חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כמה עולה להתגרש?

כמה עולה להתגרש?

זוגות נשואים רבים, נאלצים בשלב מסיום של החיים להיפרד. גירושין בהסכמה הם אמורים כלפי זוגות שהגיעו להסכמות עקרוניות בעניין הגירושין. ההסכם אמור להיות מסוכם בכתב ובו תצטרכו לפרט בניכם את ההסכמות אליהן הגעתם בכל הנוגע למשמורת הילדים, הסדרי ראיה, מזונות, חלוקת הרכוש, וויתורה של האשה על כתובה וכל נושא משותף בניכם.

לזוגות אשר לא הצליחו להגיע להסכמה בכוחות עצמם, יפה כי תיגשו למגשר לעזרה מינימאלית בגיבוש ההסכמות בניכם. (המגשר לא אמור לדעת על סיבת גירושיכם, הוא יכבד את החלטתכם. דבר זה יקל עליכם כבני הזוג לסיים את דרככם כידידים).

סך הכל לתשלום - ₪669

גירושין בהסכמה: עלויות אגרות בבית הדין הרבני  עומדות על ₪669 בלבד.  (נכון ל-2009).

סכום זה כולל בתוכו פתיחת תיק ואישור הסכם הגירושין (₪223), סידור גט (₪223) והוצאת שתי תעודות גירושין (₪223 כל אחת).

זוגות שבחרו לאשר את הסכם הגירושין בבית המשפט לענייני משפחה תמורת ₪431, (במקום 223 ₪ בבית הדין הרבני) יעלה לו סה"כ ₪892.

אישור ההסכם וקבלת הגט בד"כ נעשים ביום אחד [לאחר פרידה מוחלטת בין בני הזוג במשך שבועיים, זאת אומרת לגור בדירות נפרדות ללא מגע אינטימי]. הליך בירוקראטי זה תופס בד"כ את כל הבוקר בין בכותלי בית הדין, ולכן תשכללו בנוסף לאגרות גם יום עבודה.

כאשר הולכים לחתימה על הסכמי גירושים מכיוון שהכול נכתב ומפורט. חוסכים אנו על הרבה כסף, הרבה צער,כאב וסבל של תביעות הדדיות בין בני זוג. 

הסכמי גירושין נועדו להיפרד בצורה יפה ולא ללכת אל הלא נודע ועם הרבה מריבות בבתי המשפט ומערכת החוק. כך שאם אנו עושים את זה, נעשה את זה כמו שצריך.

 



תגיות המאמר: הסכםגירושין, טועןרבני


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חזקיהו חנימוב הינו מגשר מוסמך בתחום המשפחה וטוען רבני המתחמה בשיקולים המנחים את הרכב הבית הדין הרבני בסוגיות מורכבות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חזקיהו חנימוב

מאמרים נוספים בנושא גישור ובוררות

מאת: tiloniגישור ובוררות11/02/181596 צפיות
כשבאים לדון בנושא גישור לאחר בגידה, עולה השאלה האם לתת מקום לאמוציות ולהבעת רגשות או שמא יש להישאר מקצועיים ודידקטיים ולהתעסק רק בתחום החוזי של הסכם שלום בית או גישור?

מאת: tiloniגישור ובוררות04/01/181540 צפיות
הפנייה הראשונית אל המגשר היא פנייה טלפונית של אחד מבני הזוג אל מגשר מקצועי השייך לרשימת המגשרים המורשית של משרד המשפטים, למרות שאין חובה חוקית להיכלל ברשימה זו, הרי שמוטב לפנות לאיש מקצוע מוסמך ואמין.

מאת: tiloniגישור ובוררות01/12/171704 צפיות
כאשר הנישואים שלנו מגיעים לסיום אנחנו צריכים להחליט מהי הדרך הכי טובה להיפרד. תהליך של גישור גירושין יכול לסייע לנו להתגרש באווירה טובה וחיובית יותר

מאת: shlomy גישור ובוררות17/07/161862 צפיות
גירושין הוא אחד המאבקים הקשים הדורש משאבים נפשיים וכספיים רבים, הליך גישור בגירושין מבטיח לשני הצדדים את כל הזכויות בתהליך מהיר בלי בירוקרטיה והוצאות מיותרות

מאת: דוד סונינוגישור ובוררות24/06/152636 צפיות
המאמר מבוסס על עבודת הגמר שלי משנת 1990, ועל קורס שהעברתי באוניברסיטה בנושא. עבודת הגמר שלי היתה אבן דרך לביסוס מערכת הגישור. אולם תהליך השלמה שונה מתהליך הגישור. המאמר מנסה לשרטט את הדרך היעילה כדי לפתור באופן סופי סיכסוכים.

מאת: שירלי אנגלמןגישור ובוררות16/06/152114 צפיות
עו"ד שירלי אנגלמן, עורכת דין גירושין וענייני משפחה, מגשרת ומנחת סדנאות מתגרשים. (לשאלות וליצירת קשר בדואר אלקטרוני: s.mishpati@gmail.com ) (למאמר המלא ומידע נוסף באתר אינטרנט: www.get-net.co.il ). טלפון: 077-2010-298.

מאת: Yoniגישור ובוררות21/05/152533 צפיות
הדרך הנכונה והבריאה ביותר להתגרש היא חתירה אל הסכם המשרת את טובת שני הצדדים, הסכם הוגן המוסכם על שני הצדדים ומבוסס על גישור ותקשורת תקינה. כאשר שני הצדדים משתפים פעולה על התהליך, נכונים לפשרות ופועלים לסיום מהיר של התהליך הדברים יהיו הרבה יותר פשוטים בעבור שני הצדדים. חשוב להבהיר כי גישור גירושין משרת את טובת שני הצדדים, המגשר מחויב בהתייחסות שווה לזכויות של שני הצדדים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica