חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הדפסת שיקים

מדוע הדפסת שיקים היא עניין רגיש כל כך?

לא קשה להבין למה: המחאות הן אמצעי תשלום אשר נחשב למבוקש מאוד בקרב הזייפנים. כמו נייר פופולארי אחר, שטרות הכסף, גם כאן נעשים כל העת ניסיונות לשכפל בצורה בלתי חוקית שיקים של גורמים שונים ולהחדירם אל השוק, מה שעלול לפגוע קשות באנשים אשר ישתמשו בהם ובכלכלה כולה.

העובדה שמדובר באמצעי תשלום עשוי נייר, היא שמהווה את נקודת התורפה של השיק והיא זו אשר 'מבטיחה' לגורמים רבים הזדמנות קלה יחסית לזיוף. הדפסת שיקים, אם כך, צריכה להיעשות על פי הנחיות מדויקות של רשויות החוק, בכדי למנוע עד כמה שניתן את האפשרות לזיופים כלשהם.

לכן, האמצעים בעזרתם מדפיסים שיקים כיום, הופכים למשוכללים יותר ויותר. חתימות בלתי נראות, פס מגנטי, תקנות שונות בדבר תוקף השיק ועוד - כל אלו נעשים במטרה למנוע מצב בו אדם משתמש או מחדיר לשוק שיק מזויף.

הדפסת שיקים בבתי דפוס

אחת האפשרויות להדפיס שיקים לפי הזמנה, היא כמובן על ידי פנייה לבתי דפוס המתמחים בעניין. ראשית, חשוב לדעת שאותם בתי דפוס משמשים לעיתים גם את הבנקים עצמם, מהם רוב האנשים מזמינים את השיקים שלהם. לכן, הזמנה מבית דפוס כמוה כהזמנה מהבנק. זוהי הזמנה בטוחה ותקפה ברוב המקרים.

עם זאת, לא כל בית דפוס שמצהיר כי יש לו אישור להדפיס שיקים, אכן מחזיק באישור כזה. המדינה מחזיקה ברשימה של בתי דפוס מסוימים מאוד, אשר רק הן מוסמכים על פי חוק לבצע הדפסת שיקים. אם תפנו לאחד מבתי הדפוס הללו, תדעו שאתם נמצאים בידיים בטוחות ותוכלו להדפיס שיקים ללא בעיה.

הדפסת שיקים בבית או במשרד

כמה קלים היו יכולים להיות החיים, אם היינו מסוגלים להפיק לעצמנו את כל אמצעי התשלום להם אנחנו זקוקים, נכון? כמובן שכיום זה לא אפשרי עם כסף מזומן וכרטיסי אשראי (אנחנו בספק אם אי פעם זה יהיה אפשרי), אבל מה שבהחלט מפתיע לדעת הוא שניתן לעשות זאת כאשר מדובר על הדפסת שיקים.

אכן, כיום ישנן תוכנות בעזרתן ניתן להדפיס שיקים בעצמכם, במשרד או במדפסת הביתית. כמובן שגם כאן מדובר בתוכנות מסוימות, אשר אושרו על ידי המדינה ורשויות המס, אך ברגע שתחזיקו בתוכנה כזו, הכל יהפוך להיות קל יותר.

היתרונות של הדפסת שיקים במדפסת האישית ברורים: ניתן להדפיס את האמצעי היעיל הזה בכל רגע נתון, לחסוך את התשלום על ההדפסה במקום חיצוני, לשנות בכל רגע נתון ובקלות פרטים אישיים (כתובת, מספר חשבון ועוד), ולבצע באותו מקום הדפסה של שיקים ושל מסמכים 'רגילים'.

הדפסת שיקים במחשבה תחילה

חשוב לזכור כי הדפסה של שיקים, בבית או בבית דפוס מורשה, היא עניין שחשוב לשים לב אליו ולבדוק אותו לעומק. חשוב שהאצבע על כפתור העכבר תהיה קלה, ושתבדקו היטב מה בדיוק נשלח להדפסה, לפני שאתם עושים כך.

שיקים נחשבים גם בעיני המערכת הבנקאית ובעיני החוק למסמכים מאוד רגישים ומורכבים, ולכן כל טעות בהן עלולה להביא לתוצאות לא נעימות. הדפסת שיקים חייבת להיות אחראית ולהיעשות לאחר שכל הפרטים נבדקו לעומק.

בהצלחה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת legshooter

מאת: legshooterבריאות נשים20/11/121037 צפיות
מדינת ישראל מובילה בתחום ביצוע מעקבי הריון ובדיקות רבות ומגוונות במהלך הריון. לא מפתיע, אם כך, שהתביעות השכיחות ביותר בישראל הן בנושאים של רשלנות רפואית בהריון ורשלנות רפואית בלידה.

מאת: legshooterבתי מלון04/09/121116 צפיות
אכסניית נוער היא מקום אירוח פופולארי מאד בקרב מטיילים במקומות שונים בארץ ובעולם. משתמשים בה בעיקר צעירים שמטיילים ואין ברשותם הון כסף להוציא על בתי מלון יקרים ללינה.

מאת: legshooterחיות מחמד23/07/121257 צפיות
מה אפשר למצוא בתוך חנות חיות? האם אלו רק חיות אשר מאכלסות את ארבעת הקירות של המקום, ותו לא? חנות חיות היא הרבה יותר מזה. היא המקום הטוב ביותר לחובבי בעלי חיים באשר הם, וחנות שבדרך כלל מנוהלת על ידי אדם בעל ניסיון בגידול של חיות כאלו ואחרות. זהו האדם איתו תרצו להתייעץ במידת הצורך.

מאת: legshooterעסקי מזון22/07/121201 צפיות
תגידו שלום לדימויים הישנים ותתחילו לחשוב קדימה, אל עבר השנים האחרונות, בהן חלה תמורה אדירה באיכותם של כלים חד פעמיים.

מאת: legshooterרפואה22/07/121280 צפיות
מחלקת יולדות היא המחלקה היחידה שנשים מתאשפזות בה שלא במצב של חולי ולידה היא אחד הרגעים המרגשים והמכוננים בחיים. הבאת ילד לעולם היא האירוע עוצמתי ביותר, כך שגם אם התהליך מלווה בכאב, סופו בשמחה. למרות זאת, גם בתהליך השגרתי והמשמח הזה יכולה להתרחש רשלנות רפואית. היולדת והעובר נמצאים במצב רגיש בזמן הלידה וקיימים גם סיכונים.

מאת: legshooterשיפוצים22/07/121071 צפיות
איטום הוא תהליך שמשפר משמעותית את רמת המחייה במקום מסוים. בעזרתו, ניתן למנוע חדירת נוזלים, לחות וכדומה אל מבנה ובכך להפוך אותו לאיכותי ועמיד יותר. כיום, תחום זה נחשב למשוכלל ומתקדם מאוד, מה שמזרים לשוק אינספור מוצרי איטום חדשים מידי שנה, כל אחד מהם משופר וטוב יותר מקודמיו.

מאת: legshooterבתי מלון22/07/121243 צפיות
נהוג לחשוב כי מי שמחפש בעיקר אכסניה במרכז הם אנשים שמגיעים מאזור המרכז. אזור זה משופע בערים והוא נחשב לעורק החיים השוקק של המדינה. בניגוד לפריפריה שהיא יותר מבודדת ופחות מפותחת, אזור המרכז מציע אינסוף אפשרויות של תעסוקה ומגורים. תושבי המרכז שיוצאים לטיולים ונופש, יחפשו קרוב לודאי מקומות לינה רחוק מאזור המרכז. יחד עם זאת, גם תושבים שמגיעים למרכז מהפריפריה, גם יחפשו אכסניה במרכז.

מאמרים נוספים בנושא פיננסים וכספים - כללי

מאת: nirפיננסים וכספים - כללי 29/08/211351 צפיות
מנכ"לית הבורסה מינתה וועדה שבחנה את נושא קיצור שעות המסחר, לאחר מספר דיונים הוחלט לקצר את שעות המסחר.

מאת: עוזי פלגפיננסים וכספים - כללי 09/04/208661 צפיות
הקלות והנגישות למקורות מימון, הפותרת את הבעיה לפרק זמן קצר, מרגיעה את צרכני המימון העסקיים והפרטיים, ובמקום לבחון את מבנה ההוצאות וההכנסות, והסיבות לחוסר התזרימי. ממשיכים בדרכם השגויה, והלא אחראית ומחריפים את הבעיה.

מאת: moraleפיננסים וכספים - כללי 18/03/202952 צפיות
אחד המנגנונים החשובים ביותר לצורך מעקב ובדיקה של בתי עסק בכלל ובפרט עסקים שעובדים עם חברות קבלן, הוא דוח בודק שכר מוסמך מטעם משרד העבודה. דוח זה נועד לבחון האם העסק מבצע את החוק כלשונו ומשלם לעובדים לפי הנחיות החוק, האם הוא עומד בכל התנאים והדרישות הסוציאליות ממנו.

מאת: גיא חזןפיננסים וכספים - כללי 08/08/193014 צפיות
אז נכון, האנושות אכן מרוויחה בגדול מהתפתחות הטכנולוגיה אך כמו כל דבר גם הצדדים הפחות מחמיאים משתדרגים.

מאת: אלכסיי קוגןפיננסים וכספים - כללי 29/04/181364 צפיות
ישנם שני סוגים של הליכי פירוק חברות מרצון: פירוק חברה ע"י הבעלים שלה ופירוק חברה ע"י הנושים.

מאת: רוני הכהןפיננסים וכספים - כללי 14/01/181611 צפיות
עבור ביצוע של החזר מס הכנסה בצורה עצמאית ממש לא צריכים לשלם כל עלות שהיא, אלא פשוט צריכים לדאוג להעביר את הטפסים הרלבנטיים כאשר יש שתי דרכים לביצוע של הבדיקה לזכאות, בצורה עצמאית או בצורה אחרת שהיא על ידי פניה אל משרד של רו"ח אשר מתעסק עם הפעילות מהסוג הזה.

מאת: שלום כהןפיננסים וכספים - כללי 10/11/172020 צפיות
אחד היתרונות הבולטים של לימודי הנהלת חשבונות, הינו שאתם יכולים להתחיל בקורס בסיסי 1+2 שאורך לא יותר מאשר שנה שבסיומו תוכלו להמשיך ללמוד סוג 3. להבדיל ממקצועות אחרים כגון רפואה, עריכת דין והוראה, שיש ללמוד הרבה שנים. תוכלו ללמוד מבלי להשקיע שנים ולנווט עם הזמן את הלימודים כמו קורס בסיסי וקורס מעמיק יותר הכול תלוי בשאיפות של כל אחד, הקורס הבסיסי של הנהלת חשבונות התחלתי, היות וזהו צעד ראשון ללימוד מקצוע שיהיה משתלם במיוחד עבורכם. האפשרות שלאחר הלימודים הבסיסיים, ניתן יהיה להשתלב מיד בעבודה מה שלא נ

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica