חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפולים קונבנציונאליים לסרטן ריאות

מאת: prokidסרטן24/06/2012914 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טיפולים קונבנציונאליים לסרטן ריאות:

סוגי טיפול רבים מקובלים היום ברפואה הקונבנציונלית והמתקדמת המוכרת לנו לטיפול בסרטן ריאות מסוג תאים לא קטנים והשילוב בין הטיפולים תלוי במצבך הבריאותי, בשלב המחלה, התקדמותה ומיקומה על פי החלטת הרופא:

כירורגיה:

ניתוח הכולל הסרת הגידול וחלק מן הרקמה הבריאה. ההליכים בהם משתמשים לרוב הם: כריתת מקטע קטן של הריאה הנגועה בסרטן עם שוליים של רקמה בריאה, כריתה של חלק גדול מן הריאה אך לא של אונה שלמה, כריתת אונה שלמה של ריאה אחת, הסרה של ריאה שלמה (Pneumonectomy). המנתח יכול לעיתים להסיר גם בלוטות לימפה של בית החזה על מנת לבדוק שהסרטן לא התפשט.

כימותרפיה:

שימוש בתרופות על מנת להרוג תאים סרטניים. בד"כ ניתנת סדרת טיפולים לאורך שבועות ואף חודשים עם הפסקות ביניים להתאוששות הגוף. הכימותרפיה יכולה לשמש כטיפול הקו הראשון לסרטן ריאות או כטיפול משלים לאחר ניתוח. כמו כן יכול לשמש גם כמפחית תופעות לוואי של הסרטן כמו בסרטן הלבלב.

הקרנות:

ניתן להשתמש בטיפולי קרינה במקביל לטיפולים אחרים או לבד. השימוש בקרינה יכול להיעשות במספר דרכים: הקרנה חיצונית בעזרת קרן אנרגיה עוצמתי מכוון לאזור הסרטני, להניח חומר מקרין ליד הגידול הסרטני בעזרת מחט או קתטר (ברכיתרפיה) וכן הקרנה סטריאוטקטית (מספר רב של קרניים ממוקדות בזוויות שונות לכיוון הגידול) שלעיתים ניתנת לשימוש בגידולים קטנים במקום ניתוח.

תרופות ממוקדות לטיפול בסרטן ריאות:

טיפולים ממוקדים שמוכרים לנו היום הםטיפולי סרטן חדשים אשר מתמקדים בליקויים ספציפיים המאפיינים תאים סרטניים. מספר אפשרויות בתחום: אווסטין – מפסיק את הגידול מליצור כלי דם חדשים מסביבו שיזינו אותו. ארלוטיניב – חוסם איתות גדילה לתאים סרטנים וקריזוטיניב – חוסם גדילה בלתי נשלטת של התאים הסרטניים.

ניסויים קליניים:

ניסויים קליניים הם מחקרים על טיפולים חדישים בסרטן ריאות שהוכחו כיעילים במעבדה וכעת יש צורך לבדוק בבני אדם את ערכן הטיפולי. השתתפות בניסוי שכזה אינה מבטיחה הצלחה אך השתתפותך יכולה בהחלט לעזור להסיק מסקנות טיפוליות חדשות לסרטן הריאות. תוכלו להתעניין בניסויים קליניים אם אפשרויות הטיפול מוגבלות מבחינתך או במידה והטיפולים שקיבלת נגד סרטן הריאות אינן מראות שיפור וכי המצב הגופני שלך יוכל לעמוד בטיפולים לא מוכרים.

טיפולים תומכים:

תכשירים רביםכמו הכורכומין מוצעים כיום בשוק בתחום הפליאטיבי. בהתייעצות עם הרופא תוכלו לקבל טיפולים תומכים להקלה על תסמינים בנוסף לטיפול הקיים או במקומו על מנת לשפר את איכות החיים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת prokid

מאת: prokidסרטן12/12/121281 צפיות
אפשר לחשוב שלמעשנים אין מספיק צרות – סרטן ריאות, מחלות לב ועכשיו מצטרף לרשימה גם סרטן הלבלב. נמצא כי מעשנים נמצאים בסיכון גבוה יותר לפתח את סרטן הלבלב ולמי שאינו מכיר את המחלה - היא בהחלט לא נכנסת לקטגוריה של המחלות שניתן להתגבר עליהן בקלות.

מאת: prokidסרטן12/12/121164 צפיות
מחקרים אחרונים מנסים למצוא דרכי טיפול יעילות יותר. אחת מן הדרכים היא לשלב בין טיפולים כימותרפיים קיימים. מחקרים אחרים מנסים לשלב כימותרפיה עם הקרנות לפני או אחרי ניתוח להסרת סרטן הקיבה.

מאת: prokidסרטן12/12/121033 צפיות
מדי יום נשמעים דיווחים על טיפולים חדשים בתחום הסרטן. בעת האחרונה, דיווחים עדכניים מספרים על טיפולים חדשים בתחום סרטן הריאות.

מאת: prokidסרטן12/12/12998 צפיות
מולטיפורמה גליובלסטומה, ה – GBM הידוע לשמצה, אחת ממחלות הסרטן הנוראיות. ה-GBM הוא סרטן קטלני עקב העובדה שתאי הסרטן עמידים בפני תרופות כימותרפיות

מאת: prokidשיפוצים26/08/12959 צפיות
בניגוד למה שרבים חושבים, מעלית בבית היא איננה מותרות שרק אנשים עשירים יכולים להרשות לעצמם. אם אנו מתכננים לבנות בית או לחילופין לשפץ את הבית, מומלץ מאוד לבדוק את האפשרות

מאת: prokidשיפוצים26/08/12993 צפיות
קיימים הבדלים בין התקנת מעליות בתוך מבנים קיימים לבין התקנתם של מעליות בתוך מבנים שהינם חדשים. אז מה הם ההבדלים?

מאת: prokidבניין ואחזקה - כללי26/08/12981 צפיות
מעליות שמיועדות לשירות מאפשרות העברה של מוצרים מקומה לקומה בקלות יתרה. את מעליות השירות ניתן למצוא בכל מיני מקומות כמו למשל: מסעדות, מפעלים ועסקים נוספים

מאמרים נוספים בנושא סרטן

מאת: amirdadon90סרטן21/03/171812 צפיות
אין ספק שאחת מהמחלות המטרידות ביותר בעידן שבו אנחנו חיים זו מחלת הסרטן על כל גווניה השונים.

מאת: ravivorסרטן25/02/153388 צפיות
צריכים לעבור בדיקת קולונוסקופיה? רגע לפני כדאי לדעת שיש שני סוגים עיקריים של בדיקות - הרגילות והווירטואליות. על ההבדלים בין הסוגים במאמר שלפניכם.

מאת: רונית מיכאליסרטן12/11/142414 צפיות
האפשרות לקבל מרשם קנאביס רפואי והסגולות הטובות הרבות של החומר מעוררות עניין בקרב מטופלים רבים. אם הנכם סובלים ממחלה קשה הכרוכה בכאבים חזקים, אבדן תיאבון ושאר תסמינים התואמים את סגולות הריפוי של הקנאביס כדאי לפנות לרופא המטפל לבירור זכאות למרשם קנאביס רפואי ושימו בו למטרה הקלה בכאב ותסמיני המחלה. כאן תוכלו למצוא מידע שימושי אודות קנאביס רפואי.

מאת: ניר נתנזוןסרטן28/09/142941 צפיות
סרטן העור הוא תופעה נפוצה ההולכת ומתפשטת ברחבי העולם. החור באוזון במקביל לעלייה בזמן הנופש והחופש שנובע מעלייה באיכות החיים, מובילים יותר ויותר אנשים להיחשף לשמש בצורה יותר ויותר רחבה.

מאת: Shiraסרטן17/06/145018 צפיות
מחלות עור הן חלק מענף הדרמטולוגיה ברפואה שמתעסק במחלות עור שונות. העור הוא החלק הגדול ביותר בגוף, והוא מהווה את המעטפת החיצונית לשמירה על הגוף כולו. העור בנוי משלוש שכבות שונות. הראשונה מכונה אפידרמיס, האמצעית מכונה דרמיס והשכבה התחתונה מכונה היפודרמיס. מחלות העור הנפוצות ביותר הן אלה שפוגעות בשכבה העליונה. בשכבה זו יש את הכמות הגדולה ביותר של פתולוגיות, מכיוון ששכבה זו חשופה לעולם החיצוני, שממנו מגיעות רוב הסיבות למחלות העור השונות.

מאת: יוסי קרמר סרטן15/02/148948 צפיות
לוקמיה. מהי הסיבה ללוקמיה? לוקמיה היא תופעה פיזיולוגית שמטרתה השמדה עצמית פנימית לשם מימוש הרצון למות. לוקמיה מחולקת לשתי תופעות פיזיולוגיות, אחת שנפוצה בקרב הילדים הנקראת לימפוציטית ואחת שנפוצה אצל מבוגרים הנקראת מיאלואידית. המשך במאמר...

מאת: eli levyסרטן21/11/138767 צפיות
מבין הסימנים השכיחים לסרטן הפרוסטטה בולטים ליקויים במערכת השתן. ליקויים אלו מורגשים ע"י המטופל ולכן קל להבחין בהם. יחד עם זאת, שכיחות סרטן הפרוסטטה הולך ועולה עם גיל המטופל, כאשר בד בבד, ללא קשר לקיומו של סרטן זה, שכיחים גם ליקווים בתפקוד המיני ובמערכת השתן.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica