חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תחזוק משכנתא -הלוואה לכל מטרה או הלוואה ללא מטרה

מאת: המומחים למשכנתאותמשכנתא23/06/2012961 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הלוואה לכל מטרה או הלוואה ללא מטרה

משכנתא-המילה הזו לרובנו מעמסה חודשית מהכבדה בהוצאות הבית המשפחתיות ,הכלכלה החדשנית הגורסת שבהתנהלות נכונה ניתן למנף אותה לאופציה כלכלית,הכצעקתה? ואם כן... איך עושים את זה?

משכנתא-ההתקשרות ארוכת טווח ,וברב המקרים הארוכה ביותר בין  כל אלו שנבחר בחיים... כל אחד שמגיע למסקנה הכלכלית המתבקשת שהחיים בשכר דירה הם מעין השקעה על קרן הצבי..וכמעט כולנו בוחרים באפשרות היחידה המוכרת  והסבירה לנו ה"משכנתא".

אחת הטעויות הנפוצות היא שבצעד זה עברנו ממצב של ככסף ש"נזרק לפח" לחיסכון לעתיד מה שמביא לכאורה לחיסכון מידי! אך מחקרים כלכליים מוכיחים כי יש לפקח על הלוואה זו בגלל טווח התשלומים הארוך שנתון ל"חסדי" מצב המשק,הריבית בשוק ,ריבית הבנקים,שינויים במצב משפחתי,שינויים במצב התעסוקתי. שינוי בהכנסות .הוצאות ועוד,,,,

כך שאולי...עשינו טעות שלקחנו משכנתא? ממש לא! רובנו הגדול נתון לגחמותינו האישיות והחיסכון ממנו והלאה! וסביר להניח שבעוד שיכולנו לחסוך את ההפרש בין השכירות למה שהיינו אמורים לשלם על המשכנתא נשתמש בו ל"משהו שממש חייב " כך שהמשכנתא "מכריחה" אותנו לחסוך ומביאה אותנו להיות בעליו של נכס שברב המקרים יעלה את ערכו הנדלני במאות אחוזים אפילו בתום תקופת התשלומים הקצרה ביותר

כך שמוטיב החיסכון כבר הפך לחלק משמעותי ובלתי נפרד מחיינו אך האם ניתן להפוך אותו ל"מסה קריטית" חיובית במקום זו השלילית המוכרת שמכבידה עלינו חודש בחודשו,,, וכאן נכנסת לתמונה  מושג חדש : מחזור משכנתאות נושא אליו נחשפתי מחברות שונות שקמו בשנים האחרונות (כפטריות אחרי הגשם) ומצאתי חדשנות מעניינת והגיון ברעיון שהבנק יחפוץ בטובתו האישית ויזדרז לדאוג להכנסותיו לפני שיחפוץ ביקרי ,ושאדם המכיר את המערכת הבנקאית האפורה על חוקיה ארוכי הסעיפים משופעי האותיות הקטנות וההפניות לאינסוף סעיפים ותתי סעיפים מבואים נספחים וחוזר חלילה,יוכל להיטיב עם מצבי הכלכלי ועם משא תשלומי והתחיבויותי (שחלקם הצטברו אגב מנסיונותי לא לחרוג מתשלומי המשכנתא) כי מי כמוני יודע שהלוואה לכל מטרה והלוואה ללא מטרה נשמעות לי בדיוק אותו דבר....ובמומחים למשכנתאות לימדו אותי שהלוואה ללא מטרה היא לטווח קצר בתנאי הבנק או חברות האשראי הנוקשים עם ריביות מאד גבוהות מבלי לעשות חיסכון כנגדה ולמנף אותה ואפשר לקחת הלוואה עם מטרה שמותאמת לסטאטוס האישי שלי בדיוק תוך חישוב מושכל של הוצאותיי הכנסותיי מס ילדי תוכניות עתידיות וכך להתקדם להתפתח ולצאת מהמינוס כן כן זה אפשרי!!!

ומכאן קמה שיטת המיחזור החכמה אליה נחשפתי:

השיטה בעצם עשתה שימוש בכל המקצוענים הנוגעים בדבר כך חברו להם כלכלנים,בנקאים,משפטנים מתחומי הפיננסים,ההשקעות,הביטוחים,והבנקאות,קואצ'רים שמתמחים בכלכלה ובהובלת משפחות לדרך כלכלית חדשה תוך בחינת האספקטים האישיים במקביל לכלכליים ,פסיכולוג קליני ופסיכולוגית ארגונית ועוד

כל אלו יחד בנו שיטת התמודדות חדשה מול בנקים חברות אשראי ושאר בעלי חובות,שמאשרת פשוטו כמשמעו לעבור ממצב של מינוס לחיסכון!! אהבתי והתחברתי לשיטת התשלום על בסיס הצלחה בלבד!! והחשיפה לכל הפתרונות שיובילו אתכם למנף את המשכנתא לכלי שיעזור לכם לחסוך ולהתפתח לראות עצמאות כלכלית נכונה ומושכלת!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שלום שמי אבי ,כבר שנים שאני עוסק בתחום ההשקעות והאשראים וראיתי לנכון להרים את הכפפה ולתת לציבור לדעת את האמת לגבי משכנתא ,וכיצד ניתן להופכה למסה קריטית חיובית שתהפוך את חייכם והתנהלותכם הכלכלית לקלה ,חכמה,ונכונה!!

המומחים למשכנתאות- מגדילים עבורכם את האותיות הקטנות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת המומחים למשכנתאות

מאת: המומחים למשכנתאותמשכנתא24/08/12873 צפיות
ייעוץ של מומחה משכנתאות בהליך הגירושין- מדוע? חיי הנישואים שלכם הגיעו אל דרך ללא מוצא. זה לא נעים, קצת עצוב, אבל צריך להביט קדימה ולצעוד לעבר עתיד בטוח. אתם מפרקים את השותפות הזוגית, אך גם את השותפות הכלכלית. ההחלטה על גירושין, אינה פשוטה כלל וכלל ודורשת התייחסות להיבטים רבים שיש לטפל בהם, בין השאר,ההיבט הכלכלי. חלוקת הרכוש המשותף במסגרת הכנת חוזה הגירושין, כשהנכס העיקרי, במירב המקרים, הוא הדירה המשותפת, דורשת צעדים שקולים, שיתוף פעולה על אף הקושי הרגשי ובמיוחד- הכנה נכונה.

מאת: המומחים למשכנתאותמשכנתא30/06/121132 צפיות
מהי הדרך הנכונה להתנהלות במשכנתא?איך לתכנן משכנתא? לקוח חכם- מושג שכולנו היינו רוצים חלק בו ,כינוי שכולנו היינו שמחים לו דבק בנו בגשתנו לקנות כל מוצר שהוא אך האם באמת בידינו להיות לקוחות חכמים בכל קניה העומדת בפנינו? האם כדאי להשקיע מאמץ זה ברכישת מוצרי יסוד? או אולי רק ברכישות גדולות? מהי הדרך הנכונה להפוך ללקוח חכם?

מאמרים נוספים בנושא משכנתא

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222585 צפיות
המדריך למתחילים לקבלת משכנתא. היכן כדאי להשקיע בנכס נדל"ן? איזה מגבלות יכולות להיות בלקיחת משכנתא? ועוד שאלות שחשוב לקבל עליהם תשובות לפני שנחליט איזה משכנתא נרצה לקחת

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222579 צפיות
במאמר זה נדון על היבט המשכנתאות מכמה זוויות - השוואת משכנתאות, ייעוץ משכנתאות באזור תל אביב ומה זה משכנתא הפוכה?

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222555 צפיות
בהליכי לקיחת הלוואת משכנתא יש מאפיינים שאותם רצוי להכיר כדי להתמודד עם התהליך בצורה חיובית ומודעת עם או בלי יועצי משכנתאות. במאמר זה תגלו מהם המאפיינים של מסלולי המשכנתאות שכדאי להכיר

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222573 צפיות
לפני שמחליטים ומתחילים בתהליך לקיחת משכנתא תרשו לנו להציג לכם את מסלולי משכנתאות אשר קיימים בבנקים בישראל. ההבדלים הניכרים בין הבנקים הם אחוזי הריבית בכל מסלול כזה או אחר, אך יש גם הבדלים בין מסלולי משכנתאות עצמם שרצוי שתכירו.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא14/02/222861 צפיות
כיוון והחיים הם דינמיים וסביר להניח שההחלטה שלקחתם בנוגע למשכנתא הנוכחית לפני עשור היא כבר אינה רלוונטית למצב הנוכחי שלכם כיום. מעבר לכך, העולם הפיננסי הוא גם דינמי ומשתנה בתדירות גבוה, תנאי השוק שלו מתעדכנים חדשות לבקרים.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא14/02/222898 צפיות
במילים פשוטות נוכל לומר שתמהיל משכנתא הוא בעצם שילוב בין כמה מסלולי משכנתא שונים שמרכיבים יחדיו הלוואה אחת. אף על פי שמדובר בהלוואה אחת, כל מסלול ומסלול משכנתא יעמוד בפני עצמו ואינו קשור למסלולי המשכנתא האחרים בתמהיל המשכנתא.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא25/01/222900 צפיות
אם אתם כאן אז אתם כנראה מתעניינים בבנקים למשכנתאות, מה שאומר שאתם בדרך לקניית דירה, כיוון שכיום אין כמעט ומי שיכול להרשות לעצמו לרכוש דירה ללא משכנתא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica