חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חקירות אישות

מאת: דינה דודבגידות28/06/20121187 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רבים מאיתנו תופשים בגידות כדבר המופיע לרוב בסרטים הוליבודיים, טורי הרכילות בעיתון או אולי שמועה ששמענו על חבר רחוק או פרטנר מהמילואים. אף אחד אינו מדמיין שהדבר יתגלגל לפתחו, והוא ימצא את עצמו במצב שבו אהוב ליבו החליט לשים מאחור את ההבטחות שנתן לו בטקס קידושין עם הבטחה להיות נאמן עד ליומו האחרון.


אבל האמת היא שכול אחד יכול למצוא את עצמו במצב שבו בן הזוג האהוב עליו מקיים מערכת יחסים רומנטית עם זר מבלי ידיעתו. לפעמים זה קורה מבלי ששמים לב, שהרי אנחנו כול כך עסוקים בחיי השגרה, העבודה, הטיפול בילדים, שאיננו מתעכבים אפילו לדמיין סיטואציה כזו, שהאדם שעימו אנו חולקים את יצוענו, מעניק את אהבתו לאחר.
אבל פתאום זה מכה בנו, יום אחד השלווה שלנו מתערערת, כשאנו מגלים רמז שמעלה את החשד העמום הזה שבן הזוג בוגד בנו בסתר. בין אם זו שיחת טלפון בלתי מוסברת, הסבר מגומגם שלו לגבי היעדרותו, או שקר שבו אמר שהוא נמצא במקום מסוים, אבל התברר שכלל לא הגיע ליעדו.


חוקר פרטי מומחה בתחום חקירות אישות יכול לתת לכם מענה מהיר באשר לחשד המטריד אתכם. חקירות אישות הן למעשה חקירות בתחום הנישואין, והן מתקיימות בד"כ כאשר בן הזוג חושד כי האישה או הבעל בוגדים מתחת לאפם. איסוף תיעוד וראיות אלה יכולים לעזור לבן הזוג בבניית תיק הגירושין.


חקירות אישות אינן מתקיימות אך ורק בין בני זוג שעודם נשואים, אלא גם בין בני זוג הנמצאים בהליכי גירושין, כדי לבדוק למשל את בן הזוג מסית את הילדים נגד אחד ההורים


תחום חקירות אישות הינו תחום רחב, אחד המפותחים ביותר בתחום החקירות, שכן לצערנו לא מעט אנשים מבקשים לעקוב אחר בני הזוג שלהם בחשד שהם בוגדים בהם. ישנן דרכים מגוונות כדי לרגל אחר בן זוג הנחשד בבגידה, בין היתר מעקבים, מצלמה סמויה, ציוד הקלטה ועוד, כמובן לפי החוק להגנה על הפרטיות.


בהזמנת חקירות אישות יש לברר טיב החוקר הפרטי, על מנת לוודא שהעבודה תתבצע על הצד הטוב ביותר. בין היתר, רצוי לדרוש לראות רישיון מטעם משרד המשפטים או משטרת ישראל. כמו כן, רצוי לברר את הוותק של המשרד, ניסיון ומוניטין.
משרד צוות חקירות מומחה לענייני חקירות אישות (בגידות/גירושין), ומבטיח שירות מקצועי, דיסקרטי ושיתוף מלא של הלקוח בכל צעד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דינה דוד

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דינה דוד

מאת: דינה דודעסקים מקוונים05/09/121069 צפיות
בעלי עסקים רבים שומעים בתקופה האחרונה על המושג "חנות וירטואלית". נשאלת השאלה מהי למעשה חנות וירטואלית והאם היא עשויה להועיל לכל בית עסק שהוא?

מאת: דינה דודחקלאות06/08/128481 צפיות
פרחים הם חלק מהותי בחיינו, כולנו נהנים מיופיים של פרחים, נוהגים להעניק פרחים כשי לשמחות ואירועים, נהנים להציב אותם בחלל החדר על מנת להאירו וליהנות מריחם, ואף נוהגים לגדל פרחים בגינה ולשתול אותם בעציצים. עולה השאלה- כיצד נוצרים פרחים? מהי הסיבה לכך שהם כל כך אהובים בחיינו?

מאת: דינה דודהודעות לעיתונות - כללי29/07/121391 צפיות
רגע לפני שאתם מרימים את הטלפון לבצע הזמנת משלוחי פרחים הרצליה, יש כמה דברים שכדאי לדעת על העיר הקרויה על שמו של חוזה המדינה, והקשר שלה לפרחים ולצמחיה. העיר הרצליה נודעת בזכות המרינה המחודשת שלה, והטיילת היפהפיה, אך לא רק- בעיר ישנם שטחים ירוקים רבים, שהעירייה דאגה לטפח במשך שנים רבות, על מנת לאפשר לתושביה אתנחתא ומרגוע מחיי הכרך.

מאת: דינה דודאירועים וחתונות – כללי24/07/121084 צפיות
לעיתים אנו נוטים לחשוב שכדי לשמח אדם יקר עלינו לשבור תוכנית חסכון, להתהלך אנה ואנה ברחבי הקניון כדי למצוא איזה זוטא שתמצא חן בעיניו ותרומם את נפשו. אך אין צורך להוציא כספים מיותרים, ניתן לעשות זאת באופן טבעי ואלגנטי הרבה יותר- משלוחי פרחים ראשון לציון.

מאת: דינה דודאירועים וחתונות – כללי04/07/121090 צפיות
בא לכם לעורר התרגשות באדם הקרוב לליבכם באופן שלא יותיר אותו אדיש? משלוח פרחים הינו דרך אולטימטיבית להפתיע אדם באופן שייחרט בליבו. יופיים של הפרחים הצבעוניים והייחודיים, לצד הארומה המשכרת הנודפת מהם, הופכים משלוח פרחים לדרך שלא ניתן לטעות בה להפיח שמחה בליבו של אהוב יקר.

מאת: דינה דודמסחר אלקטרוני25/06/121138 צפיות
השינויים בשוק הצרכנות הגלובאלי והיתרונות הגלומים בבניית חנות וירטואלית הביאו לכך שהסחר האלקטרוני תפס תאוצה בשנים האחרונות, ומבשרים תחילתו של עידן חדש שבו מכירות רבות מתבצעות אונליין. מהם היתרונות הגלומים ללקוח ולבעל העסק בחנות וירטואלית?

מאת: דינה דודהודעות לעיתונות - כללי21/06/121012 צפיות
הובלות דירה עשויה להתנהל בנעימות וללא טרחה מיותרת, במידה ושמים לב לכמה כללים חשובים, הכוללים היערכות מוקדמת, ארגון וסדר וחשוב לא פחות- שכירת חברת הובלות בעלת מוניטין ומיומנות.

מאמרים נוספים בנושא בגידות

מאת: shlomy בגידות19/02/192565 צפיות
חוקר פרטי, בהגדרתו, הוא איש מקצוע אשר תפקידו הינו לאסוף מידע על אדם או ארגון באופן אזרחי. חוקרים פרטיים מבצעים מגוון רחב של חקירות שונות, החל מחקירות במסגרת הליכי גירושין, חקירות כלכליות, איתור נעדרים או רכוש, חקירות ביטוח, חקירות אמינות לעובדים עבור ארגונים גדולים ועוד מגוון רחב של חקירות נוספות.

מאת: Daniel.Bבגידות25/09/183187 צפיות
בדיקות האזנה לטלפון מאפשרות לזהות פעולות ציתות אלקטרוניות למכשירי טלפון נייחים ולמכשירים ניידים. לרשות מי שרוצים לבצע מעקב אחר שיחות טלפון עומדים אמצעים משוכללים שמופעלים במגוון שיטות, החל בהתקנת רכיב זעיר במכשיר הטלפון ועד למעקב מרחוק באמצעים אלחוטיים.

מאת: shlomy בגידות25/12/171670 צפיות
אף פעם לא פשוט להודות (ולו בפני עצמכם) שאתם חושדים שבן הזוג מפר את האמונים, בוגד בכם. אי לכך לפני שממהרים להגיע למסקנות, יש לבחון את הדברים עם עצמכם וכשלב שני יש לבקש לאמת את החשדות באמצעות שילוב של חוקר פרטי אשר מתמחה בתחום – אם על מנת לאשש ואם על מנת להפריך.

מאת: shlomy בגידות24/07/172995 צפיות
בעולם שבו ידע זה כוח השימוש בחוקרים ובלשים פרטיים הולך וגובר, כאשר מישהו מסתיר מאיתנו משהו או מישהו מתחרה איתנו אנו זקוקים למידע מפנים על מנת להגיב, חוקרים פרטיים אלו אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים לביצוע מעקבים, תצפיות ואיסוף מידע בכל תחום ובכל מקום, ההכשרה הזו היא הפתרון האפקטיבי ביותר לאיסוף מידע שימושי

מאת: חגית פריידסבגידות16/10/1510530 צפיות
האם בגידה זה סוף או התחלה ? האם ניתן לשקם את היחסים? האם אפשרי להתגבר על חוסר האמון? גילוי הבגידה גורמת לסערת רגשות ורבים מקבלים החלטות חפוזות. לכן, לפני כל קבלת החלטה, ככל שתהיה, מומלץ לפנות למטפלת זוגית. על מה קורה בחדר הטיפול תקראו בהמשך..

מאת: orya peryבגידות15/10/151752 צפיות
אזור המרכז הוא האזור המאוכלס ביותר בישראל. ככזה, המילים הראשונות שעולות לנו לראש כשמדברים איתנו על אזור המרכז יכולות להיות "פקקים", "צפיפות", "זיהום אוויר" או "בטון". מנגד, המציאות מראה שדווקא המרחב העירוני שלכם, יכול להיות מיקום מושלם לחופשה הרומנטית הבאה שלכם

מאת: דני הלויבגידות20/02/152172 צפיות
כיום אנו מוצפים בגירויים מיניים כמעט בכל רגע. הנוחות והגישה הקלה והמהירה לפורנוגרפיה באינטרנט, ועימה שלל הפיתויים הנלווים עימה כגון: שיחות סקס, אתרי היכרויות, מופע סקס לייב במצלמה וכדומה, גורמים לכך שכמעט כל אחד מתנסה בכך. האם סקס ויטואלי נחשב לבגידה?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica