חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שכיחות מכונות קפה

מאת: איציק אסוליןקניות 27/06/2012905 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שכיחות מכונות קפה

האם ידעתם כי כמעט ממחצית בתי האב בישראל נהנים ממכונת קפה ביתית? הנתונים מראים כי מכונת קפה ביתית קיימת אצל למעלה מ  40% מבתי האב בישראל.

המדפים רק לפני תקופה קצרה התמלאו במכונות קפה חדשניות וכבר כבשו את הצרכן הישראלי שאוהב לשתות קפה בכל הזדמנות.

באמצעות  מכונות קפהמתאפשרת ההרגשה הנעימה והכיפית בשתיית קפה משובח של בית קפה איכותי אצלכם בסלון. גם אם מדובר ביום חורפי במיוחד או ביום חם ובכלל בסופי שבוע המיועדים לפינוק ורגיעה- קפה טוב בהישג ידכם בכל עת ובכל הזדמנות.

במכונות קפה חדשניות, כל מה שנותר למשתמש לעשות הוא להזין את חומר הגלם, להפעיל אותן בלחיצה אחת או שניים ולהמתין מספר שניות עד לקבלת המשקה האיכותי.

חסכון בעלויות

בעידן בו הצרכנות הפכה לנבונה יותר כדאי לדעת שכוס קפה שהוכנה באמצעות

מכונות קפה ביתיות עולה בערך כ 2-3 ש"ח  פר כוס בעוד שבבית קפה תשלמו בין  10-20 שקלים לכוס.

שנים רבות התרגלנו שאיכות ומוצרי חשמל בייתים לא עולים בקנה אחד ולכן בכל פעם שרצינו לשתות קפה איכותי שמנו את פעמינו לבתי הקפה ושילמנו ממיטב כספנו.

אבל בימינו לא מתפשרים על איכות גם בבית ועל ידי עלות סבירה ביותר ניתן להשיג את אותה איכות ממש בתוך כותלי הבית מבלי להרחיק יותר מידי.

בעבר, רק חובבי קפה מושבעים נהגו להחזיק בביתם מכונות קפה שהיו בעיקר מכונות קפה ידניות, מסורבלות ומגושמת אשר הפעלתן הצריכה לא רק ידע בסיסי בעולם מושגי הקפה אלא הפעלת כוח פיזי של ממש כדי להפיק את התמצית של הקפה.

מכונות קפה אספרסו של ימינו הן בעיקר אוטומטיות או חצי אוטומטיות ומצריכות רק סבלנות של מספר שניות כדי להתענג על קפה משובח.

ישנן מספר חברות המייצרות מכונות קפה כאשר ככל שהיצרנית מוכרת בתחום ומהווה מותג במכונות הקפה כך המכונות המיוצרות על ידן תהיינה יקרות יותר. כמובן שגם הפונקציה של המחיר נובעת מאופן פעולתה של המכונה – ככל שהיא משוכללת יותר היא גם תהיה יותר יקרה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איציק אסולין

מאת: איציק אסוליןבריאות השן14/03/13948 צפיות
תקשורת טובה עם רופא השיניים הוא הצעד הראשון בדרך לטיפול מוצלח ללא חרדה דנטאלית, לכן חשוב לחפש רופא שיניים העונה על כל הפרמטרים שציינו. בנוסף, לרופאים עומדים מספר אמצעים המסייעים בהפחתת הלחץ והמתח אצל המטופלים העומדים בפני כל סוגי טיפולי השיניים.

מאת: איציק אסוליןתרבות דיגיטלית06/03/131161 צפיות
באמצעות תוכנות מיוחדת לקונסולה ניתן להפוך אותה לסטרימר אשר באמצעותו ניתן להציג תמונות, לנגן קבצי מוסיקה, קבצי וידאו ואפילו ווידאו שצילמתם בעצמכם. הג'ויסטיק הוא אלחוטי ובאמצעות חיישנים ניתן לשחק באמצעות תנועה פיסית ולא רק עם הלחצנים. לג'ויסטיק יש מנגנוני רטט ולשלט סוללת ליתיום שיתרונה הגדול בכך שהיא נטענת. עוד מאפיין ייחודי לקונסולה זו היא תוספת מערכתית הנקראת MOVE אשר מקנה לשחקן תחושה כמעט אמיתית וחלק בלתי נפרד מהממשיות של החוויה. השחקנים באמצעות תנועות אמיתיות מתקדמים במשחק ונהנים מחוויה בלתי רגילה ממש כזו הדומה למציאות.

מאת: איציק אסוליןניתוחים פלסטיים04/11/121011 צפיות
אם בניתוחי אף ראינו גם גורם רפואי וגם גורם אסתטי הרי שניתוח מתיחת פנים למשל מתבצע רק מבחינה אסתטית ולכן נערך למבוגרים לרוב מעל גיל 40 מפני שהשינויים בעור הפנים נגרמו מהשנים שחלפו ומהגנטיקה שהשפיעה. מטרת מתיחת פנים היא להצעיר את מראה הפנים ולגרום לכך שעור הפנים יראה מתוח וחלק וכמובן כך יראה גם צעיר.

מאת: איציק אסוליןנישואין31/10/121022 צפיות
בגני אירועים תחת כיפת השמיים יש לא רק נוף מרהיב אלא גם קיימות מערכות הגברה ותאורה משוכללות, המקומות מעוצבים בסטייל רב, ומצוידים ברחבת ריקודים רחבת ידיים. בגלל השפע הקיים התחרות בשוק הולכת וגוברת על כל לקוח. כאשר אתם בעלי השמחה הולכים לתכנן אירוע ולבחור את המקום בו ייערך, חשוב לבחור במספר מקומות של גני אירועים כדי להבין פחות או יותר את הלך הדברים והעלויות שם.

מאת: איציק אסוליןנישואין12/09/121055 צפיות
כל אירוע חתונה מאופיין בהוצאות כספיות כבדות גם אם לא מדובר באירוע של 500 מוזמנים ומעלה ולכן כדאי להיערך בהתאם על מנת שהאירוע יהיה מוצלח אך גם לא יקר במיוחד ויאפשר לכם נקודת פתיחה טובה לחיים החדשים ללא כל חובות מיותרים.

מאת: איציק אסוליןצרכנות27/08/121211 צפיות
אין זה סוד שישראל אינה מן המדינות הגשומות ביותר בעולם, אלא להפך. היא מאופיינת בכמות דלה של גשמים. יחד עם זאת, תופעת הרטיבות קיימת במלוא הדרה בבתי אב רבים ישנים ואף חדשים אשר בהם לא הותקנה מערכת איטום כראוי. חשוב לדעת שמערכות איטום במבנים נחלקות לשתיים: מערכת איטום הנקראת חיובית ומערכת איטום הנקראת שלילית.

מאת: איציק אסוליןחתונות23/08/12990 צפיות
כאשר בוחרים חברה המתמחה בהפקת אירועים וחתונות בטבע, יש לבחור בחברה מומלצת גדולה ומקצועית בתחום אירועים בטבע. בעריכת אירועים בטבע אין להתפשר היות והחברה האחראית על כל הציוד והשירות היא זו שתקבע, באופן ניכר, ובמקצועיותה את הצלחת האירוע.

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213708 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205166 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186755 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173161 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172919 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161589 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161706 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica