חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שטח חקלאי למכירה - הזדמנות מפתיעה

מאת: Bennie Weissנדל"ן12/07/20121728 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פתיח - אפשרות השקעה מסקרנת הנתון כי אדמות חקלאיות ונכסי נדל"ן הם אפיק ההשקעה הטוב ביותר ידוע לכולם. אנשים פרטיים שצברו הון אישי מעדיפים כמעט תמיד להשקיע את הכסף בנדל"ן בעזרת רכישת דירה להשקעה או אדמות. אחוז הסיכון בהשקעות בנדל"ן נמוך בצורה משמעותית בהשוואה להשקעה הבטוחה ביותר בשוק ההון. פרט למספר מקרים חריגים במיוחד לא קיימים מצבים בהם הנכס לא שמר על ערכו או הניב רווחים. יחד עם זאת, חשוב להבהיר כי ההשקעה בתחום מתאימה למשקיעים סבלניים שמבינים כי התשואות יבואו לידי ביטוי רק בעוד מספר שנים. אייזנברג גרופ, חברה אשר מסייעת למשקיעים פוטנציאלים לאתר את השטח החקלאי האופטימלי ונחשבת לאחת המובילות בישראל בתחומה, מספקת נקודת מבט מעניינת על הנושא.

משקיעים שרכשו מגרשים בחולות ראשון לציון לפני כ-30 שנה מכרו אותם במיליונים לקבלנים. בתקופה בה נמכרו הקרקעות משקיעים בודדים בלבד הסכימו לרכוש את האדמה החולית, החשיבה לטווח הארוך היא הסוד שהפך את אותם משקיעים לאנשים עשירים. גם כאן הסבלנות השתלמה, בעלי קרקעות שהמתינו לשעת השיא זכו לתשואות גבוהות במיוחד בהשוואה לסכומי הכסף שהשקיעו. הסיפורים על ההשקעות החכמות וההצלחות בתחום מפתים משקיעים רבים להיכנס אל התחום, המשקיעים ממהרים ושואלים את עצמם כיצד אפשר יהיה לאתר מגרשים למכירה בישראל ואיך ניתן לדעת איזו עסקה תניב את הרווחים הגבוהים ביותר?

איך להרוויח מקניית אדמה חקלאית?

המומחים של אייזנברג גרופ סוברים כי הרווחים הטמונים בכל השקעה מתאפשרים בעזרת מכירת הנכס בסכום גבוה יותר מהסכום אותו שילם המשקיע. בתחום הנדל"ן אפשר להפיק רווחים בעזרת רכישת נכסים בתקופות בהן השוק נמצא בירידה ומכירתם לאחר מספר שנים במחירים גבוהים יותר. הביקוש הרב לדיור בישראל מבטיח כי הנכסים ישמרו על ערכם וימשיכו להרקיע שחקים. בתקופה בה בעל הנכס ממתין לעליית המחירים בשוק אפשר יהיה להשכיר את הנכס ולכסות את העלויות בעזרת דמי השכירות. השקעה בנדל"ן תביא רווחים גבוהים ותחושת ביטחון בהשוואה להשקעות בשוק ההון או חשבונות חיסכון בבנקים.

המשברים הכלכליים שתוקפים אותנו וחוסר היציבות בשוק ההון פותחים אפשרות למצוא מציאות של ממש בשוק הנדל"ן. ירידת מחירי קרקעות מעודדת כניסת משקיעים אל התחום ופותחת הזדמנות פז להכפיל את ההשקעה בתוך כמה שנים. אדמות למכירה שומרות על ערכן בשוק לאורך שנים ארוכות, מצוקת הקרקעות בישראל שומרת על ביקוש גבוה לצד היצע נמוך, כל אדם שיבקש למכור קרקעות בישראל יוכל למצוא בכל תקופה כמות גדולה של קונים ומתעניינים.

איך לזהות השקעות בטוחות?

המומחים בתחום הנדל"ן ממליצים כיום על רכישת קרקעות, שטח חקלאי למכירה הוא ללא ספק הבחירה הטובה ביותר. נתונים סטטיסטיים מראים כי משקיעים הפיקו את הרווחים הגבוהים ביותר בתחום בעזרת רכישת קרקעות. זיהוי הזדמנות מתאימה לכניסה לתחום ורכישה של שטח אדמה שצפוי לעבור תהליך הפשרה הם השקעה בטוחה. הזדמנויות להשקעות רגילות בנדל"ן ורכישת דירות אפשר למצוא בכל יום, רכישת דירה נוספת לא תהפוך את המשקיע לאדם עשיר, קרקע חקלאית דווקא כן.

מצוקת הדיור באזור המרכז והביקוש העולם לפתרונות מגורים זמינים וזולים לצעירים מביאה לנדידה לאזורי מגורים בצפון, בשרון ובצפון הנגב. הפיתוח המהיר של האזורים מחייב את מנהל מקרקעי ישראל להזדרז ולהעניק אישורים בנייה והפשרת קרקעות. בהתאם לכך, אדמה חקלאית שנחשבה במשך שנים רבות לנכס חסר ערך הופכת ביום בהיר אחד למכרה של זהב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Bennie Weiss

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222696 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202515 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183249 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183223 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183252 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182592 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182257 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica