חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיווק בפייסבוק – מה לייק אחד קטן יכול לעשות

שיווק בפייסבוק – מה לייק אחד קטן יכול לעשות

פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה ביותר בעולם, הפופולארית ביותר והמגוונת ביותר. שלאכמו רשתות חברתיות אחרות הפונות לקהל מאוד מסוים כמו LinkedIn למשל שפונה לקהל העסקי,בפייסבוק אפשר למצוא את השכנה מהקומה השנייה לצד סלברטיס בינלאומיים – וכולם במקום אחד. מעבר לזה, הפייסבוק פועל בצורה ויראלית לחלוטין, כלומר בעזרת המלצות (הרי הם הלייקים המפורסמים), שיתוף של תכנים, דעות ורעיונות ויצירת קשרים חברתיים. פלטפורמה מושלמתלצרכי שיווק באינטרנט בעולם של היום.

מה שיווק בפייסבוק נותן לעסק שלך?

  • נראות – שיווק בפייסבוק שם אותך על המפה הווירטואלית, נוכחות חזקה בפייסבוק מראהעל עסק מפותח, מקצועי, מתקדם וכזה ששווה לגולשים לבדוק.
  • ערוץ תקשורת – שיווק בפייסבוק פותח לך ערוץ תקשורת ישיר ללקוחות הפוטנציאלים שלךודרך לניהול חכם ואפקטיבי של מאגר לקוחות קיימים.
  • מיתוג – יצירת דף מתאים לעסק שלך בפייסבוק, כזה שימתג אותו ויבדל אותו מהמתחרים יעזורלהאיר את העסק בדיוק בתאורה הנכונה, להרשים, לסקרן, להעביר את הרושם הספציפי שאתה רוצהלהעביר לגולשים וללקוחות קיימים.
  • פרסום נרחב – הוויראליות של שיתוף התכנים בפייסבוק מאפשרת לך להריץ קמפיין פרסומי אדיר ממדים עם השקעה מאוד קטנה יחסית. אם התכנים שלך בפייסבוק מעולים האוהדים והחבריםישתפו אותם עם החברים שלהם, אלו ישתפו אותם עם עוד חברים – הפוטנציאל הוא אדיר. הנעהשל הגולשים לאתר שלכם תהפוך את הפרסום לרווח בפועל.
  • יצירת אמון –בעולם רווי פרסומות, שבר אמוני בין מותגים לבין צרכנים וחשדנות מובנתלמאמצי שיווק, צרכנים מסתמכים יותר ויותר על המלצות וחוות דעת של חברים, שלא כמו פלטפורמותאחרות (טלויוזיה, מגזינים, רדיו וכו'), הפייסבוק חי קיים ונושם חברים.

איך עושים את זה נכון?

כדי לעשות שיווק בפייסבוק בצורה אפקטיבית חשוב מאוד להכיר אתהמערכת ואת כל האפשרויות, לדעת מה מתאים לסוג העסק שלכם ולתדמית שאתם רוצים להציג.האם מתאים לכם דף אוהדים שניתן לעשות לו גם קידום בגוגל ? או שאולי פרופיל שניתן לצרף אליו חברים? האם פיתוח אפליקציות יתרום לעסק שלכם (התשובה היא תמיד כן!)? האם מבצעיםוקופונים? אולי גלריית תמונות גדולה? מה לא לעשות, מה עלול לגרום ליותר נזק מתועלת?

אם אתם רוצים לעשות שיווק נכון בפייסבוק, מומלץ לפנות למומחים. הפלטפורמה של פייסבוק מורכבת, מרשימה ובעלת אפשרויות רבות. חברה שמתמחה בשיווק בפייסבוק תוכל לכוון אתכם,להציע פתרונות ישמים ולנהל עבורכם את כל מערך השיווק ברשת החברתית הגדולה בעולם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת יויומדיה שיווק באינטרנט מרכזת עבורך תחת קורת גג אחת, בדיוק את מה שהעסק שלך צריך כדי ליצור רווחים ומיתוג על ידי שיווק באינטרנט והכל במחיר אטרקטיבי והוגן: בניית אתרי אינטרנט , קידום בגוגל, שיווק בפייסבוק, פיתוח אפליקציות לשיווק העסק והכל תוך כדי מתן יחס אישי ומחויבות לתוצאות.
תוצאה - העסק שלך משווק באינטרנט באופן אופטימלי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יויומדיה (yoyomedia)

מאת: יויומדיה (yoyomedia)נדל"ן ומקרקעין15/01/13994 צפיות
עבודתו של עורך דין מקרקעין היא בתחום הנדל"ן על הסתעפויותיו השונות. מדובר על אחד התחומים המורכבים ביותר בעולם המשפטי. עורכי דין העוסקים בתחום נוגעים בנושאים כגון מכירת או השכרת נכסים, ליווי פרויקטים של בנייה שונים, תמ"א 38, פרויקט 'פינוי-בינוי', קבוצות רכישה ועוד. בכל מקרה בו מדובר בנכס נדל"ני, עורך דין נדל"ן הוא האדם שיש לפנות אליו.

מאת: יויומדיה (yoyomedia)תחבורה ורכב - כללי06/12/121192 צפיות
עבור בני גיל הזהב, ניידות היא נושא חשוב מעין כמוהו. בגיל הזהב, פעמים רבות התניידות למרחקים קצרים אפילו עשויה להיות משימה לא פשוטה. הצורך להיעזר בזולת עבור פעילות שבעבר הייתה קלה גורמת לא אחת לתחושת חוסר אונים ואף לבידוד חברתי וירידה קשה במצב הרוח. קשישים שאיבדו את היכולת לנהוג ברכבם וללכת ברגל מחוץ לבית עשויים להתקשות להגיע למכולת, לקופת החולים, לחברים ובני משפחתם, לפעילויות חברתיות ויכולים אף להגיע למצב בו הם כאסירים בביתם שלהם. הפתרון הטוב ביותר לחידוש העצמאות הוא רכישת קלנועית. בעזרת קלנועית

מאת: יויומדיה (yoyomedia)פסיכולוגיה28/11/121526 צפיות
אנשים רבים מכירים את המושג 'טיפול פסיכולוגי' או 'טיפול נפשי', רבים עוד יותר מחזיקים בדעות כאלו ואחרות אודות התחום, לא תמיד מתוך ידע והבנה. עבור כל אחד מאתנו, חשוב מאוד לדעת קצת יותר על פסיכותרפיה שכן היא כלי עזר אדיר שבכוחו לשפר את חיינו ולעזור לנו להגשים את עצמנו ואת מטרותינו.

מאת: יויומדיה (yoyomedia)בריאות השן18/11/121224 צפיות
פלאי הטכנולוגיה המודרנית לא פסחו גם על תחום רפואת השיניים. אכן, בשנים האחרונות אנו עדים להתפתחויות רבות בתחום, בייחוד ברפואת שיניים משקמת כמו השתלות שיניים בשיטות מתקדמות, שתלים מודרניים ועוד. כל רופא שיניים המכבד את עצמו ופועל בראש ובראשונה למען מטופליו מחזיק בציוד החדיש ביותר ועוד בשיטות מודרניות החל מרופא בירושלים ועד רופא שיניים בכפר סבא - הטכנולוגיה הופכת את רפואת השיניים לבטוחה יותר, מהירה יותר ואפקטיבית יותר.

מאת: יויומדיה (yoyomedia)נדל"ן ומקרקעין14/11/121057 צפיות
עסקאות נדל"ן / מקרקעין הן עסקאות בעלות מורכבות משפטית ופיננסית רבה. בעסקאות אלו מעורבים סכומי כסף גדולים ולא אחת המיסוי עליהן נרחב. בשל כל זאת, חשוב מאוד לשכור את שירותיו של עורך דין מקרקעין מנוסה, מקצועי ואמין שיוכל להנחות ולייצג אותנו בעסקאות השונות.

מאת: יויומדיה (yoyomedia)עסקים בינלאומיים14/11/121097 צפיות
ישראלים רבים בוחנים בימים אלו את האפשרות לרכוש נדל"ן בארה"ב להשקעה. הרווח המתקבל הוא משכירות ארוכת טווח. אחד האלמנטים החשובים בהערכת כדאיות העסקה הוא מיסוי. טרם רכישת דירות בארה"ב להשקעה חשוב לדעת את חוקי המס, מתי ולמי מדווחים על ההכנסה וכיצד להימנע מתשלום מס כפול.

מאת: יויומדיה (yoyomedia)טלפונים סלולריים15/09/121184 צפיות
לא מצליח להבין למה אתה לא עומד בקצב של המתחרים? מחפש דרך להגדיל את מאגר הלקוחות שלך? אפליקציות לסמרטפונים הן הדבר הגדול הבא בעולם השיווק - אם אתה בעל עסק אתה כבר יודע שכדי להרוויח אתה חייב לעמוד בקצב של המתחרים שלך, חלק נכבד מזה היא התקדמות עם הטכנולוגיה.

מאמרים נוספים בנושא רשתות חברתיות

מאת: יוסי לוירשתות חברתיות09/04/162931 צפיות
תמיד רציתם להשיג המון עוקבים באינסטגרם לעסק שלכם או סתם לכיף? לרשותכם מידע מלא על איך לקנות עוקבים באינסטגרם במחיר מוזל בלי להוריד את התחתונים.

מאת: רונית אלפסירשתות חברתיות07/05/152888 צפיות
קידום עסק, מותג או מוצר ברשתות החברתיות קיבל תאוצה משמעותית בשנים האחרונות. הרשת שוקקת בלקוחות פוטנציאליים והרשתות החברתיות מספקות מגוון הולך וגדול של אפשרויות פרסום, החל מיצירת פרופילים עסקיים, דפי נחיתה שיווקיים וקמפיינים ממומנים.

מאת: יגל עמר לגיסמורשתות חברתיות27/01/152398 צפיות
למה שלא נסתכל על החיים מנקודה של השפעה ורלבנטיות ולא רק כמירוץ של כאן ועכשיו?

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות22/02/148635 צפיות
קרה לכם פעם שדיברתם עם בן אדם כלשהו על הרשת החברתית - פייסבוק והוא לא ידע שום דבר עליה? או שאין לו חשבון? לפי דעתי יש תשובה חד משמעית והיא לא! בגלל הפופולאריות שפייסבוק תפסה, אנשים התחילו לנצל אותה למען שיוווק, קידום ופרסום בנוסף לסטטוסים מצחיקים, סטטוסים על אהבה, סטטוסים יפים וכו'.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות19/02/148147 צפיות
מאמר זה בא לפרט על התופעה פייסבוק, וללמד את הגולשים ערכים חדשים

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות16/02/147916 צפיות
כיום, שסטטוסים לפייסבוק תפסו תאוצה, ויותר ויותר אנשים מגלים את הפוטנציאל של סטטוסים לפייסבוק. לכאורה, אנשים רבים חושבים שהם סתם משפטים חסרי כל תועלת חוץ מהבעת רגש. אך אם תחקרו את זה תוכלו לגלות תופעה רחבה ותופתעו לגלות מספר דברים.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות05/02/148182 צפיות
סטטוסים לפייסבוק בדרך כלל משקפים את המצב הרגשי שלנו וכיום, בעצמאותם אנו מביעים את הרגשות שלנו לחברינו בפייסבוק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica