חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הסרת משקפיים- טיפול חדשני

מאת: aleshkinaבריאות העין08/08/2012903 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אף אחד לא אוהב להרכיב משקפיים, במיוחד לא להיות חייב להרכיב אותם. בשביל אנשים אשר מרכיבים משקפיים אחרת עדשות ומבקשים להחזיק הסרת משקפיים, קיים כיום פתרון בקלות ונעים כי במאי מבוצע על ידי ניתוח הסרת משקפיים בלייזר.

כיצד זה עובד?

במסגרת מחקר הסרת משקפיים בלייזר, עושים שימוש בקרני לייזר שיכול מלטשות את הקרנית בעין עולה בקנה אחד מני רבים עם לנתונים האישיים של הפגוע אדם, כך שהן יוצרות מעין משקפיים בלתי נראים פנימיים. מחקר זה של הסרת משקפיים נחשב לניתוח בקלות וישירה שיכול מקנה התשובה נוח ופשוט למי שיש לא מעט שיכול מבקשים למנוע ממשקפי הראיה שלהם. במסגרת ההליך, רפואי מקצועי מזין לתוך מחשב את הנתונים האישיים של כל מטופל, ובהתאם לזאת, מלטש בעזרת קרני הלייזר את הקרנית הדרך הנכון ועדין. לאחר ההליך, פיתוח הראיה מתקבל בפנים ימים ספורים, והראיה משתפרת לאין ערוך ונעשית מחודד מתמיד.

מי מתאים החלפה את הניתוח?

ניתוח לייזר של הסרת משקפיים נועד לתת קשובה לבעיה של קוצר ראיה, רוחק ראיה אחרת צילינדר. הניתוח הכוונה למטופלים מגיל 18 ומעלה פחות, שיכול מרכיבים עדשות מגע אחרת משקפיים, והם של של בעלי בתים בתים מעט הדרגתית ממילא במשך שנה. יש לציין כי אנשים מסוימים נמצאים בלתי מתאימים החלפה חיסול משקפיים בלייזר, כתוצאה ידע מסוימים כגון קרנית רזה מידי אשר איננה מנוהלת לליטוש במכשור הלייזר, אנשים המוצאים את עצמם של בתים מחלות בעיניים כגון קטרקט, וכמו כן נשיות בהריון. עם זאת, כשבעים אחוזים מן האוכלוסייה נמצאים מתאימים החלפה את הניתוח. ההליך אחר על מרכיבי המשקפיים, מחדד את ראייתם ומשפר אותה במאה %, וחוסך מהם את המטרד שבהרכבת משקפיים או עדשות והתלות התמידית בהם.

האם הניתוח הוא כואב?

מחקר הסרת משקפיים איננו נזק מאחר שטרם ההליך, הרופא עושה שימוש בטיפות עיניים מאלחשות שיכול מרדימות את בעולם ומונעות את הופעתם של הכאבים. עם זאת, יש לשים לב שזה בעצם יש על מבוסס על שניתוח הסרת משקפיים בלייזר איננו נזק, מטופלים לא מעט מדווחים על תחושה לחץ בדיוק כמו גם אי נוחות בעין כאשר שקרני הלייזר פוגעות בקרנית. כמו לאחר מכן, בכדי להשאיר את העיניים פקוחות בעיצומו של הניתוח, רפואי מקצועי עושה ב מנוצל במכשיר הקרוי "מפסק", שיכול מחזיק את לב פתוחה לרווחה, מה שעשוי יכול להיות גם בשל עובדה זו להוביל לתחושת חוסר נחמה קלה.

כמה זמן קצר אורך הניתוח?

לימודים הסרת משקפיים בלייזר נמשך בנקודה עשרים כמה דקות מתחת ל, כאשר במסגרת ההליך, פעולת קרני הלייזר נמשכת עד כעשרים שניות בכל עין. לאחר עשרים כמה דקות המטופלים משוחררים לביתם עם הגנה עיניים שקוף מתחת ל, כי במאי איננו מפריע לתפקוד היומיומי ויש להשאירו על העיניים רק כיממה אחת, כלומר יכול להיות להסירו יש לי כבר למחרת יום אחרי יום הניתוח. כיסוי זה בעמדה להיות אמור לשמש את המטופלים בלילות הראשונים בעת השינה ומטרתו היא להגן על העיניים ולהפסיק פגיעות ונזקים מהסביבה.

מתי פוטנציאל להרגיש בשיפור הראיה?

לאחר מחקר הסרת משקפיים, ניתן להרגיש בשיפור יש לי כבר בימים הראשונים שלאחר הניתוח בלייזר, ותוך שונות ימים פחות הראיה נעשית חדה גדול יותר, כאשר התהליך המלא של שיפור הראיה לוקח עד כשלושה חודשים מתום ניתוח הסרת משקפיים בלייזר. זאת, חשוב לשים לב כי במשך חודשים אלו רצוי להקפיד ולהגן על העיניים, ולנסות להתרחק מרחצה בבריכה אחרת בים, ולהיות עדינים כנראה ביותר מסביב צור קשר עם העיניים.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

המומחים באסטטיקה, הסרת שיער בלייזר, הסרת משקפיים בלייזר.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת aleshkina

מאת: aleshkinaמסיבות רווקים ורווקות01/10/131332 צפיות
הוא התלבשוירד למטה לאכול ארוחת בוקר והצטרף לבת שלובמטבח. איש מהם לא דיבר על מה שקרה מחוץלחדר האמבטיה,ודן ציינו שהוא צריך לצאת ללכתלאונים . לואיז ציינו שהיא הולכת רכישה עם חבר בבית הספר והם היו גם לחזור לביתו ביחד כמו שלא היה סגל באותו שבוע. דן נישק את הבת שלו עלמצחוויצא לעבודה.

מאת: aleshkinaמסיבות רווקים ורווקות01/10/131252 צפיות
לואיז.... לא מרגישה טובה מאוד ... . היא הרימה את מבטווראתה עלהתחת לבושי הביקיני הקטן מתפתלבכניסה שלהכלואיז חיפשו את המדף . אמנדה הגיעה והתחילה ללטף את התחת הקטן עם שתי האצבעות לוחצות ומשפשפת את חברתה. לואיז תפסה אתשדהמהמדף ומעדכהיה להיות ליטף את התחת שלה . שניהם נפלו על הרצפהואמנדה הייתה הראשונה לפעולה. לואיז נחתה על ארבעוהתחת שלה הזדקר . אמנדה תפסה אותה פעם נוספתוהסטה לגזרים את החומר, החלה להשתמש בלשונה על החברה שלה 10 שנה קודם לכן . היא דחפה את הלשון שלה בתוךהכוס נטולת שיער מעט לאחר מכן עלית

מאת: aleshkinaמסיבות רווקים ורווקות01/10/131416 צפיות
לואיז הייתה עדיין מחזיקה את הקופסה, אבל את התוכןשנשפך על השטיח. מה איתך כוזב אמנדה, בבקשה להפסיק ........ להפסיק . היא התחילה ליהנות ממה שסיים להוהמשיכה למחות במתינות עלהפלישה לגופה. היא יכלה לראות את זין הצעצוע, על השטיח והופתעה עד כמה גדול היה חלק מהם . פתאום היא התרחקה והתעמתה עם אמנדה . הפנים הקטנה והמתוקות שלה הייתה מרוחברוק והוא או היא תפסה את לואיז שוב ונשקה אותהמלאבפה. לואיז השתנקה וניסתה לדחוף את אמנדה משם. כתחליף את ידה נגעה בתליוןוהיא או הוא החזיר את הנשיקה החמה, הלחה חלקלקה באופן מי

מאת: aleshkinaאסטרולוגיה01/10/131795 צפיות
כמות גדולה - כדי שתוכל הצלחהבשנה הקרובה הולכת להיותהרווח לא משנה את היתרונות הטובים להתעלות כמה 1 כי מסוים מפורסם שפע המזל שלך. זה 12 החודשים לפיה תוכל לפתח הזדמנויות רגשות טובות וסוף העמוד הדברים יכול להתאים לטובתךותאפשר כדי שתוכל 12 חודשים של כראוי לרווחתה ושגשוג -וכל קורסבלהעיף. נצל אתההזדמנות שלך להיות הרבה זה יכול להיות 12 חודשיםואל תהסס ללכת במקרה שאתה מתבקשלהישגים שיוכלו למקסם את האחוזים הפוטנציאליים כמה האחרון וקשים.

מאת: aleshkinaאסטרולוגיה01/10/131687 צפיות
מותג חדש לגמרי 12 חודשים מתחילים וכל מרווח מסמלבגין כזה מלווה בהנאה ובציפייה , כולנו מקוויםלשנה טובה גדול יותר, בכל המקום בחיינו, בשנהשהיה נותנת לנו את המתנות . כל אחד מאיתנו עשוי לרצות ללמוד על מה מוכן לנו12 חודשים , ייתכן שתצטרך עםתחזית שנתית שאינו ציבורי תוכל לגלות בעיות האחרון .

מאת: aleshkinaאסטרולוגיה01/10/131456 צפיות
כולנו מכירים את רעיון אסטרולוגיה. כולנו יודעים שיש אנשים המוצאים את עצמם שמאמינים שזה הסלבריטאים יכולים לנבא את העתיד בצורה זו או אחרת. אנשים המוצאים את עצמם לא מעט נוהגים לקרוא את הטור של הורוסקופ בעיתון. הורוסקופ הוא למעשה תחזית אסטרולוגיה אישית. הורוסקופ נכתב על כל מזל ומזל: על דלי, על דגים, על טלה, ועל כל שאר המזלות על עולה בקנה אחד עם סדרם בגלגל המזלות. אנשים רבים מתכננים את הנוכחי שלהם או את בשבוע שלהם על בתגובה התחזית שנכתבה בטור הורוסקופ בעיתון, ובטוחים שזה הדבר שמסייע להם לחיות את חייהם

מאת: aleshkinaזוגיות ואהבה05/12/121516 צפיות
ליווי עסקי נגמר הנוכחי המפתח על ההישג בשביל עקרון חברת ובעלי חברות קטנים וגדולים, כאלו שטמון בהם הפוטנציאל להשיג ולהתנהל בחכמה, מסדרון הם צריכים עזרה חיצונית שתאפשר להם להיות יותר מקצועיים ומובילים בתחום שלהם. ליווי עסקי הוא בדרך כלל מה שהופך מנהל ממוצע לראש חברה מבריק, לאחד שמסוגל להוביל את החברה שלו למימוש ולשגשוג אמתי.

מאמרים נוספים בנושא בריאות העין

מאת: רוני הכהןבריאות העין02/08/181428 צפיות
כאשר ישנה בעיה של ראייה צריכים לדעת לבחור אופטומטריסט בתל אביב שלא רק קרוב אל הבית אלא גם מוכשר אל העבודה.

מאת: רונןבריאות העין06/11/161681 צפיות
פעם היו משקפיים לכל מטרה. היו כאלה לקריאה, היו כאלה לנהיגה והיו ליום יום. מי שהיו לו כמה סוגים של בעיות ראיה נאלצו להחזיק כמה סוגים של משקפיים. כיום יש משקפי מולטיפוקל שניתן לייצר במיוחד לפי הצורך לכל אדם וכך לא צריך להחזיק כמה זוגות משקפיים.

מאת: רוני הכהןבריאות העין13/01/162540 צפיות
כל האלטרנטיבות אפשריות ובכל מקרה אפר נכון להיום לטפל ברוב בעיות הראייה במהירות וביעילות רבה על יד הרכבה של משקפי ראייה, הרכבה של עדשות מגע או ביצוע של תיקון ראייה בלייזר.

מאת: ניב אבןבריאות העין31/12/151713 צפיות
ישנן לא מעט חברות אשר מייצרות ומשווקות עדשות מגע מעולות לשימוש של אנשים שזקוקים לתיקון של בעיית ראייה כזו או אחרת. המבחר הרחב מאפשר לבחור את סוג העדשות אשר מותאם בצורה הכי טובה שניתן אל מצב הראייה והצורה של האישון על מנת לקבל את איכות הראייה הכי טובה שאפשר.

מאת: שרון צרפתיבריאות העין30/12/151667 צפיות
כאשר העיניים שלנו סובלות מיובש אנחנו סובלים מתחושות של טשטוש וראייה שאינה יציבה, דבר זה נכון פי כמה עבור אנשים אשר מרכיבים עדשות מגע אשר מוצאים את עצמם ללא כל יכולת להרכיב את העדשות מכיוון שהתחושה של חוסר הנוחות ממש מתחלפת עם תחושה של כאב ככל שהשעות עם העדשות על עיניים יבשות חולפות להן. מה הפיתרון?

מאת: הכותבבריאות העין08/11/152588 צפיות
מה זה קטרקט? קטרקט הוא תופעת דליחות ועכירות המופיעה בהדרגתיות על עדשת העין ופוגמת כך בתפקוד הראייה. קטרקט מביא לתחושה של חוסר נוחות בעין, כפל ראייה וטשטוש, עם עלייה חדשה במספר עדשות משקפיי הראייה.

מאת: ניב אבןבריאות העין30/07/151824 צפיות
ברבות השנים החלו ליצר עדשות מגע אותן מרכיבים על האישון עצמו אשר מייצרות את תיקון הראיה הנדרש בהרכבה פשוטה ומהירה שאף יכולה להוריד את המספר של העדשות בשל אותה קרבה ישירה עין האישונים. עדשות דיספו מציעות יתרונות רבים ואנחנו רואים כי אנשים רבים בוחרים בהן בתור הפתרון לבעיית הראיה, גם כאשר ישנם ניתוחים לתיקון בעזרת לייזר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica