חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה זה פנסיון כלבים

מאת: כתבותבאקדמיקסחיות מחמד01/08/20121520 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פנסיון כלבים

פנסיון כלבים הוא בעצם מין 'חוות כלבים', כמו שיש חוות סוסים או כמו 'גן כלבים' כמו שיש גן ילדים. זה עובד בעיקרון על אותו האופן. כלבים נטושים, כלבי רחוב או כלבים שבעליהם לא נמצאים בארץ או לא יכולים לטפל בהם לתקופה מסוימת של X זמן, נמצאים במקומות כאלה. העיקרון של מקומות האלה, מקומות הנקראים פנסיון לכלבים, הוא דאגה לבעלי החיים אשר שוכנים במתקן הפנסיון.

מה הכוונה בדאגה? עובדי פנסיון כלבים דואגים לבעלי החיים מבחינת מזון, מבחינה חברותית (משחקים איתם ומעבירים איתם את הזמנים), העסקתם, והכי חשוב, דואגים על בריאותם ומעניקים להם שירותיי בריאות בחינם ללא עלות כספית! ישנם פנסיונים אשר דורשים טיפול כספי על שירותיהם (שירותי הבריאות והמזון), אך גם שירותים אלו הם ללא עלות כספית גבוהה בכלל - העלות הזו מצדיקה באופן מוחלט את השירותים שמעניקים פנסיונים אלו לבעלי החיים שאנו משאירים אצלם.

לפנסיונים מגיעים גם לפעמים אנשים מזמנם החופשי, אשר רוצים לבלות עם בעלי חיים מכיוון שאין להם בעלי חיים בבייתם, והם באים משעות הפנאי שלהם לשחק עם בעלי החיים שנמצאים בפנסיון. ישנם פנסיונים אשר ניתן גם לקחת מהם כלבים. מה הכוונה? ישנם פנסיונים אשר בבעלותם כלבים ובעלי חיים אחרים אשר הגיעו אליהם ככלבים נטושים ובעלי חיים עזובים, אשר אותם פנסיונים מעניקים לנו אפשרות לאמץ את אותם בעלי חיים ולקחת אותם לביתנו.

בשביל שפנסיון כלבים יהיה מקום מספיק טוב ושיעניק לבעלי החיים ששוכנים בו את התנאים הטובים ביותר שהוא יכול להציע, הוא קודם כל צריך להיות גדול. פנסיון לכלבים צריך להתפרש על שטח גדול (כמובן שהשטח יהיה מגודר באמצעות גדרות בכדי שבעלי החיים לא יברחו), מכיוון שכפי שאנו יודעים כלבים הם חיות שאוהבות לרצות וליהנות ולהוציא הרבה אנרגיות. כמו כן, חייב להיות לכל כלב או לכל קבוצה קטנה של כלבים (עד 3 כלבים בתא), תא מסודר עם שתייה ומזון וכמובן מזרון כלשהו או מטה כלשהי בכדי שלכלב יהיה נוח וכיף לישון ולנמנם (כלבים מבלים בדרך כלל 15-16 שעות ביממה במנוחה או בשינה!).

טיפול בחיות מחמד

חיות המחמד שלנו הינם בעלי חיים אשר דורשים טיפול נכון. שיטות טיפול נכון בחיות מחמד רבות ומגוונות. ישנם האומרים כי תמיד עדיף להתחיל את האילוף של כלב למשל בגיל צעיר, ושההרגלים החדשים אותם ילמד הכלב יישארו איתו לתמיד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פורסם על ידי אינטרניים קידום אתרים אורגני מקצועי חברת שיווק מוצרי אינטרנט. קידום אתרי אינטרנט בנישות שונות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת כתבותבאקדמיקס

מאת: כתבותבאקדמיקסבית חכם24/09/121134 צפיות
מאז שהייתי ילדה אהבתי לפרק ולהרכיב מכשירים וכלים שונים, וידעתי שאמצא את עצמי עוסקת במקצוע טכני. בתחילה התמודדתי לא מעט עם סוגיית המגדר, כשעמדתי נוכח תגובות על בחירתי, ועל המוזרות שבבחירה שלי.

מאת: כתבותבאקדמיקסמיניות ובריאות מינית01/08/121303 צפיות
במאמר הבא, אנו נסביר לכם ונרחיב אודות תופעת הקונדילומה- מהי התופעה הזו, כיצד והיכן היא מתרחשת, כיצד מתבצע הטיפול בה ואופני הטיפול השונים שיש לתופעה הזו.

מאת: כתבותבאקדמיקסתחבורה ורכב - כללי01/08/121420 צפיות
במאמר הבא אנו נסביר לכם על אחת ההמצאות הכי טובות שלנו בשנים האחרונות- הקלנועית. אנו ניתן לכם הסבר מפורט על למה כדאי לכם להשתמש בקלנועית- אנו נמנה את היתרונות הבולטים של רכב זה, וכמובן ניתן לכם הסברים על סוגי הקלנועיות המובילות כיום.

מאת: כתבותבאקדמיקסמיניות ובריאות מינית01/08/121369 צפיות
בכתבה הבאה, אנו נערוך לכם הצצה למקצועו של הסקסולוג- מהו בעצם סקסולוג, איזה סוג רופא הוא, אילו טיפולים הוא מבצע, היכן חוץ מהמרפאה שלו אתם תוכלו לפגוש רופאים מהסוג הזה, ובכלליות רבה על העבודה עצמה.

מאת: כתבותבאקדמיקסעסקים - כללי01/08/121414 צפיות
בכתבה הבאה, אנו נסביר לכם אודות הנושא הרחב הידיים הזה אשר נקרא תאורה: אנו נסביר לכם על סוגי התאורה השונים שקיימים כיום, נסביר לכם בקצרה על מפעלי התאורה וכמובן גם נסביר לכם על השימושים של התאורה.

מאת: כתבותבאקדמיקסאחסון אתרים01/08/121212 צפיות
בכתבה הבאה, אנו נסביר לכם על אחד מהנושאים הכי חשובים ברשת האינטרנט, שאילו לא הנושא הזה היה קיים, רשת האינטרנט שלנו לא הייתה מצליחה כלל להתקיים והייתה קורסת כל הזמן ללא הפסק!

מאת: כתבותבאקדמיקסעיצוב פנים01/08/121067 צפיות
כסאות הם אולי אחת ההמצאות הכי טובות והכי חיוניות לאדם מבין אלו שהומצאו. הרי תחשבו לרגע- אין מקום- לא מקום בילוי, לא מקום עבודה, לא מקום מגורים שאין בו כסאות ישיבה.

מאמרים נוספים בנושא חיות מחמד

מאת: דודישחיות מחמד29/03/1810463 צפיות
הגידול במספר בתי האב בהם יש חיות מחמד (כלב או חתול) הוביל להתפתחות מטורפת בענף המזון לחיות. היום כשאתם נכנסים לחנות יש כמות רבה של מותגים על המדפים וכל כך קשה לבחור.

מאת: דודישחיות מחמד19/09/175293 צפיות
יש לא מעט דברים שיש להיערך אליהם כשמחליטים לצרף למשפחה חבר חדש בדמות כלבלב. כלומר, כל חיית מחמד דורשת היערכות מסוימת, אבל אני חושב שיסכימו איתי רוב האנשים, שכלב בבית דורש קצת יותר הערכות ונכונות והשקעה

מאת: דודישחיות מחמד07/05/176182 צפיות
הכלב הוא לא רק חברו הטוב ביותר של האדם, הוא גם אוכל השאריות שהאדם מגניב לו מתחת לשולחן הטוב בעולם. ואוכל דברים שנפלו על הרצפה במטבח הטוב בעולם.

מאת: נטלי הרוש חיות מחמד03/11/162009 צפיות
על גידול תוכי קוקטייל כחיית מחמד

מאת: נטלי הרוש חיות מחמד01/08/163202 צפיות
תופעת נטישת חיות המחמד גדלה עם הזמן מזמינים אתכם לקרוא קצת מה עובר עליה שם בחוץ...אחרי שהתרגלה לתנאי בית חום ואהבה..

מאת: דודישחיות מחמד22/03/167801 צפיות
אנחנו אוהבים את הכלב שלנו כמו ילד. אנחנו משחקים אתו, מפנקים אותו, מדברים אליו, מתכרבלים אתו ורוצים את הטוב ביותר בשבילו

מאת: דודישחיות מחמד14/03/167925 צפיות
אימצתם גור? איזה כיף! תתחדשו בחבר החדש והכי טוב שיהיה לכם! בטח חשוב לכם שהוא יתפתח ויגדל בצורה הבריאה והנכונה ביותר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica