חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביטוח משכנתא

מאת: שלום כהןביטוח משכנתא08/07/20121056 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ביטוח משכנתא הוא ביטוח חובה הנדרש על ידי בנקים בעת בקשה לקבלת משכנתא כתנאי לאישור מתן ההלוואה. המטרה העיקרית של ביטוח משכנתא היא להבטיח את המשך החזר הכספים גם במקרים קיצוניים בהם הלווה אינו יכול להחזיר את המשכנתא או במצבים בהם נגרם נזק חמור למבנה. חברות ביטוח רבות מעניקות תכניות ביטוח משכנתא הכוללות ביטוח חיים למשכנתא וביטוח מבנה הנדרשים על ידי המוסדות המלווים כתנאי לאישור המשכנתא.

בנוסף לתכניות הביטוח הנדרשות, מציעות חברות הביטוח המציעות ביטוח משכנתא תכניות ביטוחיות נוספות הקשורות לדירה כמו פוליסות ביטוח לתכולת דירה וכדומה. למי שמתלבט ולמי שמעוניין בביטוח משכנתא הכולל ביטוח מבנה, ביטוח חיים למשכנתא, ביטוח דירה, להלן רשימת שאלות ותשובות.

מה כולל ביטוח משכנתא?

ביטוח משכנתא הנדרש על ידי הבנקים המממנים את המשכנתא כולל ביטוח חיים למשכנתא וביטוח מבנה. שני הביטוחים, ביטוח חיים למשכנתא וביטוח מבנה נועדו במטרה להבטיח את החזר המשכנתא לגורם שנתן את המשכנתא גם במקרים קיצוניים בהם לא ניתן לעמוד בהחזרים כמו מקרי מוות או מקרים בהם נגרם נזק חמור לדירה.

מהו ביטוח חיים למשכנתא?

ביטוח חיים למשכנתא הוא ביטוח שנועד לכסות את החזרי המשכנתא לבנק שנתן את המשכנתא במקרה והלווה נפטר ואינו יכול לעמוד בתשלומים. חברת הביטוח שבה קיימת פוליסת ביטוח חיים למשכנתא תחזיר לבנק את הסכום שנותר במשכנתא.

מהו ביטוח מבנה?

ביטוח מבנה הוא ביטוח המעניק כיסוי במקרה של נזק חמור שנגרם לדירה כתוצאה מפגעי מזג אוויר, רעידות אדמה, שריפות, הצפות של מים וכדומה. בנוסף לכיסוי ההוצאות של המבנה עצמו, פוליסות ביטוח רבות מעניקות כיסויים שונים גם עבור בעלי מקצוע הנדרשים בעת התיקון לאחר שנגרם נזק חמור למבנה כמו אדריכלים, יועצים וכדומה.

היכן ניתן לעשות ביטוח משכנתא?

ביטוח משכנתא ניתן לביצוע באמצעות אחד מחברות הביטוח המעניקות פוליסות ביטוח משכנתא הכולל ביטוח חיים למשכנתא וביטוח מבנה הנדרשים על ידי הבנקים.

האם חייב לעשות ביטוח דירה?

ביטוח דירה הוא ביטוח הנועד לכסות החזרים הנובעים מאובדן שווי תכולת הדירה במקרים של פריצה, נזקי מזג אוויר, שריפה וכדומה. ביטוח דירה הוא לא ביטוח חובה העומד כתנאי על ידי המוסד המממן את המשכנתא והוא ביטוח העומד לרשות בחירתו של בעל הדירה.

מה כולל ביטוח דירה?

ביטוח דירה כולל כיסוי בעבור נזקים שנגרמו לדירה או לתכולתה כתוצאה מנזק שנגרם בידי צד שלישי, נזקים שנגרמו כתוצאה משריפה או הצפה או פגמי מזג האוויר, גניבה ופריצה לדירה. שווי הפוליסה יוערך בהתאם לשווי תכולת הדירה עם רכישת הביטוח.

כיצד קובעים את גובה הפוליסה בביטוח חיים למשכנתא?

גובה הפוליסה של ביטוח חיים למשכנתא נקבע בהתאם לפרמטרים של המבוטח, לווה המשכנתא כמו גיל המבוטח, מינו, האם המבוטח מעשן או לא, היסטוריה רפואית וכדומה. בנוסף, חברות ביטוח מסוימות מציעות מסלולי תשלום על פי פרמיה קבועה או פרמיה משתנה בתקופת הביטוח או בהתאם לסוג ההלוואה.

כיצד לעשות ביטוח משכנתא?

ביטוח משכנתא ניתן לבצע באופן טלפוני או באמצעות אתר האינטרנט באחת מחברות הביטוח הגדולות המעניקות ביטוח משכנתא בישראל. גובה הפרמיה וגובה התשלום החודשי ייקבעו בהתאם לשווי המבנה, פרמטרים קבועים מראש של מצבו של הלווה וכדומה.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלום כהן

מאת: שלום כהןעסקים - כללי07/03/20929 צפיות
בודקים סקר שכר הייטק בכדי להבין את המצב שלכם ביחס לשוק? עומדים לפני ראיון עבודה ורוצים להיות בטוחים כי התשובה שלכם לשאלת ציפיות השכר תהיה נכונה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי26/01/201001 צפיות
בתחום ההייטק חיפוש העבודה מתמקד פעמים רבות לא רק במשרה עצמה, בתנאי השכר וכדומה, אלא גם בחברה עצמה. כיום ישנן חברות מובילות אשר רבים חושקים בעבודה בהן, חברות אשר מובילות את רשימת החברות המבוקשות בזכות תנאי עבודה מעולים שהן מציעות לעובדים, סביבת עבודה גמישה ואיכותית יותר, אופציות קידום נרחבות ועוד.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי30/12/191091 צפיות
רוצים להתקבל לעבודה בחברת הייטק מסויימת? מחפשים גישה אל חברות ההייטק הגדולות והמובילות בישראל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי01/12/191387 צפיות
עומדים לפני גיוס עובדים משמעותי לחברה שלכם? רוצים לפרסם מודעות דרושים הייטק במקומות אשר יובילו אתכם לקבלת קורות חיים ממועמדים איכותיים אשר באמת מתאימים למה שאתם מחפשים? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי28/11/191128 צפיות
רוצים לחזק את השיווק והפרסום של העסק שלכם ולהזמין רולאפ איכותי וייחודי שיסייע לכם בכך? רוצים להיות בטוחים כי אתם בוחרים במקום הטוב ביותר ממנו אתם מבצעים את ההזמנה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבניין ואחזקה - כללי21/11/191434 צפיות
עומדים לרכוש מגהץ קיטור חדש? רוצים להכיר קצת יותר את הטכנולוגיות השונות בתחום בכדי שתוכלו לבחור את מגהץ הקיטור הטוב והנכון ביותר בשבילכם? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195854 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח משכנתא

מאת: נטלי אינטרדבביטוח משכנתא20/01/223049 צפיות
בנק המעניק לכם את המשכנתא רשאי להגדיר, כחלק מהתנאים בכדי לקבל את ההלוואה, לעשות ביטוח משכנתא שבתוכו ישנם שני ביטוחים – ביטוח חיים וביטוח מבנה.

מאת: איילתביטוח משכנתא20/01/162762 צפיות
מהי משכנתא הפוכה מאת עו"ד רוני ברוש - משכנתא נחשבת על פי רוב להלוואה שלוקחים על מנת לרכוש דירה או בית. לעיתים, נעשה שימוש בהלוואת משכנתא בכדי לממן רכישה של שטח אדמה

מאת: איציקביטוח משכנתא30/11/142853 צפיות
ביטוח משכנתא הוא ביטוח שנדרש על ידי הבנק, בכדי שבמקרים מסוימים בהם אי אפשר להמשיך לשלם את המשכנתא תהיה להלוואה הזו כיסוי. הבנק מצידו לוח סיכון בזה שהוא נותן הלוואה כה גדולה, ואת זה הוא עושה אל מול הריבית אותה הוא גובה לאורך השנים

מאת: רונית שירביטוח משכנתא26/03/147653 צפיות
ביטוח משכנתא הוא חלק בלתי נפרד מכל משכנתא, והוא אף מהווה תנאי הכרחי לקבלתה. בתור מקבלי משכנתא חובה עליכם לרכוש ביטוח משכנתא. אך חשוב שתדעו שאתם לא חייבים לרכוש את ביטוח המשכנתא שלכם מהבנק, אתם יכולים לעשות זאת גם באמצעות חברות הביטוח או סוכני הביטוח העצמאיים.

מאת: אלירוןביטוח משכנתא04/01/148039 צפיות
לבנק יש אינטרס לחלק משכנתאות, הוא לא עושה את זה סתם מטוב ליבו. יש לו גם אינטרס שהחזר ההלוואה ימשך זמן רב,. עם זאת ישנם מנגנונים שונים כגון ביטוח משכנתא או אפשרות למחזור המשכנתא שאמורים להגן עליכם כלקוחות.

מאת: וידר מאירביטוח משכנתא29/10/138257 צפיות
אילו ביטוחים הם מהווים ביטוחי חובה במסגרת ביטוח משכנתא, על פי אילו פרמטרים נקבעת הפרמיה שלהם והאם עדיין אפשר לקבל אחוזי מימון גבוהים יותר על ידי חברות ביטוח משכנתא מיוחדות?

מאת: גיל שושיביטוח משכנתא03/09/131975 צפיות
ביטוחים רוכשים באמצעות חברות ביטוח בדיוק כמו שמוצרי מזון רוכשים בסופרמרקט רק עניין של התמחות ותו לא. מעבר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica