חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חנות חיות

מאת: legshooterחיות מחמד23/07/20121255 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מה אפשר למצוא בתוך חנות חיות? האם אלו רק חיות אשר מאכלסות את ארבעת הקירות של המקום, ותו לא? חנות חיות היא הרבה יותר מזה. היא המקום הטוב ביותר לחובבי בעלי חיים באשר הם, וחנות שבדרך כלל מנוהלת על ידי אדם בעל ניסיון בגידול של חיות כאלו ואחרות. זהו האדם איתו תרצו להתייעץ במידת הצורך.

חנות חיות – ג'ונגל קטן באמצע הציוויליזציה

לפעמים קשה להאמין שהמקומות הללו מתקיימים ומתנהלים ללא קושי בשנות האלפיים. בין אלפי טונות של בטון ואספלט, ליד מאות ואלפי אנשים, ניצבת לה מעין שמורת טבע קטנה, שמציעה לכם לקחת מעט ממנה הביתה.

אפשר לומר שזהו הרעיון של חנות חיות: היכולת להציע לכל אדם להפוך גם את הבית שלו מסתם ארבעה קירות משעממים שבהם גרה רק חיה אחת, האדם, למקום בו גרים בהרמוניה גם בני אדם וגם חיות, ממש כמו פעם. החנות הזו מאפשרת לנו לטעום ולשאוף קצת מהטבע הקסום שלנו, אצלנו בבית.

מה מוכרות חנויות כאלו? כלבים, חתולים, תוכים, אוגרים, ציפורי שיר, ארנבים, חמוסים ומה לא. הן לא סתם שם: החיות מחכות שתיקח אותן אליך הביתה. כל מה שאתה צריך הוא לבחור בזו שאתה אוהב יותר מכל.

חנות חיות מציעה גם אקזוטיקה

איך אדם מחליט לגדל איגואנה? מסתבר שגם את החיה האקזוטית והמיוחדת הזו אפשר למצוא בחנויות לחיות, ועוד הרבה מאוד בעלי חיים אקזוטיים אחרים, כמו תוכים ואפילו נחשים.

עם זאת, חשוב לדעת כמה דברים בהקשר הזה: חנות חיות חוקית ומאושרת לעולם לא תחזיק חיה שאסור לגדל בארץ. יותר מזה, בחנות הזו תוכלו לברר אילו חיות אפשר לגדל בארץ ואילו לא. לגידול של חיות מסוימות יש השלכות גדולות על הסביבה ועל האיזון העדין של הטבע. לכן, כאשר אתה רוצה לגדל חיה כלשהי, חשוב שתתחשב בחיים סביבך.

צריך לברר משהו? זה המקום

כפי שציינו, חנות חיות היא הרבה יותר מאשר רק מקום לממכר חיות. יש כאן שירות כולל גדול הרבה יותר, שבמרכזו הדבר הקריטי ביותר עבור מי שרוצה לגדל חיה בביתו: הייעוץ המקצועי. את השירות הזה תקבל לרוב בחינם, מבעליה של החנות.

חנויות כאלו הן קסם אמיתי. המנהל שלהן עושה זאת מתוך אהבה של ממש ולכן הוא ישמח לענות על כל שאלה ולסייע לפתור כל בעיה. אין שום צורך לפנות למומחים רשמיים, לשלם כסף על פגישות ייעוץ וכדומה. חנות חיות איכותית, אשר מנוהלת על ידי אוהבי טבע אמיתיים, תספק לך את כל התשובות שאתה צריך, בלי הרבה מידי מאמץ. זה בא מאהבה.

חנות חיות: גם בשביל כל ה'מסביב'

גידול של חיית מחמד בבית היא משימה לא פשוטה שמצריכה תשומת לב רבה למושא הגידול, ממש כמו לגדל תינוק קטן בבית. הוא צריך לקבל אוכל, יחס, אהבה, עזרה ותמיכה, להשתעשע עם מי שהוא אוהב ולשחק עם צעצועים.

חנות חיות מציעה את כל מה שצריך עבור גידול החיה האהובה עליך. מאוכל איכותי ועד צעצועים, זהו המקום למצוא בו הכל. גם אם תרצה משהו מיוחד ונדיר, זהו המקום בעזרתו תוכל לאתר ולהזמין אותו. פשוט וקל.

 



תגיות המאמר: חנות חיות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת legshooter

מאת: legshooterפיננסים וכספים - כללי 20/11/121072 צפיות
האמצעים בעזרתם מדפיסים שיקים כיום, הופכים למשוכללים יותר ויותר. חתימות בלתי נראות, פס מגנטי, תקנות שונות בדבר תוקף השיק ועוד - כל אלו נעשים במטרה למנוע מצב בו אדם משתמש או מחדיר לשוק שיק מזויף...

מאת: legshooterבריאות נשים20/11/121037 צפיות
מדינת ישראל מובילה בתחום ביצוע מעקבי הריון ובדיקות רבות ומגוונות במהלך הריון. לא מפתיע, אם כך, שהתביעות השכיחות ביותר בישראל הן בנושאים של רשלנות רפואית בהריון ורשלנות רפואית בלידה.

מאת: legshooterבתי מלון04/09/121114 צפיות
אכסניית נוער היא מקום אירוח פופולארי מאד בקרב מטיילים במקומות שונים בארץ ובעולם. משתמשים בה בעיקר צעירים שמטיילים ואין ברשותם הון כסף להוציא על בתי מלון יקרים ללינה.

מאת: legshooterעסקי מזון22/07/121198 צפיות
תגידו שלום לדימויים הישנים ותתחילו לחשוב קדימה, אל עבר השנים האחרונות, בהן חלה תמורה אדירה באיכותם של כלים חד פעמיים.

מאת: legshooterרפואה22/07/121280 צפיות
מחלקת יולדות היא המחלקה היחידה שנשים מתאשפזות בה שלא במצב של חולי ולידה היא אחד הרגעים המרגשים והמכוננים בחיים. הבאת ילד לעולם היא האירוע עוצמתי ביותר, כך שגם אם התהליך מלווה בכאב, סופו בשמחה. למרות זאת, גם בתהליך השגרתי והמשמח הזה יכולה להתרחש רשלנות רפואית. היולדת והעובר נמצאים במצב רגיש בזמן הלידה וקיימים גם סיכונים.

מאת: legshooterשיפוצים22/07/121070 צפיות
איטום הוא תהליך שמשפר משמעותית את רמת המחייה במקום מסוים. בעזרתו, ניתן למנוע חדירת נוזלים, לחות וכדומה אל מבנה ובכך להפוך אותו לאיכותי ועמיד יותר. כיום, תחום זה נחשב למשוכלל ומתקדם מאוד, מה שמזרים לשוק אינספור מוצרי איטום חדשים מידי שנה, כל אחד מהם משופר וטוב יותר מקודמיו.

מאת: legshooterבתי מלון22/07/121242 צפיות
נהוג לחשוב כי מי שמחפש בעיקר אכסניה במרכז הם אנשים שמגיעים מאזור המרכז. אזור זה משופע בערים והוא נחשב לעורק החיים השוקק של המדינה. בניגוד לפריפריה שהיא יותר מבודדת ופחות מפותחת, אזור המרכז מציע אינסוף אפשרויות של תעסוקה ומגורים. תושבי המרכז שיוצאים לטיולים ונופש, יחפשו קרוב לודאי מקומות לינה רחוק מאזור המרכז. יחד עם זאת, גם תושבים שמגיעים למרכז מהפריפריה, גם יחפשו אכסניה במרכז.

מאמרים נוספים בנושא חיות מחמד

מאת: דודישחיות מחמד29/03/1810460 צפיות
הגידול במספר בתי האב בהם יש חיות מחמד (כלב או חתול) הוביל להתפתחות מטורפת בענף המזון לחיות. היום כשאתם נכנסים לחנות יש כמות רבה של מותגים על המדפים וכל כך קשה לבחור.

מאת: דודישחיות מחמד19/09/175293 צפיות
יש לא מעט דברים שיש להיערך אליהם כשמחליטים לצרף למשפחה חבר חדש בדמות כלבלב. כלומר, כל חיית מחמד דורשת היערכות מסוימת, אבל אני חושב שיסכימו איתי רוב האנשים, שכלב בבית דורש קצת יותר הערכות ונכונות והשקעה

מאת: דודישחיות מחמד07/05/176181 צפיות
הכלב הוא לא רק חברו הטוב ביותר של האדם, הוא גם אוכל השאריות שהאדם מגניב לו מתחת לשולחן הטוב בעולם. ואוכל דברים שנפלו על הרצפה במטבח הטוב בעולם.

מאת: נטלי הרוש חיות מחמד03/11/162007 צפיות
על גידול תוכי קוקטייל כחיית מחמד

מאת: נטלי הרוש חיות מחמד01/08/163201 צפיות
תופעת נטישת חיות המחמד גדלה עם הזמן מזמינים אתכם לקרוא קצת מה עובר עליה שם בחוץ...אחרי שהתרגלה לתנאי בית חום ואהבה..

מאת: דודישחיות מחמד22/03/167801 צפיות
אנחנו אוהבים את הכלב שלנו כמו ילד. אנחנו משחקים אתו, מפנקים אותו, מדברים אליו, מתכרבלים אתו ורוצים את הטוב ביותר בשבילו

מאת: דודישחיות מחמד14/03/167924 צפיות
אימצתם גור? איזה כיף! תתחדשו בחבר החדש והכי טוב שיהיה לכם! בטח חשוב לכם שהוא יתפתח ויגדל בצורה הבריאה והנכונה ביותר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica