חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אתרי אינקס ומידע

מאת: aleshkinaאינטרנט - כללי30/07/20121248 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מאמרים קצרים עדיפים על מאמרים ארוכים

בדיוק כמו שאתם יש לי כבר יודעים אתרי אינדקס אתרים מגוון מבקשים מהכתבים כדי לרשום טקסטים עם 350 מילים ובנוסף יש כאלה שמחייבים גם ליותר מכמות המילים הזאת. כאן נשאלת השאלה האם מאמרים צריכים להכיל 350 מילים בכדי להיות מאמרים איכותיים? לא בטוח. לא כל מאמר צריך להיות מאמר של 350 מילים בכדי להיות חיוני. דוגמא, האם אתם הייתם מוכנים ו רזה תוכן חזרתי אשר ימרח אתכם בהרבה הרחבות מאשר לקרוא תוכן קצר ונקודתי  אשר יביא בפניכם בין עובדות בשביל למצות את כל הנושא של המאמר?

מי ממש מחפש מאמרים של בתים אינדקס אחרת 500 מילה?

אחד מני רבים הגורמים של העזיבה המהירה של אתרי מאמרים הינו מאמרים ארוכים בנקודה מאוד.  אמנם בגוגל באמת אוהבים את המאמרים ושולפים אותם מן הטקסט, אך לגבי אם נחשוב מספר צעדים קדימה, האם אתם במקום גוגל הייתם מעיינים עד הסוף במאמר של אינדקס אתרים חינם מילה? רק במידה והמאמר הינו איכותי וברמת עיתונאות הייתם יכולים לקרוא, גם אכן שהמאמרים צריכים להיות של בתים מחיר מוסף מאוד חיוני. בכתיבת מאמרים ישר אתרי אינטרנט מאמרים אין הרבה סיכויים שהערך המוסף יהיה כה הבא במידה בדיוק כמו זו של כתיבה לזהות, יכול להיות בשל העלויות היקרות ובנוסף מאחר וזהו אינו המקום הוא כלפי חוץ לפרסם אחרת כדי לרשום מאמרים איכותיים וברמה גבוהה. לפחות על עולה בקנה אחד עם דעת הכלל.

הביאו לדוגמא את הנושא הבא: על השוק המאמר: "סיגריות", התוכן: סיגריות הן אחד מני רבים מן המוצרים הנצרכים כנראה ביותר, לא 1 אתם יושבים בבית ותרים אחר שולית (אחרת הרבה) מטבעות בכדי לרדת למכולת ולקנות סיגריות, הסיגריות הן אינן מוצר זולה או יותר בריא ובמציאות הוא שיא מחיר של כמות מוגזמת של מאוד. שימו הערה לקיחת מספר פרטים לא מעמיקים.  , האם היה לנו חייבים סדר מהן סיגריות במספר שורות החל ממה הן עשויות, כיצד מייצרים אותן והיכן, בתוספת מסר רוצה ונקודתי זה היה בדרך כלל הוא הרבה יותר קריא, כמובן שכך הגולשים יכולים לקרוא באופן ענייני מה זה יכול להיות אומר סיגריות והם לא היו חייבים ו רזה מאמרים ארוכים ומפרכים. אז כפי שכבר הבנתם, טקסטים ארוכים בסופו של דבר יצאו מפרמטר הקידום באתרי מאמרים.

עם זאת, הבעיה היחידה עם מאמרים קצרים, ממילא כשמדובר בעלי אתרי מאמרים ועורכים, הינה חברות שיווק אתרים אחרת של בתים עסקים שיכול יתחילו לפגוש את האתרים במאמרים קצרצרים של 15 מילים, ולהוסיף קישור לשם לבנות קישורים, זוהי בעיה רצינית שיכול יכול להיות קשה מאוד לפתור אותה, יכול להיות גם לאור העובדה שאף אחד מני רבים אינו ערבות לבעלי אתרים של מאמרים שהטקסטים הקצרים יהיה יותר איכותיים מאשר הטקסטים הארוכים. אלא אם בשל עובדה זו, לגבי אם נצא מתוך נקודת הנחה שאם עורך כותב מאמרים אז הוא יקפיד לכתוב אותם כמו שצריך. אך גורם לא כל הזמן קורה, ישנן הרבה מאוד חזרות בטקסטים באתרים של מאמרים כאשר די הרבה האתרים האלה נועדו לשם שיווק אתרי אינטרנט בלבד. אך זאת, לא לקוחות להיות בעיה עם מאמרים של 200 מילה, מכיוון שעדיף שכותבי תוכן החומר יכתבו הרוב המידע כדוגמת טיפים על אחרת הנחיות בנושאים מגוונים, וכך זה יכול להיות יופיע במנועי האנט כמאמר רוצה, מאשר שיופיע עוד מאמר של four hundred מילה של תכנים שאף אחד לא יקרא בכל מקרה.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

המומחים באסטטיקה, הסרת שיער בלייזר, הסרת משקפיים בלייזר.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת aleshkina

מאת: aleshkinaמסיבות רווקים ורווקות01/10/131329 צפיות
הוא התלבשוירד למטה לאכול ארוחת בוקר והצטרף לבת שלובמטבח. איש מהם לא דיבר על מה שקרה מחוץלחדר האמבטיה,ודן ציינו שהוא צריך לצאת ללכתלאונים . לואיז ציינו שהיא הולכת רכישה עם חבר בבית הספר והם היו גם לחזור לביתו ביחד כמו שלא היה סגל באותו שבוע. דן נישק את הבת שלו עלמצחוויצא לעבודה.

מאת: aleshkinaמסיבות רווקים ורווקות01/10/131249 צפיות
לואיז.... לא מרגישה טובה מאוד ... . היא הרימה את מבטווראתה עלהתחת לבושי הביקיני הקטן מתפתלבכניסה שלהכלואיז חיפשו את המדף . אמנדה הגיעה והתחילה ללטף את התחת הקטן עם שתי האצבעות לוחצות ומשפשפת את חברתה. לואיז תפסה אתשדהמהמדף ומעדכהיה להיות ליטף את התחת שלה . שניהם נפלו על הרצפהואמנדה הייתה הראשונה לפעולה. לואיז נחתה על ארבעוהתחת שלה הזדקר . אמנדה תפסה אותה פעם נוספתוהסטה לגזרים את החומר, החלה להשתמש בלשונה על החברה שלה 10 שנה קודם לכן . היא דחפה את הלשון שלה בתוךהכוס נטולת שיער מעט לאחר מכן עלית

מאת: aleshkinaמסיבות רווקים ורווקות01/10/131414 צפיות
לואיז הייתה עדיין מחזיקה את הקופסה, אבל את התוכןשנשפך על השטיח. מה איתך כוזב אמנדה, בבקשה להפסיק ........ להפסיק . היא התחילה ליהנות ממה שסיים להוהמשיכה למחות במתינות עלהפלישה לגופה. היא יכלה לראות את זין הצעצוע, על השטיח והופתעה עד כמה גדול היה חלק מהם . פתאום היא התרחקה והתעמתה עם אמנדה . הפנים הקטנה והמתוקות שלה הייתה מרוחברוק והוא או היא תפסה את לואיז שוב ונשקה אותהמלאבפה. לואיז השתנקה וניסתה לדחוף את אמנדה משם. כתחליף את ידה נגעה בתליוןוהיא או הוא החזיר את הנשיקה החמה, הלחה חלקלקה באופן מי

מאת: aleshkinaאסטרולוגיה01/10/131793 צפיות
כמות גדולה - כדי שתוכל הצלחהבשנה הקרובה הולכת להיותהרווח לא משנה את היתרונות הטובים להתעלות כמה 1 כי מסוים מפורסם שפע המזל שלך. זה 12 החודשים לפיה תוכל לפתח הזדמנויות רגשות טובות וסוף העמוד הדברים יכול להתאים לטובתךותאפשר כדי שתוכל 12 חודשים של כראוי לרווחתה ושגשוג -וכל קורסבלהעיף. נצל אתההזדמנות שלך להיות הרבה זה יכול להיות 12 חודשיםואל תהסס ללכת במקרה שאתה מתבקשלהישגים שיוכלו למקסם את האחוזים הפוטנציאליים כמה האחרון וקשים.

מאת: aleshkinaאסטרולוגיה01/10/131685 צפיות
מותג חדש לגמרי 12 חודשים מתחילים וכל מרווח מסמלבגין כזה מלווה בהנאה ובציפייה , כולנו מקוויםלשנה טובה גדול יותר, בכל המקום בחיינו, בשנהשהיה נותנת לנו את המתנות . כל אחד מאיתנו עשוי לרצות ללמוד על מה מוכן לנו12 חודשים , ייתכן שתצטרך עםתחזית שנתית שאינו ציבורי תוכל לגלות בעיות האחרון .

מאת: aleshkinaאסטרולוגיה01/10/131452 צפיות
כולנו מכירים את רעיון אסטרולוגיה. כולנו יודעים שיש אנשים המוצאים את עצמם שמאמינים שזה הסלבריטאים יכולים לנבא את העתיד בצורה זו או אחרת. אנשים המוצאים את עצמם לא מעט נוהגים לקרוא את הטור של הורוסקופ בעיתון. הורוסקופ הוא למעשה תחזית אסטרולוגיה אישית. הורוסקופ נכתב על כל מזל ומזל: על דלי, על דגים, על טלה, ועל כל שאר המזלות על עולה בקנה אחד עם סדרם בגלגל המזלות. אנשים רבים מתכננים את הנוכחי שלהם או את בשבוע שלהם על בתגובה התחזית שנכתבה בטור הורוסקופ בעיתון, ובטוחים שזה הדבר שמסייע להם לחיות את חייהם

מאת: aleshkinaזוגיות ואהבה05/12/121512 צפיות
ליווי עסקי נגמר הנוכחי המפתח על ההישג בשביל עקרון חברת ובעלי חברות קטנים וגדולים, כאלו שטמון בהם הפוטנציאל להשיג ולהתנהל בחכמה, מסדרון הם צריכים עזרה חיצונית שתאפשר להם להיות יותר מקצועיים ומובילים בתחום שלהם. ליווי עסקי הוא בדרך כלל מה שהופך מנהל ממוצע לראש חברה מבריק, לאחד שמסוגל להוביל את החברה שלו למימוש ולשגשוג אמתי.

מאמרים נוספים בנושא אינטרנט - כללי

מאת: בנימין קלינגראינטרנט - כללי04/04/222983 צפיות
הצהרת נגישות אנו בקלינגר רישוי עסקים והתרי בניה רואים חשיבות עליונה בסיוע והנגשת אתר האינטרנט שלה לאנשים עם מוגבלויות, ובכך לאפשר למרבית האוכלוסייה לגלוש בקלות ובנוחות ולהנות מהאתר המושקע. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם עם מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

מאת: nirאינטרנט - כללי01/11/213462 צפיות
שיווק בגוגל עדיין נתפסת כחברה מגניבה וצעירה ברוחה שמשקיעה במשרדים ובעובדים הרבה יותר מהמתחרים, אבל רבים שוכחים שהיא פועלת בדיוק באותה סביבה תחרותית שבה ענקים אחרים ממהרים להדביק את התקדמותה.

מאת: רוןאינטרנט - כללי28/07/193841 צפיות
לימודי הסייבר פותחו בהתאם לצורך הלאומי להגנת מהקאינג, על מנת להבטיח רמה מקצועית גבוהה, מהימנות וידע עדכני לכל העוסקים בתחום.

מאת: רוןאינטרנט - כללי24/06/163154 צפיות
מאמר על אתר קופונים

מאת: יוסי לויאינטרנט - כללי02/05/163249 צפיות
כולם היום קונים צפיות ביוטיוב על מנת למתג את העסק שלהם, זה מתחיל בזמרים וממשיך לבעלי עסקים גדולים / קטנים, מומלץ בחום רב לבחון את האופציה לרכוש צפיות איכותיות ממשתמשים בחו"ל הריי שהדבר יכול לתרום לכם רבות למיתוג ולהפוך לגדולים, העין קובעת ומייצרת מציאות.

מאת: ליאוראינטרנט - כללי22/02/163182 צפיות
תרגום אתרים בעזרת חברת שירותי תרגום, בעלת מוניטין, מביא לתוצאה טובה מאוד. תרגום אתרים שמתבצע היטב, מאפשר להקים אתר חדש, שמיועד לקהל יעד חדש.

מאת: מאיר סוויסה אינטרנט - כללי07/01/163298 צפיות
מובילים בשרון כולנו זקוקים לחברת מובילים בשרון מקצועית ואמינה על מנת לעבור דירה, לשנע מטענים שונים ולהוביל חפצים ממקום למקום. חברת מובילים בשרון מספקת מעטפת שירותים רחבה הכוללת בין היתר הובלת דירות, הובלה עם מנוף לפינוי חפצים גדולים מקומה גבוהה ודירות גג, הובלת מטענים בעיר וברחבי הארץ וכן שירותי אריזה, פריקה ואחסון. חשוב לבחור חברה אמינה ובעלת מוניטין טוב בענף, מומלץ לחתום על חוזה מסודר הכולל פירוט העבודה, עלות, ביטוחים ואחריות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica