חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה זאת משכנתא ואיך בדיוק תוכלו לבנות תמהיל משכנתא מותאם עבורכם?

מאת: משכנתאמןמשכנתא04/07/20121690 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

משכנתא היא מוצר כספי מסובך מאד, מרבית האוכלוסייה "מסמיקה" ומרגישה לא נעים בזמן שהם שומעים את המלה הזו. בכתבה זו אנו ננסה באמת לפשט לכם במקצת את הנושא.

כמו בכל דבר, יש גם התחלה וכמו כן יש סוף, על כן לא יהיה קל ללמוד מכתבה רצינית ככל שתהיה אודות עולם המשכנתאות ובעקבות זאת יש מדריך משכנתא מקיף אשר יסביר עבורכם במילים לא סבוכות איך בדיוק לקחת הלוואת משכנתא חכמה שאינה מסוכנת.

מהו בדיוק מדריך משכנתאות טוב? מדריך משכנתא שכזה - מדהים כמה שלא ממש יהיה, לא ממש יעזור לכם בוודאות, כי אם גם תצטרכו להגיע לבנק ואז ללמוד לאט לאט על המשכנתא, מכיוון שמשכנתא כנאמר היא תוצר כספי מתוסבך מאד. מה שהכי חשוב שהינכם מוכרים לדעת הוא שאתם חייבים לעשות בסופו של עניין תמהיל משכנתא, מהסיבה שיש הרבה מאד מסלולי משכנתא ולכול אחד יש את הסיכון הספציפי לו, הדרך היחידה בה תהיו מסוגלים לפצל את הסיכונים היא לבנות איזשהו תמהיל של משכנתא.

דבר לא פחות מהותי הוא ליזום בבנק (מבעוד מועד ולפני שאתם חותמים את שמכם על חוזה קנייה) שיחה בשביל בקשת משכנתא, בגלל שאתם חייבים קודם כל לקבל מהבנק אישור פרינציפלי למשכנתא לפני שהינכם מתחייבים אל מול מוכרי הדירה. בקשה של משכנתא מוענקת ברוב הבנקים בשיחה טלפונית ישירות. כעת הגיע הרגע ללמוד קצת על קצה המזלג על מדריך המשכנתא שהכנו לכם (תזכרו, זה רק בטעימה קטנה). השאלה הראשונה - מהי בכלל משכנתא? התשובה לזה הינה מאד פשוטה, משכנתא זוהי בסך הכל סוג של הלוואה למען הבית שאתם רוכשים. היא האמצעי של הבנקים לתת לכם הון (הבנק פשוט רושם משכון על הנכס שלכם) וזאת התשובה לשאלה הפופולארית - מהי משכנתא.

אז כן, המדריך למעשה מתחיל בקושיה פשוטה כזאת, אבל כך הוא מפשט את נושא זה בכול הדרך עד הקבלה של המשכנתא. זיכרו, הקבלה של הלוואת המשכנתא אינה דבר מורכב, לבנות תמהיל משכנתא איכותי הוא הנושא המסובך. חלק משמעותי מהגולשים מעדיפים באופן אישי לקחת מומחה משכנתא מהמגזר הפרטי, לדעתנו זה בהחלט יכול להסתמן כצעד נכון למתקשים בתחום הנ"ל, יחד עם זאת בהחלט אפשר להסתדר ללא יועץ משכנתאות פרטי במקרה שלומדים את הדבר בצורה רצינית.

במדריך אתם יכולים למצוא הרבה מידע גם אודותיו של יועץ המשכנתאות ותקבלו המלצות איך לגרום לזה שהוא יתכנן עבורכם תמהיל משכנתא חכם וכדאי. לסיום, אם הינכם חושבים ברצינות לקחת הלוואת משכנתא בזמן הקרוב, רצוי לכם מאד להיוודע למדריך המשכנתא של משכנתאמן. אנו מקווים שהכתבה הזאת אכן סייעה לכם בקושיה השכיחה והמרגיזה ביותר בענף - מהי משכנתא?

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הכותב הוא בעל בלוג המשכנתאות המצליח בישראל, משכנתאמן, בו ניתן למצוא את כל המידע החשוב ביותר כחלק מתהליך המשכנתא:

מדריך משכנתא מפורט בשפה פשוטה, המלצה על תמהילי משכנתא, מסלולי משכנתא נפוצים ועוד...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת משכנתאמן

מאמרים נוספים בנושא משכנתא

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222575 צפיות
המדריך למתחילים לקבלת משכנתא. היכן כדאי להשקיע בנכס נדל"ן? איזה מגבלות יכולות להיות בלקיחת משכנתא? ועוד שאלות שחשוב לקבל עליהם תשובות לפני שנחליט איזה משכנתא נרצה לקחת

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222568 צפיות
במאמר זה נדון על היבט המשכנתאות מכמה זוויות - השוואת משכנתאות, ייעוץ משכנתאות באזור תל אביב ומה זה משכנתא הפוכה?

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222545 צפיות
בהליכי לקיחת הלוואת משכנתא יש מאפיינים שאותם רצוי להכיר כדי להתמודד עם התהליך בצורה חיובית ומודעת עם או בלי יועצי משכנתאות. במאמר זה תגלו מהם המאפיינים של מסלולי המשכנתאות שכדאי להכיר

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222560 צפיות
לפני שמחליטים ומתחילים בתהליך לקיחת משכנתא תרשו לנו להציג לכם את מסלולי משכנתאות אשר קיימים בבנקים בישראל. ההבדלים הניכרים בין הבנקים הם אחוזי הריבית בכל מסלול כזה או אחר, אך יש גם הבדלים בין מסלולי משכנתאות עצמם שרצוי שתכירו.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא14/02/222849 צפיות
כיוון והחיים הם דינמיים וסביר להניח שההחלטה שלקחתם בנוגע למשכנתא הנוכחית לפני עשור היא כבר אינה רלוונטית למצב הנוכחי שלכם כיום. מעבר לכך, העולם הפיננסי הוא גם דינמי ומשתנה בתדירות גבוה, תנאי השוק שלו מתעדכנים חדשות לבקרים.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא14/02/222887 צפיות
במילים פשוטות נוכל לומר שתמהיל משכנתא הוא בעצם שילוב בין כמה מסלולי משכנתא שונים שמרכיבים יחדיו הלוואה אחת. אף על פי שמדובר בהלוואה אחת, כל מסלול ומסלול משכנתא יעמוד בפני עצמו ואינו קשור למסלולי המשכנתא האחרים בתמהיל המשכנתא.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא25/01/222888 צפיות
אם אתם כאן אז אתם כנראה מתעניינים בבנקים למשכנתאות, מה שאומר שאתם בדרך לקניית דירה, כיוון שכיום אין כמעט ומי שיכול להרשות לעצמו לרכוש דירה ללא משכנתא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica