חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שמיכות לתינוק

מאת: daronetהורות27/11/20131326 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחד הדברים שמדאיגים את רוב ההורים הוא נושא החום - קור. מתי חם לתינוק? מתי קר לו? איך להלביש אותו, במיוחד בתקופות המעבר המבלבלות כל כך. שמיכות לתינוק הן רק חלק מהאפשרויות לסייע להורים לפתור סוגייה זו באמצעות היכולת לכסות את התינוק ולהבטיח כי חום גופו יישמר, אפילו אם לא הלבשנו אותו בהתאם למזג האויר. למעשה כמעט כל הורה דואג להצטייד בשמיכה לתינוק שלו, שהיא למעשה שמיכה ייחודית מוקטנת, עשויה בדים נעימים ורכים (לרוב 100% כותנה).

שמיכות לתינוק- לכל עונה שמיכה

שמיכות לתינוק אומנם נשמע כמו משהו פשוט, אך למעשה ישנם אין ספור סוגים של שמיכות במגוון סוגים וגדלים. בבואנו לבחור את השמיכות לתינוק שלנו, עלינו לחשוב על מספר אלמנטים, בטרם נבחר את השמיכה שלנו. ראשית חשוב להתאים את גודל השמיכה לגיל התינוק. חשוב שהשמיכה לא תהיה גדולה מידי שכן היא עלולה לחנוק את התינוק בשנתו, אך לחילופין שמיכה קטנה מידי לתינוק יכולה לא לבצע את המטרה לשמה היא קיימת ולא לכסות את התינוק באופן מלא. ישנן שמיכות חורף חמות ושמיכות קיץ קלילות. ישנן שמיכות למיטה ושמיכות לעגלה המתאימות בגודלן לעגלה, כדי שלא יפלו ממנה. יש חשיבות גבוהה לסוג השמיכה ולגודל שלה, אך יש חשיבות רבה גם לסוג החומר ממנו היא עשויה. בבואנו לבחור שמיכה לתינוק מומלץ שנבחר דווקא בשמיכות העשויות ממאה אחוז כותנה, שכן זהו הבד הנעים ביותר לעור התינוק העדין.

איפה אפשר למצוא שמיכות לתינוק

שמיכות לתינוק הן מוצר שנמכר במספר סוגי חנויות. נוכל למצוא שמיכות לתינוק בחנויות מצעים רגילות, בחנויות התינוקות השונות ואפילו במרכול הקרוב לאיזור מגורינו. מומלץ לבדוק לא רק את המחיר של השמיכה, אלא גם את טיבה, הבד ממנו היא עשויה, התפרים או הטיק טקים המצויים בה (שיהיו מחוזקים ללא יכולת ליפול מהשמיכה ולהוות סכנה לתינוק) ועוד. שמיכות שאינן איכותיות יכולות אומנם לחסוך לנו הוצאה, אך הן עלולות גם לגרום נזק של ממש לתינוק שלנו וחשוב שנשים לכך לב. לסיכום, שמיכות התינוק שלנו מדורגות לפי שלוש קטגוריות, ראשית גודל השמיכה, סוג הבד ומידת החום שלה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דרונט חברת בניית אתרים מאז 1999 כאשר בתקופה זו הקימה אתרים רבים עבור לקוחות בגדלים שונים החל מחברות קטנות ועד לחברות בינלאומיות, כולל מוסדות וארגונים מובילים בישראל.

בנוסף לשרותי בניית אתרים, מציעה החברה שרותי קידום אתרים במנועי חיפוש מובילים בעולם.

ניסיון עשיר בתחום ומתודולוגיה שנבחנה לאורך שנים, עושה את ההבדל ומשפרת מעמדיהם של אתרים בתוצאות חיפוש.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת daronet

מאת: daronetייעוץ משפטי26/05/144630 צפיות
זכויות רפואיות הוא מונח שאנו נוטים לשמוע פעמים רבות, אולם לא תמיד ולא כולם באמת מבינים במה מדובר. רבים מניחים כי מדובר במצב שבו רק אנשים החולים בסוג מסוים של מחלות יכולים ליהנות מתנאים כאלה ואחרים המגיעים להם על פי חוק, אולם לא כך הוא הדבר, אלא מדובר בפיצוי כספי חד פעמי ביחד עם פיצויים ארוכי טווח וקבועים שמגיעים למי שנפצעים, נפגעים או חולים במסגרות חייהם השונות.

מאת: daronetאופניים25/02/148751 צפיות
כל מי שהתנסה פעם ברכיבה על אופני הרים מקצועיות יודע כי ההבדל בינן לבין אופניים רגילות הוא הבדל של שמיים וארץ. נכון שלפדל על הכביש זה לגמרי לא רע, אבל אין כמו רכיבת שטח מלאת אדרנלין בטבע.

מאת: daronetניקיון20/02/141200 צפיות
אנו רגילים כי הזרמת מים בברז, הדחת המים בניאגרה או כל פעולה אחרת של זרימת מים לצנרת הביוב מסתיימת בהעברתם החופשית אל מערכת הביוב הראשית והרחק מהמבנה. משאבות ביוב נכנסות לתמונה כאשר אין כך הדבר וקיים החשש הגדול, אשר לעיתים מתממש, של הצפה.

מאת: daronetבניין ואחזקה - כללי31/12/131556 צפיות
למרות שרובנו סבורים כי קבלת טופס 4 מהווה את הפרוצדורה האחרונה בטרם אכלוס המבנה, הרי שע"פ ההנחיות מדובר בתהליך "מתגלגל" אשר אליו יש להתכונן בהתאם ובאופן מסודר לאורך כל שלבי הבנייה. להלן השלבים השונים שיש לעבור בטרם מקבלים טופס 4 חתום ומאושר.

מאת: daronetניקיון24/11/131256 צפיות
פינוי אשפה בידי חברות המתמחות בכך ניתן לביצוע גם עבור מבני מגורים (אשפה ביתית) כגיבוי לשירותי העיריות, כנ"ל לגבי אירועים המופקים מתחת לכיפת השמיים ולמעשה, בכל מצב בו נוצרת פסולת גדולה ונפחית.

מאת: daronetבניין ואחזקה - כללי14/11/131399 צפיות
אחד הדברים השימושיים ביותר בעבודת הגינון הוא המפוח. מפוחים משמשים גננים, עיריות ומתחזקים של גנים בוטניים בתור מכשיר אולטימטיבי אשר עוזר לפנות פסולת גזם ועלים נושרים מהדרכים ו/או לשאוב את הפסולת ולצמצם את נפחה בצורה משמעותית

מאת: daronetתוספי מזון06/11/138813 צפיות
מחלת אוסטאופורוזיס היא מחלה שבה העצמות הופכות לחשופות לשברים מכיוון שמבנה העצם הופך להיות פחות דחוס. העצמות שלנו עוברות לאורך כל חיינו תהליכים שונים של פירוק ובנייה.

מאמרים נוספים בנושא הורות

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות11/04/214008 צפיות
החל מגיל שלוש, ילד יכול להיכנס למטבח לא רק כדי לאכול, אלא גם כדי להתחיל ללמוד להכין את האוכל.

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות16/12/204591 צפיות
מרבים לדבר עלינו כעל "Start up nation”. כמובן שכולנו היינו רוצים שנכדינו יצליחו להשתלב ולהתקדם בלימודים.אחד התנאים החשובים זה להצליח במדעים. אבל אם אחד הנכדים לא בדיוק מצטיין במדעים,הדבר היחיד שאנחנו יכולים לעשות בשיחותינו עם הנכדים זה לנסות לעורר בהם סקרנות. כידוע, הסקרנות היא תנאי ראשון לחיפוש האמת – וזאת תחילת הדרך למדע.

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות22/10/204638 צפיות
הקורונה מרחיקה אותנו פיזית מהנכדים, אבל בואו ננסה לשמור לפחות על הקרבה הנפשית בעזרת רעיון נחמד וקל.

מאת: כרמי אומרוהורות07/09/201457 צפיות
ילדים זה שמחה - אני משננת לעצמי את המוטו בכל מלחמה איתם מחדש

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות22/07/201446 צפיות
סבים וסבתות, נצלו את הזמן הפנוי ובנו יחד עם הנכדים אילן יוחסין. זה ישעשע אותם וזה יוסיף לקשר הבין דורי.

מאת: כרמי אומרוהורות03/06/201490 צפיות
אחד הדברים החשובים שלמדתי זה שלפעמים צריך לשחרר ולא תמיד צריך להיות סופר מאמי

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות05/02/201626 צפיות
איך נבלה עם מספר נכדים, שהם בני 4, 7, 8, 10? מה יכול להתאים לכולם, לשעשע, להצחיק, להפעיל אותם ולהצחיק את כולנו עד דמעות? הנה רעיון נחמד. תיהנו!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica