חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השוואת משכנתא: בנק דיסקונט משכנתאות מול בנק לאומי

מאת: שלום כהןמשכנתא20/06/20121133 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רכישת נכס אינה עניין של מה בכך, ולעתים רבות מלווה בתחושת בלבול ותסכול, בשל חוסר ההחלטיות לגבי סוג סוגי המשכנתאות האופטימאליות לצרכינו. לכן לפני כל בחירה של משכנתא מן הבנקים למשכנתאות, יש לערוך בדיקה מקיפה לגבי מגוון ההצעות המוצעות על ידי הבנקים השונים. אחוזי הריבית, אשר מהווים נתח עיקרי מסכום ההחזר הסופי אותו נאלץ לשלם לאחר לקיחת משכנתא, משתנה מבנק משכנתאות אחד למשנהו. כך ייתכן כי אחוז הריבית אשר יגבה מאיתנו על ידי בנק לאומי למשכנתאות, יהיה שונה משמעותית מן הסכום אשר יידרש על ידי בנק דיסקונט למשכנתאות. על כן יש להתייחס לפרמטרים המהותיים לנו, לבחירת הלוואת משכנתא אופטימאלית.

מרכיבי המשכנתא

כאמור, כל אחד יכול להעריך פרמטר באופן שונה לגמרי מהאחר. על כן יש להכיר את תמהיל מרכיבי המשכנתאות, בכדי לתעדף את הפרמטרים החשובים לנו ביותר:

·         הכנסות והוצאות – הרווח הצפוי על ידי משק הבית, משפיע על אופן ההחזרה, מספר שנות ההלוואה, וכדומה. כמו כן אם הרווח צפוי להשתנות בעתיד, יש לייחס לכך חשיבות מכרעת.

·         סכום המשכנתאות – עלות הנכס אשר אנו מעוניינים לרכוש תשפיע על סוג הלוואה בה נבחר.

·         גובה הפירעון וההחזר החודשי – ניתן לבחור בין תשלום חודשי קבוע, משתנה או יורד.

·         סוג ההצמדה – יש לבחור האם המשכנתאות יהיו צמודות או לא. והיה והוחלט כי המשכנתאות יהיו צמודות, יש להחליט האם הן יהיו צמודות למדד, או שמא למטבע חוץ.

·         משך תקופת ההחזר – ככל שתקופת ההחזר תגדל, כך הסכום אותו נאלץ לשלם בתום מועד הפירעון יתפח. אך יחד עם זאת ככל שקופת ההחזר תקטן, כך סכום ההחזר החודשי יגדל.

·         גובה הריבית – ניתן לבחור בין ריבית פריים, ריבית משתנה או ריבית קבועה.

בנק לאומי למשכנתאות

בנק לאומי למשכנתאות מציע ללקוחותיו מגוון רחב של משכנתאות המותאמות לצורכי הלווה, על פי הפרמטרים שהוצגו. כך יכול לבחור הלווה להתאים את אופן ההחזר לפי מצבו הנוכחי, או מצבו העתידי, ובכך להבטיח לעצמו החזר כספי אופטימאלי. כמו כן בנק לאומי למשכנתאות הינו הבנק הוותיק ביותר בתחום המשכנתאות במדינת ישראל, על כן מבחינת הניסיון בתחום זה, אין בנק למשכנתאות אשר מהווה לו תחרות. כמו כן בנק לאומי למשכנתאות מציע ללקוחותיו מגוון כלים לבחינת כדאיות רכישת משכנתא דרך אתר הבנק. כך יוכל כל אחד להזין את הנתונים האישיים שלו, ולבחון מהם סוגי המשכנתאות, אשר תומכות בתנאים אלו באופן מיטבי. לכלים אלו ישנה חשיבות רבה, בקבלת מידע לפני פגישה עם יועץ משכנתאות. ככל שתגיעו ערוכים יותר, ובעלי ידע נרחב בעולם המשכנתאות, כך תוכלו להשיג הלוואה איכותית יותר, בעלת החזרים נוחים מבחינה כלכלית.

בנק דיסקונט למשכנתאות

בנק דיסקונט למשכנתאות מציג כי הוא מתמחה בשני סוגי משכנתאות עיקריות:

·         משכנתאות לקבוצות רכישה – בנק דיסקונט למשכנתאות הינו בעל הניסיון הרב ביותר בתחום פרויקט דיור. בפרויקטים מסוג אלו, דרוש כל חבר בקבוצת רכישה לממן את חלקו, על כן קבוצת רכישה המונה מספר רב של חברים, עלולה לייצר סחבת בקבלת מימון לפרויקט. על כן נחוץ בנק המנוסה בתחום אשר מודע לפעולות הדרושות לקצר את התהליך.

·         משכנתאות לתושבי חוץ – בנק דיסקונט למשכנתאות מתמחה במתן משכנתאות לתושבי חוץ, ואף פעיל אל מול קהילות יהודיות רבות ברחבי העולם.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלום כהן

מאת: שלום כהןעסקים - כללי07/03/20930 צפיות
בודקים סקר שכר הייטק בכדי להבין את המצב שלכם ביחס לשוק? עומדים לפני ראיון עבודה ורוצים להיות בטוחים כי התשובה שלכם לשאלת ציפיות השכר תהיה נכונה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי26/01/201001 צפיות
בתחום ההייטק חיפוש העבודה מתמקד פעמים רבות לא רק במשרה עצמה, בתנאי השכר וכדומה, אלא גם בחברה עצמה. כיום ישנן חברות מובילות אשר רבים חושקים בעבודה בהן, חברות אשר מובילות את רשימת החברות המבוקשות בזכות תנאי עבודה מעולים שהן מציעות לעובדים, סביבת עבודה גמישה ואיכותית יותר, אופציות קידום נרחבות ועוד.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי30/12/191091 צפיות
רוצים להתקבל לעבודה בחברת הייטק מסויימת? מחפשים גישה אל חברות ההייטק הגדולות והמובילות בישראל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי01/12/191387 צפיות
עומדים לפני גיוס עובדים משמעותי לחברה שלכם? רוצים לפרסם מודעות דרושים הייטק במקומות אשר יובילו אתכם לקבלת קורות חיים ממועמדים איכותיים אשר באמת מתאימים למה שאתם מחפשים? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי28/11/191129 צפיות
רוצים לחזק את השיווק והפרסום של העסק שלכם ולהזמין רולאפ איכותי וייחודי שיסייע לכם בכך? רוצים להיות בטוחים כי אתם בוחרים במקום הטוב ביותר ממנו אתם מבצעים את ההזמנה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבניין ואחזקה - כללי21/11/191435 צפיות
עומדים לרכוש מגהץ קיטור חדש? רוצים להכיר קצת יותר את הטכנולוגיות השונות בתחום בכדי שתוכלו לבחור את מגהץ הקיטור הטוב והנכון ביותר בשבילכם? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195863 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאמרים נוספים בנושא משכנתא

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222594 צפיות
המדריך למתחילים לקבלת משכנתא. היכן כדאי להשקיע בנכס נדל"ן? איזה מגבלות יכולות להיות בלקיחת משכנתא? ועוד שאלות שחשוב לקבל עליהם תשובות לפני שנחליט איזה משכנתא נרצה לקחת

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222588 צפיות
במאמר זה נדון על היבט המשכנתאות מכמה זוויות - השוואת משכנתאות, ייעוץ משכנתאות באזור תל אביב ומה זה משכנתא הפוכה?

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222563 צפיות
בהליכי לקיחת הלוואת משכנתא יש מאפיינים שאותם רצוי להכיר כדי להתמודד עם התהליך בצורה חיובית ומודעת עם או בלי יועצי משכנתאות. במאמר זה תגלו מהם המאפיינים של מסלולי המשכנתאות שכדאי להכיר

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222581 צפיות
לפני שמחליטים ומתחילים בתהליך לקיחת משכנתא תרשו לנו להציג לכם את מסלולי משכנתאות אשר קיימים בבנקים בישראל. ההבדלים הניכרים בין הבנקים הם אחוזי הריבית בכל מסלול כזה או אחר, אך יש גם הבדלים בין מסלולי משכנתאות עצמם שרצוי שתכירו.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא14/02/222869 צפיות
כיוון והחיים הם דינמיים וסביר להניח שההחלטה שלקחתם בנוגע למשכנתא הנוכחית לפני עשור היא כבר אינה רלוונטית למצב הנוכחי שלכם כיום. מעבר לכך, העולם הפיננסי הוא גם דינמי ומשתנה בתדירות גבוה, תנאי השוק שלו מתעדכנים חדשות לבקרים.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא14/02/222906 צפיות
במילים פשוטות נוכל לומר שתמהיל משכנתא הוא בעצם שילוב בין כמה מסלולי משכנתא שונים שמרכיבים יחדיו הלוואה אחת. אף על פי שמדובר בהלוואה אחת, כל מסלול ומסלול משכנתא יעמוד בפני עצמו ואינו קשור למסלולי המשכנתא האחרים בתמהיל המשכנתא.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא25/01/222909 צפיות
אם אתם כאן אז אתם כנראה מתעניינים בבנקים למשכנתאות, מה שאומר שאתם בדרך לקניית דירה, כיוון שכיום אין כמעט ומי שיכול להרשות לעצמו לרכוש דירה ללא משכנתא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica