חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שימוש בזיווד אלקטרוני

מאת: זיווד אלקטרוניעיצוב מוצר15/07/20121045 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

זיווד אלקטרוני מיועד עבור מערכת אלקטרונית הבנויה מחוטי חשמל ואלו מותקנים בתוך קופסא או ארון המיועדים לכך, זיווד אלקטרוני מגיע בכל מיני גדלים, הכל בהתאם לצורך, כאשר במערכות מורכבות חשוב כי הזיווד יהיה בנוי מחומרים איכותיים כדי שאלו יוכלו לעמוד במתח החשמלי ולמנוע בעיות בלתי צפויות.

חשוב ליצור התאמה מלאה בין המערכת החשמלית לבין הזיווד כך שלא תהיה תזוזה והגנה מלאה, ולכן יש לוודא זאת היטב בטרם רוכשים את הארון או קופסאת הפלסטיק, שכן קיימות איכויות שונות בתחום זה ולעתי אף חיקויים זולים אשר השימוש בהם יכול להוביל לכדי שיבוש מערכות ולכן יש להקפיד על כך.

חלק בלתי נפרד מארונות התקשורת אינם עומדים בתקן הנדרש וכאשר צריך להתקינם מגלים כי קיימת בעייה בהתקנה, ולכן תמיד כדאי להשקיע ברכישת זיווד אלקטרוני מחברה אמינה ומקצועית מאשר לרכוש במחיר נמוך ביותר אך באיכות ירודה אשר עשויה לפגום במערכת הפנימית ולהוביל לתקלות פנימיות.

היכן ניתן לרכוש זיווד אלקטרוני?

באם תעשו חיפוש באינטרנט תגלו כי קיימות חברות רבות המציעות למכירה ארונות תקשורת, קופסאות ומדפים מיוחדים למערכות חשמל מורכבות ופשוטות כאחד, היתרון הגדול בחיפוש זה הוא המגוון הרחב המוצע וכך ניתן בקלות רבה יחסית לעשות השוואת מחירים בין החברות השונות ולבחור את המתאימה ביותר.

חשוב לזכור כי רכישת ציוד אלקטרוני צריכה להיעשות על ידי איש מקצוע שיש לו ידע בנושא והוא בעל יכולת לעשות את ההבחנה בין איכות מוצר אחד למשנהו שכן, בעת אין זה כדאי להזמין מוצרים יקרים ולגלות בשלבי ההתקנה כי אינם מותאמים לצורך או לגודל המקום בו מעוניינים להתקין אותם.

התקנה של זיווד

החברות המספקות את הזיווד מציעות לעתים גם את התקנתו, כאשר לעתים אפשרות זו עשויה להוזיל את העלויות באופן ניכר במיוחד באם מדובר בחברה מקצועית ובעלת נסיון רב בתחום זה, עם זאת, באם הארונות מיועדים למפעל או עסק אשר עובדים בו אנשי אלקטרוניקה, רצוי יהיה להשאיר את ההתקנה בידם.

כדי שארונות התקשורת או קופסאות החשמל יהיו מותקנים בצורה מושלמת יש לבדוק את המידות הנכונות שכן, לעתים מדובר בארונות שצריכים להשתלב במיקום ספציפי ומדויק ובמקרה כזה יתכן ויהיה צורך לפנות אל החברה היצרנית ולהזמין ארון או קופסא בגודל מיוחד כך, כאשר המחיר של הזמנה אישית עשוי להיות מעט יותר יקר מרכישה של ציוד מהמלאי הקיים באותו מחסן של החברה.

 



תגיות המאמר: זיווד אלקטרוני


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ELPD - mechanical design קיימת מזה 20 שנה ועוסקת בתחום המכאני והזיווד האלקטרוני, נותנת פתרונות בעיצוב, תכנון וייצור המוצר.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת זיווד אלקטרוני

מאת: זיווד אלקטרוניתעשייה16/05/13844 צפיות
מקור השם פלסטיק (PLASTIC) הוא מיוונית והפירוש שלו הוא "ניתן לעיצוב". אף שהמושג מזוהה גם עם תחום הרפואה האסתטית (ניתוחים פלסטיים) וגם עם אומנות (אמנות פלסטית), הוא מזוהה על פי רוב עם חומרים סינתטיים בחלקם או כולם, המופקים בעזרת תהליכים כימיים.

מאת: זיווד אלקטרוניעיצוב מוצר25/04/131371 צפיות
טכניקות שונות של ייצור זיווד אלקטרוני לדוגמא: לפני שתבחרו את הטכניקה המועדפת עליכם, חשוב שתכירו את ההבדלים בין השיטות השונות.

מאת: זיווד אלקטרוניתעשייה15/03/13864 צפיות
אבל גם בין החברות היצרניות, מעטות הן החברות שמייצרות את המוצר הסופי, מתחילתו ועד סופו. אם ניקח את תחום האלקטרוניקה, למשל, הרי שמוצרים רבים מכילים חלקים רבים. בין חלקים אלה ישנם שבבים, מעגלים חשמליים, מתגים שונים, מוליכים וכן הלאה.

מאת: זיווד אלקטרוניעסקים - כללי27/01/13875 צפיות
אין זה סוד כי ככל שחולפות השנים, הופכת הטכנולוגיה למרכזית יותר ויותר בחיים שלנו. הבעיה היא שרבים מאיתנו תופסים כיום מוצרים טכנולוגיים כמובנים מאליהם, ולא נותנים את הדעת על השלבים הרבים שנדרשים עד לתוצר הסופי. זיווד אלקטרוני הוא אחד התהליכים החשובים, בהקשר הזה- אנחנו ננסה להסביר לכם בדיוק את מהותו.

מאת: זיווד אלקטרוניתעשייה27/01/13854 צפיות
יש לא מעט שלבים בהכנתו של מוצר, ועד שהוא יוצא לשוק ויכול להימכר להמונים, הוא עובר הרבה מאוד תהליכים. אחד התהליכים החשובים ביותר שאותם עובר מוצר, הוא זיווד אלקטרוני, וזה אל במקרה, שכן זיווד אלקטרוני הוא בעל חשיבות רבה.

מאת: זיווד אלקטרוניתעשייה17/12/12930 צפיות
אם המילה מזוודה מצלצלת לכם באוזן כשאנו מדברים על זיווד אלקטרוני הרי שהדבר די ברור. לעתים מושגים מסוימים נשמעים לנו גרנדיוזיים מדי ולכן חשוב להציג הסברים לגבי תחום מסוים על מנת שכל אחד יוכל להבין במילים פשוטות במה מדובר. בנושא הזיווד למשל, הרי שמדובר ביצירת מארזים איכותיים עבור מפעלים וארגונים שונים בתחומים מגוונים מאוד.

מאת: זיווד אלקטרוניתעשייה05/11/12932 צפיות
במפעלים שונים אנו רואים כיצד מייצרים תבניות בגדלים ובמידות בהתאם לכל דרישה. בעולם של היום נעשה שימוש נרחב בתבניות מחומרים שונים על מנת לענות על צרכים שונים ומגוונים. מי שעוסק בתחום החשוב כל כך של זיווד אלקטרוני הוא כזה שגם מתמחה בתחום של ייצור תבניות ומספק את שירותיו למגוון רחב של מפעלים, ארגונים וגופים רלוונטיים אחרים.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב מוצר

מאת: רוני הכהןעיצוב מוצר17/10/181470 צפיות
ה מבינים את התמורה של צביעה בתנור שנעשית בצורה מבוקרת במפעל, ואת החשיבות שלה בשימוש טוב ויעיל ביותר ממוצר אחד.

מאת: רוני הכהןעיצוב מוצר14/02/172831 צפיות
הידעתם כי תחום ההדפסה שקיים בארץ ובעולם כולו התפתח בצורה משמעותית? נכון להיום אפשר לקבל את ההדפס הנחשק גם עבור שימוש פרטי וגם עבור שימוש עסקי שלא רק על פריטי טקסטיל כפי שהיה נהוג במשך עשרות של שנים

מאת: דניאל מוריץעיצוב מוצר17/04/162681 צפיות
לוגו עסקי (סמליל) הוא למעשה אלמנט גרפי שמייצג את העסק ואת מהותו וישמש אותו לאורך מספר רב של שנים.

מאת: דניאל מוריץעיצוב מוצר17/04/162792 צפיות
בעבר, יצירת לוגו הייתה סיפור שלם !! היינו צריכים לבחור מעצב או מעצבת גראפי/ת, לקבל הצעת מחיר, לאשר את הרעיון של אותם מעצב או מעצבת בהתאם לוויז׳ן שהצגנו בפניהם.

מאת: elichai rubinעיצוב מוצר14/06/152106 צפיות
דפוס איכות מספק מענה מקצועי ואיכותי לכל סוגי הלקוחות, גם ללקוחות פרטיים המעוניינים להזמין לוח שנה בעיצוב אישי כמתנה למשפחה, לחבר, לילדים, להורים ולכל אדם אחר

מאת: אודי ביגעיצוב מוצר16/05/152109 צפיות
שמם של השטיחים, מגיע מהמילה האנגלית המשמשת לתיאור כלבים שעירים במיוחד, shaggy. השם ניתן לסוג שטיחים זה עקב אפיינו העיקרי, שערות השטיח ארוכות מאד. השערות הארוכות מונעות היווצרות כתמים אשר הינם בולטים לעין ומאפשרות ניקוי קל. בזכות, השערות הארוכות, יכול שואב האבק להגיע עד לתחתיתו של השטיח.

מאת: אוריה בן מנחםעיצוב מוצר24/04/154760 צפיות
חיתוך לייזר היא טכנולוגיה מתקדמת שבאמצעותה חותכים חומרים שונים, בהם יש שימוש נרחב בתחומים רבים כמו תעשייה, חקלאות, צבא, אמנות, רפואה ועוד. חיתוך לייזר המתבצע בחברות הנמצאות בצפון הארץ

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica