חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הסכם גירושין - איך עושים זאת נכון

מאת: shlomy גישור ובוררות17/07/20161858 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ניכנס לתוקפו החוק המחייב כל זוג בהליך גישור לפני כל תהליך גירושים, בשנים האחרונות החלה עליה גדולה בקרב המתגרשים, הסטטיסטיקהמראה שאחד מכל שלושה זוגות מחליט להתגרש, החוק נועד קודם כל למנוע / לצמצם את המאבקים המשפטיים הקשים שעוברים הזוגות, במאבקים הם לעיתים מרחיקי לכת והפגיעה הקשה היא לא רק בזוג אלא בכל האנשים הסובבים אותם כולל ילדים שלרוב נמצאים בתמונת המאבקלמה גישור ?החלטתם להתגרש? קרוב לוודאי שתצליחו, אבל השאלה חשובה באמת היא מה איבדתם בדרך?, תהליך גירושים לרוב הוא תהליך כואב, ארוך ומסורבל במיוחד אם מעורבים ילדים ורכוש , זוגות נשואים צוברים במהלך שנותיהם לא מעט רכוש ונכסים וכאשר הם  נדרשים לחלק אותו ביניהם לאור המתיחות הדבר הופך למשימה בלתי אפשרית שלרוב מועברת להחלטת שופט,ההחלטה לעבור גישור גירושין ע"י מגשר משפטן מוסמך היא האלטרנטיבה הטובה ביותר וזו ממספר סיבות: ראשית החלטתם שאת ההחלטות החשובות ביותר תקבלו בעצמכם וזאת  מאשר לתת לבית המשפט להכריע עבורכם, בהליך גישור ניתן במה לכל אחד מבני הזוג להביע את טיעוניו וצרכיו במספר מפגשים עניינים בכדי להגיע לפתרונות המוסכמים יחד,צמצום הזמן - בכל שנה נפתחים בארץ אלפי תיקי גירושין דבר המעמיס במיוחד על בתי הדין הרבניים שגם ככה עמוסים לעייפה, זמן טיפול בתיק ממוצע הוא שנה ומעלה לעומת הליך הגישור בבית הדין לענייני משפחה קצר בהרבה,צמצום הפגיע - הליך גירושים דורש משאבים נפשיים רבים הן אצל בני הזוג והן אצל הסובבים אותם, באמצעות הידברות ונכונות לעבור את התהליך יחד באמצעות מגשר ניתן יהיה לצמצם משמעותית את הפגיע במיוחד אם ישנם ילידים בתמונה.צמצום כספי - תחום הגירושין הפך לענף עסקי, כלכלי רחב מאוד, ממנו מתפרנסים לא מעט עורכי דין, גירושין באמצעות בתי משפט, ושכירות עורכי דין עשוי להיות יקר לאין שיעור עבור המתגרשים לעומת בחירת בהליך גישור אצל מגשר זול בהרבה.תוקף משפטי בהסכם גישורהליך הגישור מעניק יכולת להגיע להסכמות משותפות בין בני זוג שהחליטו להיפרד, כאשר מגיעים להבנות מוסכמות בהליך ניתן יהיה להעלות את כל ההסכם על כל סעיפיו בכתובים ולהביאו בפני שופט לענייני משפחה שיעניק לו תוקף משפטי ומחייב מצד החתומים.הנושאים העיקרים בהם ידונו בתהליך הגישור:

  • פתרון סכוסכים, קבלת החלטות
  • חלוקת רכוש
  • תוכנית הורות, משמורת על ילדים
  • תשלומי מזונות
  • עריכת הסכם גירושין וחתימתו בבית הדין לענייני משפחה
  • לסיכוםכשמדובר על פתרון סכסוכים, אין טוב מהדברות משותפת והגעה לפתרונות מוסכמים אשר יאפשרו מינימום נזק והמשך קיום חיים נורמליים ככול האפשר.

     





     
         
         
         
       
     
    אודות כותב המאמר:
     
         
       
     

    מאמרים נוספים מאת shlomy

    מאת: shlomy עסקים - כללי13/10/201266 צפיות
    בייחוד בזמנים מאתגרים שכלכלות רבות בעולם מתמודדות, ישנם משקיעים רבים שמחפשים אפיקים שבבוא העת יוכלו לקבל תשואות גבוהות מהרגיל, יובל זיו וחברת פסיפיק הולדינגס עם דוגמה אחת לחברות שמתמחות בדיוק במקומות אלו.

    מאת: shlomy מתכונים ואוכל - כללי22/01/205507 צפיות
    מתכננים אירוע בקרוב? רוצים לבחור את הקייטרינג הנכון ביותר עבור האירוע, וזה שיתרום להצלחה שלו בצורה הטובה ביותר? אם כן כדי לכם לקרוא את המאמר הבא:

    מאת: shlomy שיפוצים27/03/191819 צפיות
    אם בניתם בית חדש, אתם עומדים להיכנס לדירה מקבלן או עומדים לרכוש בית מיד שניה, בוודאי שמעתם על המושג "בדק בית". בדק בית הינה בדיקה יסודית ובה בודקים את הבית על כל חלקיו השונים והמטרה של הבדיקה היא לאתר ליקויים שונים במבנה ובבניה ולאפשר לכם לדעת את מצבו האמיתי של המבנה.

    מאת: shlomy בריאות נשים13/03/191724 צפיות
    יובש נרתיקי הינו מצב בו אין רטיבות בנרתיק, ומדובר במצב שכיח מאוד אצל נשים בגיל המעבר, אך ניתן לראות זאת גם פעמים רבות אצל נשים בגילאים צעירים.

    מאת: shlomy בריאות נשים24/02/196628 צפיות
    נשים רבות סבורות כי מדובר בניתוח נדיר, אך לא כך. בישראל מבוצעות כ 5000 כריתות רחם בכל שנה, ומדובר בניתוח מוכר ושכיח ברוב העולם. אמנם מדובר בניתוח המלווה בחששות רבים, אך אחוזי ההצלחה שלו גבוהים.

    מאת: shlomy בריאות נשים24/02/192159 צפיות
    המושג היסטרוסקופיה אבחנתית אולי נשמע לכם כמו שם מפוצץ וקצת מלחיץ, אך בפועל זה ממש לא ככה. היסטרוסקופיה אבחנתית הינה בדיקה אשר מבוצעת בנשים לצורך איתור בעיות בתוך חלל הרחם. מדובר בבדיקה פשוטה יחסית אשר מבוצעת במקרים רבים של בעיות בחלל הרחם, או חשש לבעיות כאלו ואחרות.

    מאת: shlomy בניין ואחזקה - כללי20/02/191410 צפיות
    בדיקת בדק בית הינה בדיקה המחולקת לכמה בדיקות, וכך מרכיבים את הדו"ח הסופי הכולל התייחסות לכל היבט במבנה, חיצוני ופנימי, וכולל ליקויי בניה אם קיימים, בניה שאינה תואמת לתכנון או כל בעיה אחרת. אם אתם עומדים לרכוש בית מיד שניה, בניתם בית חדש או עומדים להיכנס לדירת קבלן חדשה, מדובר בבדיקה שאסור לכם לוותר עליה.

    מאמרים נוספים בנושא גישור ובוררות

    מאת: tiloniגישור ובוררות11/02/181593 צפיות
    כשבאים לדון בנושא גישור לאחר בגידה, עולה השאלה האם לתת מקום לאמוציות ולהבעת רגשות או שמא יש להישאר מקצועיים ודידקטיים ולהתעסק רק בתחום החוזי של הסכם שלום בית או גישור?

    מאת: tiloniגישור ובוררות04/01/181537 צפיות
    הפנייה הראשונית אל המגשר היא פנייה טלפונית של אחד מבני הזוג אל מגשר מקצועי השייך לרשימת המגשרים המורשית של משרד המשפטים, למרות שאין חובה חוקית להיכלל ברשימה זו, הרי שמוטב לפנות לאיש מקצוע מוסמך ואמין.

    מאת: tiloniגישור ובוררות01/12/171701 צפיות
    כאשר הנישואים שלנו מגיעים לסיום אנחנו צריכים להחליט מהי הדרך הכי טובה להיפרד. תהליך של גישור גירושין יכול לסייע לנו להתגרש באווירה טובה וחיובית יותר

    מאת: דוד סונינוגישור ובוררות24/06/152631 צפיות
    המאמר מבוסס על עבודת הגמר שלי משנת 1990, ועל קורס שהעברתי באוניברסיטה בנושא. עבודת הגמר שלי היתה אבן דרך לביסוס מערכת הגישור. אולם תהליך השלמה שונה מתהליך הגישור. המאמר מנסה לשרטט את הדרך היעילה כדי לפתור באופן סופי סיכסוכים.

    מאת: שירלי אנגלמןגישור ובוררות16/06/152111 צפיות
    עו"ד שירלי אנגלמן, עורכת דין גירושין וענייני משפחה, מגשרת ומנחת סדנאות מתגרשים. (לשאלות וליצירת קשר בדואר אלקטרוני: s.mishpati@gmail.com ) (למאמר המלא ומידע נוסף באתר אינטרנט: www.get-net.co.il ). טלפון: 077-2010-298.

    מאת: Yoniגישור ובוררות21/05/152529 צפיות
    הדרך הנכונה והבריאה ביותר להתגרש היא חתירה אל הסכם המשרת את טובת שני הצדדים, הסכם הוגן המוסכם על שני הצדדים ומבוסס על גישור ותקשורת תקינה. כאשר שני הצדדים משתפים פעולה על התהליך, נכונים לפשרות ופועלים לסיום מהיר של התהליך הדברים יהיו הרבה יותר פשוטים בעבור שני הצדדים. חשוב להבהיר כי גישור גירושין משרת את טובת שני הצדדים, המגשר מחויב בהתייחסות שווה לזכויות של שני הצדדים.

    מאת: ירון כהןגישור ובוררות24/02/148480 צפיות
    המצב המשפטי כיום, עוד טרם שונה החוק, מאוד מבלבל, היות שעל פי החוק נכון להיום החזקה קיימת. הבעיה היא בפערים ובחוסר האחידות בפסיקה בבתי המשפט. בעוד שבית משפט אחד (המחוזי) קבע לפני כחודש כי: "עד עתה טרם שונה החוק והוא מחייב ככתבו וכלשונו ואין לנו רשות לשנות הימנו" קרי, כל עוד לא שונה חוק, הוא מחייב את הפוסקים לפעול לפיו והילדים צריכים להישאר אצל האם.

     
     
     

    כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
    השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

    christian louboutin replica