חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חולצות לקוסט

מאת: רחליביגוד והנעלה11/06/20121525 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

המותג הצרפתי לקוסט הינו מותג ידוע ומוכר בעולם האופנה. חולצות לקוסט מוכרות לכל כחולצות לגברים בעלי חוש אסתטי, טעם אופנתי, מעמד חברתי ובעיקר - חולצות לקוסט מזוהות עם גברים אשר יודעים לשלב ביזנס ופלז'ר. בשנת 2007 חדר המותג לקוסט באופן רשמי בישראל כאשר בחנות בכיכר המדינה החלו למכור חולצות לקוסט (עד אז הגברים הישראלים שרצו לקנות חולצות לקוסט היו צריכים לבקש מאנשים שטסים לחו"ל, לקנות במהלך שהיות בחו"ל ו/או בחנויות בדיוטי פרי). כעת, ניתן לרכוש חולצות של לקוסט בכמה נקודות מכירה בארץ ולא בכדי, הגברים הישראלים מגיבים טוב לאותן חולצות לקוסט, חולצות בעלות מראה ספורט אלגנטי, המשלבות נוחות של חולצת יום יום עם צווארון המשרה מראה מכובד, חגיגי מעט, נהנתן וקליל בו זמנית.

חולצות לקוסט הינן חולצות עליהן רקום הסמל המסחרי (הלוגו לה-קוסט) וזה על שם הטניסאי רנה לה-קוסט. חולצות לקוסט שימשו תחילת את הטניסאי המוכשרבמשחקיו ולכן עד היום, חולצות לקוסט בין אם הן בעלות שרוול קצר או ארוך וכן חולצות לקוסט במגוון הצבעים - עדיין מזוהות עם עולם הטניס ושאר ענפי ספורט "אריסטוקרטים" כגון גולף, סקווש ועוד. כאשר מסתובבים בקאנטרי קלאב או בבית מלון יוקרתי ניתן להבחין בכמות הגברים המטופחים, הצעירים והלא כל כך צעירים - אשר בוחרים ללבוש חולצות לקוסט במהלך הבילוי במועדון או החופשה, כשהם רוצים להתאוורר מבגדי העבודה המחויטים אבל עדיין להראות במיטבם, להראות מכובדים ובעיקר לכבד את הסובבים אותם.

הגברים הישראלים שמחו כמובן לאמץ את אופנת לקוסט ובפרט חולצות לקוסט מאחר והן פתרון נהדר עבורם הן ליום יום, הן לאירועים חגיגיים והן לעבודה. חולצות לקוסט נחשבות למותג יוקרתי (עד כדי כך שבמזרח יש תעשייה שלמה של חיקויים למותג חולצות לקוסט!) ולמרות שלא מדובר על חולצות בד מחוייטות וחגיגיות, הן בעלות מראה מכובד, אצילי מעט, יוקרתי ובעיקר משדרות טוב טעם עם צניעות. הגברים הישראלים אינם אוהבים להתגנדר והם אינם אוהבים ללבוש חולצות אלגנטיות. אם תביטו על גברים בדרך לעבודה, רבים יושבים באוטו עם חולצת טי שירט ומאחור תלויה להם חולצה על קולב. גברים רבים מחזיקים חולצות מכופתרות במשרד כדי שהם יוחלו להחליף רק לקראת דיונים חשובים ולחזור מהר מאוד למראה הקז'ואל. הגבר הישראלי אוהב פשטות ואכן חולצות לקוסט מספקות להם את התחושה הקלילה והנעימה, יחד עם זאת - הם נראים מכובדים.

חולצות לקוס היו בעבר מותג יקר אבל כיום הם אמנם ממותגות גבוה אבל הן לא לעשירים בלבד. חולצות לקוסט לגבר הן מתנה נפלאה לימי הולדת ואירועים חשובים. אם אתם לא יודעים מה לקנות לגבר כי אין מה לקנות לגברים אז הנה רעיון - חולצות לקוסט במידות שלו ובצבעים שהוא אוהב. חולצות לקוסט מתאימות לכל גבר החל מנער מתבגר ועד לגיל השלישי. השילוב של אלגנטיות, ספורטיביות, קלילות וחן הוא שילוב שמתאים בעצם לכל שכבות הגיל הקיימות ואין גבר שיתנגד לקבל חולצת לקוסט כמתנה.

 



תגיות המאמר: רחלי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רחלי

מאת: רחליניקיון19/06/131075 צפיות
פוליש לרצפות הוא כלי יעיל מאין כמוהו אשר עוזר להפוך את הרצפות, גם אם הם ישנות ומהוהות, לנוצות, למבריקות ולבעלות מראה חדש ממש. כאשר אנחנו מנקים את הבית אנחנו אמנם מקרצפים ומנקים את הרצפות אך לא משנה עד כמה ננקה את הרצפה וכמה ספונג'ה נעשה לעתים קרובות הרצפות מאבדות את הברק ואת הזוהר הראשוני שלהן.

מאת: רחליריהוט 23/05/13999 צפיות
שולחנות לילדים צריכים להיות פונקציונאליים ככל האפשר ולמלא את הצרכים שלהם על הצד הטוב ביותר. אם ילדיכם למשל מכינים שיעורי בית ועבודות על מחשב, או משתמשים במחשב כדי לשחק בחדרם, חשוב שהשולחן שלהם יתאים למחשב נייח

מאת: רחלינדל"ן ומקרקעין22/05/131138 צפיות
תמ"א 38 היא תכנית מתאר ארצית. המטרה של תמ"א 38 היא לחזק מבנים קיימים מפני סכנות של רעידת אדמה.

מאת: רחליריהוט 22/05/131323 צפיות
אם אנו בעלי גן או גינה בבית אנו נצטרך למצוא ריהוט גן מתאים. ריהוט גן כולל שולחן לגינה וכיסאות, יכול לכלול כיסא נדנדה או ערסל, תאורה לגינה, שמשייה לגינה, סכך או פרגולה

מאת: רחלישיפוצים14/05/131139 צפיות
איך בוחרים קבלן שיפוצים? קבלן השיפוצים אחראי על כל תהליך השיפוץ מא' ועד ת' על כל תחומיו- מבחירת החומרים לשיפוץ המיועד

מאת: רחלישיפוצים14/05/131102 צפיות
כל מה שרציתם לדעת לפני שאתם מתחילים שיפוץ אמבטיה ולא היה לכם מושג מה לשאול וגם לא את מי לשאול. כאשר אנו מדברים על שיפוץ אמבטיה אנו בעצם מתכוונים לשיפוץ כללי של כל חדר השירותים

מאת: רחלירפואה09/05/131291 צפיות
כאבי כתפיים יכולים להיגרם ממגוון לא קטן של גורמים ונסיבות. הגיל למשל, הוא גורם מרכזי להיווצרותם של כאבי כתפיים אצל אנשים. ככל שהגיל מבוגר יותר,

מאמרים נוספים בנושא ביגוד והנעלה

מאת: yoni romביגוד והנעלה17/11/204633 צפיות
באיזו דרך הכי משתלם לקנות היום נעלים? האם ניתן לקנות נעליים לנשים באינטרנט בלי לטעות? מהם כללי הבסיס לבחירת נעליים אונליין?

מאת: ניב אבןביגוד והנעלה11/08/161945 צפיות
ההתלבטות מסתכמת בסופו של דבר בבחירה בין חנות בוטיק מקצועית לבין חנות רשת אופנתית שבשתיהן יש שמלות ובגדים נהדרים לאירוע. איך יודעים מה עדיף? קוראים את המאמר הבא.

מאת: דודישביגוד והנעלה26/04/163958 צפיות
פעם עם בוא החורף לא היו הרבה חוכמות – את הנעליים הלבישו בערדליים – מעין מגפיים עשויים מגומי שנלבשו מעל הנעל על מנת לשמור עליה מפני בוץ, רטיבות ושאר צרות העונה הרטובה.

מאת: Rami-Mashiachביגוד והנעלה10/04/147550 צפיות
תחום הביגוד לילדים הפך להיות פופולארי ביותר ורשתות אופנה רבות פותחות ליין שלם של בגדי ילדים. גם בבגדי ים לילדים נוגעת התופעה הזו. אולם, כאן יש חשיבות וערך מוסף לא רק ללוק של בגד הים אלא גם לאיכות שלו ולמידת ההגנה שהוא יכול לספק לילד שלכם. להלן מידע רלוונטי.

מאת: elichai rubinביגוד והנעלה26/03/147676 צפיות
הבגדים שאנו לובשים מספרים עלינו דברים רבים ומשפיעים על הרושם שאנו יוצרים.

מאת: Rami-Mashiachביגוד והנעלה07/03/148434 צפיות
בגדי ים שלמים – למי זה מתאים? אם הגעת לכאן בוודאי נמאס לך כבר מאותם בגדי ים ביקיני רגילים. מתחשק לך השנה למצוא בגד ים מיוחד, להפתיע ולהציג סגנון קצת שונה. בגדי ים שלמים הם המילה האחרונה בתחום. אם בעבר חשבת כי הגוף נראה טוב יותר בבגד ים ביקיני, תגלי כי בגד ים שלם יוכל להיות מושך ומעצב בדיוק באותה מידה ואף יותר.

מאת: תמיר נוריאלביגוד והנעלה18/02/149345 צפיות
כאן תוכלי לקבל טיפים משמעותיים לבחירת שמלות ערב או שמלות כלה על ידי סוגי בדים שונים שיתאימו לגזרה שלך

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica