romניקיון25/06/181634 צפיות
ניקוי הבית נחשב לאחד המשימות המורכבות ביותר המצריכות שימוש בשואב אבק איכותי. בשנים האחרונות ניתן לראות את השינוי אשר חל במוצרים לניקיון הבית .

מאת: רוני הכהןניקיון02/05/181525 צפיות
בכל בית ומקום עבודה יש שלל של מוצרי ניקיון חשובים, אבל איך בוחרים את הנכונים? קראו את אלה הדברים.

מאת: רוני הכהןניקיון08/04/181426 צפיות
במה תלוי העיצוב של גינה במרפסת של דירה שנמצאת אפילו בגובה של 50 מטר ומעלה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica