חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אודות אחסון אתרים; מה זה אחסון אתרים

מאת: כתבותבאקדמיקסאחסון אתרים01/08/20121211 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחסון אתרים

אתרי אחסון אתרים הם בעצם אתרים שנותנים לאתרים אחרים אשר קיימים ברשת, שרת אחסון לכל המידע ולכל האינפורמציה באתר. למה הכוונה? ישנם כמה אתרים ברחבי האינטרנט אשר מציעים את שירותיהם תמורת סכום סמלי כמובן. השירות שלהם כולל בעצם שרת אחסון אתר אינטרנט.

לכל אתר אינטרנט שקיים,  יש מן הסתם קבצים וחומרים אשר נמצאים ברחבי האתר. קבצים אלו שוקלים משקל מסוים שתופס נפח כלשהו על גבי שרת אחסון. בכדי שאתר אינטרנט יוכל להתפתח ולהכיל בתוכו מגוון רחב של קבצים וחומרים, הוא צריך שיהיה לו שרת אחסון גדול יותר (ככל שהשרת אחסון יותר גדול כך הוא יכול להכיל יותר מידע וקבצים). אז למעשה, כל האתרים של החברות הפרטיות ושל האנשים הפרטיים שאנו רואים, נמצאים על שרת כלשהו, שהם הם אוגרים את כל המידע והאינפורמציה על גבי האתר שלהם.

אחסון אתרים מאובטח

יש בתחום השרתים גם מה שנקרא אחסון אתרים מאובטח מה שנותן לאתר האינטרנט הרבה יותר אבטחה. ראו הוזהרתם - אחסון אתרים חינם כמעט ואינו מאובטח כלל.

ישנם כל מיני סוגי אחסוני אתרים אשר נפוצים בעולם. שני הסוגים שאנו נסביר לכם ונרחיב לכם אודותיהם היום במאמר, הם מהמובילים בתחום השרתים והאחסון אתרים- אחסון אתרים לינוקס, ואחסון אתרים WINDOWS.

אחסון אתרים לינוקס, הוא הנפוץ ביותר כיום. אחסון אתרים מסוג זה הוא הנפוץ ביותר כיום, מכיוון שיש לו כמה יתרונות בולטים על פני שרתי אחסון אחרים, שגורמים לאנשים פרטיים ולחברות להשתמש בסוג זה על פני סוגים אחרים. בין היתרונות הבולטים ביותר של http://www.raid.co.il/ אחסון אתרים לינוקס ישנם: אחסון מסוג זה הוא יציב יותר (כמעט ואין בו תקלות ונפילות שרתים), רשת 'מוצקה' וחזקה, אחסון אתרים בטוח יותר מאחסונים אחרים, בעל ביצועים טובים וחזקים יותר משרתי אחסון אחרים, ואולי היתרון החשוב ביותר הוא, שהעלות של שרתי אחסון מסוג לינוקס הוא הזול ביותר כמעט במשק הזה.

אחסון אתרים WINDOWS, מתאימות בדרך כלל לאנשים או לחברות כמובן, שיש בבעלותם אתר אינטרנט שמקודד (בנוי) על ידי FLASH, ASP  וכו'... (שתי המובילות בתחום). היתרון הבולט ביותר של אחסון אתרים זה, הוא שחבילת שירות אחסון אתרים של WINDOWS כוללת בתוכה כל מה שבעל האתר צריך- הוא לא יצטרך לפנות למקורות אחרים ולבקש עזרה או להוציא עוד כספים.

ישנם אנשים שמעדיפים את שרתי אחסון WINDOWS על פני שרתי אחסון אחרים גם מכיוון שיש בהם אפשרויות עבודה מגוונות יותר.

 



תגיות המאמר: אחסון אתרים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פורסם על ידי אינטרניים קידום אתרים אורגני מקצועי חברת שיווק מוצרי אינטרנט. קידום אתרי אינטרנט בנישות שונות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת כתבותבאקדמיקס

מאת: כתבותבאקדמיקסבית חכם24/09/121131 צפיות
מאז שהייתי ילדה אהבתי לפרק ולהרכיב מכשירים וכלים שונים, וידעתי שאמצא את עצמי עוסקת במקצוע טכני. בתחילה התמודדתי לא מעט עם סוגיית המגדר, כשעמדתי נוכח תגובות על בחירתי, ועל המוזרות שבבחירה שלי.

מאת: כתבותבאקדמיקסמיניות ובריאות מינית01/08/121301 צפיות
במאמר הבא, אנו נסביר לכם ונרחיב אודות תופעת הקונדילומה- מהי התופעה הזו, כיצד והיכן היא מתרחשת, כיצד מתבצע הטיפול בה ואופני הטיפול השונים שיש לתופעה הזו.

מאת: כתבותבאקדמיקסתחבורה ורכב - כללי01/08/121419 צפיות
במאמר הבא אנו נסביר לכם על אחת ההמצאות הכי טובות שלנו בשנים האחרונות- הקלנועית. אנו ניתן לכם הסבר מפורט על למה כדאי לכם להשתמש בקלנועית- אנו נמנה את היתרונות הבולטים של רכב זה, וכמובן ניתן לכם הסברים על סוגי הקלנועיות המובילות כיום.

מאת: כתבותבאקדמיקסחיות מחמד01/08/121519 צפיות
במאמר הבא אנו נסביר לכם על אחד הנושאים הכי מעניינים בשנים האחרונות- פנסיון כלבים. אנו נסביר לאלו מכם שלא יודעים מה זה פנסיון כלבים אודות הנושא, נסביר לכם מהם השירותים שמקבלים כלבים ובע"ח אחרים אשר נמצאים בפנסיון מסוג זה, וניתן לכם עוד מידע בנושא.

מאת: כתבותבאקדמיקסמיניות ובריאות מינית01/08/121368 צפיות
בכתבה הבאה, אנו נערוך לכם הצצה למקצועו של הסקסולוג- מהו בעצם סקסולוג, איזה סוג רופא הוא, אילו טיפולים הוא מבצע, היכן חוץ מהמרפאה שלו אתם תוכלו לפגוש רופאים מהסוג הזה, ובכלליות רבה על העבודה עצמה.

מאת: כתבותבאקדמיקסעסקים - כללי01/08/121411 צפיות
בכתבה הבאה, אנו נסביר לכם אודות הנושא הרחב הידיים הזה אשר נקרא תאורה: אנו נסביר לכם על סוגי התאורה השונים שקיימים כיום, נסביר לכם בקצרה על מפעלי התאורה וכמובן גם נסביר לכם על השימושים של התאורה.

מאת: כתבותבאקדמיקסעיצוב פנים01/08/121067 צפיות
כסאות הם אולי אחת ההמצאות הכי טובות והכי חיוניות לאדם מבין אלו שהומצאו. הרי תחשבו לרגע- אין מקום- לא מקום בילוי, לא מקום עבודה, לא מקום מגורים שאין בו כסאות ישיבה.

מאמרים נוספים בנושא אחסון אתרים

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים22/08/173515 צפיות
בעת האחרונה ניתן לשמוע יותר ויותר על אחסון אתרים באמצעות שרתים וירטואלים או שרתי VPS בשמם המקורי. שרתים אלו חוללו מהפכה בענף אחסון האתרים המנומנם והגיע הזמן שגם אתם תכירו אותם טוב יותר. המאמר הבא נועד לעשות מעט סדר בנושא זה.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים05/06/176211 צפיות
אם השקעתם את רוב זמנכם וכספכם באתר שמטרתו להשיג לכם כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים, אולי כדאי שתחשבו גם על אחסון אתרים. איפה אתם מתכוונים לשמור את השרת שלכם? אילו השפעות יש לבחירת שרת וירטואלי נכון או אחסון אתרים מותאם? עומדים לרכוש חבילת אחסון אתרים? אל תשכחו לבחור גם לפי מאפיינים שמטרתם להשפיע על חווית הגולש.

מאת: DSD STUDIOאחסון אתרים17/04/163113 צפיות
האם אתה משתמש בפלאש כדי לבנות את אתר האינטרנט עבור העסק שלך? אתה רוצה להיות בטוח שהאתר שלך ירוץ בצורה חלקה כמו שצריך? אז כדאי לך לבחון את האפשרות של אחסון פלאש.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/153116 צפיות
בשנים האחרונות בעלי אתרים ישראליים רבים נוטים לחפש אפשרויות של אחסון אתרים בחברות אחסון זרות על פני אלו הישראליות, בעיקר עכב המחיר. אך האם הסיבה מוצדקת?

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152639 צפיות
במידה והגעתם להחלטה כי אתם מעוניינים באתר אינטרנט לעסק שלכם הרי שראשית כל חשוב שתבחרו כתובת אינטרנט עבור אותו האתר – כתובת זו מוגדרת כדומיין (שם מתחם) ורצוי לרכוש אותה כמה שיותר מהר. עוד במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152824 צפיות
שירותי ענן שונים דוגמת אלו המשמשים לגיבוי או אחסון קבצים חשובים הולך וצובר תאוצה והסיבות לכך רבות. עוד על כך במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152546 צפיות
המודרניזציה והטכנולוגיה המתקדמת הגיעו לא מזמן גם לעולם אחסון האתרים וכיום עוד ועוד בעלי אתרים מעדיפים לעבור לאחסון על גבי שרת וירטואלי על חשבון שרת שיתופי. מדוע הדבר מתרחש במאמר הבא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica