חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איטום בית ישן

מאת: איציק אסוליןשיפוצים01/07/2012830 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

איטום בית ישן

"ביתו של אדם הוא מבצרו" – על כך אין עוררין ואם ביתנו הוא המבצר שלנו עלינו לדאוג לו כדי שהמגורים בו יהיו בטוחים ומהנים. רבות הבעיות המתעוררות במבנים בנושאי התחזוקה השוטפת והבעיה הבולטת מכולן היא כמובן בעיית ה איטום השכיחה אצל רבים מהמבנים בישראל. אף על פי שעבודות איטום הן נחשבות למרכיב בלתי נפרד מכל הליך של בנייה הרי שבפועל גם כאשר מדובר במבנים חדשים שומעים כי קיימות בהן בעיות של איטום. במבנים ישנים יותר, העניין נפוץ עוד יותר מאחר ועם הזמן חומרי האטימה הולכים ונשחקים ולכן אין חומר שישמש כחוצץ בין המבנה לבין מי הגשמים המאיימים לחדור אליו.

בדיוק כפי שמדובר בנושא בידוד בו יש לדאוג להפרה של כל גורם סביבתי מזיק מן המבנה ולדאוג לו ב  שיפוץ דירות

כמו בידוד חשמלי או בידוד מרעשים הנקרא בידוד אקוסטי וכד'.

במיוחד כאשר מדובר בבית ישן בו צצות הבעיות באופן תדיר יש לדאוג לתחזוקה תקינה בה נערכות בדיקות של המבנה חדשות לבקרים כדי להבטיח את תקינותו ואתת נוחיותם של הגרים בו.

איטום תקין משמעותו מבנה עמיד וחזק יותר אשר מים לא חודרים דרכו וגורמים לרטיבות ולהיחלשותו של המבנה בסופו של דבר.

בעיות איטום אשר לא מטופלות בזמן בניית דירה או בניית וילות

גורמות לכך שהתפשטותן המהירה לא מאחרת לבוא וכך גם הנזקים הכבדים הבאים יחד עימה.

מרבית הבתים בישראל ניזוקו מבעיות הרטיבות הקשורות לאיטום ולא בוצעו כהלכה בזמן עבודות שלד

ולכן ענף הבנייה והשיפוצים רווי באנשי מקצוע הנותנים מענה לבעיות אלו במיוחד כאשר מדובר על תחום נפוץ כל כך כמו זיפות גגות

איטום גגות היא אולי העבודה המוכרת ביותר בתחום האיטום שכן מרביתנו נתקלנו בכך לפחות פעם או פעמיים במהלך המגורים במבנה מסוים. למרות שלכאורה היה צפוי שבעיות אלו תהיינה בשיערו נמוך עקב כמויות קטנות של גשמים, בפועל רבים מהבתים סובלים מכך היות ולעיתים העבודות לא מבוצעות בצורה טובה או לא הושלמו עד הסוף ולכן נפגמה יעילותן.

מהו זיפות גגות?

במהלך עבודה זו מערבים חומר ביטומני הקרוי זפת והמוכר לכולנו אשר נמרח על שכבות הבטון שעל התיקרה בעודו חם מאוד כדי לשמש שכבת חציצה בין מי הגשמים לתשתית. בפועל שיטה זו הוכיחה את עצמה זמן רב עד שלאחרונה יצאה שיטה חדשה יותר המערבת יריעות ביטומניות ואשר עמידה הרבה יותר שנים מהזפת.

 



תגיות המאמר: בידוד, איטום, זיפות גגות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איציק אסולין

מאת: איציק אסוליןבריאות השן14/03/13949 צפיות
תקשורת טובה עם רופא השיניים הוא הצעד הראשון בדרך לטיפול מוצלח ללא חרדה דנטאלית, לכן חשוב לחפש רופא שיניים העונה על כל הפרמטרים שציינו. בנוסף, לרופאים עומדים מספר אמצעים המסייעים בהפחתת הלחץ והמתח אצל המטופלים העומדים בפני כל סוגי טיפולי השיניים.

מאת: איציק אסוליןתרבות דיגיטלית06/03/131163 צפיות
באמצעות תוכנות מיוחדת לקונסולה ניתן להפוך אותה לסטרימר אשר באמצעותו ניתן להציג תמונות, לנגן קבצי מוסיקה, קבצי וידאו ואפילו ווידאו שצילמתם בעצמכם. הג'ויסטיק הוא אלחוטי ובאמצעות חיישנים ניתן לשחק באמצעות תנועה פיסית ולא רק עם הלחצנים. לג'ויסטיק יש מנגנוני רטט ולשלט סוללת ליתיום שיתרונה הגדול בכך שהיא נטענת. עוד מאפיין ייחודי לקונסולה זו היא תוספת מערכתית הנקראת MOVE אשר מקנה לשחקן תחושה כמעט אמיתית וחלק בלתי נפרד מהממשיות של החוויה. השחקנים באמצעות תנועות אמיתיות מתקדמים במשחק ונהנים מחוויה בלתי רגילה ממש כזו הדומה למציאות.

מאת: איציק אסוליןניתוחים פלסטיים04/11/121013 צפיות
אם בניתוחי אף ראינו גם גורם רפואי וגם גורם אסתטי הרי שניתוח מתיחת פנים למשל מתבצע רק מבחינה אסתטית ולכן נערך למבוגרים לרוב מעל גיל 40 מפני שהשינויים בעור הפנים נגרמו מהשנים שחלפו ומהגנטיקה שהשפיעה. מטרת מתיחת פנים היא להצעיר את מראה הפנים ולגרום לכך שעור הפנים יראה מתוח וחלק וכמובן כך יראה גם צעיר.

מאת: איציק אסוליןנישואין31/10/121023 צפיות
בגני אירועים תחת כיפת השמיים יש לא רק נוף מרהיב אלא גם קיימות מערכות הגברה ותאורה משוכללות, המקומות מעוצבים בסטייל רב, ומצוידים ברחבת ריקודים רחבת ידיים. בגלל השפע הקיים התחרות בשוק הולכת וגוברת על כל לקוח. כאשר אתם בעלי השמחה הולכים לתכנן אירוע ולבחור את המקום בו ייערך, חשוב לבחור במספר מקומות של גני אירועים כדי להבין פחות או יותר את הלך הדברים והעלויות שם.

מאת: איציק אסוליןנישואין12/09/121058 צפיות
כל אירוע חתונה מאופיין בהוצאות כספיות כבדות גם אם לא מדובר באירוע של 500 מוזמנים ומעלה ולכן כדאי להיערך בהתאם על מנת שהאירוע יהיה מוצלח אך גם לא יקר במיוחד ויאפשר לכם נקודת פתיחה טובה לחיים החדשים ללא כל חובות מיותרים.

מאת: איציק אסוליןצרכנות27/08/121214 צפיות
אין זה סוד שישראל אינה מן המדינות הגשומות ביותר בעולם, אלא להפך. היא מאופיינת בכמות דלה של גשמים. יחד עם זאת, תופעת הרטיבות קיימת במלוא הדרה בבתי אב רבים ישנים ואף חדשים אשר בהם לא הותקנה מערכת איטום כראוי. חשוב לדעת שמערכות איטום במבנים נחלקות לשתיים: מערכת איטום הנקראת חיובית ומערכת איטום הנקראת שלילית.

מאת: איציק אסוליןחתונות23/08/12991 צפיות
כאשר בוחרים חברה המתמחה בהפקת אירועים וחתונות בטבע, יש לבחור בחברה מומלצת גדולה ומקצועית בתחום אירועים בטבע. בעריכת אירועים בטבע אין להתפשר היות והחברה האחראית על כל הציוד והשירות היא זו שתקבע, באופן ניכר, ובמקצועיותה את הצלחת האירוע.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232634 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223299 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212873 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211347 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211226 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201400 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201132 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica