חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חברו הטוב ביותר של האדם

מאת: בר רפאלישינה 07/08/2012814 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ארוחת בוקר, קפה, פגישה, ישיבה, עוד פגישה, עוד ישיבה, כמה אימיילים, כמה טלפונים ואולי גם אימון בחדר הכושר לאחר העבודה. איזה יום ארוך, ולעיתים נדמה שלעולם הוא לא יגמר. אך הוא תמיד נגמר בתחושת ניצחון- גם בגלל הסיפוק שנובע ממה שעשיתם היום וגם בגלל הציפייה של מה שעוד מחכה לכם- המיטה. מה היא בעצם מיטה טובה? התשובה היא: מזרן טוב. עולם המזרנים הוא עולם ומלואו: יש כאלה קשים, רכים, עבים, דקים, אורתופדיים וקפיציים. משימתו של כל אחד מאיתנו היא למצוא את המזרן האופטימלי בשבילו מבין כל הסוגים הקיימים, ולעיתים המשימה בכלל לא פשוטה.

סיור בחנות המזרנים יכול להיות מאד מבולבל, ולכן כדאי להגיע אליו מוכנים ומכוונים. בחנות, תעמוד בפניכם המשימה "הקשה" של לנסות את המזרנים- כלומר, להשתטח על כל אחד מהם ולהחליט האם הוא נוח עבורכם. שאלה זו היא אישית, ואף מוכר- מנוסה ככל שיהיה, לא יוכל לענות עליה עבורכם. כיצד מחליטים האם מזרן הוא נוח? התחושה שאתם אמורים לחוש היא של התאמה. התאמת המזרן לגופכם, ממש כאילו הוא נתפר לפי מידותיכם וצורת הגב שלכם.

ואם בגב עסקינן- הרי שמדובר בנושא חשוב מאין כמוהו. בחירת מזרונים מתאימים אינה מסתכמת באותה תחושת נוחות וברצון להרדם על האחד שבחרתם כבר בחנות. לאחר שסימנתם לעצמכם כמה אופציות נוחות, כדאי להתייעץ עם המוכרים בחנות לגבי איכות המזרן, החומרים ממנו הוא עשוי, לשאול לגבי אחריות החנות על המוצר, והכי חשוב- לגבי התמיכה האורתופדית שאותה מעניק המזרן לגבכם.

שינה על מצע שאינו מותאם מבחינה אורתופדית לגבכם בכלל, ולעמוד השדרה שלכם בפרט, עלולה ליצור גם קשיים בהירדמות והתהפכויות מיותרות באישון לילה, ויותר גרוע- גם נזקים פיזיים לגבכם ולצווארכם לטווח הארוך.  לכן, התייעצות ובירור לגבי תכונות המזרן, חשובות לא פחות ואולי אף יותר מ"מדידתו" בחנות ובדיקת הנוחות שהוא מציע. צלחתם את השלבים בבחירה המורכבת? נותרו לכם עוד 2 משימות אחרונות: כל שעליכם לעשות הוא להביא את מזרנכם החדש לביתכם ולישון עליו שינה מתוקה.

הצעת רהיטים מעולים למחפשים באתרים ניבחרים.

 



תגיות המאמר: מזרנים, מזרונים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בר רפאלי

מאת: בר רפאליאימון אישי11/09/131112 צפיות
קואצינג, או אימון אישי בעברית, הוא תהליך שצבר תאוצה בלתי רגילה בעשור האחרון, שבו בעצם אדם הולך לייעוץ מקצועי במטרה לשפר היבטים מסוי

מאת: בר רפאליעיצוב פנים18/07/131070 צפיות
ציפוי שיש משמש כיום יותר ויותר מעצבי פנים עבור שיפור מראה בית המגורים . ציפוי שיש עשוי להתאים לחלקים שונים בבית המגורים שלנו ל

מאת: בר רפאליעיצוב פנים18/07/131185 צפיות
החשיבות הדקורטיבית של עמודי שיש לבית המגורים עשויה לעשות במקרים רבים את ההבדל בין בית מגורים רגיל לבית מגורים שנראה יוקרתי ומעוצב בקפידה . החשיבות הדקורטיבית של עמודי שיש למטבחים לבנים היא רבה מאוד במיוחד בכל הקשור לחלק העיצוב של בית המגורים שכן עמודי שיש מקנים למרחב פנימי של

מאת: בר רפאליפרסום באינטרנט09/07/131302 צפיות
עולם הפרסום היום הוא עולם אכזרי במידה רבה, אשר מחדיר לנו מוצרי פרסום מכל עבר - מוצרי פרסום מגיעים אלינו משילוטי חוצות, פרסומות בטלוויזיה, מודעות בעיתון, אתרים באינטרנט, וערוצי שיווק רבים נוספים. המפרסמים מוכנים לשלם הרבה מאוד כסף כדי שאנחנו כקהל נהיה חשופים לסביבת מוצרי פרסום שלהם.

מאת: בר רפאליריהוט 02/07/131838 צפיות
בתים רבים מחפשים מזנונים לטלויזיה. ישנם שימושים שונים שאפשר לעשות עם מזנונים לטלויזיה, מעבר להיותם מוסיפים רבות לעיצוב הבית והסלון וליופיו החיצוני

מאת: בר רפאליעיצוב פנים16/06/131301 צפיות
בבואו של הצרכן הישראלי לבנות ביתו אחרי זמן מה עולה השאלה כמה כיורים להתקין בבית ? ומדובר בשאלה פרקטית וטובה . מדוע ? ובכן , התקנה של כיורים בבית מבטיחה נוחות וכעת נביא לכך דוגמאות . סוג הכיורים עליהם אנו מדברים הוא כיורים מפורצלן ומדוע כיורים מפורצלן ? ובכן , כיורים מפורצלן הם הכיורים הנפוצים ביותר בעלי המחיר ההגיוני ביותר למוצר שימושי כגון כיור . כיורים מפורצלן נהוג להתקין במקומות רבים בבתים ( לא שכולם עושים זאת כמובן ) ובשל כך נתייחס אליהם כאל סוג הכיורים ה – " דיפולט " .

מאת: בר רפאליבניין ואחזקה - כללי16/06/131066 צפיות
משטחי שיש משטחי שיש למטבח הינם משטחי עבודה פופולאריים מאוד בישראל ובעולם כולו. הסיבות לכך הן רבות ומגוונות. שיש הוא חומר שמתאים מאוד לעיצוב הבית גם בגלל היופי שלו וגם בגלל הפונקציונאליות שלו, ולכן, בעיקר מסיבה זו הוא זוכה לפופולאריות רבה, אך לא רק בגין סיבה זו.

מאמרים נוספים בנושא שינה

מאת: דוד כהןשינה 01/10/161549 צפיות
אין דבר מעצבן יותר מלישון כאשר בין הזוג נוחר. אבל לא רק אנחנו סובלים אלא גם הוא. תסמונת דום נשימה בשינה מזיקה ומצביעה על בעיה רפואית הדורשת טיפול.

מאת: אפרתשינה 28/05/152979 צפיות
הפרעות שינה יכולות לשבש מאוד את איכות החיים, במיוחד אשר סובלים מן בעיות של הפרעות שינה באופן קבוע. לרוב, מי שסובל זמן מסוים מן הפרעות שינה נשלח על ידי הרופא המטפל שלו או על ידי רופא המשפחה להשגחה במרפאת שינה. במרפאה זו האדם ישן את הלילה כשהוא מחובר למכשירים שונים. כך בהשחתם של רופאים ואחיות ניתן לבסוף לגלות את הסיבה הרפואית הגורמת לבעיה של הפרעות שינה. לעתים הפרעות שינה נוצרים כתוצאה מעין קשיים לנשום במהלך הלילה מה שגורם לנחירות.

מאת: רובי אוזןשינה 06/04/151897 צפיות
כמה פעמים מצאתם את עצמכם ערים באמצע הלילה? מתהפכים מצד לצד, קמים ומתהלכים ברחבי הבית ועדיין מתקשים להירדם. הפרעות שינה מלוות רבים מאיתנו במהלך השבוע. מחקרים רבים מראים כי אחוזים גבוהים באוכלוסייה הבוגרת סובלים מהתופעה אשר פוגעת בתפקוד היומיומי וגורמת לנו לחוש תשושים ועייפים במהלך היום.

מאת: רובי אוזןשינה 23/02/151642 צפיות
רבים מאיתנו סובלים מכאבי גב וצוואר הנגרמים מסיבות שונות. במקרים שכאלה בחירת מזרן היא החלטה חשובה אשר תשפיע באופן ישיר גם על איכות השינה וגם על רמת הכאב. מזרן נוח הוא עניין של פרספקטיבה המשתנה בין אדם לאדם על פי הרגלי עבר ומבנה גופני. בחירת מזרן היא איננה החלטה שאנו עושים כל יום, לכן חשוב לבדוק את הנושא לעומק, להשוות בין סוגי המזרנים, להתנסות ורק בסוף להחליט. רבים מהמומחים לעמוד השדרה טוענים כי לקימורי גב שונים, מחויבת תמיכה שונה.

מאת: מלטוניןשינה 15/06/144544 צפיות
זמן השינה לו אנחנו זקוקים בנוסף לזמן השינה שאנחנו למעשה ישנים, משתנה במהלך שנות חיינו, כאשר הורמון המלטונין מהווה מרכיב חשוב בתהליך.

מאת: Daniel.Bשינה 20/05/144930 צפיות
כמעט כל מי שנוחר מכיר את התופעה הזאת: התעוררות בבהלה באמצע הלילה שנובעת מתחושת מחנק נוראית שמחייבת אתכם לחפש אחר אוויר לנשימה. אם זה קורה לכם הרבה פעמים בלילה, יכול מאוד להיות שאתם צריכים סיפאפ.

מאת: מלטוניןשינה 20/02/148676 צפיות
מלטונין בא לשקף למוח ולשאר איברי הגוף את שעות החשיכה במהלך היממה, כמו גם את עונות השנה וכל זאת בהתאם לזמן ולמקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica