חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מכללה לאנימציה

מאת: אסף שמעוןמוסדות לימוד11/07/20121122 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כשמר וולט דיסני עבד במרץ על סרטו הראשון, שלגייה ושבעת הגמדים בשנת 1934 העולם לא הכיר את העושר והאושר הגלומים בין דפי הסקיצות הצבעוניים. לאחר פריחתו של בז'אנר הפכו מיליוני אנשים למעריצים מושבעים של הדמויות המתוקות ולמכורים של ממש לכל סרט אנימציה דו מימדי שיצא אל האקרנים.

כיום כמעט תשעים שנה לאחר סרטו הראשון יכול וולט דיסני להביט אלינו מן השמיים ולחייך חיוך של שביעות רצון. תחום האנימציה התפתח והתקדם באופן מופלא, האנימציה משמשת ככלי משמעותי בשלל מדיומים ולא רק בקולנוע ואלפי אנשים משתלבים בכל שנה בתעשיית האנימציה על כל שלוחותיה ורבדיה.

איך משתלבים בתעשיית האנימציה?

בוחרים קורס מקצועי באחד במכללה לאנימציה המוכרת בתחום ועושים הכל על מנת להצליח ולעלות שלב אחר שלב ברמה המקצועית. לא רק שניתן להשתלב בלימודים ולקבל בסיס מוצק לעבודת אנימציה אלא אפילו להשתלב בעתיד בעבודה כאנימטור מומחה באין ספור נישות בתחום.

מבחר הקורסים המוצעים

מכללה לאנימציה תציע לכם מן הסתם מספר קורסים שונים. כל אחד מהם מתקיים במכללה לאנימציה מקצועית בזמנים שונים ומתפרש על פני סמסטרים בדיוק כמו כל מוסד אקדמי אחר. בין הקורסים מתקיים גם הקורס DMAX3 הנחשב למבוקש מאד ולמיוחד בסודו. קורס ה DMAX3 מתרכז באנימצייה תלת מיימדית ומעניק לסטודנטים חווית למידה מקצועית מאד וכן ניסיון בעבודה עם אחת התוכנות המתקדמות בעולם.

מלבד קורס DMAX3 מתקיים גם קורס MAYAהמלמד את עקרונות האנימציה ומקנה בסיס איתן למתחילים בתחום. את הקורסים ובעיקר את קורס ה- DMAX3 מעבירים במכללה לאנימציה מרצים בעלי ניסיון רב בתחום האנימציה וידע נרחב אותו רכשו בעבודתם בארץ ובחו'ל.

השתלבו עכשיו בענף האנימציה!

האינטרנט, הקולנוע, הטלוויזיה וכל יתר המדיומים משתמשים כיום באנימציה כחלק מהעבודה השגרתית שלהם, בעיקר לאמצעי מיתוג, שיווק ופרסום.

אם יש לכם זיקה לתחום המחשבים ואהבה לאנימציה שלבו בין השניים ובואו ללמוד במכללה לאנימציה בקורס אנימציה ממוחשבת, תלת מימדית ומדהימה ולעשות מהפך אמיתי בידיעות שלכם. רכשו ניסיון, צברו מוניטין וגם אתם תוכלו במשך הזמן להפוך לאנימטורים מומחים ולהשתלב בתעשיית האנימציה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסף שמעון

מאת: אסף שמעוןבריאות גברים24/01/131466 צפיות
חיי מין מלאים לא אמורים להפוך לחלום אלא לעניין בר קיימא שניתן להשיגו ורצוי מאד לפעול על מנת להגיע לשיא של תפקוד מיני ולשיפור קיצוני של איכות החיים.

מאת: אסף שמעוןבריאות גברים24/01/131369 צפיות
כמוסות גברא MAX מכילות אך ורק רכיבים טבעיים, כל אחד מהם מפרק בגופנו חומר פעיל המביא לשיפור משמעותי בתפקוד המיני.

מאת: אסף שמעוןייעוץ עסקי17/01/131469 צפיות
תפקידו הראשי של הליך הנפקת רשיון יצרן משרד הבריאות הינו דאגה לכל אזרחי המדינה, לבריאותם ולבטיחותם

מאת: אסף שמעוןמכירות01/01/131300 צפיות
מתקני תצוגה לחנויות מהווים חלק בלתי נפרד מהתדמית העסקית של המקום, ומערכות מידוף לחנויות מיועדות לעובדים בלבד כגון מערכות להצבה במחסן האחורי של החנות.

מאת: אסף שמעוןשיפוצים01/01/131068 צפיות
על מנת לייצר מקום משפחתי וחם, נפרד מן החוץ, יש להתאים את השערים לגינה, את הגדרות ואת הפרגולה לסטנדרטים מקצועיים גבוהים במיוחד

מאת: אסף שמעוןאירועים וחתונות – כללי30/12/121093 צפיות
השכרת ציוד לאירועים היא פתרון נהדר בעבור אירועים ואירוח ביתי של קבוצות גדולות בהם מבקשת המשפחה להימנע מלעסוק בהובלה ושינוע רהיטים או בטיפול בכלים, הגשה לאורחים או בכל הקשור לניקיון.

מאת: אסף שמעוןעיצוב אירועים30/12/1210781 צפיות
ירידים המציגים תפאורה מרשימה מעוררים עניין באמצעי התקשורת וזוכים לפרסום רב. ישנם מקרים בהם היריד כה מעורר התפעלות עד כי מבקרים מכל רחבי הארץ ממהרים למקום בכדי לחזות בעצמם בפלא

מאמרים נוספים בנושא מוסדות לימוד

מאת: ליאורמוסדות לימוד13/09/182491 צפיות
הנדסאי מכונות עם ניסיון, מסוגל להשתלב היטב, בשוק העבודה הישראלי. הנדסאים לומדים בבתי ספר להנדסאים, שמפוזרים ברחבי הארץ.

מאת: ליאורמוסדות לימוד19/08/182680 צפיות
הנדסאי בניין במרכז, יכול לעבוד בתחום ההנדסה האזרחית. במרכז הארץ, מתקיימים כל העת, פרויקטים של בנייה ותשתיות. הנדסאי הבניין, לומד במכללה טכנולוגית. ישנן מכללות טכנולוגיות ללימודי הנדסאים, בכל מיני ערים ברחבי מדינת ישראל.

מאת: ליאורמוסדות לימוד23/07/182717 צפיות
הנדסאי תעשייה וניהול, משתלב בתעשייה הישראלית. הוא לומד, במכללה טכנולוגית ללימודי הנדסאים. מומלץ ללמוד במכללה טכנולוגית, ללימודי הנדסאים, אשר קבלתם עליה המלצות.

מאת: ליאורמוסדות לימוד01/04/182099 צפיות
בית ספר להנדסאים עם יחס אישי, הוא מקום שכדאי ללמוד בו. בבתי הספר להנדסאים, מוכשרים הנדסאי העתיד של ישראל. ההנדסאים תורמים לרמה הטכנולוגית הגבוהה, של ישראל.

מאת: ליאורמוסדות לימוד04/03/181758 צפיות
הנדסאים חרוצים, משתלבים בתפקידים שונים, בתעשייה המסורתית, ותעשיית הטכנולוגיה המתקדמת. ההנדסאים לומדים, במכללות טכנולוגיות (בתי ספר להנדסאים).

מאת: ירון כהןמוסדות לימוד15/02/181729 צפיות
אם גם אתם מרגישים שהשעות בבית הספר לא מעניקות מספיק ידע לילדים שלכם, אתם לא לבד. העומס הגדול בכיתות בהחלט משפיע ולא כל תלמיד מקבל את היחס הראוי לו על מנת שיוכל באמת ללמוד כמו שצריך, לשם כך קיימת תכנית לימודים נוספת.

מאת: דוד דרומרמוסדות לימוד07/03/173028 צפיות
לבני נוער (בנים) גילאי 14-16 תושבי נתניה, חדרה, אור עקיבא, פרדס חנה, כרכור, קדימה והמושבים של המועצה האזורית עמק חפר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica