חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סוכני ביטוח רכב עם מוניטין

מאת: דניאל טולדנוביטוח רכב12/07/2012915 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הכל על ביטוח רכב

כנראה שלכולנו יש רכוש יקר ערך. הדברים האלה לא רק עלו ביוקר, אלא גם יש להם ערך אישי עבורנו. בדיוק בגלל זה, בכדי לשמור על הרכוש שלנו, עליכם לברר אם יש להכל ביטוח שיעזור לכם במקרה חירום.

כשמדובר על כלי רכב, לעשיית ביטוח ישנה משמעות רבה, שכן חוץ מגניבה של המכונית, יש אפשרות שהרכב יהיה מעורב בתאונה. במצב כזה חשוב מאוד שיהיה גוף שיטפל בנזקים של המכונית שברשותכם, של הרכב השני שהיה מעורב והכי חשוב - אלה שנגרמו לכם. יש לכם בכלל מושג איזו פוליסת ביטוח תתאים למכונית שרכשתם? מידע על פוליסות ביטוח בטקסט שכאן.

חברות ביטוח לרכב - ההבדלים בין הפוליסות

כיום בשוק התחרותי ביותר של חברות הביטוח השונות תוכלו למצוא לא מעט פוליסות ביטוח שונות, לכן צריך לרכוש את זאת המתאימה לכם ביותר. מהם הדברים החשובים שמרכיבים את המחיר שתשלמו?

דגם המכונית - את הרכבים אפשר לחלק למס' קטגוריות שונות לפי מחיר הרכב. ככל שכלי הרכב שלכם יקר יותר, כך גם הביטוח שתעשו בשבילו יתפח.

גיל הנהג - הוצאתם את הרישיון לרכב אתמול? אם לפי החוק הינך עדיין מה שנקרא נהג חדש, אתה צפוי לשלם על פוליסה יקרה במיוחד בעקבות התאונות הרבות שנהגים חדשים עושים. ככל ששנות הותק עולות, כך מחיר חבילת הביטוח צפוי להיות זול יותר.

הביטוח שעושים - לא כל חברת ביטוח מכסה נזקים באופן מלא. פרט לביטוח החובה, יש אפשרות לשלם על ביטוח נוסף לצורך פיצוי נוסף אם התרחשה תאונה. כמו כן, תמיד ישנה האופציה לשלם קצת יותר על מנת להמנע מדמי ההשתפות העצמית אם קרה אסון

צריכים מידע מורחב? כנסו לאתר הבא.

לסיכומו של עניין

אמנם אחרי שכבר בזבזתם הון תועפות אוטו, העלויות הנלוות לזה יכולות להיות כאב ראש אמיתי, עם זאת כאשר מדובר על משהו קריטי כמו החיים שלכם - זו בכלל לא שאלה. מעבר לעובדה שנסיעה בלי ביטוח זו עבירה על החוק בישראל, במצב של תאונה, חשוב שתדעו שאתם צפויים להתמודד עם הוצאות של הפינוי לבית החולים, השיקום במידת הצורך ותיקון האוטו. ותרו על עוגמת הנפש - הזמינו ביטוח!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

טולי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל טולדנו

מאת: דניאל טולדנואחסון אתרים19/07/121270 צפיות
בהנחה וכבר הקמתם פורטל אינטרנט, דאגתם לעצב אותו, הכנסתם אליו תוכן מושקע והשקעתם בו מחשבה, זמן וכסף - הגיע הזמן לדבר על אחסון האתר. כל פורטל או אתר, קטן או מקצועי, עליו להיות מאוחסן ע"פ שרת חיצוני. שרת זהו מחשב חזק מאוד שלא כמחשב פרטי באמצעותו ניתן לגבות מספר רב מאוד של קבצי מידע למתעניינים, כנסו לאתר.

מאת: דניאל טולדנוצילום אירועים19/07/121205 צפיות
כולנו צריכים מדי פעם שירות צילום איכותי; לאירועים מיוחדים, לצרכים עסקיים, כחלק מתחביב מסוים או כצורך בסיסי. אין זה משנה אם זה בתמונה או קליפ, כל בני האדם אוהבים לתעד דברים חשובים. רוצים לדעת יותר על צלמי אירועים? מתי צריך שירות צילום מקצועי?

מאת: דניאל טולדנובניין ואחזקה - כללי19/07/121234 צפיות
בשביל רבים מאיתנו המעבר הוא שלב מרגש בכל פעם מחדש. זהו זמן שנותן הזדמנות לבצע שינוי וסדר בחיים, למיין, לסדר קצת ולמצוא מקום לדברים חדשים. למרות זאת, כאשר עוברים לבית חדש כדאי להקפיד ולבחור חברת הובלה מקצועית שתארוז ותוביל לנו את כל החפצים , שבזכותה יתאפשר לנו מעבר נוח וזריז במידת היכולת האפשרית.

מאת: דניאל טולדנוייעוץ עסקי19/07/121233 צפיות
לא נשאר לך כסף לחו"ל? במידה ואתם מרגישים בודאות שהחיים "המיוחדים" שלכם לא ממש זורמים להיכן שרציתם ויותר מזה, אתם חשים מוגבלים מבחינה תקציבית אף על פי שאתם מרווחים משכורת סבירה, רצוי מאוד שתשקלו את הצורך בקבלת ליווי בתחום הכלכלי.

מאת: דניאל טולדנואירועים עסקיים18/07/121148 צפיות
פעם בשנה לפחות אחד מחבריי דוחף לערוך בריתה וכולם צריכים לעצור את החיים עבורו או למשל שהבוס שלך נזכר לערוך יום גיבוש נוסף. אין ספק, כשזה אדם קרוב אבוא בשמחה, אך בכל מקרה - הארנק שלי מתרוקן, הלו"ז מצטופף ולא תמיד יהיה אירוע מוצלח. ועדיין קיימות פעמים שהאירוע דווקא מוצלח. אם אתם צריכים, לקרוא על מקומות לאירועים וכנסים המשיכו לאתר.

מאת: דניאל טולדנונדל"ן18/07/121257 צפיות
איך קונים נכס ומרוויחים? לצערנו, כיום הנושא של רכישת דירה חדשה התהפך לחלוטין והפך מדבר טריוויאלי לפנטזיה ובהתאם לכך, כולנו צריכים לנסות להבין ולמצוא את כל הדרכים הבדוקות והמומלצות כדי לקנות בית במחיר שפוי ומעבר לזה, לרכוש בית בעל פוטנציאל שיאפשר לנו תשואה גבוהה במועד מכירותו.

מאת: דניאל טולדנוצילום18/07/121192 צפיות
כל אחד צריך במקרים מסוימים שרות צילום מקצועי; לאירועים מיוחדים, בשביל משהו עסקי, לתחביבים או פשוט כשירות חיוני. ממש לא משנה לנו אם מודפס או מוקרן, כל בני האדם מתעדים רגעים חשובים. מחפשים בנרות עריכת וידאו? מתי צריך שרותי צילום?

מאמרים נוספים בנושא ביטוח רכב

מאת: רוני הכהןביטוח רכב09/09/171736 צפיות
מה יכולים להיות ההבדלים בין שירות שניתן מול סוכן ביטוח רכב פרטי לבין נציגים שמבצעים את המענה דרך חברה גדולה? קראו את הדברים הבאים והגיעו לכדי החלטה בעצמכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/164124 צפיות
רכשתם רכב? רוצים להישמר מכל רע? לא די לרכוש פוליסת ביטוח רכב מקיפה, ביטוח רכב יעמוד לרשותכם בסופו של דבר לאחר מעשה, לעומת זאת ישנם הרבה מאד דברים שאפשר לעשות בכדי למנוע תאונות, תקלות, בעיות ברכב וצרות אחרות. במאמר שלפניכם נספר לכם על מספר אמצעים ומערכות מיגון ובטיחות לרכב המסייעות לשמור עליו ועל הנוסעים בו בצורה מיטבית, אנו מציעים לכם להכיר אותם מקרוב ולאמץ אותם, או לפחות כמה מהם לרכב הפרטי שלכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163367 צפיות
יש לכם שאלות על ביטוח רכב? יש לנו את התשובות בשבילכם! המשיכו לקרוא ממש כאן במדריך שלפניכם ותוכלו להבין טוב יותר כיצד לבחור ביטוח.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163089 צפיות
באילו מקרים הביטוח המקיף הוא באמת ביטוח רכב שכולל הכל מהכל? לתשובה הזו כמה וכמה צדדים, לא רק מפני שמדובר בסוגיה מורכבת ואינדוודיאולית אלא בעיקר בגלל שישנם לא מעט מקרים שהביטוח המקיף כלל אינו רואה בהם אופציה לכיסוי. בואו להכיר את הפרטים הקטנים מאחורי הביטוחים הגדולים.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163068 צפיות
ארגוני הביטוח הגדולים בישראל הם תאגידי ענק החולשים על שוק הביטוחים כולו. היכרות מעמיקה עם המנגנונים השונים עשויה לחסוך לכם בטווח הארוך כסף רב. במילים אחרות, לא עושים ביטוח לפני שבודקים היטב את כל הפרמטרים החשובים באמת. לפניכם מספר טיפים חשובים על סודות עולם הביטוח, כאלו שיעזרו לכם להבין את המערכת, ולדעת כיצד היא פועלת. ביטוח רכב, דירה, בריאות וכו' ומה שביניהם.

מאת: שלום כהןביטוח רכב28/08/143611 צפיות
ביטוח רכב, ביטוח חובה לרכב, ביטוח מקיף לרכב ואף ביטוח צד ג' – כל אלו מושגים מעורפלים אשר פעמים רבות נדמה שהם אומרים את אותו הדבר, אך לא כך.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147848 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica