חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מידע שימושי על גישור גירושין מהיר וקל

מאת: Yoniגישור ובוררות21/05/20152527 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

באמצעות הגישור ההליך מסתיים מהר יותר ללא צורך בבירוקרטיה רבה וללא הוצאות כספיות גבוהות מיותרות. כאשר אנו שוכרים עורכי דין גירושין יקרים ולוחמניים המרוויחים העיקריים מכך הם עורכי הדין בעצמם. פנייה אל מגשר גירושין תשרת את טובתכם טוב יותר.

יתרונות של גישור לגירושין

א. סיום מהיר של התהליך.

ב. חתירה להסכם המשרת את טובת שני הצדדים.

ג. צמצום ההליכים הבירוקרטיים הדרושים.

ד. חיסכון בהוצאות הכספיות.

ה. הסכמים הוגנים המחזיקים מעמד במשך תקופה ארוכה.

ו. בניית ערוצי תקשורת נכונים בין שני בני הזוג, גישור לגירושין הוא הזדמנות ללמוד אודות ניהול משא ומתן.

בעבור אלו אשר אינם מכירים מהו הליך גישור נסביר כי התהליך מנוהל על ידי איש מקצוע מוסמך. המגשר מופקד על יישוב סכסוכים מסוגים שונים תוך ניהול משא ומתן בין הצדדים, מגשרים עוסקים בניהול הליכי גירושין, סכסוכים משפחתיים, סכסוכים בין שותפים עסקיים, חלוקת ירושות ועוד. הגישור מתקיים במטרה למנוע מכם את ההגעה אל בית המשפט, מגשר לגירושין מאפשר לכם לקבל את ההחלטות בעצמכם ללא מעורבות של בית המשפט.

מדוע כדאי לפנות אל מגשר גירושין?

מעורבות של גורם שלישי וניטרלי בהליך הגירושין חיונית ליישוב מהיר ונכון יותר של הסכסוך. הניטרליות של המגשר מבטיחה כי ישרת את טובת שני הצדדים במידה זהה. ההסכם יבנה על דו שיח, פשרות ושאר טכניקות משא ומתן. נציין כי הליך גישור לגירושין דורש את הסכמת שני הצדדים ושיתוף פעולה מלא, כאשר אחד מבני הזוג אינו מעוניין לקחת חלק בתהליך הדברים הופכים מורכבים יותר. זה הזמן לנצל את הניסיון הרב העומד לרשות המגשר, את כושר השכנוע שלו ואת יכולות ניהול המשא ומתן.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Yoni

מאת: Yoniטלפונים סלולריים24/02/161191 צפיות
אם הייתם מתבקשים לפני חמש שנים לקנות טלפון זו היתה נחשבת למשימה יחסית פשוטה, בשנת 2016 זו כבר נהפכה למשימה שיכולה לכם בקלות "ללכת לאיבוד" בתוך המבחר העצום שהשוק מציע בין מגוון רחב של חברות, מכשירים ודגמים. על מנת בכל זאת לנסות לתת מענה לשאלה איזה מכשיר כדאי לכם לרכוש ההמלצה היא פשוט לנסות ולמקד את הרכישה מול הצורך האישי שלכם...

מאת: Yoniאורטופדיה ופיזותרפיה24/02/161647 צפיות
בואו נדבר על איכות חיים... ובכן, אין ספר כי מדובר בשאלה גדולה וכללית מאוד היכולה להשתמע לכיוונים רבים, במאמר זה נתמקד בשיפור איכות חיים בפן הבריאותי. שאנחנו מדברים על בריאות אנו מתייחסים לגוף ולנפש כאחד תוך הבנה כי האחד קשור באופן ישיר בשני.

מאת: Yoniטלפונים סלולריים28/11/151563 צפיות
תתפלאו אבל לא רק נשים אוהבות אקססוריס ושילוב אביזרי אופנה כאלו ואחרים, היום תחום הסלולאר הפך לנגיש ופופולארי יותר מכפי שאתם מדמיינים, כיום ניתן למצוא אביזרים נלווים נוספים לנייד שלכם אם זה כיסויים צבעוניים ומעניינים, מסך לגלקסי 4, מטענים, אוזניות וכדומה. ממש כמו באופנה כך אותו הדבר לגבי הנייד שלכם.

מאת: Yoniבריאות ורפואה כללי14/10/15805 צפיות
כאבי הגב אינם מרפים?, ניסיתם לקחת כדורים לכאבי הראש? המיגרנות לא עוזבות אתכם? חשים לחץ וחרדה? ואין מנוס כבר ניסיתם את כל הטיפולים האפשריים? אולי תחשבו שוב האם ניסיתם את הטיפול האותיאופטי? טיפול טבעי ללא כימיקלים או שמנים המונחים על הגוף, פשוט טיפול במגע יד בלבד. טיפולים אותיאופטים מעידים על כך שיש שיפור משמעותי בכאבי הראש, הגב וירידה בלחץ ובחרדה. מה זה הטיפול הזה? היכן ניתן למצוא את השיטה הזו האם כל אחד יכול להינות משיטה טבעית שכזו? המשיכו לקרוא.

מאת: Yoniדיני משפחה18/09/151002 צפיות
הרכבת הסכם גירושין ללא מעורבות של ילדים יהיה במקרים רבים פשוט יותר. למעשה, כאשר אין בתמונה ילדים משותפים או ילדים קטינים הסכם הגירושין מתמקד בעיקר בחלוקת הרכוש המשותף בין שני בני הזוג. בשנים האחרונות אנו עדים למקרים רבים של גירושים מהירים, זוגות מחליטים להתגרש כבר לאחר שנה או כמה חודשים של נישואין, הם מתגרשים טרם השלב בו נולדים הילדים ופירוק המשפחה הופך להליך מורכב וכואב יותר.

מאת: Yoniשיפוצים14/07/15821 צפיות
עם השנים ישנה עלייה ברמת המודעות של הציבור הישראלי לשיטות בנייה ירוקה וחשיבותן לשמירה על איכות הסביבה. כדאי לדעת כי שיטות בנייה ירוקה מצליחות לספק לבני הבית סביבת מגורים נוחה וגם חסכונית. הטכניקות הירוקות מצליחות לשמר טוב יותר את הטמפרטורה בתוך הבית ולצמצם את השימוש במזגנים ושאר אמצעים לקירור וחימום הבית.

מאת: Yoniרכב14/07/151077 צפיות
הרכב הנמצא בבעלותנו הוא אחד הנכסים המשמעותיים ביותר, שמירת ערך הרכב חיונית להבטחת נסיעה בטוחה ברכב, נוחות נהיגה וגם הגנה על הנכס הפיננסי שלנו. כאן תוכלו למצוא טיפים שימושיים של בעלי מקצוע לשמירת ערך הרכב ואף העלאת ערך הרכב לקראת מכירה. חשוב להבהיר כי ישנם גם פרמטרים חיצוניים המשפיעים על ערך הרכב, מחיר המחירון הנקבע משפיע משמעותית על ערך הרכב. כמו כן, משפיעים על ערך הרכב גם פרמטרים כמו גיל הרכב, דגם, שינויים בגובה המס, דגם סחיר יותר או פחות (ישנם דגמי רכבים הנחשבים סחירים יותר

מאמרים נוספים בנושא גישור ובוררות

מאת: tiloniגישור ובוררות11/02/181590 צפיות
כשבאים לדון בנושא גישור לאחר בגידה, עולה השאלה האם לתת מקום לאמוציות ולהבעת רגשות או שמא יש להישאר מקצועיים ודידקטיים ולהתעסק רק בתחום החוזי של הסכם שלום בית או גישור?

מאת: tiloniגישור ובוררות04/01/181534 צפיות
הפנייה הראשונית אל המגשר היא פנייה טלפונית של אחד מבני הזוג אל מגשר מקצועי השייך לרשימת המגשרים המורשית של משרד המשפטים, למרות שאין חובה חוקית להיכלל ברשימה זו, הרי שמוטב לפנות לאיש מקצוע מוסמך ואמין.

מאת: tiloniגישור ובוררות01/12/171700 צפיות
כאשר הנישואים שלנו מגיעים לסיום אנחנו צריכים להחליט מהי הדרך הכי טובה להיפרד. תהליך של גישור גירושין יכול לסייע לנו להתגרש באווירה טובה וחיובית יותר

מאת: shlomy גישור ובוררות17/07/161857 צפיות
גירושין הוא אחד המאבקים הקשים הדורש משאבים נפשיים וכספיים רבים, הליך גישור בגירושין מבטיח לשני הצדדים את כל הזכויות בתהליך מהיר בלי בירוקרטיה והוצאות מיותרות

מאת: דוד סונינוגישור ובוררות24/06/152631 צפיות
המאמר מבוסס על עבודת הגמר שלי משנת 1990, ועל קורס שהעברתי באוניברסיטה בנושא. עבודת הגמר שלי היתה אבן דרך לביסוס מערכת הגישור. אולם תהליך השלמה שונה מתהליך הגישור. המאמר מנסה לשרטט את הדרך היעילה כדי לפתור באופן סופי סיכסוכים.

מאת: שירלי אנגלמןגישור ובוררות16/06/152110 צפיות
עו"ד שירלי אנגלמן, עורכת דין גירושין וענייני משפחה, מגשרת ומנחת סדנאות מתגרשים. (לשאלות וליצירת קשר בדואר אלקטרוני: s.mishpati@gmail.com ) (למאמר המלא ומידע נוסף באתר אינטרנט: www.get-net.co.il ). טלפון: 077-2010-298.

מאת: ירון כהןגישור ובוררות24/02/148479 צפיות
המצב המשפטי כיום, עוד טרם שונה החוק, מאוד מבלבל, היות שעל פי החוק נכון להיום החזקה קיימת. הבעיה היא בפערים ובחוסר האחידות בפסיקה בבתי המשפט. בעוד שבית משפט אחד (המחוזי) קבע לפני כחודש כי: "עד עתה טרם שונה החוק והוא מחייב ככתבו וכלשונו ואין לנו רשות לשנות הימנו" קרי, כל עוד לא שונה חוק, הוא מחייב את הפוסקים לפעול לפיו והילדים צריכים להישאר אצל האם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica