חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שואבי אבק

מאת: רחליקניות 08/08/2012693 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שואב אבק מרכזי הוא כלי יעיל מאין כמוהו לאנשים שיש להם בבית כמה וכמה שטיחים. השיטה בה מנערים ודופקים על השטיחים מחוץ לבית לאט לאט הולכת ונעלמת מהעולם. במקומה, כל מה שצריך לעשות הוא לעבור מספר פעמים בודדות על השטיח בעזרתם של שואבי אבק ובכך לשמור עליהם נקיים מאבק ומלכלוכים שונים. מי שיש לו בבית חיית מחמד, דוגמת כלב, חתול או אפילו אוגר או ארנבון שמפעם לפעם מוציאים אותו מהכלוב ומניחים אותו על השטיח ועל הרצפה – יודע שעם ההנאה והשמחה הרבה שהם מביאים אל תוך חיינו, הם גם מאוד מטנפים את הבית, בעיקר בעזרת השערות שלהם שנדבקות לשטיח. לכן, אם יש לכם בבית חיית מחמד אשר משירה שערות שואבי אבק הם ממש דבר הכרחי אשר עוזר לכם לשמור על הבית נקי ומסודר.

שואבי אבק ניתן לקנות בגדלים שונים, כך שאם יש לכם בית קטן אתם יכולים להחזיק שואב לאותם מקרים בו פירור נופל על הרצפה או על השטיח ושואב ענקי ומאסיבי אם יש לכם שטיחים גדולים שצריך לשאוב אותם ומצטברת עליהם כמות גדולה יותר של לכלוך.

שואב אבק מרכזי מחיר יש לקנות לפי כמה קריטריונים שונים. הקריטריון הראשון, כפי שנאמר לעיל, הוא הגודל של שואב האבק. ישנם שואבי אבק שאפשר לשאוב איתם תוך כדי הליכה, מעין שואבי עמידה, וישנם שואבים שמכריחים אותנו להתכופף ומתאימים למשימות קטנות יותר כמו ניקוי הספה. קריטריון שני לקנייה של שואבי אבק הוא ניצול האנרגיה שלהם: נסו לקנות שואבי אבק אשר לא מנצלים יותר מדי אנרגיה ולא מבזבזים כמות גדולה של חשמל. קריטריון שלישי לקנייה של שואבי אבק הוא עוצמת השאיבה שלהם: ישנם שואב אבק  רובוטי עם עוצמת שאיבה אדירה וישנם שואבי אבק שמתקשים יותר להרים כל מיני לכלוכים. כמו כן, קריטריון נוסף שעל פיו כדאי לקנות שואבי אבק הוא המחיר בו הם נמכרים. כאשר אתם באים לקנות שואבי אבק חפשו גם מבצעים והנחות משתלמות אשר יעזרו לכם לחסוך במחיר הקנייה שלהם. כדאי גם להשוות מחירים בין כמה חנויות המוכרות שואבי אבק

 



תגיות המאמר: רחלי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רחלי

מאת: רחליניקיון19/06/131075 צפיות
פוליש לרצפות הוא כלי יעיל מאין כמוהו אשר עוזר להפוך את הרצפות, גם אם הם ישנות ומהוהות, לנוצות, למבריקות ולבעלות מראה חדש ממש. כאשר אנחנו מנקים את הבית אנחנו אמנם מקרצפים ומנקים את הרצפות אך לא משנה עד כמה ננקה את הרצפה וכמה ספונג'ה נעשה לעתים קרובות הרצפות מאבדות את הברק ואת הזוהר הראשוני שלהן.

מאת: רחליריהוט 23/05/13998 צפיות
שולחנות לילדים צריכים להיות פונקציונאליים ככל האפשר ולמלא את הצרכים שלהם על הצד הטוב ביותר. אם ילדיכם למשל מכינים שיעורי בית ועבודות על מחשב, או משתמשים במחשב כדי לשחק בחדרם, חשוב שהשולחן שלהם יתאים למחשב נייח

מאת: רחלינדל"ן ומקרקעין22/05/131138 צפיות
תמ"א 38 היא תכנית מתאר ארצית. המטרה של תמ"א 38 היא לחזק מבנים קיימים מפני סכנות של רעידת אדמה.

מאת: רחליריהוט 22/05/131323 צפיות
אם אנו בעלי גן או גינה בבית אנו נצטרך למצוא ריהוט גן מתאים. ריהוט גן כולל שולחן לגינה וכיסאות, יכול לכלול כיסא נדנדה או ערסל, תאורה לגינה, שמשייה לגינה, סכך או פרגולה

מאת: רחלישיפוצים14/05/131139 צפיות
איך בוחרים קבלן שיפוצים? קבלן השיפוצים אחראי על כל תהליך השיפוץ מא' ועד ת' על כל תחומיו- מבחירת החומרים לשיפוץ המיועד

מאת: רחלישיפוצים14/05/131102 צפיות
כל מה שרציתם לדעת לפני שאתם מתחילים שיפוץ אמבטיה ולא היה לכם מושג מה לשאול וגם לא את מי לשאול. כאשר אנו מדברים על שיפוץ אמבטיה אנו בעצם מתכוונים לשיפוץ כללי של כל חדר השירותים

מאת: רחלירפואה09/05/131291 צפיות
כאבי כתפיים יכולים להיגרם ממגוון לא קטן של גורמים ונסיבות. הגיל למשל, הוא גורם מרכזי להיווצרותם של כאבי כתפיים אצל אנשים. ככל שהגיל מבוגר יותר,

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213712 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205169 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186760 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173163 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172919 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161589 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161706 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica