חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

האם שעת שיווק מספיקה כדי להזרים תנועה לאתר?

סמינר טראפיק נטוורקינג התקיים פעם נוספת לפני כשבוע, בסמינר נכחו בעלי עסקים רבים, אשר במשך כ ארבע וחצי שעות קיבלו מידע רב, טיפים ורעיונות כיצד להזרים תנועה לאתר האינטרנט שלהם,דבר שיביא להגדלת כמות הלקוחות שלהם מתוך הבנה שהזרמת תנועה לאתר אפשרית!

אלדר אילן אשר השתתף בסמינר כתב לי לאחר הסמינר
היום הייתי בסמינר אירוע טראפיק של יעקב איתי סמלסון.
בסמינר למדנו על דרכים להזרים תנועה לאתר האינטרנט שלנו תוך שימת לב לתנועה חינמית. יכולתו של יעקב ליצור תנועה לאתרי אינטרנט היא מדהימה.
זאת ועוד – במשך ארבע וחצי שעות יעקב לימד ולימד ולימד ללא הפסקה ונתן לנו הרבה חומר מעשי לעבודה. אני למדתי הרבה והוספתי ידע.
"שעת שיווק" – אני בדרך אלייך – ורק מי שהיה באחד הסמינרים של יעקב איתי סמלסון יידע על מה אני מדבר.
תודה יעקב.
בברכה
אילן אלדר

מהי "שעת שיווק"?

שעת שיווק היא השעה הכי משמעותית עבור העסק שלך! זוהי השעה עבורכם כבעלי עסקים להשקיע את את מיטב זמנכם, השעה שאתם הכי הכי יעילים,נמרצים, מלאי רעיונות וכו'... בשיווק העסק שלכם.

אחרת – אתם ממש לא תעמדו בקצב!!!

כדי שעסק אינטרנטי יביא לקוחות, עליו להזרים תנועה של מבקרים איכותיים, ועסק אינטרנטי שלא עושה את זה, ממש לא בכיוון הנכון.

אתם יודעים מה זה שיווק?
שיווק הן הפעולות שאתם עושים כדי להיות כל הזמן בתודעה של הלקוחות שלכם, זה יכול להיות ברשתות החברתיות ו/או באתרים מאמרים ו/או בהדרכות ובינרים וכו'.. .

לקוח אינטרנטי מבצע רכישה רק כאשר הזמן נכון עבורו, והוא יעשה את זה אך ורק ממישהו שהוא מכיר ונמצא בתודעה שלו, זה יכול להיות אתה! ואולי המתחרה שלך?

כאשר כואב ללקוח, הוא יקנה ממי שהוא רואה, וכדאי שאתה תהיה לו מול העיניים!!!

אתה יכול לשאול את עצמך, ותענה לעצמך בכנות בעסק שלי, כמה שעות שיווק אני משקיע? רוב בעלי העסקים שהגיעו לאירועים שלי דיווחו על "אפס" אפס פעילות שיווקית.- ועכשיו תשאל את עצמך, אם אתה משקיע גם כן אפס פעילות שיווקית איך אתה רוצה שמבקרים יגיעו אליך לאתר?

למעשה בהשקעה של רק שעה אחת ביום שהיא השעה שאתה בשיא ותשקיע אתה בשיווק העסק שלך, אתה תשקיע כ 22 שעות איכות בחודש שלם!!!

והתוצאות ידברו בפני עצמן כי עסק שמתחיל להשקיע מגיע לתוצאות, מגדיל את זרימת המבקרים באתר, יותר גולשים, מגדיל את כמות הלקוחות וכמובן את כמות הכסף הנכנס – פשוט מאוד!!!

אתה בטח שואל את עצמך, מה עליך לעשות ב"שעת השיווק" הזאת? אז אם אתה רוצה לדעת אניממליץ לך בחום, להרשם למועד הקרוב של אירוע טראפיק נטוורקינג ולהתחיל אתהשינוי בעסק שלך כבר היום

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יעקב איתי סמלסון
מנטור לשיווק עסקים באינטרנט
מנכ"ל שיווק באינטרנט לעסקים

מתנה: פרק מהספר הייחודי "צונאמי" של לקוחות חדשים
מתנה: קורס וידאו: איך להזרים תנועה אפקטיבית לאתר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יעקב איתי סמלסון

מאת: יעקב איתי סמלסוןשיווק באינטרנט08/01/131156 צפיות
השיווק ביוטיוב עובד וזאת עובדה! אם אתה מאמץ סדרה של פעולות נכונות, אתה יכול להביא אלפי מבקרים איכותיים, קהל היעד שלך, הלקוח הפוטנציאלי שלך לאתר, לדף הנחיתה ולדף המכירה ולהפוך אותו ללקוח המשלם כסף בעסק שלך!

מאת: יעקב איתי סמלסוןתנועת מבקרים25/11/128465 צפיות
כדי להצליח בשיווק באינטרנט, כדי להצליח עסקית וכדי להצליח אישית חייבים לאמץ דפוסי חשיבה נכונים! קבל 3 דפוסי חשיבה שיעזרו לך לעשות את הקפיצה הבאה שלך ולייצר יותר לקוחות וכסף בעסק שלך!

מאת: יעקב איתי סמלסוןקידום אתרים22/11/121032 צפיות
עולם השיווק השתנה לבלי הכר, המדיה החברתית היא הדרך כיום להגיע ללקוחות פוטנציאלים, וגם מדיה זו משתנה כל הזמן והזדמנויות חדשות מגיעות – כיום, הדבר הלוהט ביותר היא רשת לשיתוף תמונות – פינטרסט. קבל 6 טיפים לאיך להזרים תנועה לאתר באמצעות פינטרסט

מאת: יעקב איתי סמלסוןפרסום באינטרנט03/09/121158 צפיות
הדבר החשוב ביותר שעסק אינטרנטי צריך – תנועה לאתר – ללא תנועה, ללא זרם בלתי פוסק של מבקרים לאתר – אין לעסק שלך סיכוי – הדרך להשיג תנועה לאתר היא באמצעות פיתוח תוכן, קידום תוכן ושימוש נכון במדיה חברתית כדי לאגד את קהל היעד שלך סביב עולם התוכן שלך ועל ידי כך להשיג לקוחות המשלמים בעסק

מאת: יעקב איתי סמלסוןתנועת מבקרים12/08/127933 צפיות
כולם מדברים על קידום אתרים, וללא ספק זה פן מאוד חשוב ביכולת להביא לקוחות לעסק מאתר האינטרנט שלך – אולם, באמצעות הזרמת תנועה לאתר – פעולות פשוטות ועקביות של הפצת תכנים – משיגים 2 מטרות מרכזיות – אלפי מבקרים לאתר וקידום אתרים בדלת האחורית

מאת: יעקב איתי סמלסוןפרסום באינטרנט23/07/121170 צפיות
ללא ספק אפשר לעשות כסף באינטרנט, השאלה האם ניתן למצוא את גלולת הקסם, את הפתרון שבלחיצת כפתור – או בלי השקעה של כסף / זמן ניתן יהיה לעשות כסף באינטרנט – אני מאמין שלא! אין דבר כזה! קבל את הנוסחה השלמה ויחידה המאפשרת לעשות כסף באינטרנט

מאת: יעקב איתי סמלסוןפרסום באינטרנט15/07/121254 צפיות
הזרמת תנועה לאתר היא הפעולה החשובה יותר עבור על עסק אינטרנטי – אחרת אין לך סיכוי להשיג לקוחות ולייצר כסף באינטרנט – כן, אני יודע שזה נשמע בוטה – אבל כל מי שאומר לך שאפשר להתעשר באינטרנט בלי לעבוד – פשוט משקר לך! יש לך 2 אפשרויות בלבד – אחת לעשות מה שצריך לבד והשנייה שיעשו זאת עבורך באמצעות עושים זאת עבורך תנועה (טראפיק)

מאמרים נוספים בנושא פרסום באינטרנט

מאת: nirפרסום באינטרנט01/11/213472 צפיות
אין נוסחא קבועה עבור ניהול מוניטין ומעולם לא היתה. כל עסק פועל בסביבה עיסקית אחרת מתחרה באתרים שונים ומנסה להשיג מטרות עיסקיות שונות. ועדיין הגישה הבסיסית שמלווה את תחום ניהול המוניטין מספר שנים לא השתנתה בהרבה. מה כן השתנה – היחס של גוגל לפופלאריות.

מאת: משה סויסהפרסום באינטרנט04/12/202201 צפיות
יש ברשותכם עסק פעיל או חדש והינכם מעוניינים לפרסם אותו למכירה באינטרנט, מה עליכם לעשות על מנת למכור את העסק במהירות.

מאת: אמורפרסום באינטרנט01/07/172776 צפיות
פלטפורמת הרשת החברתית מאפשרת לעסקים ולחברות להגיע לקהל יעד רחב, והאפשרויות החינמיות של שיווק דרך פייסבוק מלהיבות ואפקטיביות כשלעצמן. יחד עם זאת, אם אתה בעל עסק המעוניין בקמפיין שיווקי שיקפיץ את העסק שלך לרמות פעילות וחשיפה חדשות במהירות

מאת: אמורפרסום באינטרנט28/06/172696 צפיות
מה היתרונות של שיווק בפייסבוק, ומדוע כדאי גם לעסק שלך להיכנס לרשת החברתית הגדולה ביותר? עבור אלו שעדיין לא קפצו על עגלת הפרסום של הרשתות החברתיות, הנה מדריך קצר בנושא פרסום בפייסבוק באדיבות טרגט, חברה לשיווק באינטרנט.

מאת: שרון צרפתיפרסום באינטרנט30/11/162271 צפיות
איך בדיוק יודעים למקד את הפניות של הלקוחות שהתבצעו מאותם אפיקים מסוימים בלבד ולנטר את הפעילות לפרסום שחוסך משאבים פיננסיים לבית העסק? ניתן למקד את הפניות בעזרת מספרים וירטואליים פשוטים לביצוע, בין היתר. קראו הלאה ותגלו מידע חשוב לפרסום ממוקד.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט08/09/162840 צפיות
חברת בניית אתרים יוצרת עבורך, בעל עסק קטן או גדול, בין אם אתה נגר, מטפל, אמן או חנות, וזקוק לכל הסיוע שתוכל לקבל. הקמת אתר אינטרנט בחינם מאפשרת לך לבנות את אתר האינטרנט שלך כך שלקוחותיך יוכלו למצוא אותך.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט15/08/162743 צפיות
חושב על יצירת אתר אינטרנט בחינם? צור קשר עם חברת בניית אתרים. אתר בחינם מאפשר לך להשיק בלוג, לקבל לידים באמצעות דואר אלקטרוני, ולקבל דומיין אישי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica