חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סדנת ריקוד - ריקודי סלסה

מאת: penglריקוד28/06/20121088 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ריקודי סלסה

הקיץ כבר כאן ואיתו נוספו מגוון רחב של פעילויות שונות לילדים. מעבר לקייטנות המוכרות נוספו גם פעילויות רבות הקשורות ללימוד ריקודי סלסה. העשרה בתחום ריקודי סלסה בפרט וריקודים בכלל תתרום לילדכם ותעשיר את הידע הכוריאוגרפי שלו. אנו בסטודיו לגעת בקצב מציעים לימודי ריקוד לילדכם ותעסוקה שוטפת הכוללת ארוחות בוקר וארוחות צהריים, לימוד יסודי של אמנות הריקוד ופעילויות אחרות כמו צילום, תיאטרון ודרמה. בנוסף אנו מציעים פעילויות כיף כגון משחקי מים,טרמפולינה, משחקי כדור ופעילויות רבות אחרות.

ריקודי סלסה

סדנת ריקוד

בסטודיו שלנו מערכת הגברה מהחדישות והמשוכללות, משטח פרקטים ועיצוב מרהיב הכולל גם מראות גדולות. אצלנו כל ילד מקבל יחס אישי ולומד לפתח את כישורי הריקוד שלו. זה הזמן להצטרף ולהנות מאיכות של סדנת ריקוד של סטודיו לגעת בקצב ולהנות ממגוון רחב של פעילויות חברתיות מעבר לריקודי סלסה. אנו בסטודיו לגעת בקצב מספקים גם צהרון עד לשעה 16:00. היתרון הגדול בריקוד הוא בכך שהוא משמש כפעילות גופנית לכל דבר ולכן משפיע לטובה על הגוף והנפש.

סדנת ריקוד

אהבת הריקוד

רקדנים מקצועיים משפרים תוך כדי ריקוד את כשרון הכוריאוגרפיה שלהם והופכים לקלילים יותר בתנועותיהם. אמנות הריקוד מציגה את כשרונו של הרקדן המקצועי ומוציאה ממנו יצירתיות רבה. כמו בכל תחום אחר גם בריקודי סלסה חשוב מאוד להתמיד בריקוד על מנת שנוכל להגיע למטרות שהצבנו לעצמינו בצורה הקלה ביותר. דבר נוסף חשוב לפני ההרשמה לסדנת ריקוד הוא לוודא שילדכם אכן מתחבר ואוהב את הריקוד.

פעילויות העשרה בחופשת הקיץ

למרות העלייה בביקוש לשיעורי ריקודי סלסה בשנים האחרונות יש כאלו המעדיפים לעסוק בפעילויות ספורטיביות אחרות ולכן חשוב מאוד תחילה שילדכם יאהב את אמנות הריקוד. סטודיו לגעת בקצב עומד לרשותכם בכל שאלה ומזמין אתכם להינות מסדנת ריקוד איכותית. זה הזמן להתחיל את החופש הגדול ולהעסיק את ילדכם במגוון פעילויות העשרה בסטודיו לגעת בקצב.

פנו אלינו
050-5609056

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

PengL

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת pengl

מאת: penglצרכנות25/06/131175 צפיות
חברת דיירקט סחר שמה דגש לדאוג ללקוחותיה בצורה הטובה ביותר על ידי מתן יחס אישי בשילוב של מחירים הוגנים.

מאת: penglקניות 16/06/131192 צפיות
למרות המציאות הכלכלית הקשה שבה אנו מצויים, חברת דיירקט סחר פועלת רבות למען הצרכן ומעודדת לתחרותיות במשק.

מאת: penglצרכנות04/06/131261 צפיות
חברת דיירקט סחר פועלת רבות למענך הלקוח ומעבר לכך יוצרת עבורך מציאות טובה יותר בכך שמציעה לך מחירים טובים יותר עבור מוצריה.

מאת: penglקניות 19/05/131417 צפיות
חברת דיירקט סחר מספקת לך הצרכן מוצרי איכות במחירים אטרקטיביים. החברה משקיעה בך הלקוח בצורה הטובה ביותר ומעניקה לך יחס אישי.

מאת: penglאימון לרוחניות18/04/131350 צפיות
סדנת צחוק של שלמה צחוק תורמת רבות לבריאות הנפש שלך בצורה הטובה ביותר. חשוב מאוד לציין שבריאות הנפש חשובה לא פחות מבריאות הגוף.

מאת: penglאימון אישי10/04/131254 צפיות
שלמה צחוק מעביר לך סדנת צחוק מושלמת המתאימה לכל גיל ולכל אירוע.

מאת: penglבידור ופנאי - כללי24/03/131343 צפיות
סדנת צחוק מתאימה לכל גיל ויוצרת חוויה מהנה עבורך. סדנאות צחוק רבות החלו לצבור תאוצה בשנים האחרונות בשל השפעתם החיובית על הנפש.

מאמרים נוספים בנושא ריקוד

מאת: חיים נויריקוד04/07/172798 צפיות
יצירה מרהיבה על חייה של האמנית המקסיקנית- תיאטרון הבימה

מאת: דניאל seoריקוד20/10/162134 צפיות
מעוניינים להדפיס כרטיסי דפוס? לא בטוחים לאילו מחירים לצפות? חוששים שירמו אתכם ויבקשו מחיר גבוה מדי? כל המידע שאתם צריכים ורוצים כאן:

מאת: דניאל seoריקוד08/08/152919 צפיות
מהי למעשה משמעות המילה גלויות? שהן מגלות. שגלויים בהן כל הפרטים שהן חושפות את העין לכל מה שנמצא עליהן, שהן נגישות וזמינות לעיון בכל עת. אי לזאת גלויות יכולות לשמש כל בית עסק חברה או עצמאי פרילנס כפריט שיווקי נהדר וכאמצעי לפרסום.

מאת: רוי ורלריקוד10/03/152666 צפיות
There are a lot of people out there who claim to real-estate gurus, but do they always make the best decisions? These are the very same people who were presiding when the market crashed after all. Read these tips if you navigate real estate.

מאת: stasevichריקוד30/01/152193 צפיות
גם אני לא הייתי אומר ש-- חשפניות למסיבת רווקים השפיל את ראשו במהירות. - אבל אני אומר לך שאני מרגיש כמו שניתנתי לי הזדמנות שנייה. אני עדיין אוהב אותך ורוצה אותך להיות אשתי. האם אתה מרגיש לי כלום?

מאת: פרדי DJ ריקוד25/01/152103 צפיות
על חשיבות בחירת התקליטן לאירוע שלכם אין עוררין. תקליטן מקצועי מהשורה הראשונה בתחום יגרום לאירוע שלכם להיות הכי שמח ומיוחד בעוד בחירה פזיזה מדי באיש מקצוע שרק בתחילת דרכו עלולה לעלות לכם ביוקר.

מאת: stasevichריקוד28/05/145102 צפיות
בכל אירועה של רווקים מתאימות חשפניות . זה לא חייב להיות מסיבת רווקים לפני הנשואים אלא גם מתאים יום הולדת של חבר או פשוט באיזה שהוא ערב החלטתם להפגש עם החברים ולעשות לאצמכם ערב גברים ולשכוח מהבעיות שיש בחיים , ולרגעה לחשוב שאתם רווקים אפילו אם זה כבר הרבה זמן לא כך . . . לכל מפגש כזה תמיד אקטואלי להזמין חשפניות כי הן תמיד ידעו איך לגוון את האירועה שלכם ולעשות ממנו ערב נפלאה ובלתי נשכח .

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica