חפש מאמרים:
שלום אורח
15.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קידום אתרים אורגני מול גוגל אדוורדס

מאת: searchtraxקידום אתרים27/06/2012670 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
רבים לא יודעים מהו קידום אתרים אורגני ומהו פרסום באדוורדס. למרות שמונחים אלו מתחילים להיות מנת חלקם של בעלי עסק ישראליים עדיין מדובר על נושא סבוך שאין לבעלי עסקים זמן או פעמים רבות רצון ללמוד אותו. במאמר זה אני רוצה להסביר מהו קידום אתרים אורגני ומהו קמפיין בגוגל אדוורדס (מסע פרסום ממומן בתוכנית של גוגל אשר נקרא גם PPC)

לפני שניגש אל הסברים אני רק רוצה לחדש שפרסום באינטרנט הוא אפיק הפרסום הרלוונטי, הריווחי, הזול, והמדיד ביותר שיש כיום וזאת לעומת עשור אחורה בו בעיקר פרסמנו בעיתונות או ברדיו. שיטות הפרסום הישנות לא היו נגישות באמת לבעלי מקצוע אשר נאלצו לפזר פליירים (ועדיין עושים זאת) בתיבות דואר ברחבי עיר מגוריהם.

החסרון הגדול ביותר של שיטות הפרסום הישנות הוא הוא העובדה ששיטות פרסום אלו תחמו לרוב את השטח בו הוצעו שירותי אותו בעל מקצוע / בית עסק. בנוסף שיטות פרסום אלו היו יקרות יותר וצרות יותר מבחינת קהל היעד שלהם.

 

מה זה קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני הוא פרסום באינטרנט! קשה להכניס את זה להכרה כיוון שמקדמי אתרים מוכרים קידום אתרים אורגני כמרדף אחר מיקומים אך האמת היא שכאשר פונים אל מקדם אתרים הוא עושה כל שהוא יכול כדי לפרסם את האתר של בית העסק באינטרנט. התוצר של הפרסום המאסיבי גורם לאתר להיות יותר "חשוב" בעיני מנועי חיפוש וכך להוביל למיקומים טובים יותר באינטרנט ולהצלחה של האתר באינטרנט.

קידום אתרים אורגני נקרא כך כיוון שהשאיפה היא היא לשפר את מיקומי האתר "בצורה טבעית" כלומר שהאתר יופיע במגוון מילות מפתח במיקומים טובים יותר וכך יהנה מיותר תנועה לאתר וזאת מבלי לשלם על כל קליק כפי שהשיטה הבאה עליה אדבר (גוגל אדוורדס) עובדת.

 

מה זה גוגל אדוורדס גוגל אדוורדס הוא מסע פרסום בעזרת תוכנית הפרסום של גוגל. בתוכנית זאת אתם יוצרים מודעות וקובעים אילו מילות מפתח שאנשים מחפשים יובילו להופעה של מודעות אלו בתוצאות החיפוש. כולנו מכירים את המודעות הללו… מודעות אלו מופיעות מעל תוצאות החיפוש לעיתים ולרוב לצד תוצאות החיפוש של גוגל. כל הקלקה על מודעה עולה לכם מחיר קבוע לכל קליק כלומר בכל פעם שמישהו מקליק על מודעה שלכם זה עולה לכם מחיר קבוע אשר מוצג במנהל קמפיין הפרסום בגוגל.


מקווה שעזרתי. המון בהצלחה
מומחה קידום אתרים

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סרצטרקס קידום אתרים - מומחים לקידום אתרים, פרסום בגוגל, מיתוג ושיווק באינטרנט ופרסום במדיה חברתית. בקרו אותנו באתר כדי לגלות עוד דרכים יעילות כדי לקדם את האתר שלכם. אנחנו בסרצטרקס נשמח לעזור לכם בכל שאלה בקשר לקידום אתרים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת searchtrax

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213469 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211725 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183570 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172910 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172655 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172495 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172539 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica