חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כלים חד פעמי

מאת: legshooterעסקי מזון22/07/20121197 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

סט כלים חד פעמי הוא משהו שכל אדם צריך בבית. בין אם מדובר באירוח של סועדים רבים ובין אם פשוט כדי להימנע מרחיצת כלים המונית, כלים חד פעמיים הם דבר נפלא.

כלים חד פעמי קיימים בכל מקום ומתאימים לכל ייעוד

תגידו שלום לדימויים הישנים ותתחילו לחשוב קדימה, אל עבר השנים האחרונות, בהן חלה תמורה אדירה באיכותם של כלים חד פעמיים.

אין ספק שפעם כלים חד פעמיים יוצרו ללא מחשבה רבה על המשתמש: הצלחות היו נשברות, הכוסות היו מתעקמות, הפסולת מהפקת ארוחות'חד פעמיות' הייתה הופכת למצבורים שאינם מתכלים ובקיצור, השימוש היה לא יעיל ולא בריא.

היום, סט כלים חד פעמי הוא סט שכולל את כל מה שאתם צריכים למטבח: סכו"ם חזק ויציב, צלחות שגורמות לכלי חרסינה להתבייש ולקנא, כוסות איכותיות שמתאימות גם למשקאות חמים וגם למשקאות קרים ואפילו סירים וכלי בישול חד פעמיים.

היום פשוט כיף להשתמש בסט כלים חד פעמי

היום סט כלים חד פעמי יכול לשמש כל אחד, לכל דבר עליו תחשבו, כולל ארוחות חג מרובות משתתפים או פיקניק נחמד בחיק הטבע. הנוחות והעיצוב הנפלא של רוב הכלים החד פעמיים היום, הופכים את השימוש בהם לא רק לצורך, אלא לאפשרות מועדפת.

מסיבה זו ממש, לא מפתיע לראות רבים מהחוגגים בישראל בוחרים דווקא בכלים חד פעמים בחג הפסח: די לרכוש סט כלים חד פעמי ולהשתמש בו בשולחן החג (וגם לאחר מכן, אם נשאר משהו), כאשר הוא מעניק מענה לכל דבר אפשרי לו האדם זקוק במטבח ומעל שולחן האוכל.

אי אפשר להתעלם מהתרומה לאיכות הסביבה

כפי שציינו בתחילת הקטע, אחד הדברים המשמעותיים בהם חל שינוי בייצור כלים חד פעמיים, הוא ביחס לסביבה ובמחשבה המוקדמת על מניעת לכלוך ופגיעה בכדור הארץ.

בעבר, מרבית הכלים החד פעמיים היו עשויים בעיקר פלסטיק או קלקר. שני החומרים הללו נחשבים למזהמים גדולים.

כיום, המחשבה היא בראש ובראשונה כיצד לייצר סט כלים חד פעמי שיכלול אך ורק חומרים מתכלים וידידותיים לסביבה, אך חזקים מספיק כדי לעמוד בקריטריונים הדרושים לשימוש הנפוץ בהם. כך, ישנם היום כלים עשויים קרטון, קנה סוכר ואפילו במבוק, כולם מתכלים ומתחשבים בסביבה. מלבד זאת, הרבה יותר נעים וכיף להשתמש בכלים שאינם מכילים חומרים רעילים, לנו ולסביבה שלנו.

 



תגיות המאמר: כלים חד פעמי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת legshooter

מאת: legshooterפיננסים וכספים - כללי 20/11/121072 צפיות
האמצעים בעזרתם מדפיסים שיקים כיום, הופכים למשוכללים יותר ויותר. חתימות בלתי נראות, פס מגנטי, תקנות שונות בדבר תוקף השיק ועוד - כל אלו נעשים במטרה למנוע מצב בו אדם משתמש או מחדיר לשוק שיק מזויף...

מאת: legshooterבריאות נשים20/11/121037 צפיות
מדינת ישראל מובילה בתחום ביצוע מעקבי הריון ובדיקות רבות ומגוונות במהלך הריון. לא מפתיע, אם כך, שהתביעות השכיחות ביותר בישראל הן בנושאים של רשלנות רפואית בהריון ורשלנות רפואית בלידה.

מאת: legshooterבתי מלון04/09/121113 צפיות
אכסניית נוער היא מקום אירוח פופולארי מאד בקרב מטיילים במקומות שונים בארץ ובעולם. משתמשים בה בעיקר צעירים שמטיילים ואין ברשותם הון כסף להוציא על בתי מלון יקרים ללינה.

מאת: legshooterחיות מחמד23/07/121255 צפיות
מה אפשר למצוא בתוך חנות חיות? האם אלו רק חיות אשר מאכלסות את ארבעת הקירות של המקום, ותו לא? חנות חיות היא הרבה יותר מזה. היא המקום הטוב ביותר לחובבי בעלי חיים באשר הם, וחנות שבדרך כלל מנוהלת על ידי אדם בעל ניסיון בגידול של חיות כאלו ואחרות. זהו האדם איתו תרצו להתייעץ במידת הצורך.

מאת: legshooterרפואה22/07/121279 צפיות
מחלקת יולדות היא המחלקה היחידה שנשים מתאשפזות בה שלא במצב של חולי ולידה היא אחד הרגעים המרגשים והמכוננים בחיים. הבאת ילד לעולם היא האירוע עוצמתי ביותר, כך שגם אם התהליך מלווה בכאב, סופו בשמחה. למרות זאת, גם בתהליך השגרתי והמשמח הזה יכולה להתרחש רשלנות רפואית. היולדת והעובר נמצאים במצב רגיש בזמן הלידה וקיימים גם סיכונים.

מאת: legshooterשיפוצים22/07/121070 צפיות
איטום הוא תהליך שמשפר משמעותית את רמת המחייה במקום מסוים. בעזרתו, ניתן למנוע חדירת נוזלים, לחות וכדומה אל מבנה ובכך להפוך אותו לאיכותי ועמיד יותר. כיום, תחום זה נחשב למשוכלל ומתקדם מאוד, מה שמזרים לשוק אינספור מוצרי איטום חדשים מידי שנה, כל אחד מהם משופר וטוב יותר מקודמיו.

מאת: legshooterבתי מלון22/07/121237 צפיות
נהוג לחשוב כי מי שמחפש בעיקר אכסניה במרכז הם אנשים שמגיעים מאזור המרכז. אזור זה משופע בערים והוא נחשב לעורק החיים השוקק של המדינה. בניגוד לפריפריה שהיא יותר מבודדת ופחות מפותחת, אזור המרכז מציע אינסוף אפשרויות של תעסוקה ומגורים. תושבי המרכז שיוצאים לטיולים ונופש, יחפשו קרוב לודאי מקומות לינה רחוק מאזור המרכז. יחד עם זאת, גם תושבים שמגיעים למרכז מהפריפריה, גם יחפשו אכסניה במרכז.

מאמרים נוספים בנושא עסקי מזון

מאת: עופר שלועסקי מזון18/07/213639 צפיות
תנור אפייה תעשייתי

מאת: עופר שלועסקי מזון26/02/214040 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: דניאל מלמדעסקי מזון16/02/205505 צפיות
מסעדת NG נווה צדק הינה מסעדת בשרים הותיקה והאיכותית מאז שנת 2003. הבשרים הכי איכותיים. קראו מה הלקוחות ממליצים על המסעדה.

מאת: רועי כץעסקי מזון16/12/1810480 צפיות
מעוניינים באוכל מוכן לשבת? מתגעגעים לטעמים של בית? את ארוחת השבת הקרובה שלכם כבר תרכיבו מאוכל ביתי מוכן, טעים להפליא, אוכל עם טעם של בית. את התחושה החמימה הממלאת את הלב עם כל ביס בארוחה המתבססת על אוכל ביתי קשה לתאר במילים. גם כאשר ישנן עשרות מסעדות גורמה המציעות מנות מודרנית מעוצבות, רוב האנשים עדיין מתגעגעים יותר מכל לאוכל של בית כי אחרי הכל מאין כמו אוכל של בית.

מאת: דודישעסקי מזון31/05/183351 צפיות
"רק מחילופי המשפטים הקצרים הללו, נשמע כאילו עמדנו להיות אסירות במקום כלשהו בהרצליה ושבקרוב מאוד תמנע מאתנו האפשרות לנהל באופן חופשי את מאורעות ארוחת הערב שלנו או לפחות לצאת אל הרחוב ולתור אחר אחת כזאת.

מאת: הדסהעסקי מזון17/09/173146 צפיות
מאז ומתמיד פיצה הייתה נחשבת למאכל פופולרי ונחשק בקרב האוכלוסייה בעולם. ארץ ישראל גם היא נחשבת לאחת המדינות שאוהבות מאכל זה. ניתן למצוא פיצריות רבות ברחבי הארץ ובכלל זאת גם פיצריות בירושלים. ההבדל המשמעותי ביותר בין פיצריות בירושלים לפיצות בערים האחרות הוא הסגנון ההכנה של הפיצה ומבחר הרב שניתן למצוא.

מאת: שרון צרפתיעסקי מזון13/08/173511 צפיות
בהחלט לא חייבים לצאת מן הבית כדי לקבל ארוחה שהיא גורמה, ובדיוק לפי הטעם האישי של הסועדים. בלי לקום מהכסא, בלי לאחר, בלי לחכות למלצרית ועם כל הפרטיות של הבית האישי של כל אחד ואחד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica