חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איטום

מאת: legshooterשיפוצים22/07/20121071 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

איטום הוא תהליך שמשפר משמעותית את רמת המחייה במקום מסוים. בעזרתו, ניתן למנוע חדירת נוזלים, לחות וכדומה אל מבנה ובכך להפוך אותו לאיכותי ועמיד יותר. כיום, תחום זה נחשב למשוכלל ומתקדם מאוד, מה שמזרים לשוק אינספור מוצרי איטום חדשים מידי שנה, כל אחד מהם משופר וטוב יותר מקודמיו.

מה אפשר לאטום?

איטום מאפשר להגן על חלל פנימי סגור מפני חדירת נוזלים, לחות, רוח ועוד. למעשה, בצורה זו ניתן ליצור מתחם מבודד לחלוטין מהנעשה סביבו, מעבר לקירות, ויש בכך לא מעט יתרונות, בין אם לאדם הפרטי או לבעלי מקצוע מתחומים שונים.

איטום משמש לא רק לטובת שיפור איכותו של מבנה מסוים, אלא גם למטרות אחרות: איטום של סדקים, מניעת התפוררות של חומרים, שמירה על טמפרטורה קבועה במוליכים של נוזלים (לדוגמא: בצנרת הביתית) ועוד. האיטום הוא האפשרות לנטרל ולצמצם עד לאפס את השפעות הסביבה על פריט או חלל כלשהו.

כל דבר שיש בו מים זקוק לעבודות איטום

האיטום מאפשר לעבוד בצורה מושכלת ויעילה עם מים. כך, למשל, ניתן לבנות בריכות שחייה בכל גודל ובכל מקום; כך ניתן להקים מאגרי מים ענקיים, מבלי להסתכן באיבוד המים על ידי חלחולם אל הקרקע; כך אפשר להתקין בבית ובחצר ג'קוזי; כך נבטיח שהשימוש בכיור לא יפגע במשטח שנושא אותו.

ישנם שלל חומרי איטום אשר מתאימים למקומות בהם נעשה שימוש נרחב במים. המים, כידוע, מחלחלים בצורה יעילה ביותר ובהתמדה מדהימה דרך חומרים רבים, אך יישום של חומרי איטום יכול לבקר במידה ניכרת את זרימתם וחלחולם.

האיכות הולכת ומשתכללת עם השנים

ישנם כיום חומרי איטום אשר מציגים איכות ויעילות גבוהות ביותר. לא מעט מהם מציעים עמידות של עשר שנים ויותר, גם באיטום נגד מים. אלו חומרים שאינם מתפוררים בקלות אך גם לא נחשבים 'אלימים' או הרסניים במידה קיצונית, וכך הם מספקים את התוצאה המושלמת לכל סוג של איטום.

ישנם חומרי איטום אשר מיועדים ספציפית לאיטום חיצוני. הם מציעים כושר התמודדות גבוה עם נזקי מזג האוויר, חסינים לקרינת UV ואינם ניזוקים בלחות או גשם. כך, הם יכולים להעניק לכל בית את האיטום הדרוש לו כבר במעטפת החיצונית. יחד עם חומרי האיטום אשר משולבים בקירות, נוצרת מערכת אוטמת מושלמת.

היום גם אפשר לדעת היכן יש לבצע איטום

בעבר, היה צורך בהרמת רצפות ובשבירת קירות, כדי לנסות ולאתר את מקור הרטיבות העקשנית בתקרות ובקירות הבית. אך מה בדבר מקרים בהם הערכת בעל המקצוע לגבי מיקום הנזילה היא שגויה? האם מוכרחים לשבור ולהרוס את הקירות שוב? ממש לא.

כיום ישנן טכנולוגיות שמאפשרות איתור מדויק של הנקודה בה מתרחשת הנזילה, בירור מקורה וביצוע איטום מקצועי.

איטום שנעשה בדרך זו יהיה לרוב גם יעיל הרבה יותר ויעשה בזמן קצר. מעל לכל, טכנולוגיה זו מאפשרת לצרכן הפרטי להוציא פחות כסף על כל נזילה שהתגלתה בנכס השייך לו. זהו יתרון ענק בהשוואה למה שהיה נהוג בעבר.

 



תגיות המאמר: איטום


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת legshooter

מאת: legshooterפיננסים וכספים - כללי 20/11/121073 צפיות
האמצעים בעזרתם מדפיסים שיקים כיום, הופכים למשוכללים יותר ויותר. חתימות בלתי נראות, פס מגנטי, תקנות שונות בדבר תוקף השיק ועוד - כל אלו נעשים במטרה למנוע מצב בו אדם משתמש או מחדיר לשוק שיק מזויף...

מאת: legshooterבריאות נשים20/11/121038 צפיות
מדינת ישראל מובילה בתחום ביצוע מעקבי הריון ובדיקות רבות ומגוונות במהלך הריון. לא מפתיע, אם כך, שהתביעות השכיחות ביותר בישראל הן בנושאים של רשלנות רפואית בהריון ורשלנות רפואית בלידה.

מאת: legshooterבתי מלון04/09/121116 צפיות
אכסניית נוער היא מקום אירוח פופולארי מאד בקרב מטיילים במקומות שונים בארץ ובעולם. משתמשים בה בעיקר צעירים שמטיילים ואין ברשותם הון כסף להוציא על בתי מלון יקרים ללינה.

מאת: legshooterחיות מחמד23/07/121257 צפיות
מה אפשר למצוא בתוך חנות חיות? האם אלו רק חיות אשר מאכלסות את ארבעת הקירות של המקום, ותו לא? חנות חיות היא הרבה יותר מזה. היא המקום הטוב ביותר לחובבי בעלי חיים באשר הם, וחנות שבדרך כלל מנוהלת על ידי אדם בעל ניסיון בגידול של חיות כאלו ואחרות. זהו האדם איתו תרצו להתייעץ במידת הצורך.

מאת: legshooterעסקי מזון22/07/121201 צפיות
תגידו שלום לדימויים הישנים ותתחילו לחשוב קדימה, אל עבר השנים האחרונות, בהן חלה תמורה אדירה באיכותם של כלים חד פעמיים.

מאת: legshooterרפואה22/07/121281 צפיות
מחלקת יולדות היא המחלקה היחידה שנשים מתאשפזות בה שלא במצב של חולי ולידה היא אחד הרגעים המרגשים והמכוננים בחיים. הבאת ילד לעולם היא האירוע עוצמתי ביותר, כך שגם אם התהליך מלווה בכאב, סופו בשמחה. למרות זאת, גם בתהליך השגרתי והמשמח הזה יכולה להתרחש רשלנות רפואית. היולדת והעובר נמצאים במצב רגיש בזמן הלידה וקיימים גם סיכונים.

מאת: legshooterבתי מלון22/07/121244 צפיות
נהוג לחשוב כי מי שמחפש בעיקר אכסניה במרכז הם אנשים שמגיעים מאזור המרכז. אזור זה משופע בערים והוא נחשב לעורק החיים השוקק של המדינה. בניגוד לפריפריה שהיא יותר מבודדת ופחות מפותחת, אזור המרכז מציע אינסוף אפשרויות של תעסוקה ומגורים. תושבי המרכז שיוצאים לטיולים ונופש, יחפשו קרוב לודאי מקומות לינה רחוק מאזור המרכז. יחד עם זאת, גם תושבים שמגיעים למרכז מהפריפריה, גם יחפשו אכסניה במרכז.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232635 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223301 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212873 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211348 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211226 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201401 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201132 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica