חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גישור גירושין- גישור לאחר בגידה

מאת: tiloniגישור ובוררות11/02/20181590 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כשבאים לדון בנושא גישור לאחר בגידה, עולה השאלה האם לתת מקום לאמוציות ולהבעת רגשות או שמא יש להישאר מקצועיים ודידקטיים ולהתעסק רק בתחום החוזי של הסכם שלום בית או גישור?

במאמר זה ננסה להבין מדוע דווקא מתן פתח להבעת רגשות כעס, זעם, הפתעה ועלבון, הן מהצד הפוגע, כלומר, הבוגד, והן מהצד הנפגע והנבגד, יכול להוביל לסוג של השלמה ופיוס ואפילו להביא לידי החלטה משותפת לביטול מאבק הגירושין ולתחילתו של מאבק חדש, הפעם על הזוגיות ועל המשפחה.

הליך גישור לאחר בגידה הוא הליך שיכול להועיל לשני הצדדים בהגעה להחלטה מושכלת ורציונאלית ולא כזו המתקבלת בלהט הרגע ומתוך רגשנות ואמוציה, הצד המגשר, שהוא תמיד אובייקטיבי ואף פעם לא מוטה לטובת מי מהצדדים, צריך להוביל דרך מקצועית הסוללת את הדרך ליישוב הסכסוך המשפחתי והזוגי ללא צורך בהתערבות בית המשפט ובהוצאת הון על עורכי דין ועל הליכים משפטיים שהמרוויחים העיקריים בהם הם לא בני הזוג אלא עורכי הדין.

מיהו מגשר גירושין?

המגשר למעשה הוא אדם שהוסמך בתחום גישור בתחום דיני המשפחה. המגשר לא מחליט עבור בני הזוג המתגרשים, אלא מסייע להם להגיע להסכמות הדדיות ככל הניתן. תפקידו של המגשר הינו להקשיב ולשאול את הצדדים בצורה אובייקטיבית ככל האפשר, ולאחר מכן לגבש הסכם גירושין המבוסס על הסכמות שני הצדדים. חשוב לציין כי במקרים בהם בני הזוג לא הצליחו להגיע להסכמות הדדיות בהליך הגישור, הידע הנצבר בהליך הגישורי יאפשר התנהלות יעילה יותר בבית המשפט לאחר מכן.


הסכם גירושין לאחר בגידה

הסכם גירושין לאחר בגידה צריך להתבסס, אפילו יותר מכל הסכם גירושין אחר, על ראיית טובת הילדים ורווחתם, תוך נטרול של כל רגש ורצון לנקמה מצד הצד שנבגד, רגשות שקשה מאוד להתעלם מהם ולהיאבק בהם באופן עצמאי וללא תיווך אובייקטיבי. הרצון לפגוע ולהרע במי שפגע והרע לנו הוא רצון אנושי, מובן והגיוני אך הוא לא תמיד נכון וצודק. הרי אם האב או האם הם הורים נפלאים, משקיעים ואהובים לילדיהם, מדוע שמעשה חסר אחריות מצדם כלפי בן או בת זוגם יוביל לפגיעה במשמעות שלהם כהורה?


לסיכום, גישור לאחר בגידה היא הדרך הנכונה ביותר לפעול על מנת להגיע לכלל החלטה על המשך, או על סיום, החיים המשותפים, ובאמצעות גישור מקצועי, אמין ונכון אפשר לסלול את הדרך לעתיד ורוד ואופטימי יותר, גם עבורכם ובעיקר עבור הילדים שלכם.

למידע על שירותי גישור גירושין לחצו כאן

 



תגיות המאמר: בגידה, גישור


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת tiloni

מאת: tiloniניקיון01/03/222936 צפיות
שואב אבק תעשייתי - ניקיון יעיל בזמן קשצר תוך שימוש בטכנולוגיית ניקיון מנצחת.

מאת: tiloniצבא וביטחון14/02/221494 צפיות
לצערנו, מיגון חלונות הוא חלק אינטגרלי מהיותינו ישראלים בארץ הזו. מיגון חלונות הוא מה שלא פעם אנחנו פשוט לא יכולים להתפשר עליו. הביטחון שלנו ושל היקרים לנו הוא באמת הדבר החשוב ביותר

מאת: tiloniאימון מנהלים14/02/223277 צפיות
אימון מנהלים זהו תהליך של מעין קורס אימון עסקי המותאם במיוחד למנהלים בתחומים שונים ובארגונים שונים

מאת: tiloniאדריכלות08/02/222822 צפיות
אם בעבר מיגון חלונות, בין אם זה מיגון חלונות לממד ובין אם מיגון חלונות לרכב היו דברים מאוד יקרים, הרי שהיום אתם יכולים למצוא את אותה האיכות במחירים הרבה יותר משתלמים. מיגון חלונות הוא מה שאנחנו עושים בכל יום מחדש ואנחנו נשמח לספר לכם את מה שאתם צריכים לדעת.

מאת: tiloniעסקים - כללי03/10/21969 צפיות
כיול משקלים נעשה על ידי מעבדת כיול מוסמכת, אשר ברשותה קיימים כל האמצעים והציוד המקצועי הנדרש לביצוע כיול מדוייק של משקלים עד כמה שניתן.

מאת: tiloniבריאות ורפואה כללי15/07/213631 צפיות
מה הצעדים שיש לעשות על מנת להעסיק עובד זר בסיעוד? לרשותכם המדריך המלא

מאת: tiloniעסקים מקוונים23/03/211850 צפיות
כולנו מבינים את החשיבות בשירות הלקוחות של העסק להצלחתו של העסק – מדובר בחלק חשוב ומהותי בהצלחה. אם משקיעים באופן מספק בשירות הלקוחות, הצורך של כל לקוח נענה באופן מידי (או כמעט מידי). תנאי בסיסי לכך הוא לדאוג שתהיה תשתית טלפונית מתאימה להיקף העסק

מאמרים נוספים בנושא גישור ובוררות

מאת: tiloniגישור ובוררות04/01/181535 צפיות
הפנייה הראשונית אל המגשר היא פנייה טלפונית של אחד מבני הזוג אל מגשר מקצועי השייך לרשימת המגשרים המורשית של משרד המשפטים, למרות שאין חובה חוקית להיכלל ברשימה זו, הרי שמוטב לפנות לאיש מקצוע מוסמך ואמין.

מאת: tiloniגישור ובוררות01/12/171701 צפיות
כאשר הנישואים שלנו מגיעים לסיום אנחנו צריכים להחליט מהי הדרך הכי טובה להיפרד. תהליך של גישור גירושין יכול לסייע לנו להתגרש באווירה טובה וחיובית יותר

מאת: shlomy גישור ובוררות17/07/161857 צפיות
גירושין הוא אחד המאבקים הקשים הדורש משאבים נפשיים וכספיים רבים, הליך גישור בגירושין מבטיח לשני הצדדים את כל הזכויות בתהליך מהיר בלי בירוקרטיה והוצאות מיותרות

מאת: דוד סונינוגישור ובוררות24/06/152631 צפיות
המאמר מבוסס על עבודת הגמר שלי משנת 1990, ועל קורס שהעברתי באוניברסיטה בנושא. עבודת הגמר שלי היתה אבן דרך לביסוס מערכת הגישור. אולם תהליך השלמה שונה מתהליך הגישור. המאמר מנסה לשרטט את הדרך היעילה כדי לפתור באופן סופי סיכסוכים.

מאת: שירלי אנגלמןגישור ובוררות16/06/152110 צפיות
עו"ד שירלי אנגלמן, עורכת דין גירושין וענייני משפחה, מגשרת ומנחת סדנאות מתגרשים. (לשאלות וליצירת קשר בדואר אלקטרוני: s.mishpati@gmail.com ) (למאמר המלא ומידע נוסף באתר אינטרנט: www.get-net.co.il ). טלפון: 077-2010-298.

מאת: Yoniגישור ובוררות21/05/152528 צפיות
הדרך הנכונה והבריאה ביותר להתגרש היא חתירה אל הסכם המשרת את טובת שני הצדדים, הסכם הוגן המוסכם על שני הצדדים ומבוסס על גישור ותקשורת תקינה. כאשר שני הצדדים משתפים פעולה על התהליך, נכונים לפשרות ופועלים לסיום מהיר של התהליך הדברים יהיו הרבה יותר פשוטים בעבור שני הצדדים. חשוב להבהיר כי גישור גירושין משרת את טובת שני הצדדים, המגשר מחויב בהתייחסות שווה לזכויות של שני הצדדים.

מאת: ירון כהןגישור ובוררות24/02/148480 צפיות
המצב המשפטי כיום, עוד טרם שונה החוק, מאוד מבלבל, היות שעל פי החוק נכון להיום החזקה קיימת. הבעיה היא בפערים ובחוסר האחידות בפסיקה בבתי המשפט. בעוד שבית משפט אחד (המחוזי) קבע לפני כחודש כי: "עד עתה טרם שונה החוק והוא מחייב ככתבו וכלשונו ואין לנו רשות לשנות הימנו" קרי, כל עוד לא שונה חוק, הוא מחייב את הפוסקים לפעול לפיו והילדים צריכים להישאר אצל האם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica