חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה זה סקסולוג

סקסולוג

סקסולוג הוא רופא שמן הסתם עוסק ברפואה שנקראת סקסולוגיה. סקסולוג הוא רופא מין, החוקר את המיניות של בני האדם. חלק מהעבודה של הסקסולוג, היא מתן ייעוצים לבני אדם, טיפול באנשים אשר יש להם בעיות מיניות כלשהן ובנוסף גם נתינת הרצאות (נפרט בהמשך). בהרבה מאוד ממדינות העולם, בשנים האחרונות, החלו לעבוד רופאים סקסולוגים בעבור המדינה. לשם מה אתם שואלים? רופאים אלו הם בדרך כלל מתחקרים אנשים אשר נפגעו מפגיעות מיניות כגון אונס, ובדרך כלל גם עוזרים להם במהלך הטיפול הנפשי שלהם (השיקום הנפשי והמנטלי).

חלוצי התחום הזה, רפואת המין (סקסולוגיה), הם שני רופאים גרמניים - האחד רופא והשני פסיכיאטר. במידה וישנו אזרח ישראלי אשר רוצה להיות סקסולוג וללמוד את המקצוע לעומק, אינו יכול לגשת למוסד אקדמאי ולהתחיל ללמוד את המקצוע, מכיוון שבארץ אין לימודים הקשר לרפואת חקר המין, וכך גם במרבית ממדינות העולם המתקדמות. לכן, הרבה מאוד סקסולוגים, הם בין היתר עובדים סוציאליים ופסיכיאטריים, אשר בדרך כלל מקשרים את עבודתם כעובדים סוציאליים או כפסיכיאטריים לתחום חקר המין- הסקסולוגיה. לכן, ברוב המקרים באופן גורף, מתי שתיפגשו עם רופא סקסולוג, זהו לא מקצועו היחיד- כנראה וברוב המקרים תהיה לו עוד הסמכה מקצועית כמו שהסברנו כאן.

סוגי הטיפולים אשר רופא סקסולוג מבצע הם בין היתר, ייעוץ מיני בכל התחומים - עוררות מינית, אוריינטציה מינית וכמו כן גם תפקוד מיני וכו'... כמובן שישנם גם טיפולים רפואיים שרופאים אלו מבצעים במטופלים שלהם, על מנת לרפא בעיות כלשהן אשר נמצאות במטופלים שלהם. רוב הרופאים הסקסולוגים, הם מרצים בנוסף לתפקידם כרופאים.

מכיוון שתחום זה אינו אושר ללמידה עדיין במוסדות האקדמיים, עדיין ישנם אנשים שמעוניינים ללמוד את המקצוע הזה ואין להם שום כלים ועזרים בשביל ללמוד את המקצוע, לכן ישנם הרבה מאוד רופאים סקסולוגים אשר מעבירים גם הרצאות הקשורות לתחום הזה ברפואה- בכדי שלאנשים שאין להם את הכלים ללמוד את הנושא הזה, יהיה מספיק ידע בנושא בשביל להתחיל לעבוד במקצוע. למרות שאין לרופאים סקסולוגים למידה אקדמאית בתחום הזה, חשוב לציין שלרופאים אלו יש הסמכה אקדמאית מלאה למקצוע, ולא כל אחד יכול להתקבל ולעבוד במקצוע הזה!

מערכות יחסים

מערכות יחסים וכמו כן משברים במערכות יחסים הם דברים אשר ניתן למצוא מידע עזק טיפולי אודותם אצל סקסולוג. המטפל יכול להנחות אותכם כיצד לבדוק את פאן הבריאות המינית שלכם ולראות את הצד שלכם במערכת היחסים בהקשר המיני.

 



תגיות המאמר: הרצאות, סקסולוג


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פורסם על ידי אינטרניים קידום אתרים אורגני מקצועי חברת שיווק מוצרי אינטרנט. קידום אתרי אינטרנט בנישות שונות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת כתבותבאקדמיקס

מאת: כתבותבאקדמיקסבית חכם24/09/121134 צפיות
מאז שהייתי ילדה אהבתי לפרק ולהרכיב מכשירים וכלים שונים, וידעתי שאמצא את עצמי עוסקת במקצוע טכני. בתחילה התמודדתי לא מעט עם סוגיית המגדר, כשעמדתי נוכח תגובות על בחירתי, ועל המוזרות שבבחירה שלי.

מאת: כתבותבאקדמיקסמיניות ובריאות מינית01/08/121303 צפיות
במאמר הבא, אנו נסביר לכם ונרחיב אודות תופעת הקונדילומה- מהי התופעה הזו, כיצד והיכן היא מתרחשת, כיצד מתבצע הטיפול בה ואופני הטיפול השונים שיש לתופעה הזו.

מאת: כתבותבאקדמיקסתחבורה ורכב - כללי01/08/121420 צפיות
במאמר הבא אנו נסביר לכם על אחת ההמצאות הכי טובות שלנו בשנים האחרונות- הקלנועית. אנו ניתן לכם הסבר מפורט על למה כדאי לכם להשתמש בקלנועית- אנו נמנה את היתרונות הבולטים של רכב זה, וכמובן ניתן לכם הסברים על סוגי הקלנועיות המובילות כיום.

מאת: כתבותבאקדמיקסחיות מחמד01/08/121521 צפיות
במאמר הבא אנו נסביר לכם על אחד הנושאים הכי מעניינים בשנים האחרונות- פנסיון כלבים. אנו נסביר לאלו מכם שלא יודעים מה זה פנסיון כלבים אודות הנושא, נסביר לכם מהם השירותים שמקבלים כלבים ובע"ח אחרים אשר נמצאים בפנסיון מסוג זה, וניתן לכם עוד מידע בנושא.

מאת: כתבותבאקדמיקסעסקים - כללי01/08/121415 צפיות
בכתבה הבאה, אנו נסביר לכם אודות הנושא הרחב הידיים הזה אשר נקרא תאורה: אנו נסביר לכם על סוגי התאורה השונים שקיימים כיום, נסביר לכם בקצרה על מפעלי התאורה וכמובן גם נסביר לכם על השימושים של התאורה.

מאת: כתבותבאקדמיקסאחסון אתרים01/08/121213 צפיות
בכתבה הבאה, אנו נסביר לכם על אחד מהנושאים הכי חשובים ברשת האינטרנט, שאילו לא הנושא הזה היה קיים, רשת האינטרנט שלנו לא הייתה מצליחה כלל להתקיים והייתה קורסת כל הזמן ללא הפסק!

מאת: כתבותבאקדמיקסעיצוב פנים01/08/121067 צפיות
כסאות הם אולי אחת ההמצאות הכי טובות והכי חיוניות לאדם מבין אלו שהומצאו. הרי תחשבו לרגע- אין מקום- לא מקום בילוי, לא מקום עבודה, לא מקום מגורים שאין בו כסאות ישיבה.

מאמרים נוספים בנושא מיניות ובריאות מינית

מאת: אסף סגלמיניות ובריאות מינית26/07/181809 צפיות
ספריי השהייה הוא תכשיר מין פופולרי אשר משפר את השליטה בשפיכה אצל גברים הסובלים משפיכה מוקדמת. תופעת שפיכה מוקדמת היא תופעה מביכה התוקפת כ- 40 % מאוכלוסית הגברים בכל הגילאים. כיצד ספריי השהייה יכול לסייע בטיפול בבעיה?

מאת: אסף סגלמיניות ובריאות מינית31/05/181147 צפיות
כ- 30% מאוכלוסית הגברים סובלים מבעיות זקפה כמו אין אונות או זקפה חלשה ומשפיכה מוקדמת. הסיבות לבעיה הן רבות ויש לאבחן אותן בצורה מקצועית אצל סקסולוג או אורלוג. טיפול מהיר ויעיל בבעיה הוא באמצעות ספריי השהייה טבעי הגורם לתחושת אלחוש באיבר המין אשר מפחית את התחושה וכך ניתן להחזיק זמן רב יותר בלי להגיע לאורגזמה. מה חייבים לדעת לפני שקונים ספריי השהייה?

מאת: אסף סגלמיניות ובריאות מינית31/05/181091 צפיות
כ- 30% מאוכלוסית הגברים סובלים מבעיות זקפה כמו אין אונות או זקפה חלשה ומשפיכה מוקדמת. הסיבות לבעיה הן רבות ויש לאבחן אותן בצורה מקצועית אצל סקסולוג או אורלוג. טיפול מהיר ויעיל בבעיה הוא באמצעות ספריי השהייה טבעי הגורם לתחושת אלחוש באיבר המין אשר מפחית את התחושה וכך ניתן להחזיק זמן רב יותר בלי להגיע לאורגזמה. מה חייבים לדעת לפני שקונים ספריי השהייה?

מאת: אמורמיניות ובריאות מינית28/03/181460 צפיות
בזמן האחרון רצה שמועה ברשת על תכשיר מיוחד לגברים שעושה פלאים החלטנו לבדוק אם מדובר בשיווק מצויין או שהמוצר באמת אפקטבי

מאת: ד"ר ירוןמיניות ובריאות מינית29/09/152563 צפיות
האם מגע מיני עם גבר אחר אומר בהכרח שאתה הומו? האם יתכן שהומו יהפוך לסטרייט? האם טיפולי ההמרה שמציעים רבנים באמת עוזרים? ד"ר ירון, פסיכותרפיסט המתמחה בטיפול פסיכולוגי לגייז (Gays), מתייחס לכמה מהשאלות הנפוצות ששואלים מטופלים.

מאת: ד"ר ירוןמיניות ובריאות מינית03/08/152564 צפיות
האם גירוי משליטה והשפלה מהווה סטייה מינית? האם ניתן לרפא אותה? מה הקושי המיוחד שזה מציב בפני גבר נשוי? ד"ר ירון, פסיכותרפיסט המתמחה בטיפול פסיכולוגי בנושאים של מיניות והעדפה מינית, מתייחס לכמה מהשאלות הנפוצות ששואלים מטופלים.

מאת: אליס פ.סטפןמיניות ובריאות מינית29/04/152038 צפיות
?מהו הרפס באברי המין ואוראלי ישנם שני סוגים של זיהומי הרפס, הרפס הפה והרפס גניטלי; שניהם מדבקים. העובדה הערמומית ביותר על הרפס היא שזה יכול להיות וירוס בלתי נראה; זה אפשרי לאדם שיש לי ולהפיץ גם סוג של נגיף הרפס ואפילו לא יודע שיש לו או לה הרפס. הווירוס שמדביק אדם עם הרפס פה נקרא סוג הרפס סימפלקס 1

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica