חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הראש שקוע ואני לא רגוע

מאת: ספיר קוסקייוגה31/07/20128473 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פתרון למצב כזה טמון בתוכנו, ביכולת שלנו בעצם להזיז את עצמנו מתוך התשישות הזאת והמחסור בכוחות פיזיים, מתוך ידיעה שלא הכול אבוד ולזכור שעוד מספר דקות או שעות הרגשתינו יכולה להשתפר ולהפוך להיות לגמרי אחרת. בתרגול קצר של יוגה חבוי אותו דבר שיאפשר לנו להזיז את עצמנו מנקודה אחת לנקודה השנייה, יאפשר לנו לשנות משהו בתפיסה שלנו על עצמנו ועל החיים בכלל.

הידיעה הזאת מצליחה להזיז אותנו ולגרום לנו לעשות את התנועות הראשונות לאחר שהחלטנו כבר להקים את עצמנו מהמיטה. התנועות שמכניסות אותנו לשגרת תרגול, כניסה למצב של תרגול של סדרת תרגילים מוכרים, בתוך התרגול תרגיל אחד זורם לעבר השני, תרגיל מושך ומביא עמו את השני וככה זה ממשיך משהו כמו בערך עשרים דקות.

הבוקר הוא הזמן הטוב ביותר לפתוח איתו את היום ככה , לפני הטלפונים, לפני חובות היום והמטלות הצפויות לנו בהמשכו, לפני שהבית מרעיש ומתעורר וכן גם לפני הקפה, תתפלאו. יוגה ברחובות מוכרת לנו סדרות רבות של תרגילים המהווים סט שלם של אימונים ותרגילים שמעבירים אותנו מתרגיל לתרגיל וגורם לנו להפעלת על הגוף, לפתוח ולהזרים את כל ערוצי האנרגיה שלנו, להשקיט את הראש ולמצוא בהירות ומיקוד בתוך הערפל והכבדות שסובבות אותנו לעיתים.

עתה רק נותר לנו להתמודד עם העצלנות ואיך נעשה זאת?! פשוט מאוד יוגה באשדוד מציעים כי על מנת להתמודד עם העצלנות, הקול הפנימי שברגע האמת יגרור אותנו לנייחות, לכוס קפה ולדחייה של התרגיל ליום אחר, לחיים אחרים. הם מלמדים שיטות כיצד לטפל בעצלנות זאת ומקנה לנו כלים להתמודד איתם וטוענת שהשינוי צריך להתחיל מתוכנו, לבחון את עצמנו בזמן התרגילים , אם נחזיק את הבחירה ולא נרפה, רוב הסיכויים שנמצא עצמנו מתרגלים. וכן מוסיפים יוגה בגדרה כי יש לזכור כי תרגול עושה רק טוב ולא גורע מאתנו כלל. מומלץ לעשות את הצעדים הראשונים לעולם זה בהנחיה של מורה ליוגה. מישהו שיראה אותנו, יבין איפה אנחנו נמצאים ויתאים לנו את התרגילים שיעשו לנו נכון לגוף. מישהו שילווה אותנו אל תוך העולם המדהים הזה שנקרא יוגה. לאחר מספר שבועות של הנחייה אין כל מניעה להמשיך ולתרגל לבד בבית ואף מומלץ, תיהנו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ספיר קוסקי

מאת: ספיר קוסקיוטרינריה13/08/121325 צפיות
הצורך שלנו לטפל בעצמנו מצריך אותנו גם לדאוג לסביבה שלנו, במיוחד אם מדובר בבעל חיים האהוב ביותר שלנו, יש לדאוג לו כאילו היה בנך.

מאת: ספיר קוסקיאירועים וחתונות – כללי13/08/121050 צפיות
אחת מן הבחירות " הקשות " בחיינו היא להחליט היכן בא לנו לחגוג אירוע חשוב ולהנציח רגע זה לעולמי עולמים, האופציות מרובות ולכן הבחירה לא קלה.

מאת: ספיר קוסקיבר ובת מצווה13/08/121617 צפיות
יום הולדת זה מאורע חשוב לכל אחד, אך, כאשר מדובר בגיל המצוות זה חשוב במיוחד. אין כמו חגיגה באולם ענק שמתאימה לזה המאורע, ממש מעין חתונה קטנה.

מאת: ספיר קוסקיספורט אתגרי13/08/127718 צפיות
אם בא לך טיול מיוחד, תן לי יד ונצא לאחד , יחדיו נבלה שעות ארוכות, נעביר חוויות ונראה נפלאות, אין כמו טיול טוב בג'יפ מעולה.

מאת: ספיר קוסקיעסקי מזון13/08/121176 צפיות
הצורך בקפה תמיד בא עם הצורך לאכילת מאכל כלשהו ליד, רצוי מתוק על מנת להעביר מעט את הטעם המר של הקפה שלנו, או פשוט להוסיף סוכר והרבה.

מאת: ספיר קוסקיניקיון09/08/121109 צפיות
כאשר אנחנו ניגשים לנקות, אנחנו ממש מגלים עולם של הרפתקאות, חרקים וחיידקים מכל המינים והסוגים וכמה תיקנים מתים, הגיע הזמן לעשות עם זה משהו.

מאת: ספיר קוסקיגיל הזהב09/08/121129 צפיות
תמיד אתם תוהים איזה מקום יקבל אתכם כמו שאתם, ללא תנאים ושעדיין תמשיכו להרגיש בתוכם צעירים, בית אבות מודרני וחדשני זה פתרון מושלם עבורכם

מאמרים נוספים בנושא יוגה

מאת: אשרם במדבריוגה30/07/163215 צפיות
זאת השנה השביעית שהערבה לובשת יוגה. כבר שבע שנים, שקהילת היוגה נפגשת לסופ"ש אחד קסום במרחבי הערבה.

מאת: אשרם במדבריוגה17/10/152751 צפיות
זאת השנה השישית שהערבה לובשת יוגה. המדבר מזמין אותנו בעונתו היפה ביותר לקחת חלק באירוע היוגה של השנה.

מאת: נירוונהיוגה06/02/151782 צפיות
בימים אילו עם זריחתו של העידן החדש יודע כל ילד מהי יוגה, היוגה ככלי לאורח חיים בריא הפכה לקונצנזוס. בעולם היוגה קיימות שיטות רבות ומגוונות אשר נועדו לקרב את האדם אל עצמו ולאפשר אורח חיים רגוע, בריא, מספק ומעמיק.

מאת: נירוונהיוגה18/12/141665 צפיות
כולנו קראנו או שמענו, ממאסטר חכם,ספר ניו-אייג'י, אולי בשיר של שנות ה-60 או על פלייר לפסטיבל, את המשפט - 'כולנו אחד'. לחלקינו אולי זה אפילו נשמע הגיוני, אבל מה זה בדיוק אומר? בכתבים העתיקים של כל הדתות ובכל תיעוד של משנתו של מואר כזה או אחר מוזכר טבעו האמיתי של האנוש, מעבר לאשליית הנפרדות של האגו, בכל אחד ואחת מאיתנו ולמעשה בכל מה שחיי וקיים זורמת רוח אחת. המקור לכל. האינסוף, האחד, אלוהים, או כל שם אחר שיניח את הדעת.

מאת: רונן צוריוגה10/03/131997 צפיות
כאשר מדברים על שיעורי יוגה, תל אביב אשר ידועה בהיפך הגמור שלה מאורח חיים רגוע ושליו, מציעה לכם מגוון רחב של קליניקות ומדריכים שיאפשרו לכם לחוות תחושות שטרם הכרתם.

מאת: רונן צוריוגה10/01/138391 צפיות
היא בירת הבילויים, בתי הקפה, התרבות והנופש. אבל בשקט בשקט, כמעט בלי שנרגיש, הפכה תל אביב לבירת היוגה הבלתי מעורערת של ישראל. כשמדברים על יוגה, תל אביב עולה ישר בדמיון. עם מגוון שיעורים, קורסים, מדריכים, קליניקות ואפשרויות, אין ספק – יוגה עושים אך ורק בעיר תל אביב.

מאת: אשרם במדבריוגה15/09/128896 צפיות
3 בנובמבר 2012 המדבר מזמין אתכם בעונתו היפה ביותר לבוא לקחת חלק באירוע היוגה של השנה. הערבה לובשת יוגה למשך סופ"ש קסום, בו נתכנס ביישובי הערבה השונים לסדנאות עומק של יוגה עם מיטב המורים המובילים מהארץ. בחיקו של נוף המדבר מרחיב הנשימה, מחכה לכם סופ"ש איכותי בלב המדבר הפראי בו המדיטציה ותרגולי היוגה יזכו למבט שונה ממה שהכרתם. באירוע המכרזי יוגה בשקיעה נתאחד לתרגול משותף עם אורחנו המיוחד מחו"ל. אז קחו אוויר ובואו קבלו את היוגה ואת המדבר. בנשימה אחת .

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica