חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אופני הרים – יוצאים לכבוש את השטח

מאת: daronetאופניים25/02/20148750 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מה שהתחיל אי שם בסוף שנות השבעים על ידי שני היפים משועממים אשר החליטו לשדרג את אופניהן על מנת להתחרות במורדות ההרים של סן פרנסיסקו, הלך וצבר תאוצה בעשורים הבאים וכיום ספורט אופני ההרים הוא תחביב שרבים מתמכרים אליו.

מהן אופני הרים איכותיות?

הרבה השתנה מאז אותן אופני הרים מאולתרות של ילדי הפרחים, אשר היו בסך הכל אופניים רגילות שהורכבו עליהן שני גלגלי בלון. כיום כבר מדובר בתחום שכולל עשרות מותגים ודגמים ובכל שנה יצרניות האופניים מוציאות עוד תוספות שמשדרגות את חווית הנסיעה. מהו ההבדל בין אופני ההרים לאופניים הרגילות? ובכן, ההבדל המהותי טמון בחוזק וביציבות שלהן. אופני הרים מקצועיות חייבות לעמוד בלחצים והטלטולים העזים של הדרכים המאפיינות את רכיבת השטח, ועל כן להכיל בולמי זעזועים איכותיים ושלדה חזקה במיוחד.

זנב קשיח או שיכוך מלא?

אופני הרים מתחלקות בגדול על פי מספר בולמי הזעזועים שבהן - בולם זעזועים קדמי בלבד או גם אחד אחורי בנוסף. אופניים שמכילות בולם זעזועים אחד מכונות אופני "זנב קשיח". משקלן קל יותר בדרך כלל, הן דורשות פחות תחזוקה ואין בהן בולם אחורי, כך שיעילות הדיווש גבוהה יותר. עם זאת לא מומלץ לצאת איתן למסלולים מורכבים מידי וזאת בשל חוסר הסלחנות שלהן כלפי טעויות פתאומיות. אופני "זנב קשיח" מומלצות בעיקר לרוכבים המקצוענים שבחבורה.

מן הצד השני יש לנו את הדגם המשופר- אלה אופני הרים המכילות שני בולמי זעזועים והן ידועות בכינוי אופני "שיכוך מלא".  סוג אופניים זה נחשב לבטיחותי יותר וזאת בשל בולם הזעזועים הנוסף שנמצא מאחור. יכולת אחיזת השטח שלהן טובה בהרבה וכך גם השליטה בהן שמאפשרת רכיבה גם בתנאי השטח הקשים ביותר. אופניים אלה מומלצות למתחילים ומקצוענים כאחד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דרונט חברת בניית אתרים מאז 1999 כאשר בתקופה זו הקימה אתרים רבים עבור לקוחות בגדלים שונים החל מחברות קטנות ועד לחברות בינלאומיות, כולל מוסדות וארגונים מובילים בישראל.

בנוסף לשרותי בניית אתרים, מציעה החברה שרותי קידום אתרים במנועי חיפוש מובילים בעולם.

ניסיון עשיר בתחום ומתודולוגיה שנבחנה לאורך שנים, עושה את ההבדל ומשפרת מעמדיהם של אתרים בתוצאות חיפוש.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת daronet

מאת: daronetייעוץ משפטי26/05/144630 צפיות
זכויות רפואיות הוא מונח שאנו נוטים לשמוע פעמים רבות, אולם לא תמיד ולא כולם באמת מבינים במה מדובר. רבים מניחים כי מדובר במצב שבו רק אנשים החולים בסוג מסוים של מחלות יכולים ליהנות מתנאים כאלה ואחרים המגיעים להם על פי חוק, אולם לא כך הוא הדבר, אלא מדובר בפיצוי כספי חד פעמי ביחד עם פיצויים ארוכי טווח וקבועים שמגיעים למי שנפצעים, נפגעים או חולים במסגרות חייהם השונות.

מאת: daronetניקיון20/02/141200 צפיות
אנו רגילים כי הזרמת מים בברז, הדחת המים בניאגרה או כל פעולה אחרת של זרימת מים לצנרת הביוב מסתיימת בהעברתם החופשית אל מערכת הביוב הראשית והרחק מהמבנה. משאבות ביוב נכנסות לתמונה כאשר אין כך הדבר וקיים החשש הגדול, אשר לעיתים מתממש, של הצפה.

מאת: daronetבניין ואחזקה - כללי31/12/131555 צפיות
למרות שרובנו סבורים כי קבלת טופס 4 מהווה את הפרוצדורה האחרונה בטרם אכלוס המבנה, הרי שע"פ ההנחיות מדובר בתהליך "מתגלגל" אשר אליו יש להתכונן בהתאם ובאופן מסודר לאורך כל שלבי הבנייה. להלן השלבים השונים שיש לעבור בטרם מקבלים טופס 4 חתום ומאושר.

מאת: daronetהורות27/11/131326 צפיות
כל הורה מכיר את תחושת החוסר אונים אשר אנו חשים בכל הקשור לתינוק הקטן שלנו. התינוק שלנו יתחיל לדבר ולחוות דעה רק בעוד שנים אחדות וכרגע אין לנו שום דרך לדעת באופן חד משמעי מה הוא צריך באמת.

מאת: daronetניקיון24/11/131256 צפיות
פינוי אשפה בידי חברות המתמחות בכך ניתן לביצוע גם עבור מבני מגורים (אשפה ביתית) כגיבוי לשירותי העיריות, כנ"ל לגבי אירועים המופקים מתחת לכיפת השמיים ולמעשה, בכל מצב בו נוצרת פסולת גדולה ונפחית.

מאת: daronetבניין ואחזקה - כללי14/11/131399 צפיות
אחד הדברים השימושיים ביותר בעבודת הגינון הוא המפוח. מפוחים משמשים גננים, עיריות ומתחזקים של גנים בוטניים בתור מכשיר אולטימטיבי אשר עוזר לפנות פסולת גזם ועלים נושרים מהדרכים ו/או לשאוב את הפסולת ולצמצם את נפחה בצורה משמעותית

מאת: daronetתוספי מזון06/11/138813 צפיות
מחלת אוסטאופורוזיס היא מחלה שבה העצמות הופכות לחשופות לשברים מכיוון שמבנה העצם הופך להיות פחות דחוס. העצמות שלנו עוברות לאורך כל חיינו תהליכים שונים של פירוק ובנייה.

מאמרים נוספים בנושא אופניים

מאת: sharondan80אופניים01/12/151882 צפיות
חשוב להקפיד למקסם את רמת הבטיחות, שכן אמנם הכתוב לעיל מהותי אך לא פחות הדגש של אבזור נלווה לרוכב האופנוע שניתן למצוא בחנויות מתמחות לציוד אופנועים.

מאת: vodplaceאופניים30/06/151859 צפיות
כל אדם שאופניים יקרים לליבו והשימוש שלו בהם הוא יום-יומי יגיד לכם שמנשא לאופניים הוא דבר חיוני ואפילו הכרחי על מנת לשנע את האופניים ממקום למקום

מאת: ענת אמראופניים07/04/151574 צפיות
עבור רובנו, רכיבת אופניים היא לכל היותר אמצעי תחבורה. אך, עבור יותר ויותר אנשים, רכיבה זה התמכרות של ממש. במדריך הבא תהנו מכמה טיפים שיעזרו לכם לבחור ולרכוש זוג אופניים איכותי.

מאת: יעקב שמילאופניים28/12/142006 צפיות
בחירת צמיגים לאופניים אולי נשמעת כמו אחת הבחירות הפחות חשובות אך המומחים יסכימו כולם שהוא חשוב מאין כמותו.

מאת: ברטה חניאופניים05/08/143396 צפיות
אופניים חשמליות הם כבר לא דבר של מה בכך. משמשות ככלי רכב לכל דבר, חסכוניות בחניה, זרירות עקב היותן חשמליות ולא דורשות מאמץ גדול מצד המשתמש.

מאת: אופניים חשמליותאופניים15/07/143895 צפיות
סוללת הליתיום : מצבר המשתמש במספר מרכיבים כימיקליים כדי לייצר אנרגיה בכמות של פי 2 מהסוללות הרגילות שאנו משתמשים בהן ביום יום. הן מנוצלות בעיקר במכשירים חשמליים ניידים משום היכולת החזקה שלהן והאפשרות להטעינן מחדש... סוללות ליתיום משמשות אותנו יום ביומו ומחזיקות מעמד בדרך כלל שנה עד שלוש +- ... אך הבעיה בסוללות ליתיום היא שהן נחלשות עם הזמן ערך הסוללה ירד בכ 15% ברבעון +- .

מאת: עידואופניים30/06/143950 צפיות
הדרך הנכונה ביותר לבחור לכם את זוג האופניים החשמליות הבא שלכם

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica