חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מובילים: היתרונות של ייצוא המוצרים שלכם לחו"ל

מאת: אביב יועציםיבוא ויצוא06/08/2012873 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לא קל להחזיק עסק. כאשר מדובר בעסק חדש, המשימה קשה שבעתיים. כל הרווחים שלכם מושקעים מיד בעסק עצמו. אתם לוקחים הלוואה גבוהה מהבנק כדי לשרוד. אתם מודאגים באופן תמידי מתשלומים חודשיים לספקים, לבנקים, לחומרי ייצור, לעובדים ועוד. קשה לכם להירדם בלילה מרוב מתח. עליכם לעבוד הרבה יותר קשה ממה שהייתם מורגלים כשכירים. אתם עובדים באינטנסיביות מסביב לשעון ונאלצים לטפל במספר עניינים במקביל.

הבשורות הטובות הן, שכבר לא חייבים להילחם במתחרים שלכם בשוק הישראלי, הרווי לעייפה. באמצעות מובילים וחברת שילוח ימית, תוכלו לשווק את הסחורה שלכם לשוק עולמי, רחב יותר.

הנה כמה סיבות להתחיל לשווק את המוצרים שלכם בחו"ל:

הכנסות נוספות
חברת מובילים ושילוח בינלאומית פותחת בפני העסק שלכם שפע של אפשרויות. היא מאפשרת לעסק שלכם לגדול. במידה והמוצר שאתם מציעים אכן יזכה לביקוש, אתם תרוויחו הכנסה נוספת. ככל שתמכרו ליותר אנשים, כך הכנסתכם תגדל יותר והעסק יצמח.

מוניטין נוצץ
כאשר אתם מייצאים את המוצרים שלכם לחו"ל באמצעות מובילים ומשלחים ימיים, אתם זוכים ביוקרה. המוצרים שלכם זוכים למוניטין משובח, בתור מוצרים איכותיים, משובחים ובינלאומיים. ברגע שהסחורה שלכם זוכה לתווית זו והשמועה עושה כנפיים, המכירות שלכם יעלו. אנשים ירצו לראות במה מדובר.

יציבות בתקופה כלכלית קשה
מכירת הסחורה שלכם בכל רחבי העולם ע"י הובלה ימית, מקנה לעסק שלכם יציבות. כבר לא תצטרכו להיות תלויים בשוק הישראלי ובגחמות שלו. במידה והעסקים שלכם בארץ יפגעו, תוכלו להישען על הכנסות משוק אחר. בעזרתן, תוכלו לשמור על העסק מתפקד ולשרוד את תקופת הביניים.

מחירים אטרקטיביים יותר למוצרים שלכם
לאחר תקופת משגשגת ומצליחה, שבה המכירות משביעת רצון וכמויות המוצרים שלכם גדלו משמעותיות, תוכלו להתמקח עם ספקיכם על עלות חומרי הגלם. ככל שתבקשו כמות גדולה יותר של חומרי גלם - כך המחיר שתקבלו יהיה אטרקטיבי יותר. תוכלו להפחית את מחירי המוצרים שלכם ובכך להציע מחיר תחרותי ואטרקטיבי יותר בשוק.

למידה של דברים חדשים
אם עסקיכם יצליחו בחו"ל, תוכלו לטוס למדינות שונות ברחבי העולם, להצטרף לכנסים שונים, להכיר אנשים מהתעשייה, ללמוד שיטות ייצור ושיווק חדשות ועוד. תרגישו "אנשי העולם הגדול".

כל היתרונות האלו הם סיבות מצוינות לצאת לחקור את העולם ולשווק את הסחורה שלכם בחו"ל. איך עושים את הצעד הראשון? ראשית, עליכם ליצור קשר עם חברות הובלה ימית. בקשו הצעות מחיר מחברות הובלה ימית ובררו כמה מיסים תיאלצו לשלם.

נכתב בשיתוף עם http://tdy-moving.co.il/

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אביב יועצים >> המפתח שלך להצלחה שיווקית !

ייעוץ שיווקי

קידום אתרים בגוגל

 

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אביב יועצים

מאת: אביב יועציםפלילי14/02/162094 צפיות
כתב אישום הינו המסמך שפותח את המשפט כנגד הנאשם והוא כולל מספר סעיפים קבועים ואת כל העובדות שנאספו כנגד המואשם, עדי התביעה והסעיפים בחוק שהופרו, כביכול, על ידו. ביטול המסמך מונע את ההגעה למשפט כך שאין ענישה וכל הטיפול בתיק מופסק. את הביטול ניתן לבצע בנקודות זמן שונות כאשר המוקדמת ביותר היא כאשר התיק עדיין נמצא בידי המשטרה ועדיין לא עבר לבית המשפט. כאן נלמד מעט יותר אודות אפשרויות הביטול השונות בנקודת זמן זו.

מאת: אביב יועציםפלילי02/02/162437 צפיות
מועד מחיקת רישום פלילי ישן נקבע על פי הגדרות תקופת ההתיישנות. תקופת ההתיישנות מתחילה למעשה כבר כאשר בית המשפט נותן את פסק הדין שלו לגבי העבירה שבוצעה. כל תקופה נקבעת על פי קריטריונים שקבועים בחוק. תקופת ההתיישנות תלויה בסוג הרישום הפלילי – האם מדובר בהרשעה בפשע או באי הרשעה. בנוסף, נקבעת התקופה על פי גיל הנאשם ועובדת היותו קטין או אדם בוגר בעת מתן פסק הדין. לבסוף, החוק מתייחס לסוג העונש שהוטל על הנאשם.

מאת: אביב יועציםפלילי02/02/161950 צפיות
תחום המשפט המנהלי בישראל הוא אחד התחומים המעניינים והמגוונים ביותר בעולם המשפט. המשפט המנהלי עוסק בהתמודדות של אזרח מול גופים מנהלתיים וציבוריים, מועדות הבנייה שמאשרות את תוכניות הבתים שאנחנו בונים ועד לזכויותיהם של עובדים, אסירים, חיילים ומשפחות נפגעות טרור. מהתמודדות מול גורמים תקשורתיים כמו רשות השידור וחיוביה את הציבור ועד לעבודה משפטית מול רשויות מקומיות המחייבות אותנו במיסים על פי חוק.

מאת: אביב יועציםדיני משפחה10/01/161583 צפיות
אם אתם גרושים טריים, תקופת החגים עלולה להיות קשה מאוד עבורכם. תחושת האומללות, האשמה והבדידות היא מתכון מושלם לדיכאון. בזמן שמשפחות אחרות ומאושרות חוגגות יחדיו ושואגות את שירי החג, אתם תשבו מסוגרים בביתכם ותבהו בטלוויזיה. יתכן שתרגישו כל כך מדוכאים, עד שאפילו לא תצליחו להזיז את עצמכם מהמיטה. אז מה עושים? הנה כמה טיפים של עו"ד גירושין, כיצד לעבור את החגים בשלום ולהפוך את החג לקצת יותר נסבל:

מאת: אביב יועציםדיני משפחה10/01/161616 צפיות
כולנו מתחתנים בתקווה שהנישואים יחזיקו מעמד ויהיו יציבים. למרבה הצער, הרבה פעמים בני הזוג שלנו משתנים ומאבדים עניין בדברים שעניינו אותם לפני 10-15 שנים: תחביבים שונים, עיסוקים וגם אנשים. כשנשים מאבדות עניין בנישואים, הן פונות אל עורך דין גירושין. אבל כשזה קורה לגבר, הוא לאו דווקא ירוץ אל עורך דין גירושים. הוא בדרך כלל יתרחק מאשתו, ימעט לדבר איתה, לבלות איתה וימצא מפלט בקריירה תובענית או במאהבת.

מאת: אביב יועציםדיני משפחה10/01/161407 צפיות
גירושין הם נושא כואב עבור כל הצדדים המעורבים בעניין- אתה, אשתך והילדים. אין ספק שהם תובעים מחיר נפשי שלוקח זמן להתאושש ממנו. לאחר שנים רבות בהן אתה ואשתך הייתם יחד והילדים התרגלו לראות את הוריהם תחת קורת גג אחת, הפרידה אחד מהשנייה היא קשה ולוקח זמן להתרגל אליה.

מאת: אביב יועציםדיני משפחה10/01/161463 צפיות
גירושין בגיל מבוגר אינם עניין פשוט. מדובר בזוגות בגיל העמידה או אפילו בזוגות בני הגיל השלישי, שהגיעו לאחר שנים רבות יחד להחלטה על פירוק החבילה המשותפת. גירושין בגילאים אלו נובעים מכמה סיבות. לעיתים, ההחלטה על גירושין התקבלה לפני שנים רבות, אך בני הזוג העדיפו להמתין עד אשר הילדים יתבגרו ויעזבו את הבית. לעיתים מדובר במקרי גירושין על רקע שחיקה של מערכת היחסים הזוגית- כאשר לא נעשה דיי במשך השנים על מנת לשמור על הגחלת, אובד לקשר האהבה והתשוקה שאפיינו את תחילתו, ועימם אובד גם הרצון לעתיד משותף.

מאמרים נוספים בנושא יבוא ויצוא

מאת: רונית אלפסייבוא ויצוא05/03/211018 צפיות
יבוא מוצרים בצורה מסחרית מחייב ללמוד מה נדרש לייבוא מה החוקים החלים על אותם מוצרים. על מנת לעסוק בייבוא יש להוציא רישיון לייבוא ממשרד התמ"ת.

מאת: SEONET קידום אתריםיבוא ויצוא02/12/181996 צפיות
אתם זקוקים למבנה נייד לעסק או לבית זמני? רגע לפני שאתם בוחרים מבנה נייד להשכרה או לקניה הכנו עבורכם מדריך קצר להשכרת מבנה נייד

מאת: yoni romיבוא ויצוא15/07/181067 צפיות
המפעלים של היום הם לא המפעלים של פעם, היום המפעלים נראים יותר טוב, עובדים בשיטות יותר מתקדמות,  איכות העובדים גבוהה יותר וכפועל יוצא מכך גם המכונות שאנו משתמשים בהן צריכות להיות חזקות ועוצמתיות יותר.

מאת: עדי מילריבוא ויצוא12/01/171463 צפיות
ראש השנה הסיני הוא החג החשוב והארוך ביותר בלוח השנה הסיני- ידוע גם בשמו "פסטיבל האביב"

מאת: ליאוריבוא ויצוא20/06/161930 צפיות
לוקליזציה פירושה, להתאים מוצר כלשהו, לאוכלוסייה שהיא שונה, מן האוכלוסייה המקורית, שאליה המוצר נועד. לוקליזציה כוללת, התאמה לחוקים המקומיים. לוקליזציה כוללת, התאמה למנהגים מקומיים.

מאת: אירה סימנסיבוא ויצוא21/04/161985 צפיות
יבוא מסין של תבניות להזרקת פלסטיק הוא תהליך מורכב מאוד שצריך להתבצע בצורה חכמה ובליווי אנשי מקצוע המתמחים ספציפית בתחום זה. מדובר על תבנית שיכולה לשקול מאות קילוגרמים, ואותה יש לייצר על פי מפרט מדוייק וברמת דיוק גבוהה מאוד. מרגע שהתבנית יוצרה ונשלחה ארצה, הכדאיות להחזרתה לסין לצורך תיקונים ושיפורים, צוללת פלאים ונעלמת, ולכן חשוב שתהליך העבודה וההתקשרות מול היצרן בסין, יתבצע בצורה חכמה עם נציג של הלקוח הנמצא בסין ובוחן את הדברים לעומק לפני שהתבנית יוצאת למשלוח.

מאת: עדי מילריבוא ויצוא20/03/161728 צפיות
במאמר זה אנסה לרכז את כל הקשור בנושא איתור מפעלים בסין, כיצד מתחילים ואיך מגישים הצעות מחיר. נעבור על שאלות חשובות לבחינת רמת המקצועיות ורמת האיכות של מפעל בסין. קריאה מהנה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica