חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רכישת דירה מחייבת ביטוח דירה

מאת: moshnesביטוח משכנתא01/07/20122848 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


כשאומרים ביטוח דירה מתכוונים לכמה וכמה ביטוחים שונים שיש לדעת להבדיל ביניהם. מכיוון שרכישת דירה היא פעולה מאד משמעותית לכל זוג צעיר ומכיוון שרכישת דירה משמעותה השקעה כספית גדולה לטווח ארוך, מוטב להבין בסוגי הביטוחים השונים שיוכלו להבטיח את הדירה שלכם מכל מיני פגעים שונים ומשונים העלולים לפקוד אתכם בלי הודעה מוקדמת. ביטוח דירה למשכנתא, ביטוח חיים למשכנתא או ביטוח משכנתא הם הביטוחים שתרצו לדעת עליהם.

ביטוח משכנתא או ביטוח חיים למשכנתא

ביטוח משכנתא הוא הביטוח הבסיסי שרוב הבנקים יחייבו אתכם בלקיחתו בעת הבקשה למשכנתא. חשיבות ביטוח משכנתא גדולה ממה שאתם יכולים לשער כרגע. מדובר בביטוח המבטיח את תשלומי פרעון המשכנתא במקרה שאחד מבני הזוג מת. הדבר מבטיח את רציפות פרעון ההלוואה גם אם בן הזוג השני אינו יכול לעמוד בתשלומים. חברת הביטוח לוקחת על עצמה את התשלומים עד לפרעון ההלוואה כולה. ביטוח זה מבטיח לכם כי הדירה שרכשתם תשאר שלכם גם במקרה קיצוני כזה של מוות. ביטוח משכנתא ניתן לעשות לשני בני הזוג שלקחו את המשכנתא או לאחד מהם בלבד.

ביטוח דירה למשכנתא

ביטוח דירה למשכנתא גם הוא מחוייב על ידי בנקים רבים בעת לקיחת המשכנתא והוא ביטוח מבנה המכסה סוגים שונים של נזקים העלולים להגרם למבנה הדירה או הבית, וגם לצנרת המים, מערכת החשמל או כל פגיעה העלולה לשבש את הפעילות הסדירה של הדירה. במקרים אלו יכסה הביטוח אתכם ויוודא כי הדירה  תוחזר למצב שמתאים למגורים כפי שהיה בעת כניסתכם לדירה. ביטוח זה מכסה רק את המבנה ואת המערכות החיוניות לתפקוד הבית ואינו מכסה את תכולת הבית.

הסיבה שהבנקים מחייבים אתכם בשני סוגי ביטוחים אלה היא שהבנק מעוניין לשמור על ערך הדירה כל עוד אתם לא פרעתם את מלוא ההלוואה שקיבלתם.

ביטוח דירה – תכולה

הביטוח השלישי שתרצו לדעת עליו הוא ביטוח דירה לתכולה. ביטוח זה מיועד לכסות אתכם בכל הקשור לתכולת הדירה – רהיטים, מכשירי חשמל, מכשירי אלקטרוניקה, מחשבים, חפצי אומנות וכל דבר אחר בעל ערך. במקרה של שוד או פריצה, גניבה או פגע טבע מסוג שיטפון, סערה, שריפה וכדומה יכסה הביטוח את התכולה שלכם על פי ערך הביטוח אותם ביטחתם. ביטוח תכולת הדירה שלכם חשובה ביותר, כי אתם צוברים חפצים ורכוש רב הנמצא בבית. במקרה של נזק בלתי הפיך לבית בו אתם מוצאים עצמכם ללא התכולה שלכם, שנגנבה או ניזוקה כליל כתוצאה משריפה או שיטפון או כל פגע אחר אתם יכולים להיות בטוחים כי תוכלו להשיב לעצמכם את הרכוש שלכם, או לפחות את שוויו, באמצעות הביטוח שמכסה אתכם מפני כל אלה.

כל שלושת הביטוחים הללו הם חשובים, וכדאי לכם להתחיל לברר אודותם עוד לפני שאתם רוכשים את הדירה החדשה שלכם בפועל.




 



תגיות המאמר: ביטוח משכנתא


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת moshnes

מאת: moshnesביטוח נסיעות01/07/122429 צפיות
ביטוח נסיעות רגיל אינו מכסה נוסעים שסובלים מבעיות בריאותיות, כל חברת ביטוח מגדירה את המצבים הרפואיים אותם היא אינה מכסה. ככלל אלו כוללים אנשים הסובלים מסוכרת, קרוהן, סרטן, בעיות לב וכלי דם, מושתלי איברים, נשאי HIV, חולי אפליפסיה ומחלות כרוניות אחרות.

מאת: moshnesביטוח - כללי23/04/121163 צפיות
בריאותו של אדם היא הדבר החשוב ביותר, הנכס הגדול ביותר של כל אחד מאתנו וזה שיש להגן עליו בכל מחיר. רבים לא מודעים לכך עד שהם מאבדים את בריאותם ונזקקים לטיפולים רפואיים. כיצד מבוטחים אזרחי ישראל? מה מציעות חברות ביטוח פרטיות?

מאת: moshnesביטוח נסיעות20/03/12946 צפיות
בשעה טובה סיימתם את השירות הצבאי שלכם ואתם מביטים קדימה אל עבר העתיד. שנייה לפני שתיאלצו לבחור "מה אתם רוצים לעשות כשתהיו גדולים", אתם יכולים לעצור, להתרווח וליהנות מטיול נעים, מהסוג שהפך להיות מסורת ישראלית המוכרת בעולם כולו. בין אם אתם נוסעים למזרח הרחוק, דרום אמריקה, אנטרקטיקה ואפילו "רק" באירופה, הרי שהצעד הראשון שעליכם לעשות בדרך לטיול הוא לדאוג לביטוח נסיעות מתאים. בלי ביטוח נסיעות אתם חשופים לסיכונים רבים, ולא בטוח כי יעמדו לרשותכם המשאבים להתמודד עמם. בצד ההרצאות על היעד, היוועצו עם סוכנ

מאמרים נוספים בנושא ביטוח משכנתא

מאת: נטלי אינטרדבביטוח משכנתא20/01/223023 צפיות
בנק המעניק לכם את המשכנתא רשאי להגדיר, כחלק מהתנאים בכדי לקבל את ההלוואה, לעשות ביטוח משכנתא שבתוכו ישנם שני ביטוחים – ביטוח חיים וביטוח מבנה.

מאת: איילתביטוח משכנתא20/01/162754 צפיות
מהי משכנתא הפוכה מאת עו"ד רוני ברוש - משכנתא נחשבת על פי רוב להלוואה שלוקחים על מנת לרכוש דירה או בית. לעיתים, נעשה שימוש בהלוואת משכנתא בכדי לממן רכישה של שטח אדמה

מאת: איציקביטוח משכנתא30/11/142848 צפיות
ביטוח משכנתא הוא ביטוח שנדרש על ידי הבנק, בכדי שבמקרים מסוימים בהם אי אפשר להמשיך לשלם את המשכנתא תהיה להלוואה הזו כיסוי. הבנק מצידו לוח סיכון בזה שהוא נותן הלוואה כה גדולה, ואת זה הוא עושה אל מול הריבית אותה הוא גובה לאורך השנים

מאת: רונית שירביטוח משכנתא26/03/147648 צפיות
ביטוח משכנתא הוא חלק בלתי נפרד מכל משכנתא, והוא אף מהווה תנאי הכרחי לקבלתה. בתור מקבלי משכנתא חובה עליכם לרכוש ביטוח משכנתא. אך חשוב שתדעו שאתם לא חייבים לרכוש את ביטוח המשכנתא שלכם מהבנק, אתם יכולים לעשות זאת גם באמצעות חברות הביטוח או סוכני הביטוח העצמאיים.

מאת: אלירוןביטוח משכנתא04/01/148033 צפיות
לבנק יש אינטרס לחלק משכנתאות, הוא לא עושה את זה סתם מטוב ליבו. יש לו גם אינטרס שהחזר ההלוואה ימשך זמן רב,. עם זאת ישנם מנגנונים שונים כגון ביטוח משכנתא או אפשרות למחזור המשכנתא שאמורים להגן עליכם כלקוחות.

מאת: וידר מאירביטוח משכנתא29/10/138251 צפיות
אילו ביטוחים הם מהווים ביטוחי חובה במסגרת ביטוח משכנתא, על פי אילו פרמטרים נקבעת הפרמיה שלהם והאם עדיין אפשר לקבל אחוזי מימון גבוהים יותר על ידי חברות ביטוח משכנתא מיוחדות?

מאת: גיל שושיביטוח משכנתא03/09/131970 צפיות
ביטוחים רוכשים באמצעות חברות ביטוח בדיוק כמו שמוצרי מזון רוכשים בסופרמרקט רק עניין של התמחות ותו לא. מעבר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica