חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תראו מה חסר לכם לשיפוץ המטבח

שיפצתם מטבח? עברתם דירה? זה הזמן לאבזר אותה. רביםמגיעים לשלב זה של הקניה ומסתנוורים מול מגוון האפשרויות העומדות בפניהם.אחרים - אינם מעריכים את הסוגים השונים של המוצרים, אינם משקיעים מחשבהמספקת, ובסופו של דבר מוצאים את עצמם עם מוצר שאינו עונה על הצרכים שלהם.

הפעם, נעמוד על ההבדלים בין סוגי הכיריים השונים, על מנת שכשתגיעו לשלב הקנייה, תוכלו לבצע החלטה מושכלת המתאימה עבורכם.

כיריים הינם בין המכשירים הפונקציונאליים ביותר במטבח. מרבית המשפחות בישראליבשלו על גבי הכיריים לפחות ארוחה אחת ביום. אז איך בוחרים את הכירייםהנכונים ביותר עבור השימושים שלכם?

גז או חשמל?

בשוקקיימים מגוון סוגים של כיריים, כאשר אחד המאפיינים הבולטים המבדיליםביניהם הוא אנרגיית ההפעלה. ההפעלה באמצעות גז היא פופולרית מאוד, אךלאחרונה ניתן לראות יותר ויותר אנשים שעוברים להשתמש בכיריים חשמליות.הבחירה בין השניים היא עניין של העדפה אישית - רבים מעדיפים לבשל על אש"חיה", לכוון במדויק את הלהבה ולשלוט בחום. אחרים, מעדיפים את נוחותהניקיון של כיריים חשמליות, שפעמים רבות באות בצורה של פלטה שטוחה וחסרתזיזים, מה שמסייע רבות לניקיון. ישנם אפילו כיריים המשלבים בין שניהטכנולוגיות - הכל על פי רצון הלקוח.

מספר גופי החימום

בעברהכיריים הסטנדרטיות היו מגיעות עם ארבעה גופי חימום , כאשר בשוק נפוצים גםכיריים עם חמישה גופי חימום, כשלרוב החמישי הינו גדול מאוד ובעל להבהכפולה. כיום, ניתן למצוא מגוון סוגים של כיריים,המכילים בין גוף חימום אחד ועד שישה גופי חימום - הכל על פי נוחות המשתמשוצרכיו. כשבוחרים את כמות הלהבות יש לקחת בחשבון את גודל הכיריים הכללי,הצפיפות של גופי החימום והשוני בחוזק הלהבות בין כל אחד. יש לנסות ולהעריךהאם אכן ניתן להעמיד יותר משניים או שלושה סירים על הכיריים בו זמנית, האםחוזק הלהבות שימושי ביחס לסירים שברשותנו וכן האם השטח במטבח הוא מספיקעבור כיריים גדולות יותר מהסטנדרט.

סוג המשטח

כיוםניתן להתאים את הכיריים באופן כמעט מושלם למטבח - ניתן לבחור את הצבע ואתהחומר ממנו עשויים הכיריים ולהפוך אותם לאלמנט עיצובי העומד בזכות עצמו.מלבד כיריים הנירוסטה הקלאסי המגיע במגוון צבעים, ניתן לבחור כעת גם כירייםמזכוכית או כיריים קרמיים. לכל אחד מהם היתרון שלו, כמו קלות הניקוי של כלאחד, עמידות לבישולים רבים וכדומה.

מיקום הכפתורים

מיקוםהכפתורים הוא מאפיין שלרוב לא שמים עליו את הדעת, אך בסופו של יום, אויותר נכון תחילתו של בישול, יש למאפיין זה משקל רב. לרוב הכפתורים ממוקמיםבצדם של הכיריים או בתחתית הכיריים בקרבת המבשל, והבחירה בין סוג זה או אחרצריכה להסתמך על מיקום הכיריים במטבח: אם הכיריים צמודים לקיר בצדם האחד,אז הבחירה בכיריים עם כפתורים בצד יכולה להוות בחירה לא נוחה ואף מסוכנת,בייחוד אם מנסים להדליק את אחד הלהבות הסמוכות לכפתורים כשלהבה אחרת כברפועלת. מצד שני, הורים לילדים קטנים החוששים כי יש סיכוי שיגיעו לכפתוריםוישחקו איתם - ייתכן ויעדיפו את הכפתורים הצדדיים לשם הבטיחות.

פרמטרים נוספים והשוואת מחירים בין סוגי הכיריים השונים ניתן לראות באתר www.ret.co.il ושיהיה בהצלחה!

 



תגיות המאמר: כיריים, סל טק, ret


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אנחנו רוצים להמליץ על שני אתרים מעולים, פורום תמ"א 38 ופינוי בינוי, שזה אתר מדהים הכולל את כל המידע הקיים על תחום תמ"א 38. היכנסו לשאול שאלות ולקבל תשובות בכל שאלה שמטרידה אתכם בתחום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל seo

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196099 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191327 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: דניאל seoצילום16/11/161441 צפיות
למה כרטיסי ביקור הם טובים? למה להדפיס אותם? עד כמה הם הכרחיים? וכיצד מבצעים זאת?

מאת: דניאל seoאימון אישי20/10/161892 צפיות
מהם הדברים אותם יש לקחת בחשבון כאשר מדפיסים כרטיסי ביקור? ממה להימנע? איך לדאוג שלא ירמו אותנו? ואיך להביא לכך שהכרטיסים שבידינו הם הטובים ביותר שהיו יכולים להיות בזכות זה שנמנענו מכל הטעויות שהיינו יכולים לעשות? השוו מחירים של הדפסת כרטיסי ביקור

מאת: דניאל seoריקוד20/10/162138 צפיות
מעוניינים להדפיס כרטיסי דפוס? לא בטוחים לאילו מחירים לצפות? חוששים שירמו אתכם ויבקשו מחיר גבוה מדי? כל המידע שאתם צריכים ורוצים כאן:

מאת: דניאל seoפיסול05/10/162245 צפיות
אנחנו נשאלים כמעט כל יום על ידי לקוחות מרוצים וכאלו שהם פוטנציאלים מה יכול להיות הסיבה שהם יעבדו דווקא אתנו ולא עם חברות אחרות שמתמחות בדיוק כמונו בתחום הפקה של כנסים מקצועיים ואירועים עסקיים שונים.

מאת: דניאל seoאנימציה28/09/162087 צפיות
אין אחד שלא המתין דקות ארוכות למונית חולפת וככל שההמתנה התארכה כך גם המונית התרחקה והייאוש גבר.. זה כנראה קרה לכל אחד או אחת מכם, יש כאלו שזה קרה להם יותר, יש כאלו שקצת פחות ויש כאלו שעוברים את אותם רגעי משבר על בסיס יומי.. כן כן שמעתם נכון- על בסיס יומי!!

מאמרים נוספים בנושא עסקים, מימון וכספים

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים29/11/222391 צפיות
NWTN Inc (נאסד"ק: NWTN), חברת טכנולוגיות לניידות עם מודעות לסביבה המביאה לעולם פתרונות ניידות ממוקדת נוסעים ברמת הפרמיום, הודיעה כי הבנייה של מתקן הרכבת הרכב החשמלי שלה באיחוד האמירויות, באזור התעשייה ח'ליפה באבו דאבי (KEZAD), מתבצעת בהתאם ללוח הזמנים, והוא יושלם ברבעון הרביעי של 2022.

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222390 צפיות
רוזן, יועץ לאומי למשקיעים, מעודד את המשקיעים ב- Wine Estates, Inc. להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – VWE

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222357 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים בעל שם עולמי, מעודד את המשקיעים ב- Unisys Corporation להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – UIS

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים25/11/222336 צפיות
רוזן, חברה מובילה, מעודד את המשקיעים ב- Torrid Holdings שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CURV

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים25/11/222237 צפיות
שותפת Web3 רשמית: MRHB מטביעה NFT קשור לנשמה עבור משתתפי פסגת החלאל הגלובלית

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים24/11/221344 צפיות
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את המשקיעים ב- Rent the Runway, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – RENT

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים24/11/22494 צפיות
רוזן, משרד עורכי דין מוכר מאוד, מעודד את המשקיעים ב- Freshworks Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FRSH

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica