חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שירותי גיבוי מחשבים לחברות

מאת: nati bentovאחסון אתרים29/05/20121019 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בניתם אתר לאחרונה?

בהנחה וכבר הקמתם פורטל ברשת, שכרתם מעצב גרפי, הזנתם אליו תוכן טוב והשקעתם בו זמן, מחשבה וכסף - הגיע הרגע לבדוק חבילות אחסון. כל פורטל ברשת, פרטי או מסחרי, חייב להיות מאוחסן על שרת מיוחד. שרת זהו מחשב חזק מאוד שלא כמו מחשב PC שנותן לגבות מס' ענק של קבצים בו זמנית.

שירותי גיבוי זה אינו דבר של מה בכך, להיפך, לא כל חברה שמספקת אחסון היא טובה, בדיוק בגלל זה יש צורך לבדוק כמה נתונים -

סוג השרתים - בתחום קיימות לא מעט טכנולוגיות שונות מאוד, אתרים מתוכננים בתצורה שונה לכן לא כל שרת יוכל לאחסן את אתרכם. צריך לבדוק מראש אם שרתים אלה בכלל מתאימים לאתר שלכם.

חברה אמינה - שרת שלא באוויר מזיק מאוד לאתר, במיוחד אם זהו אתר אינטרנט עסקי. כל דקה בה האתר אינו פועל זה אומר עבורכם הפסד כספים. צריך לבחור בחברה עם מוניטין טוב, כזאת שיודעת לתחזק את השרתים שהיא מחזיקה ולהתמודד עם תקלות במידה ויש.

נפח חבילת האחסון - איזו חבילת אחסון בדיוק כדאי לרכוש? מה לגבי העלויות? כמו בכל עסקה שמבצעים, יש לבחון מה התמורה שאתם מקבלים עבור כספכם. יש לשים לב לנפח של חבילת האחסון ומהירות העברת המידע.

שרת בחו"ל או בארץ - אדם שרק רוצה למצוא שרת ייעודי במחיר נמוך מאוד, עשוי להגיע למצב בו משלם עבור שרת אחסון בדרום אמריקה. שרתים בחו"ל פועלים לאט מאוד, קצב תעבורת המידע עשוי להיות איטי בצורה מרגיזה ואם התרחשה תקלה - אולי לא יהיה למי לפנות.

ועוד משהו - בדקו עם החברה שישנו גיבוי מלא של התכנים ששמים על השרת, העניין הקטן הזה כנראה יחסוך מכם עוגמת נפש בעתיד.

ומה השלב הבא?

רק אחרי שביררתם את הדברים האלה, הגיע הזמן להשוות בין מס' האפשרויות השונות. ככלות הכל, אתם תרצו להיות בטוחים שהנכם מקבלים שירות מצוין שיבטיח לאתרכם מהירות גלישה ויציבות.

עם כל האינפורמציה שכאן בחירת חברת אחסון לאתר שאתם מקימים לא תצטרך להיות משימה קשה, שיהיה המון בהצלחה!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

nati bentov

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת nati bentov

מאת: nati bentovבניין ואחזקה - כללי06/06/121197 צפיות
לרוב האנשים העברת המשרד זהו שלב משמח. זהו זמן טוב לבצע סדר בחפצים, לעבור על הדברים הישנים, לסדר קצת ולהתחדש. על אף הכל, כשעוברים דירה כדאי להקפיד ולבחור חברת הובלות מקצועית שתעביר בשבילנו את החפצים היקרים לליבנו ותאפשר לנו מעבר קל וזריז ככל האפשר.

מאת: nati bentovהפקות אירועים06/06/121228 צפיות
איך היום משאירים רושם במשתה? זאת בהחלט אחת ההתלבטויות הקריטיות ביותר שכל איש מחפש מידע לגביה לפני ארגון הארוע המשמעותי. לנושא זה אין פיתרון חד משמעי, אולם כעת יש המון דרכים המאפשרות להרים את הארוע שלכם ולשדרג אותו למיוחד ולא כמו כל ארוע יום יומי.

מאת: nati bentovהדברה06/06/121355 צפיות
איזה אדם לא חווה את התופעה המלחיצה הבאה, באים בלילה לחדר האמבטיה ומגלים תיקנים שעירים. מקקים וחרקים אחרים הם מפגע לא קטן, ומעבר לאי נעימות, לעיתים הם מסכנים את בריאותנו. אז מה אפשר לעשות במקרים בהם יש דבורים אצלנו בבית?

מאת: nati bentovהפקות אירועים06/06/121294 צפיות
צילום ארועים חשובים – כולם משתמשים בשירות שמקל עלינו להיזכר בארועים המשמחים ביותר בחיינו בדיוק. התחתנתם במסיבה ענקית? ערכתם בריתה לבת? היום אנו לא יכולים שלא לשכור צוות צילום שיעקוב אחריכם ויתעד כל שנייה חשובה מהארוע החד-פעמי. אחר כך כשתרצו להיזכר תוכלו לשים את קלטת החתונה ותוכלו לראות ביחד את האירוע המרגש.

מאת: nati bentovבניין ואחזקה - כללי06/06/121590 צפיות
בשביל רבים מהאנשים מעבר דירה זהו תהליך משמח ומרגש. מדובר על שלב טוב לעשות סדר בחיים, לעבור על הדברים הישנים, לסדר קצת ולהכניס את החדש. עם זאת, כאשר עוברים דירה מומלץ להקפיד ולבחור חברה שתעביר עבורנו את הרכוש ושתאפשר מעבר נעים וקל במידה האפשרית.

מאת: nati bentovהפקות אירועים06/06/121485 צפיות
הפקה של אירועים היא סוגייה לא קלה. מפגשים חברתיים מורכבים מהמון פרטים קטנים, כשכל פרמטר חייב יחס בנפרד. כשמגיעים ליום האירוע כל הנוכחים יוצאים מרוצים, אחרי שהפקתם ארוע בלתי נשכח!

מאת: nati bentovהפקות אירועים05/06/121248 צפיות
צילום אירועים – השירות הכי נפוץ אשר נותן לתעד את האירועים המשמעותיים ביותר באופן מדויק. חוגגים בר מצווה? סבא חוגג תשעים? כיום אנחנו כבר לא יכולים שלא לקחת צוות צילום שלם שיוכל לצלם כל רגע חשוב מהאירוע הגדול שלכם. בעתיד כשתרצו להיזכר פשוט הפעילו את הדיוידי או עיינו באלבום ותראו את האירוע המאושר.

מאמרים נוספים בנושא אחסון אתרים

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים22/08/173514 צפיות
בעת האחרונה ניתן לשמוע יותר ויותר על אחסון אתרים באמצעות שרתים וירטואלים או שרתי VPS בשמם המקורי. שרתים אלו חוללו מהפכה בענף אחסון האתרים המנומנם והגיע הזמן שגם אתם תכירו אותם טוב יותר. המאמר הבא נועד לעשות מעט סדר בנושא זה.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים05/06/176211 צפיות
אם השקעתם את רוב זמנכם וכספכם באתר שמטרתו להשיג לכם כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים, אולי כדאי שתחשבו גם על אחסון אתרים. איפה אתם מתכוונים לשמור את השרת שלכם? אילו השפעות יש לבחירת שרת וירטואלי נכון או אחסון אתרים מותאם? עומדים לרכוש חבילת אחסון אתרים? אל תשכחו לבחור גם לפי מאפיינים שמטרתם להשפיע על חווית הגולש.

מאת: DSD STUDIOאחסון אתרים17/04/163113 צפיות
האם אתה משתמש בפלאש כדי לבנות את אתר האינטרנט עבור העסק שלך? אתה רוצה להיות בטוח שהאתר שלך ירוץ בצורה חלקה כמו שצריך? אז כדאי לך לבחון את האפשרות של אחסון פלאש.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/153115 צפיות
בשנים האחרונות בעלי אתרים ישראליים רבים נוטים לחפש אפשרויות של אחסון אתרים בחברות אחסון זרות על פני אלו הישראליות, בעיקר עכב המחיר. אך האם הסיבה מוצדקת?

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152639 צפיות
במידה והגעתם להחלטה כי אתם מעוניינים באתר אינטרנט לעסק שלכם הרי שראשית כל חשוב שתבחרו כתובת אינטרנט עבור אותו האתר – כתובת זו מוגדרת כדומיין (שם מתחם) ורצוי לרכוש אותה כמה שיותר מהר. עוד במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152824 צפיות
שירותי ענן שונים דוגמת אלו המשמשים לגיבוי או אחסון קבצים חשובים הולך וצובר תאוצה והסיבות לכך רבות. עוד על כך במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152545 צפיות
המודרניזציה והטכנולוגיה המתקדמת הגיעו לא מזמן גם לעולם אחסון האתרים וכיום עוד ועוד בעלי אתרים מעדיפים לעבור לאחסון על גבי שרת וירטואלי על חשבון שרת שיתופי. מדוע הדבר מתרחש במאמר הבא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica