חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביטוח משכנתא

מאת: שלום כהןביטוח משכנתא16/07/20121125 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ביטוח משכנתא הוא ביטוח חובה אשר על כל מי שמבקש משכנתא לרכוש על מנת להבטיח את החזרי התשלומים של המשכנתא לבנק הנותן את ההלוואה גם במקרים של פטירת אחד הלווים או במקרים של נזקים חמורים שנגרמו לדירה. ביטוח משכנתא בסיסי כולל שני מרכיבים עיקריים: ביטוח חיים למשכנתא וביטוח מבנה.

חברות הביטוח השונות מציעות מגוון רחב של תכניות ביטוחיות לביטוח משכנתא הכוללות בנוסף לביטוחי הבסיס גם הרחבות וכיסויים של ביטוחים נוספים כמו ביטוח דירה, ביטוח תכולת דירה, הרחבות לביטוח מבנה והרחבות של ביטוח חיים למשכנתא. אופן החישוב של הפרמיות בביטוחים המוצעים על ידי החברות השונות כולל התחשבות במצב הלווה ובמצב הדירה כמו שווי הדירה כפי שהוערך על ידי במאי, מצבו הרפואי של הלווה, גיל הלווה, מין הלווה, יכולתו הכלכלית לעמוד בהחזרי ההוצאות, האם הוא מעשן או לא וכדומה.

לאור ההיצע הגדול של חברות השונות והפוליסות הרבות המוצעות על ידן, רבים מרוכשי המשכנתא מתלבטים באשר לרכישת ביטוח משכנתא המתאים להם ביותר, לטובת המתלבטים, להלן סקירה אודות ההבדלים והמשמעויות של ביטוחי המשכנתא השונים המוצעים על ידי חברות הביטוח השונות.

ביטוח חיים למשכנתא

ביטוח חיים למשכנתא הינו ביטוח המבטיח החזר תשלומי המשכנתא במקרה של פטירת אחד הלווים. הבנקים הנותנים את המשכנתא מחייבים את הלווים לרכוש ביטוח חיים למשכנתא על מנת להבטיח המשך החזר המשכנתא גם במקרים של פטירת אחד הלווים. חברות הביטוח השונות מעניקות כיסויים והרחבות לביטוח חיים למשכנתא הכוללות בנוסף לכיסויים במקרים של פטירת הלווה גם כיסויים במקרים של אובדן כושר עבודה של שלווה, כיסויים במקרים של מחלה קשה וכיסויים במקרה של נכות לצמיתות של הלווה אשר מונעים ממנו להמשיך את תשלומי המשכנתא.

ביטוח דירה

ביטוח דירה למשכנתא הוא לא ביטוח חובה הנדרש על ידי הבנקים השונות ובמידה והלווה יבחר שלא לרכוש ביטוח דירה הוא עדיין יוכל לקבל את המשכנתא. חברות הביטוח המציעות ביטוח משכנתא הכולל ביטוח חיים למשכנתא וביטוח מבנה מציעות בנוסף ביטוח דירה אשר משמעותו כיסויי נרחבים עבור נזקים לדירה שנגרמו כתוצאה מפגמי מזג אוויר כמו שיטפונות, משריפות ועשן, מפריצות וגניבות וכדומה. ביטוח דירה הכולל גם ביטוח תכולת דירה מבטיח כיסויי נרחב עבור מצבים של גניבת תכולת הדירה שבביטוח כמו מכשירי חשמל, רהיטים, חפצים יקרי ערך וכדומה.

ביטוח מבנה

כמו ביטוח חיים למשכנתא, גם ביטוח מבנה הוא ביטוח חובה הנדרש על ידי הבנקים כתנאי לקבלת המשכנתא. ביטוח מבנה בדומה לביטוח דירה מכסה נזקים חמורים שנגרמו לדירה במקרים של רעש אדמה, שריפות, הצפות, פיצוץ צנרת וכדומה. ביטוח מבנה יעיל במקרים בהם הדירה יצאה משימוש ומבטיח המשך כיסוי המשכנתא גם במקרים של נזק חמור שנגרם לדירה.

חברות הביטוח השונות מציעות הרחבות של ביטוח המבנה וכוללות בנוסף לכיסויים הבסיסיים גם כיסויים משלימים כמו כיסוי של אובדן שכר דירה, כיסוי של  הוצאות השיפוץ והתיקון כמו הוצאות אדריכלים והוצאות משפצים, כיסוי לגינה ולצמחייה שנמצאת בשטח הדירה, כיסוי לתיקונים שונים וכדומה.

לסיכום, חברות ביטוח שונות מציעות מגוון רחב של כיסויים ביטוחיים והרחבות שונות של ביטוחי משכנתא המתווספים לביטוח המשכנתא הבסיסי הנדרש על ידי הבנקים השונים.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלום כהן

מאת: שלום כהןעסקים - כללי07/03/20929 צפיות
בודקים סקר שכר הייטק בכדי להבין את המצב שלכם ביחס לשוק? עומדים לפני ראיון עבודה ורוצים להיות בטוחים כי התשובה שלכם לשאלת ציפיות השכר תהיה נכונה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי26/01/201001 צפיות
בתחום ההייטק חיפוש העבודה מתמקד פעמים רבות לא רק במשרה עצמה, בתנאי השכר וכדומה, אלא גם בחברה עצמה. כיום ישנן חברות מובילות אשר רבים חושקים בעבודה בהן, חברות אשר מובילות את רשימת החברות המבוקשות בזכות תנאי עבודה מעולים שהן מציעות לעובדים, סביבת עבודה גמישה ואיכותית יותר, אופציות קידום נרחבות ועוד.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי30/12/191091 צפיות
רוצים להתקבל לעבודה בחברת הייטק מסויימת? מחפשים גישה אל חברות ההייטק הגדולות והמובילות בישראל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי01/12/191387 צפיות
עומדים לפני גיוס עובדים משמעותי לחברה שלכם? רוצים לפרסם מודעות דרושים הייטק במקומות אשר יובילו אתכם לקבלת קורות חיים ממועמדים איכותיים אשר באמת מתאימים למה שאתם מחפשים? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי28/11/191128 צפיות
רוצים לחזק את השיווק והפרסום של העסק שלכם ולהזמין רולאפ איכותי וייחודי שיסייע לכם בכך? רוצים להיות בטוחים כי אתם בוחרים במקום הטוב ביותר ממנו אתם מבצעים את ההזמנה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבניין ואחזקה - כללי21/11/191434 צפיות
עומדים לרכוש מגהץ קיטור חדש? רוצים להכיר קצת יותר את הטכנולוגיות השונות בתחום בכדי שתוכלו לבחור את מגהץ הקיטור הטוב והנכון ביותר בשבילכם? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195854 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח משכנתא

מאת: נטלי אינטרדבביטוח משכנתא20/01/223049 צפיות
בנק המעניק לכם את המשכנתא רשאי להגדיר, כחלק מהתנאים בכדי לקבל את ההלוואה, לעשות ביטוח משכנתא שבתוכו ישנם שני ביטוחים – ביטוח חיים וביטוח מבנה.

מאת: איילתביטוח משכנתא20/01/162762 צפיות
מהי משכנתא הפוכה מאת עו"ד רוני ברוש - משכנתא נחשבת על פי רוב להלוואה שלוקחים על מנת לרכוש דירה או בית. לעיתים, נעשה שימוש בהלוואת משכנתא בכדי לממן רכישה של שטח אדמה

מאת: איציקביטוח משכנתא30/11/142853 צפיות
ביטוח משכנתא הוא ביטוח שנדרש על ידי הבנק, בכדי שבמקרים מסוימים בהם אי אפשר להמשיך לשלם את המשכנתא תהיה להלוואה הזו כיסוי. הבנק מצידו לוח סיכון בזה שהוא נותן הלוואה כה גדולה, ואת זה הוא עושה אל מול הריבית אותה הוא גובה לאורך השנים

מאת: רונית שירביטוח משכנתא26/03/147653 צפיות
ביטוח משכנתא הוא חלק בלתי נפרד מכל משכנתא, והוא אף מהווה תנאי הכרחי לקבלתה. בתור מקבלי משכנתא חובה עליכם לרכוש ביטוח משכנתא. אך חשוב שתדעו שאתם לא חייבים לרכוש את ביטוח המשכנתא שלכם מהבנק, אתם יכולים לעשות זאת גם באמצעות חברות הביטוח או סוכני הביטוח העצמאיים.

מאת: אלירוןביטוח משכנתא04/01/148039 צפיות
לבנק יש אינטרס לחלק משכנתאות, הוא לא עושה את זה סתם מטוב ליבו. יש לו גם אינטרס שהחזר ההלוואה ימשך זמן רב,. עם זאת ישנם מנגנונים שונים כגון ביטוח משכנתא או אפשרות למחזור המשכנתא שאמורים להגן עליכם כלקוחות.

מאת: וידר מאירביטוח משכנתא29/10/138257 צפיות
אילו ביטוחים הם מהווים ביטוחי חובה במסגרת ביטוח משכנתא, על פי אילו פרמטרים נקבעת הפרמיה שלהם והאם עדיין אפשר לקבל אחוזי מימון גבוהים יותר על ידי חברות ביטוח משכנתא מיוחדות?

מאת: גיל שושיביטוח משכנתא03/09/131975 צפיות
ביטוחים רוכשים באמצעות חברות ביטוח בדיוק כמו שמוצרי מזון רוכשים בסופרמרקט רק עניין של התמחות ותו לא. מעבר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica