חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הכל על ביטוח משכנתא

מאת: שלום כהןביטוח משכנתא19/07/20121185 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מזל טוב! בשעה טובה התחתנתם, ועכשיו אתם מוכנים להתחיל לחפש יחד בית או דירה. מבין שלל השיקולים העומדים לפניכם - מיקום, גודל ומספר חדרים, קרבה למקום העבודה וקרבה לבית ההורים, השיקול הכלכלי הינו בוודאי אחד המרכזיים שבהם. כדאי לדעת שעל אף שיש לא מעט מרכיבים שאתם צריכים להכניס כאן בחשבון, כמו גובה המשכורת, סכום ההון העצמי, אחוז הריבית ועוד, כדאי מאוד לערוך סקר שוק לגבי ביטוח משכנתא. ביטוח משכנתא הינו ביטוח שתהיו חייבים לרכוש במידה ואתם מעוניינים לקחת משכנתא, ותפקידו להגן עליכם, כמו גם על הגוף הפיננסי המלווה לכם את הכסף.

ביטוח משכנתא מורכב משני סוגי ביטוחים: ביטוח חיים למשכנתא וכן ביטוח מבנה למשכנתא, וכפי שציינו שניהם הכרחיים על מנת לוודא שאתם ובני משפחתכם תהיו מוגנים מפני נזקים, וכן על מנת שהבנק המלווה לכם את הכסף יהיה מוגן מפניהם, ולכן יסכים להלוות לכם את הכסף הדרוש לרכישת הדירה. ביטוח חיים למשכנתא  מהווה ביטוח חיים של המלווה, כלומר של מי שלקח את המשכנתא. חשוב לציין שהביטוח אינו בשום פנים ואופן ביטוח חיים מלא, והוא אינו נועד בטח את הפרנסה של בני משפחתכם במקרה של מוות, חלילה. חלק זה של הביטוח נועד אך ורק לתת מענה במקרה של מוות של המלווה בהקשר של המשכנתא - אם המלווה העיקרי נפטר טרם סיום כל תשלומי המשכנתא, חברת הביטוח תעביר לבנק את יתרת הסכום לתשלום, וכך הבנק אינו יפסיד את כספי ההלוואה אותם הוא נתן. אך חשוב מכך עבורכם, במקרה של מוות של המלווה הביטוח גם יאפשר ליורשים של הדירה (שמטבע הדברים, הינם על פי רוב בני משפחה), להמשיך להתגורר ולהחזיק בדירה, מבלי שידרשו להמשיך בעצמם את תשלומי המשכנתא.

ביטוח מבנה למשכנתא, חלקו השני של הביטוח אותו אתם נדרשים לרכוש, נועד להגן עליכם ועל הבנק במקרים של נזק לדירה שרכשתם. ביטוח מבנה למשכנתא מבטיח שאם ייגרם נזק כלשהו לבית, לא תעמדו לבד מול עלויות השיפוץ.  חברת הביטוח היא זו אשר תשלם, ואין זה משנה אם הנזק נגרם כתוצאה מנזילה, שריפה, או כל דבר אחר. גם לבנק יש אינטרס מובהק שיהיה לכם ביטוח כזה, מכיוון שהוא מבטיח את תקינות הבית או הדירה שבמימונו הוא מעורב, ושאות יוכל לעקל אם לא תעמדו בתשלומי המשכנתא.

ביטוח המשכנתא, אשר כולל, כאמור, ביטוח חיים למשכנתא כמו גם ביטוח מבנה למשכנתא, מוצע לכם מטעם כל חברות הביטוח הגדולות. על מנת לבחון את הכדאיות של כל פוליסה ופוליסה, בדקו לא רק את המחירים שלהן, אלא גם את הפירוט של הכיסויים וההרחבות שהם מציעות. הרחבות כדאיות שמומלץ לחפש הן אחריות כלפי צד ג' וחבות מעבידים (מתייחס לנזק העלול להיגרם לעובדי משק הבית, אם ישנם כאלו, כגון עוזרת בית, מטפלת וכולי). בנוסף מומלץ לחפש פוליסה אשר מעניקה החזר עבור הוצאות שכר הדירה, במידה ותאלצו בשל הנזק לדירה לשכור בינתיים דירה חלופית. חשוב גם לדעת כי במידת הצורך, או במידה וקיבלתם הצעה לפוליסה משתלמת יותר, תוכלו לעבור מביטוח אחד לאחר, בתיאום מלא מול החברות השונות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלום כהן

מאת: שלום כהןעסקים - כללי07/03/20928 צפיות
בודקים סקר שכר הייטק בכדי להבין את המצב שלכם ביחס לשוק? עומדים לפני ראיון עבודה ורוצים להיות בטוחים כי התשובה שלכם לשאלת ציפיות השכר תהיה נכונה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי26/01/201000 צפיות
בתחום ההייטק חיפוש העבודה מתמקד פעמים רבות לא רק במשרה עצמה, בתנאי השכר וכדומה, אלא גם בחברה עצמה. כיום ישנן חברות מובילות אשר רבים חושקים בעבודה בהן, חברות אשר מובילות את רשימת החברות המבוקשות בזכות תנאי עבודה מעולים שהן מציעות לעובדים, סביבת עבודה גמישה ואיכותית יותר, אופציות קידום נרחבות ועוד.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי30/12/191090 צפיות
רוצים להתקבל לעבודה בחברת הייטק מסויימת? מחפשים גישה אל חברות ההייטק הגדולות והמובילות בישראל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי01/12/191386 צפיות
עומדים לפני גיוס עובדים משמעותי לחברה שלכם? רוצים לפרסם מודעות דרושים הייטק במקומות אשר יובילו אתכם לקבלת קורות חיים ממועמדים איכותיים אשר באמת מתאימים למה שאתם מחפשים? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי28/11/191127 צפיות
רוצים לחזק את השיווק והפרסום של העסק שלכם ולהזמין רולאפ איכותי וייחודי שיסייע לכם בכך? רוצים להיות בטוחים כי אתם בוחרים במקום הטוב ביותר ממנו אתם מבצעים את ההזמנה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבניין ואחזקה - כללי21/11/191433 צפיות
עומדים לרכוש מגהץ קיטור חדש? רוצים להכיר קצת יותר את הטכנולוגיות השונות בתחום בכדי שתוכלו לבחור את מגהץ הקיטור הטוב והנכון ביותר בשבילכם? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195854 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח משכנתא

מאת: נטלי אינטרדבביטוח משכנתא20/01/223049 צפיות
בנק המעניק לכם את המשכנתא רשאי להגדיר, כחלק מהתנאים בכדי לקבל את ההלוואה, לעשות ביטוח משכנתא שבתוכו ישנם שני ביטוחים – ביטוח חיים וביטוח מבנה.

מאת: איילתביטוח משכנתא20/01/162762 צפיות
מהי משכנתא הפוכה מאת עו"ד רוני ברוש - משכנתא נחשבת על פי רוב להלוואה שלוקחים על מנת לרכוש דירה או בית. לעיתים, נעשה שימוש בהלוואת משכנתא בכדי לממן רכישה של שטח אדמה

מאת: איציקביטוח משכנתא30/11/142853 צפיות
ביטוח משכנתא הוא ביטוח שנדרש על ידי הבנק, בכדי שבמקרים מסוימים בהם אי אפשר להמשיך לשלם את המשכנתא תהיה להלוואה הזו כיסוי. הבנק מצידו לוח סיכון בזה שהוא נותן הלוואה כה גדולה, ואת זה הוא עושה אל מול הריבית אותה הוא גובה לאורך השנים

מאת: רונית שירביטוח משכנתא26/03/147653 צפיות
ביטוח משכנתא הוא חלק בלתי נפרד מכל משכנתא, והוא אף מהווה תנאי הכרחי לקבלתה. בתור מקבלי משכנתא חובה עליכם לרכוש ביטוח משכנתא. אך חשוב שתדעו שאתם לא חייבים לרכוש את ביטוח המשכנתא שלכם מהבנק, אתם יכולים לעשות זאת גם באמצעות חברות הביטוח או סוכני הביטוח העצמאיים.

מאת: אלירוןביטוח משכנתא04/01/148039 צפיות
לבנק יש אינטרס לחלק משכנתאות, הוא לא עושה את זה סתם מטוב ליבו. יש לו גם אינטרס שהחזר ההלוואה ימשך זמן רב,. עם זאת ישנם מנגנונים שונים כגון ביטוח משכנתא או אפשרות למחזור המשכנתא שאמורים להגן עליכם כלקוחות.

מאת: וידר מאירביטוח משכנתא29/10/138257 צפיות
אילו ביטוחים הם מהווים ביטוחי חובה במסגרת ביטוח משכנתא, על פי אילו פרמטרים נקבעת הפרמיה שלהם והאם עדיין אפשר לקבל אחוזי מימון גבוהים יותר על ידי חברות ביטוח משכנתא מיוחדות?

מאת: גיל שושיביטוח משכנתא03/09/131975 צפיות
ביטוחים רוכשים באמצעות חברות ביטוח בדיוק כמו שמוצרי מזון רוכשים בסופרמרקט רק עניין של התמחות ותו לא. מעבר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica