חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

למה פירות בריאים כל כך?

אחד מהאלמנטים החשובים ביותר בתזונה בריאה הוא פירות. מבוגרים שמאריכים חיים, למשל, נשיא המדינה, ידועים כצרכנים יום יומיים של פירות. מחקרים חשובים, בין היתר בישראל, מצביעים על הקשר הישיר של בריאות לאכילת פירות. משלוחי פירות רבים מכילים הרבה מאד מינרלים, ויטמינים, סיבים, אנטי אוקסידנטים. תזונה מאוזנת שכוללת סלסלות פירות מבטיחה סיכוי גבוה לבריאות. וזה כמובן גם טעים!

כמה פרטים על פירות שכדאי לכם לדעת לפני שאתם מזמינים משלוחי פירות

• פירות הם מקור לסוכר בריא. סוכר ענבים, למשל, הוא הרבה יותר טוב מסוכר לבן או חום. הסוכר שיש במשלוחי פירות טריים שאתם מביאים מהשוק, בריא מאד, מייצר אנרגיה שלא הופכת לשומן או רעלים והוא מתאים ביולוגית לגוף שלנו.

• פירות הם מקור לאוכל משביע למרות שהם אוכל קל. הגוף מעכל את הפירות מהר, אך בגלל תכולתם הם תורמים לתחושת שובע. הסוכר נספג בקלות ומייצר, כאמור, אנרגיה איכותית שמחזיקה אתכם כל היום.

• פירות הם המזון העשיר ביותר בויטמינים ונוגדי חמצון שקיימים בכדור הארץ

• פירות הם המזון הכי מתאים לנו ביולוגית: הם מייצרים תגובה כימית ייחודית בגוף האדם

• אחת הסיבות שבגללה פירות מתאימים לנו כל כך – הוא העובדה שהם עשויים 90 אחוז ממים, וגם אנחנו, עשויים ממים (כ-70 אחוז). תזונה של פירות מספקת לגוף הרבה מאד מים וזה מצויין.

• פירות הם המזון המסייע ביותר לעיכול בגלל הכמות של הסיבים התזונתיים שבהם

• את הפירות כדאי לאכול בצורה מוקפדת: הם אמנם בריאים, אבל בכל זאת לא כדאי לאכול המון מהם בכל יום, כי למרות שהסוכר שלהם בריא הוא עדיין סור. אל תאכלו פירות על בטן ריקה, שטפו את הפה לאחר האכילה – אבל לא לצחצח שיניים, כדאי להתחיל לאכול פירות בבוקר, אל תערבבו סוגים יותר מדי (הערבוב מייצר לחץ בבטן) ואכלו פירות בשלים. בוסר יעשה לכם כאב בטן.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

משה אלון

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת משה אלון

מאת: משה אלוןבתי מלון27/08/153384 צפיות
אם תהיו מעוניינים לנפוש בארץ וליהנות מכל מה שיש למדינה הנפלאה שלנו להציע, וודאי תהיתם ושאלתם את עצמכם בנוגע למגוון רחב של שאלות הנוגעות לחופשה.

מאת: משה אלוןבריאות ילדים23/08/152723 צפיות
הפרעת קשב וריכוז הינה אחת התופעות הפופולאריות ביותר כיום. אט אט ניתן לראות כי כמות המאובחנים כבעלי הפרעה זו רק הולכת וגודלת, ואחת הסיבות העיקריות לכך היא דור המסכים של היום. כפי שהוכח במחקרי עבר, השימוש הממושך במכשירים הללו רק מגביר את הסיכויים לפיתוח הפרעת קשב וריכוז.

מאת: משה אלוןרכב19/08/153919 צפיות
מוסך בירושלים יתאפיין בדרך כלל באנשי מקצוע רבים אשר יוכלו לסייע לכם ולהתגבר על התקלה שחווה רכבכם. כמו כן, חשוב לדעת שהמוסך המורשה עדיף על פני מוסכים אחרים

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/152776 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/151888 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: משה אלוןעסקי מזון29/06/154210 צפיות
גם לכם קרה שקניתם פירות עסיסיים, אך כשבאתם לאכול אותם הופתעתם לגלות שנרקבו? כולנו נאלצים להתמודד עם סוגיית שמירת טריות המזון בצורה כזו או אחרת. הרי אף אחד מאתנו לא היה רוצה לשלם סכומי כסף גדולים על מבחר פירות טעימים, ובסוף לגלות שהכסף שהושקע היה לשווא.

מאת: משה אלוןרכב04/11/142521 צפיות
אחד הדברים שפחות אהובים על רובנו הוא לנסוע בכביש בדרך לעבודה או בדיוק כשחוזרים מאירוע משפחתי ולפתע לגלות שהמנוע שבק חיים. לכן, חשוב ביותר לקחת את הרכב בו אתם נוסעים לבדיקות תקופתיות אצל המוסך הקבוע שלכם, על מנת שתוכלו לנסוע ללא כל חשש ולדאוג כי הנסיעה הבאה שלכם תהיה אמורה לעבור ללא שום דאגה.

מאמרים נוספים בנושא מתכונים ואוכל - כללי

מאת: דוד כהןמתכונים ואוכל - כללי02/04/205264 צפיות
כשמתכוננים לעריכת ארוחה חגיגית, לא מתחשבים רק באוכל אלא גם בעיצוב השולחן. בדרך כלל משתמשים בכלי הגשה יוקרתיים. כלים אלה יכולים להיות גם מפלסטיק, כלים חד פעמיים. הבאנו כמה טיפים לשימוש בכלי הגשה חד פעמיים יוקרתיים.

מאת: עופר שלומתכונים ואוכל - כללי24/03/205184 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: shlomy מתכונים ואוכל - כללי22/01/205487 צפיות
מתכננים אירוע בקרוב? רוצים לבחור את הקייטרינג הנכון ביותר עבור האירוע, וזה שיתרום להצלחה שלו בצורה הטובה ביותר? אם כן כדי לכם לקרוא את המאמר הבא:

מאת: ניב אבןמתכונים ואוכל - כללי21/01/205577 צפיות
אך מה ניתן לעשות כאשר רוצים לחגוג אירוע באווירה יותר אישית, מבלי לאבד את הייחודיות של ארוחת שף טעימה ומזמינה ללא טרחה שמצריכה עמידה מול כיריים ותנורים בוערים? בשביל זה בדיוק קיימים שפים אישיים.

מאת: שרון צרפתימתכונים ואוכל - כללי13/11/195886 צפיות
יש לשים את הדגש לגבי התוכן האישי על מנת לרדת מהר ובהצלחה

מאת: עופר שלומתכונים ואוכל - כללי30/07/196092 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: חיים נוימתכונים ואוכל - כללי25/10/183088 צפיות
מסעדת "וינה" השוכנת ברחוב בן יהודה 62 בתל אביב היא מסעדה ותיקה שנוסדה לפני כשבעים שנה והמתמחה באוכל יהודי נוסח מזרח-אירופה. בשנים האחרונות קמה לה עדנה לארוחה מבית האימא הפולניה או הרומניה או הרוסיה ורבים שבים ופוקדים מסעדות המתמחות באוכל היהודי המנחם הזה, חלק רב מהם תיירים ולאחרונה גם צעירים שחזרו ממסע קניות בארצות מזרח אירופה ובמיוחד מפולין, שם הפירוגי הוא מאכל לאומי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica