חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה זה קונדילומה

קונדילומה

קונדילומה היא בעצם מחלת מין אצל המין הגברי והנשי, אשר בעצם מתאפיינת ביבלות באזור איבר המין הגברי. התופעה הזו נגרמת בעיקר בעקבות ווירוס הפפילומה, אשר חוץ מתופעת הקונדילומה, גורם גם לעוד כ-110 סוגי יבלות בכל חלקי גופינו. תופעת הקונדילומה, היא תופעה מאוד מדבקת, וגם במידה ומשתמשים באמצעי מניעה במהלך מין, בהרבה מאוד מהמקרים הקונדילומה תעבור לצד הבריא, גם למרות השימוש הנכון באמצעי מניעה.

ההידבקות בתופעת הקונדילומה מתבצעת כמו ההידבקות במחלת האיידס- במהלך קיום יחסי מין, במידה ולאחד הצדדים יש את תופעת הקונדילומה בצורה רדומה או בצורה פעילה (לא משנה), הצד הבריא ייפגע ברוב המקרים ויקבל את המחלה גם הוא, אל אף השימוש בקונדום. תתפלאו, אך ביותר מחצי מכמות המקרים, אין כלל תסמינים לתופעת הקונדילומה. במידה וישנם תסמינים, התסמינים הבולטים ביותר של תופעות קונדילומה הם בדרך כלל צמיחת גידולים קטנים בצורת כרוב, באזור איבר המין (תופעה אשר גורמת לגירודים לא נוחים באזור המפשעה ובאזור איבר המין). אצל נשים ישנו תסמין נוסף אשר גורם לדימום באיבר המין.

כיום חלק גדול מן האוכלוסייה הכללית נגועה בתופעת הקונדילומה, בצורה רדומה או בצורה פעילה, ולכן ברגע שאתם חושבים שיש לכם אחד מהתסמינים שיש לתופעה הזו, גשו במהרה לרופא ואל תדחו זאת, במחשבה שזה יעבור עם הזמן. גם לנשים וגברים שאינם מרגישים או מבחינים בתסמינים של התופעה, מומלץ ללכת פעם בשנה לרופא ולבדוק האם אכן אין לכם את תופעת הקונדילומה, מכיוון שכמו שהסברנו, תופעות קונדילומה הן תופעות שברוב המקרים הן רדומות, ולא תופעה פעילה שאפשר וניתן להבחין בתסמינים.


לאנשים שכבר נגועים בתופעת הקונדילומה ישנם כל מיני סוגי טיפולים ולקיחת תרופות אשר יכולות לעזור ולרפא אתכם מן התופעה הזו. הטיפול הנפוץ ביותר הוא טיפול בלייזר. הטיפול בלייזר מתבצע באופן הבא: הרופא מרדים את אזור איבר המין והמפשעות של אותו אדם אשר נגוע בתופעת הקונדילומה. לאחר ההזרקה של החומר המרדים, מטפלים באזור הנגוע בקונדילומה באמצעות קרני לייזר אשר יוצרות חום מספיק גבוה בשביל לאייד את הגידולים אשר נמצאים באזור. לאחר מכן, מחטאים את המקום, מכיוון שבלא מעט מקרים קרה שבעקבות השימוש בקרן הלייזר, האזור הזדהם, ולכן לאחר מכן הרופא שביצע לכם את הטיפול הזה, יעשה לכם חיטוי.

 



תגיות המאמר: קונדילומה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פורסם על ידי אינטרניים קידום אתרים אורגני מקצועי חברת שיווק מוצרי אינטרנט. קידום אתרי אינטרנט בנישות שונות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת כתבותבאקדמיקס

מאת: כתבותבאקדמיקסבית חכם24/09/121134 צפיות
מאז שהייתי ילדה אהבתי לפרק ולהרכיב מכשירים וכלים שונים, וידעתי שאמצא את עצמי עוסקת במקצוע טכני. בתחילה התמודדתי לא מעט עם סוגיית המגדר, כשעמדתי נוכח תגובות על בחירתי, ועל המוזרות שבבחירה שלי.

מאת: כתבותבאקדמיקסתחבורה ורכב - כללי01/08/121419 צפיות
במאמר הבא אנו נסביר לכם על אחת ההמצאות הכי טובות שלנו בשנים האחרונות- הקלנועית. אנו ניתן לכם הסבר מפורט על למה כדאי לכם להשתמש בקלנועית- אנו נמנה את היתרונות הבולטים של רכב זה, וכמובן ניתן לכם הסברים על סוגי הקלנועיות המובילות כיום.

מאת: כתבותבאקדמיקסחיות מחמד01/08/121520 צפיות
במאמר הבא אנו נסביר לכם על אחד הנושאים הכי מעניינים בשנים האחרונות- פנסיון כלבים. אנו נסביר לאלו מכם שלא יודעים מה זה פנסיון כלבים אודות הנושא, נסביר לכם מהם השירותים שמקבלים כלבים ובע"ח אחרים אשר נמצאים בפנסיון מסוג זה, וניתן לכם עוד מידע בנושא.

מאת: כתבותבאקדמיקסמיניות ובריאות מינית01/08/121369 צפיות
בכתבה הבאה, אנו נערוך לכם הצצה למקצועו של הסקסולוג- מהו בעצם סקסולוג, איזה סוג רופא הוא, אילו טיפולים הוא מבצע, היכן חוץ מהמרפאה שלו אתם תוכלו לפגוש רופאים מהסוג הזה, ובכלליות רבה על העבודה עצמה.

מאת: כתבותבאקדמיקסעסקים - כללי01/08/121413 צפיות
בכתבה הבאה, אנו נסביר לכם אודות הנושא הרחב הידיים הזה אשר נקרא תאורה: אנו נסביר לכם על סוגי התאורה השונים שקיימים כיום, נסביר לכם בקצרה על מפעלי התאורה וכמובן גם נסביר לכם על השימושים של התאורה.

מאת: כתבותבאקדמיקסאחסון אתרים01/08/121212 צפיות
בכתבה הבאה, אנו נסביר לכם על אחד מהנושאים הכי חשובים ברשת האינטרנט, שאילו לא הנושא הזה היה קיים, רשת האינטרנט שלנו לא הייתה מצליחה כלל להתקיים והייתה קורסת כל הזמן ללא הפסק!

מאת: כתבותבאקדמיקסעיצוב פנים01/08/121067 צפיות
כסאות הם אולי אחת ההמצאות הכי טובות והכי חיוניות לאדם מבין אלו שהומצאו. הרי תחשבו לרגע- אין מקום- לא מקום בילוי, לא מקום עבודה, לא מקום מגורים שאין בו כסאות ישיבה.

מאמרים נוספים בנושא מיניות ובריאות מינית

מאת: אסף סגלמיניות ובריאות מינית26/07/181809 צפיות
ספריי השהייה הוא תכשיר מין פופולרי אשר משפר את השליטה בשפיכה אצל גברים הסובלים משפיכה מוקדמת. תופעת שפיכה מוקדמת היא תופעה מביכה התוקפת כ- 40 % מאוכלוסית הגברים בכל הגילאים. כיצד ספריי השהייה יכול לסייע בטיפול בבעיה?

מאת: אסף סגלמיניות ובריאות מינית31/05/181147 צפיות
כ- 30% מאוכלוסית הגברים סובלים מבעיות זקפה כמו אין אונות או זקפה חלשה ומשפיכה מוקדמת. הסיבות לבעיה הן רבות ויש לאבחן אותן בצורה מקצועית אצל סקסולוג או אורלוג. טיפול מהיר ויעיל בבעיה הוא באמצעות ספריי השהייה טבעי הגורם לתחושת אלחוש באיבר המין אשר מפחית את התחושה וכך ניתן להחזיק זמן רב יותר בלי להגיע לאורגזמה. מה חייבים לדעת לפני שקונים ספריי השהייה?

מאת: אסף סגלמיניות ובריאות מינית31/05/181091 צפיות
כ- 30% מאוכלוסית הגברים סובלים מבעיות זקפה כמו אין אונות או זקפה חלשה ומשפיכה מוקדמת. הסיבות לבעיה הן רבות ויש לאבחן אותן בצורה מקצועית אצל סקסולוג או אורלוג. טיפול מהיר ויעיל בבעיה הוא באמצעות ספריי השהייה טבעי הגורם לתחושת אלחוש באיבר המין אשר מפחית את התחושה וכך ניתן להחזיק זמן רב יותר בלי להגיע לאורגזמה. מה חייבים לדעת לפני שקונים ספריי השהייה?

מאת: אמורמיניות ובריאות מינית28/03/181459 צפיות
בזמן האחרון רצה שמועה ברשת על תכשיר מיוחד לגברים שעושה פלאים החלטנו לבדוק אם מדובר בשיווק מצויין או שהמוצר באמת אפקטבי

מאת: ד"ר ירוןמיניות ובריאות מינית29/09/152561 צפיות
האם מגע מיני עם גבר אחר אומר בהכרח שאתה הומו? האם יתכן שהומו יהפוך לסטרייט? האם טיפולי ההמרה שמציעים רבנים באמת עוזרים? ד"ר ירון, פסיכותרפיסט המתמחה בטיפול פסיכולוגי לגייז (Gays), מתייחס לכמה מהשאלות הנפוצות ששואלים מטופלים.

מאת: ד"ר ירוןמיניות ובריאות מינית03/08/152561 צפיות
האם גירוי משליטה והשפלה מהווה סטייה מינית? האם ניתן לרפא אותה? מה הקושי המיוחד שזה מציב בפני גבר נשוי? ד"ר ירון, פסיכותרפיסט המתמחה בטיפול פסיכולוגי בנושאים של מיניות והעדפה מינית, מתייחס לכמה מהשאלות הנפוצות ששואלים מטופלים.

מאת: אליס פ.סטפןמיניות ובריאות מינית29/04/152037 צפיות
?מהו הרפס באברי המין ואוראלי ישנם שני סוגים של זיהומי הרפס, הרפס הפה והרפס גניטלי; שניהם מדבקים. העובדה הערמומית ביותר על הרפס היא שזה יכול להיות וירוס בלתי נראה; זה אפשרי לאדם שיש לי ולהפיץ גם סוג של נגיף הרפס ואפילו לא יודע שיש לו או לה הרפס. הווירוס שמדביק אדם עם הרפס פה נקרא סוג הרפס סימפלקס 1

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica