חפש מאמרים:
שלום אורח
13.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד מפרסמים עסקים קטנים

מאת: דורון עמיתפרסום14/07/2012926 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מדוע רוב העסקים בישראל אינו ניגש למשרד פרסום לקבל שירותים פרסומיים מקצועיים?

את השאלה הזו אני שואל כול לקוח שאני פוגש אותו ואשר נותן לי את ההזדמנות ליצור עבורו שפה פרסומית או מסר פרסומי למוצר או לשירות בו הוא עוסק.

והבעייה נעוצה דווקא במשרדי הפרסום שפעלו במשק עד היום.

משרדי הפרסום, ולמעשה סטטיסטית 20% ממשרדי הפרסום בישראל חולשים על 80% מהלקוחות הגדולים שכן נעזרים במשרדי פרסום ודרכם במדיה המרכזית של עולם הפרסום: רדיו,טלויזיה,שלטי חוצות,עיתונות,אינטרנט. אך מה עם שאר הלקוחות. מסתבר שמשרדי פרסום בשנים הקודמות בכלל לא קלטו לקוחות פוטנציאלים לתחום הפרסום והשיווק, משרדים רצו לראות בין לקוחותיהם רק את המפרסמים הגדולים שעבורם אפשר לעשות קמפיינים במיליונים ובזכותם אפשר היה לזכות בתחרויות יוקרתיות של עולם הפרסום בישראל ובחו"ל.לקוחות קטנים,בינוניים לא היו בכלל מטרה שיווקית לפנות אליהם מטעם משרדי הפרסום ואלה או שפנו לגרפיקאים ומעצבים גרפיים על מנת שיבנו עבורם שפת פרסום או מודעות לעיתונות, או שפנו למערכות העיתונים במקומיים אשר הם עשו עבורם את המודעות ללא כול הכוונה שיווקית או בניית קמפיין ושפת מיתוג על מנת שגם לקוחות יותר קטנים יוכלו להנות ממה שעולם הפרסום יכול היה להציע להם.

כ-יועץ עסקי אני רואה טעות וראייה מעוותת את מחסום הכניסה שמשרדי הפרסום יצרו עבור לקוחות. אני יכול להדגיש שגם משרדי הפרסום הפסידו לקוחות פוטנציאלים טובים וגם הלקוחות קרי העסקים לא נהנו מרמה מקצועית בפרסום שיכול היה לקדם אותם מהר יותר אל עבר השוק הישראלי.

כ-יועץ אסטרטגי עם ניסיון רב בעולם הפרסום,המדיה וכמובן היכולת ליצור קמפיין חכם ללקוח קטן כגדול על מנת לחשוף את מוצריו או השירותים שהוא מעניק להרבה יותר לקוחות אני בטוח שיש כאן פספוס בין שתי הצדדים .

כול מוצר או שירות חייב שופר פרסום, לצערי כאשר אני מדפדף בין דפי העיתונות המקומית ורואה את הרמה והשפה הפרסומית של עסקים שכבר משקיעים כסף בפרסום אך את הכתיבה,השפה,העיצוב ונוסח הפרסום עושים מערכות העיתונים שזה לא בדיוק התפקיד שלהן ליצור שפה ועניין פרסומי עבור הלקוח. כמי שנותן ייעוץ עסקי לבי נחמץ. יש שם מוצרים מענינים, עם אלמנטים יחודיים אך כפי שזה מובא למדיה זה נראה כ-עוד מוצר אחד מתוך אלפים וזה חבל.

עד היום משרדי הפירסום לא הרימו את הדגל של "אני טוב גם לעסקים קטנים" כפי שעשו זאת בחוכמה הבנקים למשל ששבעו מהטיקונים הגדולים ומההפסדים שיצרו וכוונו את הפרסום שלהם לעבר אותם לקוחות קטנים ובינוניים.

אני יכול להדגיש כי יש היום משרדי פרסום המשולבים במערכות דפוס,עיצוב,קופיריטינג  שמעניקות  שירותי פרסום ללקוחות קטנים ובינוניים בכול רמה ובעיקר מתוך הדגש על עלויות מופחתות השופרות הפרסום ובבניה של השפה הפרסומית.

פרסום הוא חובה לכול עסק משווק. ואת הקלף הזה שנפל על הרצפה חייבים להרים ובעיקר משרדי הפרסום הגדולים והקטנים כאחד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דורון עמית יועץ שיווק..

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דורון עמית

מאת: דורון עמיתיזמות עסקית08/06/141470 צפיות
האם אפשר לפתוח עסק בלי כסף? אולי? מה שבטוח שעסק הנפתח ללא הון עצמי של היזם או הבעלים לא יכול להחזיק לאורך זמן, עסקים לא שורדים בגלל שלא מתכננים אותם נכון והרצון לפתוח את העסק גובר על ההגיון לעשות את העסק בבטחון המקסימלי שלו.

מאת: דורון עמיתהלוואות20/05/141177 צפיות
הבנקים בישראל שינו מגמה, היום הם תומכים ב לתת אשראי לעסקים קטנים ובינוניים, האמת שההחלטה והמדיניות נכונה, הסיכון בפיזור אשראי לעסקים קטנים ובינוניים הוא נמוך שלא כמו בתאגידים הגדולים, היכן נכנסת הסוכנות היהודית לכול הסיפור הזה

מאת: דורון עמיתשיווק20/04/143312 צפיות
איך צריך לעשות שיווק לעסקים קטנים, האם שיווק בעסקים קטנים ובינוניים דומים לשיווק בעסקים וחברות גדולות

מאת: דורון עמיתיזמות עסקית14/04/141132 צפיות
עולם העבודה משנה כוון, הרבה מאד שכירים חייבים לקחת מגמה זאת ברצינות ולא להשען על התאוריה של שכיר, קבוע, בטוח וכ"ד

מאת: דורון עמיתייעוץ עסקי11/04/141156 צפיות
חשיבות העובד בעסק או בארגון אין לה אח ורע, השאלה כיצד אנו מקשרים בין הצורך והיכולת האנושית לבין הטרדות המרובות הפוקדות כול עובד ועובד

מאת: דורון עמיתייעוץ עסקי04/04/141068 צפיות
אם כמנהלים או בעלי עסקים נצליח לדעת להתמודד מול גחמות העובדים אזי נוכל ליצור סביבת עבודה נכונה אשר לשמה הוקמה החברה או העסק.

מאת: דורון עמיתייעוץ עסקי03/04/141174 צפיות
למעשה, לא צריך לפתוח עסק, להשקיע, לעבור את כול התלאות היום יומיות, מספיק להיות עובד ציבור או לעבוד בחברה ציבורית

מאמרים נוספים בנושא פרסום

מאת: ישראל רף פרסום06/02/222928 צפיות
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. יש שנותנים עטים, מחברות ויש שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים כמזכרת עציצים ממותגים נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף פרסום18/06/213738 צפיות
עציצים ממותגים מסר של פריחה אישית ועסקית מתנות לראש השנה, לשמח את העובדים והלקוחות לקדם את העסק לתוצאות מעולות לטווח קצר וארוך בהשקעה כספית קטנה יחסית. המסר שלכם לוגו העסק ואולי גם משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק. עציצים ממותגים עם מסר של פריחה יבטיחו הצלחה מתנות שכף לקבל וקל לטפל ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף פרסום20/12/192474 צפיות
העובדים הם ללא ספק המנוע של העסק ולקראת החגים השונים מומלץ להעניק להם מתנות לטו בשבט בכדי להוקיר להם תודה ולהעניק להם מוטיבציה ושייכות למקום העבודה. המתנה הרלוונטית והמיוחדת ביותר שניתן להעניק מתנות לטו בשבט לעובדים היא עציצים ממותגים עם מסר אישי שלכם ממותג בעציץ למשרד או לביתם

מאת: אמורפרסום28/06/175887 צפיות
עולם הפרסום מתפתח ומתרחב, ערוצי פרסום חדשים מתווספים לארגז הכלים של חברות הקידום והשיווק, ופרסום דרך רשתות חברתיות הוא אחת האפשרויות האפקטיביות בסל השירותים שמספקות חברות מקצועיות בתחום. כל אחד יכול לפתוח דף עסקי בפייסבוק, אולם אין די בפתיחת דף בלבד, ועל מנת שתיהנה מיתרונות השיווק של פייסבוק, עליך לוודא שהדף העסקי שלך מנוהל כיאות.

מאת: רפי רזניקפרסום21/02/175349 צפיות
הדפסה על שלט שמשונית הוא מוצר שכיח מאוד. כיום ניתן להדפיס דיגיטלית על שמשונית בגדלים שונים וצבעים וכמובן באיכות מצויינת.

מאת: ישראל רף פרסום28/11/162445 צפיות
ממש עוד מעט יחול חג האילנות ובעלי עסקים שמעוניינים תמיד להיות במרכז העניינים של הלקוחות, העובדים והקולגות העסקיים מחפשים דרכים יצירתיות למתג את השירותים והמוצרים שלהם בחגי ומועדי ישראל. בכתבה הבאה נציג בפניכם את המתנה הפופולרית ביותר שניתן להעניק בחג ט"ו בשבט.

מאת: שלום כהןפרסום28/02/161967 צפיות
אחד המרכיבים הקבועים בשגרה של כל עובד, לא משנה באיזה תחום הוא עובד, הוא ארוחת הצהריים- להגעה לחדר האוכל ולאכילת ארוחת הצהריים, ישנה משמעות תזונתית גדולה, אך גם השפעה על חיי החברה של העובדים ואף על רווחתם הנפשית ושביעות רצונם ממקום העבודה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica