חפש מאמרים:
שלום אורח
18.08.2019
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חשיבות העובד בארגון בעסק

מאת: דורון עמיתייעוץ עסקי11/04/2014617 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מיותר לציין עד כמה חשובה התרומה האנושית של העובדים בארגון

למעשה המשאב האנושי הוא קצה ערמת הקצפת עם הדובדבן למעלה.

זה ברור כי רמת העובדים, מעורבות העובדים, יכולות העובדים, מעמידים ומציבים את הארגון שלנו או החברה והעסק בראש הפירמידה וכפי שהם ינהגו או יפעלו כך תתקדם ותשופר הביצועים של העסק או החברה.

כ יועץ עסקי אני מנסה לאבחן את שתי הפנים אשר יש לו לבן האנוש ולעובד.

הרי ידוע כי לכול עובד יש את האישיות שלו, את המאוויים שלו, את הכעסים או המשקעים שלו, כמובן שלכולנו יש בעיות כאלה ואחרות המשפיעות על התפקוד שלנו בטח בשעות העבודה המרובות בו אנו נמצאים עם חברים לעבודה, לקוחות, ספקים, מנהלים וכ"ד. הרי אין כאן ניתוק מושלם בין ביית = עבודה ובטח מאורעות המגיעים מהבית יש להם השפעות כאלה ואחרות במהלך שעות העבודה. גם הטבע האנושי לרכל, לדבר על השני, לצחוק מהשלישי, לקבץ קבוצת שנאה מול העובדת ההיא, או לקטול יחד את המנהלת או המנהל לא יכולות להביא לפריון או מרגוע בתחום המשרד, המפעל או כול מקום עבודה בו מקובצים אנשים.

כמי שעוסק ב ייעוץ עסקי אני בטוח ומשוכנע כי יש דרך לרצות עובד ולרתום אותו למהלך עשייה בתוך תחומי שטח העבודה הן בפנים הארגון והן מחוצה לו מול ספקים, נותני שירותים, לקוחות ואחרים.

כ יועץ אסטרטגי גיליתי כי ככול שאני מרחיק את העובדים מהטורדניות היום יומיתשלהם אשר מקורה מתחיל מהבית ודואג להעסיק את העובדים במטלות כאלה ואחרות ולא רק בתחום הזרימה של העסק או החברה, אלה באלמנטים נוספים בתחום העבודה אזי עובדים אלה מקבלים אנרגיה חיובית ומתחילים להיות יצירתיים.

יש הרבה מאד מחלוקות, צודקות, מצד מעסיקים לגבי התנהלות ותפקוד של עובדים, אבל אם אנו מדברים על עובדים העוסקים ביצירה בתחום העבודה קרי מכירות, שיווק, שירות לקוחות ואפילו מזכירות ופקידות יעלות ניתן להרים את רמת המעורבות שלהם בעסק או בחברה למענה ולמען הצלחתה.

כמי שיושב עם עובדים, אנשי מכירות, פעילים בתוך העסק אני כבר יכול לדגום איך תפוקתו של עובד משתפרת פלאים בניהול נכון של מעסיקים.

עובדי הם בשר ודם ונפש אנושית, ואל כאלה צריך לדבר ולהתנהל בשפתם ובשפת האנוש, אין להשליך עובדים שורכים על כלל העובדים והמועסקים במשק הישראלי, יעילותו של עובד להצלחת העסק הוא בקשר הנכון בין עובד מעביד או יועץ עסקי עובד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דורון עמית יועץ שיווק..

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דורון עמית

מאת: דורון עמיתיזמות עסקית08/06/14650 צפיות
האם אפשר לפתוח עסק בלי כסף? אולי? מה שבטוח שעסק הנפתח ללא הון עצמי של היזם או הבעלים לא יכול להחזיק לאורך זמן, עסקים לא שורדים בגלל שלא מתכננים אותם נכון והרצון לפתוח את העסק גובר על ההגיון לעשות את העסק בבטחון המקסימלי שלו.

מאת: דורון עמיתהלוואות20/05/14621 צפיות
הבנקים בישראל שינו מגמה, היום הם תומכים ב לתת אשראי לעסקים קטנים ובינוניים, האמת שההחלטה והמדיניות נכונה, הסיכון בפיזור אשראי לעסקים קטנים ובינוניים הוא נמוך שלא כמו בתאגידים הגדולים, היכן נכנסת הסוכנות היהודית לכול הסיפור הזה

מאת: דורון עמיתשיווק20/04/142690 צפיות
איך צריך לעשות שיווק לעסקים קטנים, האם שיווק בעסקים קטנים ובינוניים דומים לשיווק בעסקים וחברות גדולות

מאת: דורון עמיתיזמות עסקית14/04/14565 צפיות
עולם העבודה משנה כוון, הרבה מאד שכירים חייבים לקחת מגמה זאת ברצינות ולא להשען על התאוריה של שכיר, קבוע, בטוח וכ"ד

מאת: דורון עמיתייעוץ עסקי04/04/14551 צפיות
אם כמנהלים או בעלי עסקים נצליח לדעת להתמודד מול גחמות העובדים אזי נוכל ליצור סביבת עבודה נכונה אשר לשמה הוקמה החברה או העסק.

מאת: דורון עמיתייעוץ עסקי03/04/14626 צפיות
למעשה, לא צריך לפתוח עסק, להשקיע, לעבור את כול התלאות היום יומיות, מספיק להיות עובד ציבור או לעבוד בחברה ציבורית

מאת: דורון עמיתייעוץ עסקי25/03/14477 צפיות
האם למילה מבצע עדיין יש כוח שיווקי, ומה קורה שאין מבצע, האם הלקוחות רוכשים או שמחכים למבצע הבא.

מאמרים נוספים בנושא ייעוץ עסקי

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי18/03/19564 צפיות
צו הריסה מנהלי: הורחבה האפשרות להוצאת צו הריסה מנהלי עד חצי שנה מסיום הבניה ובבית מגורים- ימים ממועד האכלוס. 30 ניתן לכלול בצו המנהלי גם הוראות לעניין איסור שימוש ותחולתו בתנאים מסוימים גם חודשים לאחר 6 על עבודה שנעשתה לאחר מתן הצו וגם על בניה מחדש שבוצעה תוך ביצוע ההריסה. ימים לגבי 7 - ימים מהמצאתו ו 4 צו הריסה מנהלי ניתן לביצוע על פי התיקון רק בחלוף עבודה שהסתיימה. במאמר תמצאו את כל הפרטים של התקנות החדשות, מידע על גובה הקנסות והעונשים.

מאת: שלום כהןייעוץ עסקי18/06/18275 צפיות
ההחלטה התקבלה והחיפושים כמעט הסתיימו. זיכיון יכול בהחלט להוות פתרון אידאלי ואתם יודעים איזה מותג אתם רוצים לקנות לעצמכם. עכשיו, רגע לפני שאתם חותמים ומשקיעים לא מעט כסף, כדאי שתהיו מודעים לזכויות ולחובות שלכם.

מאת: אלכסיי קוגןייעוץ עסקי29/04/18374 צפיות
הסכם זכיינות הוא חוזה מחייב אשר נחתם בין הרשת שמציעה למכירה זיכיון לבין יזם שמעוניין לחבור אל אותה רשת.

מאת: מאירייעוץ עסקי08/01/18444 צפיות
תחום המשא ומתן הינו תחום יותר מורכב ממה שבעלי עסקים נוטים לחשוב. כאשר ישנו הידע כיצד להתכונן, לנהל ולבצע משא ומתן יעיל, הסיכוי להגדלת התוצאות העסקיות גדל באופן משמעותי. נושאים ונותנים שניגשו למשא ומתן עם יעדים ספציפיים ומאתגרים השיגו תוצאות טובות יותר לעומת נושאים ונותנים שניגשו למשא ומתן עם רמות אחרות של יעדים או ללא יעדים מוגדרים. להלן מספר נקודות להתייחסות כשמתחילים במשא ומתן:

מאת: ליאורייעוץ עסקי07/11/17664 צפיות
מכונות שרינק מעולות במיוחד, מסייעות לשפר תוצאות של עסקים שונים. מכונת שרינק, היא סוג של מכונת אריזה. כדאי לרכוש מכונת שרינק, מחברה בעלת מוניטין בתחום מכונות האריזה.

מאת: מאירייעוץ עסקי29/09/17488 צפיות
חוכמת ההמונים – על מנת לפתור בעיה באופן המדויק ביותר נשתמש בממוצע של אוסף הדעות של ההמון, אשר יניב את הפתרון המלא, המקיף והמדויק ביותר ביחס לקבוצה של מומחים. מיקור המונים - עקרון של ביצוע שירותים, העלאת רעיונות או כתיבת תוכן על ידי קבוצה גדולה של אנשים (ההמון) בעלי מוטיבציה כלשהי וזאת במקום שהיחיד יבצע את אותה המשימה.

מאת: מיכל דגן ברעםייעוץ עסקי20/08/171027 צפיות
אוגוסט, חם, כולם בחופש. זמן מצוין להשתעשע בחידון "בחן את עצמך", בנושא חווית לקוח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica