חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

להתקשר מכל העולם? רק עם סים בינלאומי!

מה זה סים לאמיתו של דבר?
כרטיס הסים הוא למעשה אחד החלקים העקרוניים ביותר בטלפון הנייד. כרטיס זה הוא לאמיתו של דבר אמצעי הזיהוי של הסלולרי, הוא מגלה רשתות כיסוי סלולרי במקומות שונים ומאפשר לנו לפעול מולן. בנוסף לכך, הסים גם יוצר אפשרות לספקיות לזהות אותנו כלקוחות רשומים ולתת לנו שירות.
בתקופה האחרונה אנו זוכים לראות את התפתחות השוק הסלולרי לממדים שטרם נראו, עובדת קיומם של סלולרים היא ברשות הציבור כיום והאפשרויות שמוצעות ללקוחות של הסלולריים הנוכחיות הן רחבות ביותר.
כמעט כל חברת סלולר מהארץ מציעה חבילות שיחות לחו"ל. חבילות אלו הן לרוב יקרות שלא לצורך ואינן מאפשרות את חופש הפעולה הרצוי על ידי הצרכנים. בעיות אלו ניתן לפתור על ידי כרטיס סים בינלאומי - כרטיס סים שיאפשר לתייר להשתמש בטלפון הנייד שלו בכל מקום בעולם ללא דאגה לגבי העלויות, תקינות הנייד או הגבלת השירות.

להיות עם קליטה בכל מקום בעולם בקלות

בעבר חילוף כרטיס סים נחשבה לפעולה לא פשוטה שיש בכוחה לפגוע בסלולרי. בהווה מדובר בפעולה זריזה וקלה לביצוע שאין צורך לדאוג לתוצאותיה, היא נעשית ללא קושי ומכניסה אפשרויות חדשות לטיולים שלנו.
לא קיימת שום סיבה לשלם הון לחברות תקשורת מקומיות בעבור שירותיהן בחול. קנייה של כרטיס סים בינלאומי תקל עליכם לא רק מהיבט החיוב עבור הטלפונים אלא גם תסייע בהסדרת השירותים במעבר בין מדינות שונות. עכשיו אין צורך בעדכוני סטטוס כאלה ואחרים מול חברת סלולר כזאת או אחרת, כעת מדובר בכרטיס סים שפועל בכל העולם ומאפשר גישה לחברות סלולר רבות מאוד שנותנות ביצוע שיחות, אינטרנט והודעות כתובות מהטלפון הסלולרי הפרטי שלכם.

שגשוג תעשיית התקשורת והתחרות הרבה בו מעלה את תודעת השירות ללקוחות הקצה כל הזמן - קחו חלק בהתקדמות זו ובחנו את האופציות החדשות העומדות לרשותכם.

האם יש חסרונות לשיטה הזאת?

החסרונות היחידים שמסוגלים לעלות על הפרק הם שכאשר נגמרות הדקות יש צורך להטעין מחדש. מדובר על טרחה שולית המצדיקה את המאמץ בלי ספק.
חסרון נוסף שגם לו יש פתרון הוא שיכול להיות שהטלפון נקנה בארץ ואינו פתוח לסימים זרים אבל זה עניין שישנה אפשרות לפתור דרך חברת הסלולר בלי תשלום, על-פי לחקיקה החדשה.

עוד משהו, שיכול להיות דווקא יתרון ויחסוך הרבה שיחות מיותרות בעת השהייה בחול, הוא ששימוש בסים בינלאומי מחייב חילוף מספר הטלפון ויש לעדכן את מי שרוצים שתהיה לו יכולת לתקשר איתנו בחוץ לארץ. עם שליחת מסרון קצר לכל החברים הקרובים ובני המשפחה העניין נגמר. מעבר לכך, יש אפשרות לבחון שירותים של מספר ישראלי וכן הלאה...

כשיוצאים למדינה אחרת קונים רק סים בינלאומי לישאר החברות אפילו לא מתפתים. טיול מהנה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

SmartMedia - מספקת מגוון שירותים רחב בתחום השיווק באינטרנט: פרסום בגוגל , קידום אתרים במנועי החיפוש המובילים,אחסון אתרים ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אריאל כהן

מאת: אריאל כהןמט"ח26/02/151898 צפיות
הדולר הוא ללא ספק אחד המטבעות היותר חשובים שיש לנו בכלכלה העולמית. ישנם עוד מספר מטבעות ששווים הרבה מאוד, אך היוקרה היא ללא ספק של הדולר עצמו.

מאת: אריאל כהןבתי מלון05/06/131353 צפיות
מלונות בתל אביב- איזה חדרים להזמין? רוב רובם של מלונות בתל אביב ממוקמים על הטיילת בעיר. המלונות צמודים לים, מה שמספק לנופשים בהם אטרקציה קרובה מאוד ונוף יפייפה מהחדר. אולם, אל תשכחו שלכל מלון שני צדדים, ולכן כשאתם מזמינים מלונות בתל אביב, וודאו לאן פונה החדר שלכם. אם הוא פונה מערבה, הרווחתם. זה לכיוון הים.

מאת: אריאל כהןדיאטה ותזונה30/05/131323 צפיות
התרבות והתקופה בה אנו חיים מכתיבים סטנדרטים שונים של יופי ממה שהיה נהוג בעבר. המחסור בתזונה ראויה הכתיב בזמנו סטנדרט יופי של נשים וגברים דשנים, שמנמנים ומלאים, תכונות אשר נחשבות כיום לבלתי רצויות היות והמראה המבוקש הוא רזה וחטוב.

מאת: אריאל כהןתזונה27/05/131853 צפיות
אנו חיים בתקופה מתמשכת אשר עוסקת ביופי ובאידיאל של מראה חיצוני. בין כל הרצונות והשאיפות למראה מושלם ישנו העיסוק המתמיד בהרזיה והשלת משקל מיותר מן הגוף.

מאת: אריאל כהןרפואה14/04/131294 צפיות
בשנים האחרונות ניתן להבחין בעלייה ברורה במודעות לחיים נכונים בגוף בריא. מחקרים רבים הוכיחו כי אורח החיים אותו אנו חיים איננו נחשב לבריא, למעשה הוא משפיע לרעה מאוד על בריאותנו. העידן המודרני הנוכחי אשר הביא איתו שפע בכל הנוגע למזון הביא איתו גם נגעים רעים כגון בשר מעובד, ירקות מרוססים ושאר רעלים הנכנסים לגופנו ללא בקרה. ניקוי רעלים היא אחת הדרכים הטובות ביותר להתנקות מכל אותם פגעים המשפיעים עלינו מדי יום ויום.

מאת: אריאל כהןמכירות05/02/131377 צפיות
אחת הטענות המעניינות ובדרך כלל נכונות לגבי מתנות ותשרים מסוגים שונים היא זו שגורסת כי לעיתים נעים יותר להעניק אותן מאשר לקבל אותן.

מאת: אריאל כהןאחסון אתרים03/10/121809 צפיות
המשחק האהוב, "ג'ז הארנב", הוא המשחק שבו מככב ארנב ירוק, משוגע ומוטרף, אך לא פחות מכל אלה- אמיץ במיוחד.

מאמרים נוספים בנושא טלפונים סלולריים

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים09/02/205422 צפיות
מידע הוא נכס בעל ערך רב. וכיום, עת כולנו מרבים לעשות שימוש בתקשורת כתובה הדבר נכון שבעתיים. כל אחד מאתנו מחזיק בידיו המון מידע, קבצים ואינפורמציה שעשויים להיות בעלת משמעות רבה מבחינות שונות. לדוגמה, בהיבט משפטי, פיננסי, כלכלי ואפילו פוליטי או חברתי.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים22/04/196557 צפיות
כולנו מוקפים בהמון מידע. הרשת המקוונת מכילה מידע עצום והמון פרטים שעשויים להיות מעניינים ומשמעותיים עבורנו. אך אין ספק שמה שהכי רלוונטי לכל אחד מאתנו זה התכתובת האישית שהוא מנהל וההודעות שהוא שולח ומקבל.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים25/09/187915 צפיות
וואטסאפ היא אפליקציה פופולרית למסרים מיידיים ולשיחות טלפון שמותקנת במכשירים ניידים. האפליקציה כוללת אפשרות לשמירה על היסטוריית ההודעות שבוצעו וכך אפשר לשמור על תוכן ההודעות לאורך זמן.

מאת: נינה כהןטלפונים סלולריים15/01/181524 צפיות
בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען למחשב נייד? היכן מומלץ לרכוש מטענים לא מקוריים למחשבים ניידים? מי מוכר

מאת: shmolikטלפונים סלולריים23/10/163154 צפיות
הטכנולוגיה מתפתחת במהירות ופעם בכמה זמן אנו טועמים מיצירותיה המופלאות. אחת מהן הינה הסמארטפון - יצירתו הייתה נקודת מפנה בעולם הטכנולוגי ובמהירות התפתח ותפס חלק ניכר בחיינו. אך מה מניע את הסמארטפון? מה הופך אותו לכל כך מיוחד מלבד ממערכת ההפעלה המופלאה שלו השונה מכל פלאפון רגיל?

מאת: נטלי הרוש טלפונים סלולריים14/09/162438 צפיות
תקלת מסך באייפון 6..? קראו את המאמר הבא

מאת: אוריטלפונים סלולריים11/09/163881 צפיות
אם יש לך חיבה לטכנולוגיה, לגדג'טים ובעיקר למכשירים ניידים, למה לא להפוך תחום מעניין למקצוע מבוקש ומכניס. כדי להשיג את המטרה צריך להשתתף בקורס טכנאי סלולר וטבלטים במכללת אינטלקט אקדמון, שיקנה לך בתקופה קצרה את כל הכלים הנחוצים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica