חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

התקרחות- סיפורי האישי.

מאת: רחלישיער11/06/20121122 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

התקרחות- סיפורי האישי.

התקרחות הינה נושא כאוב מאוד אישית אצלי. תופעת התקרחות זו החלה כבר בשנות העשרה המאוחרות לחיי. בזמן שכל חברי נהנו לצאת למסיבות סוערות, לפקוד אירועים חברתיים עם חיוך רחב, לקפוץ בצורה ספונטנית לחוף הים למשחק מטקות מרתק ולהנות משלל פעילויות חברתיות התחלתי להבחין במפרצים המפלסים דרכם דרך השיער שלי. המושג "התקרחות" לא ממש עלה לראשי בימים אלה.

בגילאים האלה האדם הוא אופטימי למדי ולא חושב יותר מדי קדימה, למרות שמדי פעם עלו סימני השאלה בראשי כשראיתי עוד כמה שערות פוגשות את קרקעית הכיור. תופעה זו של התקרחות יכולה לתקוף את האדם מגיל צעיר מאוד וזה בדיוק מה שקרה לי.

התקרחות, אלוהים ישמור, אני? עם הרעמה הסוררת והעצומה שהייתה סימן ההיכר שלי? לצערי התשובה הייתה חיובית והשנים הבאות בצבא ההגנה לישראל לא עשו חסד רב עם השיער שעל ראשי שהפך לדליל יותר ויותר עם השנים ואותי הפך למדוכא יותר ויותר.

אני מאמין באמת ובתמים שלאנשים עם שיער שופע, או לפחות עם האפשרות לשיער שופע, יש חיים טובים יותר. אולי זה רק אני והביטחון העצמי הדפוק שלי אבל בשורה התחתונה האמונה העצמית של האדם תגרום לו להתנהג בהתאם לה וכך אני מרגיש לצערי.

התקרחות מואצת זו כאילו חיכתה שאסיים את זמני בצבא ההגנה לישראל ואז העבירה הילוך ואותם מפרצים שפעם רק אני הייתי יכול להבחין בהם הפכו לנחלת הכלל. כעת בגיל עשרים וחמש כבר אין הרבה שערות על ראשי כך שאין ספק שאפשר לאבחן בבטחה שסבלתי מתופעה הנקראת התקרחות מוקדמת.

על הקורא להבין, לא נפגעתי סתם מעצם התקרחות זו אלא מהתגובות מסביב. בצבא הרי חברינו החיילים לא חוסכים בביקורות ומה שנקרא בעגה הצבאית "ירידות". אתה מחייך, צוחק, אומר משהו חזרה, אבל עמוק בפנים דברים מתחילים להיקלט. אם לא בפעם הראשונה אז בפעם המאה וברגע שהזרע נקלט אין דרך חזרה.

זהו מטען אותו אני נושא עמי כבר תקופה משמעותית מחיי וכעת כשאני מאמין שגם ההצלחה עם בנות המין היפה תלויה והופכת לקשה הרבה יותר בגלל אותה התקרחות בוגדנית אני מבין שהגיע הזמן לעשות שינוי.

בני אדם מוציאים אלפי שקלים בשנה על בילויים, על מוצרים שהם לא באמת צריכים אותם, על בגד כזה או אחר. אני בחרתי אחרת והוצאתי את אותם אלפי שקלים על טיפולים נגד התקרחות. אומנם עברו רק שישה חודשים לתוך תקופת הטיפולים נגד התקרחות אבל כבר אני מרגיש בהבדל כשאני מבחין בשערות המתחילות לצמוח במקומות שעליהם כבר מזמן הכרזתי כאזורי שממה.

אני לא יודע איך אתם רואים את החיים אבל אצלי, אין ספק שתופעת התקרחות זו הפחיתה משמעותית מההנאה מהם וכעת אין שמח ממני להבין שאני בדרך לפתור אותה אחת ולתמיד.

 



תגיות המאמר: רחלי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רחלי

מאת: רחליניקיון19/06/131075 צפיות
פוליש לרצפות הוא כלי יעיל מאין כמוהו אשר עוזר להפוך את הרצפות, גם אם הם ישנות ומהוהות, לנוצות, למבריקות ולבעלות מראה חדש ממש. כאשר אנחנו מנקים את הבית אנחנו אמנם מקרצפים ומנקים את הרצפות אך לא משנה עד כמה ננקה את הרצפה וכמה ספונג'ה נעשה לעתים קרובות הרצפות מאבדות את הברק ואת הזוהר הראשוני שלהן.

מאת: רחליריהוט 23/05/13997 צפיות
שולחנות לילדים צריכים להיות פונקציונאליים ככל האפשר ולמלא את הצרכים שלהם על הצד הטוב ביותר. אם ילדיכם למשל מכינים שיעורי בית ועבודות על מחשב, או משתמשים במחשב כדי לשחק בחדרם, חשוב שהשולחן שלהם יתאים למחשב נייח

מאת: רחלינדל"ן ומקרקעין22/05/131137 צפיות
תמ"א 38 היא תכנית מתאר ארצית. המטרה של תמ"א 38 היא לחזק מבנים קיימים מפני סכנות של רעידת אדמה.

מאת: רחליריהוט 22/05/131322 צפיות
אם אנו בעלי גן או גינה בבית אנו נצטרך למצוא ריהוט גן מתאים. ריהוט גן כולל שולחן לגינה וכיסאות, יכול לכלול כיסא נדנדה או ערסל, תאורה לגינה, שמשייה לגינה, סכך או פרגולה

מאת: רחלישיפוצים14/05/131138 צפיות
איך בוחרים קבלן שיפוצים? קבלן השיפוצים אחראי על כל תהליך השיפוץ מא' ועד ת' על כל תחומיו- מבחירת החומרים לשיפוץ המיועד

מאת: רחלישיפוצים14/05/131101 צפיות
כל מה שרציתם לדעת לפני שאתם מתחילים שיפוץ אמבטיה ולא היה לכם מושג מה לשאול וגם לא את מי לשאול. כאשר אנו מדברים על שיפוץ אמבטיה אנו בעצם מתכוונים לשיפוץ כללי של כל חדר השירותים

מאת: רחלירפואה09/05/131291 צפיות
כאבי כתפיים יכולים להיגרם ממגוון לא קטן של גורמים ונסיבות. הגיל למשל, הוא גורם מרכזי להיווצרותם של כאבי כתפיים אצל אנשים. ככל שהגיל מבוגר יותר,

מאמרים נוספים בנושא שיער

מאת: עידן שלומןשיער08/04/197680 צפיות
תחום היופי והטיפוח עובר טרנדים רבים משנה לשנה, חלקם חולפים להם וחלקם נשארים עמנו לשנים רבות. אחד הטרנדים החזקים במאה הנוכחית בתחום עיצוב השיער, כזה שלמעשה קיים מאות שנים אבל עבר ריענון משמעותי והתקדמות טכנולוגית הוא זה של (חבישת) פאות.

מאת: שרון צרפתישיער11/11/172148 צפיות
יש לא מעט שיטות אשר מתיימרות להחזיר את הצמיחה של השיער האבוד ו/או למנוע את הנשירה של שיער נוסף שעדיין נמצא על הקרקפת, אבל ישנן שיטות אשר גם מאפשרות לסגור את הפערים שנותרו לאחר נשירת שיער אצל נשים ללא קשר בגיל שבו הן נמצאות.

מאת: שרון צרפתישיער11/11/172057 צפיות
יש לא מעט שיטות אשר מתיימרות להחזיר את הצמיחה של השיער האבוד ו/או למנוע את הנשירה של שיער נוסף שעדיין נמצא על הקרקפת, אבל ישנן שיטות אשר גם מאפשרות לסגור את הפערים שנותרו לאחר נשירת שיער אצל נשים ללא קשר בגיל שבו הן נמצאות.

מאת: רוני הכהןשיער28/12/163493 צפיות
תוספות שיער אשר אותן אפשר להוסיף בצורה מתוחכמת אל השיער האמיתי, כלל לא מבחינים שזו תוספת וכלל לא יודעים כי טרם לכם היה מצב של שיער דליל. בשל כך תוספת שיער למכירה נעשתה מצרך מבוקש, ומה שנותר הוא רק לשלם את המחיר עבורה.

מאת: רוני הכהןשיער28/11/161958 צפיות
נשים טורחות המון על מנת לרכוש את הבגדים הנכונים, להדגיש את תווי הפנים עם איפור ולטפל בשיער על ידי מפגשים קבועים עם הספר, אז למה לא לחשוב על שדרוג המראה בצורה שהיא לא עוד תספורת וצבע בצורה שדי חוזרת על עצמה? כמעט בכל מספרה יש תוספות שיער נהדרות שאיתן אפשר לשדרג את המראה ליפה בדיוק כפי שנשים רבות רוצות, וזה הזמן להכיר את העניין מקרוב.

מאת: מגניב שיער19/09/161885 צפיות
התקרחות גברית היא בעיה שכיחה ונפוצה מאוד בארצנו, אך בעוד שישנם גברים רבים אשר משלימים עם התופעה, אחרים רואים בה כבעיה. אם אתם נמנים על אותם הגברים אשר מתקשים לקבל את תופעת ההתקרחות, חשוב שתהיו מודעים לעובדה כי ישנם צעדים בהם תוכלו לנקוט על מנת לטפל בנושא ההתקרחות. בין הפתרונות אותם כל גבר אשר מתקרח צריך להכיר, ניתן לציין את התכשירים המיועדים לריסוס או מריחה מקומית, כדורים, תרופות סבתא למיניהן וטיפולי השתלות השיער.

מאת: ניב אבןשיער28/06/162145 צפיות
אם אתם מבצעים סקר שווקים ראשוני בתחום תוכלו לראות כי עבור תוספות שיער מחירים מגוונים למדי ודבר זה נובע מכמה סיבות עיקריות. קראו הלאה על מנת להכירן.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica