חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יום עבודה בחייה של טכנאית מקררים

מאת: כתבותבאקדמיקסבית חכם24/09/20121130 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אולם כעבור זמן קצר ודווקא לאחרונה, אני מוצאת שיותר ויותר נשים מבקשות דווקא את קרבתן של נשים אחרות, ובייחוד כאשר מדובר בצורך בתיקונים שונים.

מסתבר כי נשים רבות חשות אי שקט או  אי נעימות כאשר הן מכניסות לביתן גבר זר, תחושה שאותה אני יכולה להבין. החשש או תחושת האיום יכולים להעיב על כל אישה, ולא משנה באיזו שעה מדובר, טכנאי כלשהו, או גבר בכלל, שנכנס לבית שלך בשעה שאין איתך אף אחד - יוצר תחושת איום וחשש. על מנת להעניק לנשים את השירות הטוב ביותר, מבלי שיחששו לעמוד על המקח ומבלי שיפחדו לשאול שאלות ענייניות בנוגע למהות התיקון - פתחנו אפשרות לשירותים הניתנים על ידי טכנאי מקררים נשים בלבד.

כל אישה שתפנה אלינו תוכל לקבל מענה בהקדם האפשרי, על מנת לקבוע שעת הגעה. אנו מציעות לרב הנשים אף לבדוק אפשרות של תיקון המקרר בעצמן, במקרים בהם מדובר בתיקון פשוט שיכול היה כל אדם לבצע, כגון החלפת אטמים או גומייה של המקרר. השירות שאנו מעניקות תקף כמעט לכל הארץ ואנו מאמינות שככל שהמודעות לצרכיהן של נשים תעלה, כך נוכל להציע את השירות בעוד ועוד אזורים.

המקצוע בו אני עוסקת מערב לא מעט התמודדויות על רקע הנושא המגדרי, כאשר בתחילה ספגתי הערות שוביניסטיות רבות שכמעט שברו אותי נפשית ואפילו חשבתי לעזוב את התחום. אבל בתור אדם שמאמין והולך אחרי החזון שלו עד הסוף, ההערות השוביניסטיות הביאו אותי לעשות צעד פורה וחיובי דווקא,ולפתוח חברה המציעה שירותי תיקון מקררים ומורכבת מצוות של נשים בלבד.

מסתבר כי אמנם ישנן מעט מאוד נשים ברחבי הארץ בעלות הבנה בתחום תיקון מקררים אולם עם הרבה רצון והשקעה, הצלחנו לבנות גוף מקצועי המציע את שירותיו בהיקף ענק ותחת נהלי עבודה מקצועיים, בסטנדרטים הגבוהים ביותר. לא אכחיש כי היו לא מעט מריבות בדרך - ודווקא אלו היו שדחפו אותנו להמשיך, לא אחת. היום, בין אם תודות לעלייה במודעות ובין אם בשל הזמן שחלף - אני זוכה לשמוע יותר ויותר מחמאות המתייחסות באופן ישיר לעבודה ולא למגדר שלי.

גם כאשר נתקלתי בהערות בונות הנוגעות לבחירתי לעבוד בתור טכנאי מקררים הערתי כי אין זה משנה כלל וכלל, שכן טכנאי הוא טכנאי באשר הוא, ורק הלשון העברית היא זו שמטעה או מפלגת. מאחר וניחנתי בחוש טכני מפותח, אינני רואה כל בעיה עם הבחירה שלי, ובמיוחד כשאני נהנית מהעבודה כל כך.

 



תגיות המאמר: טכנאי מקררים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פורסם על ידי אינטרניים קידום אתרים אורגני מקצועי חברת שיווק מוצרי אינטרנט. קידום אתרי אינטרנט בנישות שונות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת כתבותבאקדמיקס

מאת: כתבותבאקדמיקסמיניות ובריאות מינית01/08/121301 צפיות
במאמר הבא, אנו נסביר לכם ונרחיב אודות תופעת הקונדילומה- מהי התופעה הזו, כיצד והיכן היא מתרחשת, כיצד מתבצע הטיפול בה ואופני הטיפול השונים שיש לתופעה הזו.

מאת: כתבותבאקדמיקסתחבורה ורכב - כללי01/08/121419 צפיות
במאמר הבא אנו נסביר לכם על אחת ההמצאות הכי טובות שלנו בשנים האחרונות- הקלנועית. אנו ניתן לכם הסבר מפורט על למה כדאי לכם להשתמש בקלנועית- אנו נמנה את היתרונות הבולטים של רכב זה, וכמובן ניתן לכם הסברים על סוגי הקלנועיות המובילות כיום.

מאת: כתבותבאקדמיקסחיות מחמד01/08/121519 צפיות
במאמר הבא אנו נסביר לכם על אחד הנושאים הכי מעניינים בשנים האחרונות- פנסיון כלבים. אנו נסביר לאלו מכם שלא יודעים מה זה פנסיון כלבים אודות הנושא, נסביר לכם מהם השירותים שמקבלים כלבים ובע"ח אחרים אשר נמצאים בפנסיון מסוג זה, וניתן לכם עוד מידע בנושא.

מאת: כתבותבאקדמיקסמיניות ובריאות מינית01/08/121368 צפיות
בכתבה הבאה, אנו נערוך לכם הצצה למקצועו של הסקסולוג- מהו בעצם סקסולוג, איזה סוג רופא הוא, אילו טיפולים הוא מבצע, היכן חוץ מהמרפאה שלו אתם תוכלו לפגוש רופאים מהסוג הזה, ובכלליות רבה על העבודה עצמה.

מאת: כתבותבאקדמיקסעסקים - כללי01/08/121411 צפיות
בכתבה הבאה, אנו נסביר לכם אודות הנושא הרחב הידיים הזה אשר נקרא תאורה: אנו נסביר לכם על סוגי התאורה השונים שקיימים כיום, נסביר לכם בקצרה על מפעלי התאורה וכמובן גם נסביר לכם על השימושים של התאורה.

מאת: כתבותבאקדמיקסאחסון אתרים01/08/121211 צפיות
בכתבה הבאה, אנו נסביר לכם על אחד מהנושאים הכי חשובים ברשת האינטרנט, שאילו לא הנושא הזה היה קיים, רשת האינטרנט שלנו לא הייתה מצליחה כלל להתקיים והייתה קורסת כל הזמן ללא הפסק!

מאת: כתבותבאקדמיקסעיצוב פנים01/08/121067 צפיות
כסאות הם אולי אחת ההמצאות הכי טובות והכי חיוניות לאדם מבין אלו שהומצאו. הרי תחשבו לרגע- אין מקום- לא מקום בילוי, לא מקום עבודה, לא מקום מגורים שאין בו כסאות ישיבה.

מאמרים נוספים בנושא בית חכם

מאת: nash didanבית חכם07/10/181694 צפיות
חימום והסקה היה צורך בסיסי של בני אדם מאז ומעולם. בעבר בעידן איש המערות בני אדם חיממו את הבית שלהם בעזרת מדורות. עם התקדמות הטכנולוגיה אמצעי החימום של האדם השתכללו והפכו להיות טכניות יותר כמו למשל חימום באמצעות קיטור, חימום באמצעות גז וגם חימום באמצעות אנרגיה חשמלית.

מאת: טלבית חכם22/04/181550 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלבית חכם04/03/181424 צפיות
בשנים האחרונות, צמד המילים החמות ביותר בתכנון האדריכלות ועיצוב הבתים הוא "בית חכם".

מאת: טלבית חכם11/02/181490 צפיות
מערכות בית חכם מנצלות את הטכנולוגיות החדישות ומאפשרות שליטה, ניהול ובקרה מהטלפון החכם.

מאת: שלום כהןבית חכם03/01/181654 צפיות
כיום רבים מבינים כי חיבור של תריסי גלילה לבית חכם זהו דבר מובן מאליו. אף על פי כן, עד לא מזמן רבים לא ידעו כיצד לפעול בעניין. לפיכך כל אחד מכם צריך לוודא כי מתבצעת בחירה טובה יותר בכל הנוגע לדבר.

מאת: רוני הכהןבית חכם01/01/181501 צפיות
העניין של הנוחיות מוטל בספק כאשר צריכים בכל פעם לתפעל מכשיר אחר, מפני שדבר שכזה יוצר בזבוז של זמן יקר בהתעסקות בכל אחד מאלה. את כל זאת אמור לשפר השימוש עם מערכת של בית חכם כאשר מחיר בית חכם נעשה למשהו שבר השגה עבור כל אדם בעידן המודרני.

מאת: רוני הכהןבית חכם27/11/171629 צפיות
מדובר במערכת שמאפשרת חיים אחרים שבהם ישנו חיסכון של זמן יקר, ומכאן גם חיסכון אדיר בכסף שהולך לטמיון ללא תכנון נכון ויעיל יותר על ניהול הבית. האם מחיר בית חכם הוא כזה שמגיע רק לעשירי הארץ? כבר לא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica